Eat that, stomme Crutch!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:03 schreef Crutch het volgende:
Gelukkig nog net een scout gekilled.
Maar nu ben ik dood.
quote:
Geloofwaardigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Chuck!
Je was de enige die ik echt vertrouwde, lul!
Good ole times!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
1 ding he, voor we weer echt serieus worden: de homo-erotisch getinte moord. Wauwpareltje
Timmmmmmmmmmm of Hara, schitterend geschreven
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Chuck!
Je was de enige die ik echt vertrouwde, lul!
ff wat kronkelsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef DuTank het volgende:
Na de vorige nacht heeft de mafia bloedgeproefd, meer mensen zullen moeten volgen. Deze mafia kon zichzelf op de rug kloppen, wat een target! Door het raam zag de mafia zijn favoriete film op tv, Saw III.
"Gegroet", sprak de mafia. Gomi schrok op, verslikte zich in zijn coco puffs terwijl hij rende zoals hij nooit had gedaan en struikelde halfstikkend over de voet van de mafia. Gomi voelde dat dit het einde is, hij wist het zeker. "Alsjeblieft, ik heb nog zoveel te doen!"
Helaas, het mocht niet baten. De mafia trapte Gomi(doctor) zo hard op zijn hoofd dat zijn herseninhoud de kamer mooi kleurde.
Gelukkig voor het dorp wordt dit een moord zoals die van JOhn F. Kennedy en zijn belager.
Met mijn penis in je mond!quote:
Misschien dat die feest-hints dan toch op Rave_NL wijzen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 18:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
liesje (6) chuck-norris, Drnick, EllaN, Rave, Etcetera, Bart ,= team abo
Ja enorm! Want zelfs al was hij al bijna dood bleef ik hem verdedigen omdat ik zo graag verdacht wilde zijn, Klinkt redelijk he?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Teleurgesteld in je maffiamaatje?
Of course.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Zitten er in dat stuk dat over PS gaat nu ook aanwijzingen die wijzen op de mogelijke moordenaar?
Peter is ook van het nieuws en gister eventueel een hele magerequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Dan heb ik misschien wat gevonden:
Het laatste mafialid had ook al niet echt geluk. Hij hoorde het nieuws over Sic en raakte hierdoor zo van slag dat hij zijn heil in het geloof zocht. Maar hoe je het ook wendt of keert, bloed moet vloeien. Het mafialid raapte zichzelf op, pakte zijn ring van de tv en ging op pad.
Puntenslijpsel was net op pad, tot ze wat achter zich hoorde. Dom van haar, het was maar een voorbijrazende trein. Niet veel later vloog er een vliegtuigje behoorlijk laag over. PS vond dit nogal apart, maar ze moest verder.
Ze draaide zich om, slaakte een gil van schrik en rende weg.
Peter:
ONZ Ik heb zin in hosties
PTA Treinentopic #450 Koplooptopic!
Erg mager maar ik zoek even verder...
Hij is Redactie Frontpagequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:42 schreef lynda het volgende:
[..]
Peter is ook van het nieuws en gister eventueel een hele magere
‘Foppen was nalatig in salmonellazaak’ topic ("Giftig"? )
Ja het was het eerste wat ik tegen kwam... maar ik vind het nog geen Hara-Timmmmm materiaalquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:44 schreef lynda het volgende:
Zn fobo staat er ook vol mee, maar ik vind hem wel euhm matig om het zo te zeggen.
Zou best kunnen maar toch.
Des te makkelijker eventuele hints naar hem wijzen, toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef tdrone het volgende:
mag ik trouwens tussendoor even opmerken dat fogel wel erg beperkt is qua pohi en geen fobo heeft..
Ik heb nooit een fobo gehad, ook geen avatar. Vind ik overbodig en ga dat ook niet speciaal voor dit spel maken na 9 jaar zonderquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:46 schreef tdrone het volgende:
mag ik trouwens tussendoor even opmerken dat fogel wel erg beperkt is qua pohi en geen fobo heeft..
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Chuck? Serieus? Met zulke hints? En zulke hints naar anderen? Damn. Maffia zet de toon.
Ik kan geen enkel andere reden verzinnen om dit soort uitspraken te doen over iemand die overduidelijk mafia was, tenzij je natuurlijk zelf mafia bent. Vulture probeerde het tij voor zichzelf nog te keren door op zijn casa-genoot Chuck te stemmen inzake de lynchpartij, maar wie trapt daarin? Ik niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het zegt... ik dacht precies hetzelfde
Mensen die zelf amper de moeite nemen om te zoeken maar wel gelijk stemmen
Precies wat ik dus ook dacht, maar wat zullen we ons voor de kop slaan als ze beide dorp zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:48 schreef Bart het volgende:
Mede-dorpsgenoten. We zijn het er inmiddels allemaal over eens dat Chuck een mafiakopstuk was. Vóór de gewelddadige maar terechte lynchpartij was de meerderheid er al achter, maar nu heeft iedereen zekerheid.
Wat echter niet vergeten mag worden, is het volgende. Op het moment dat er reeds overduidelijke bewijzen tegen Chuck waren, vonden TV en Liesje het nodig om ons te vertellen dat Chuck absoluut geen mafia was. Zie de volgende quotes ter herinnering:
[..]
[..]
Ik kan geen enkel andere reden verzinnen om dit soort uitspraken te doen over iemand die overduidelijk mafia was, tenzij je natuurlijk zelf mafia bent. Vulture probeerde het tij voor zichzelf nog te keren door op zijn casa-genoot Chuck te stemmen inzake de lynchpartij, maar wie trapt daarin? Ik niet.
Hierbij dan ook het dringende verzoek aan onze nobele burgemeester om een dubbele lynchpartij in te stellen voor deze twee ongure sujetten. Ik ga ervan uit dat onze burgervader dit verzoek honoreert, er is immers maar één reden om het te weigeren. U kunt allen zelf wel bedenken welke reden dat is. Verder hoop ik op uw aller gezonde verstand door op Liesje en Vulture te stemmen voor morgen 19.00 uur. Ik zal dat in ieder geval wel doen.
Kijk dan of je er hints bij kan vinden, of zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:50 schreef DuTank het volgende:
[..]
Precies wat ik dus ook dacht, maar wat zullen we ons voor de kop slaan als ze beide dorp zijn
Nee mattie, gewoon beschuldigen zonder hints te zoeken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kijk dan of je er hints bij kan vinden, of zo.
Een aantal zijn nieuw, zoals ik. Snap het nog steeds niet helemaal eerlijk gezegd. Plausibele hints, gevonden door anderen, zijn misschien iets te makkelijk om in mee te gaan voor ons n00bs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef lynda het volgende:
Euhm ik ben het echt wel eens met TV's stukje.. Er waren 28 users en de hints zoekers zijn op 1 hand te tellen denk ik.
Nu ff verder uitzoeken wie Chuck allemaal verdacht vond
Dat is toch altijd dat er maar een paar zoeken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:51 schreef lynda het volgende:
Euhm ik ben het echt wel eens met TV's stukje.. Er waren 28 users en de hints zoekers zijn op 1 hand te tellen denk ik.
Nu ff verder uitzoeken wie Chuck allemaal verdacht vond
Scheelt, chuck vond bart verdacht![]()
Iedere vorm van inbreng word gewaardeerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een aantal zijn nieuw, zoals ik. Snap het nog steeds niet helemaal eerlijk gezegd. Plausibele hints, gevonden door anderen, zijn misschien iets te makkelijk om in mee te gaan voor ons n00bs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |