SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers
1. TheVulture Profiel I History I Fotoboek
2. liesje1979 Profiel I History I Fotoboek
3. Etcetera Profiel | History | Fotoboek
4. IJsdraakje Profiel I History I Fotoboek
5. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
6. Crutch Profiel | History | Fotoboek
7. Plopkweker Profiel | History | Fotoboek Bodyguard
8. tdrone Profiel | History | Fotoboek
9. Chuck-N0rr1s Profiel | History | Fotoboek
10. Tamashii Profiel | History | Fotoboek
11. AchJa Profiel I History I Fotoboek Townie
12. Puntenslijpsel Profiel I History I Fotoboek
13. DuTank Profiel | History | Fotoboek
14. Sicsicsics Profiel | History | Fotoboek
15. Rave_NL Profiel | History | Fotoboek
16. CaLeX Profiel | History | Fotoboek
17. EllaN Profiel | History | Fotoboek
18. Honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
19. Isdatzo Profiel | History | Fotoboek
20. DrNick Profiel | History | Fotoboek
21. Peter Profiel | History | Fotoboek
22. Cosmo2.0 Profiel | History | Fotoboek
23. Xperia Profiel | History | Fotoboek
24. lynda Profiel | History | Fotoboek
25. Bart | History | Fotoboek
26. Gomi Fotoboek
27. Sajou Fotoboek
28. Fogel
Belangrijke linkjes:
Nacht 1
[ Bericht 0% gewijzigd door Harajuku. op 16-10-2012 23:26:49 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ga zoeken danquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef Crutch het volgende:
Ik heb zin om iemand te lynchen, kom op hints, pls.
Zoek ze zelfquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:11 schreef Crutch het volgende:
Ik heb zin om iemand te lynchen, kom op hints, pls.
quote:
Dat doe ik, maar ik kan dat niet zo goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoek ze zelf![]()
Ik ga zo op bed, daar heb ik zin in
maffia streken, van de week riep ie ook al over killsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef gomi het volgende:
De action 'history' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar. Kijk eens op de forumindex van FOK!forum voor een goed startpunt.
krijg ik bij dr.nick zijn pohi
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef gomi het volgende:
De action 'history' is niet bekend. De pagina die je zoekt is dus niet beschikbaar. Kijk eens op de forumindex van FOK!forum voor een goed startpunt.
En je punt is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien omdat mijn username zonder punt is?
Link in de OP werkt gewoon hier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef gomi het volgende:
zal best idd, maar t gaat om de link in op. die is niet goedquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Misschien omdat mijn username zonder punt is?
hmm ik krijg die melding steeds als ik op t linkje in de op klik. alleen bij hemquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Link in de OP werkt gewoon hier.
Oh, nee, je hebt gelijk. Nu ja, voor nu kan je er met 2 andere linkjes iig nog wel komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:26 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik krijg die melding steeds als ik op t linkje in de op klik. alleen bij hem
De history van drnick werkt niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Link in de OP werkt gewoon hier.
Je hebt mijn toestemming om te gastmodden en de OP aan te passen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, nee, je hebt gelijk. Nu ja, voor nu kan je er met 2 andere linkjes iig nog wel komen.
Ja, en zijn profiel verwijst naar zijn historyquote:
ah k.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, nee, je hebt gelijk. Nu ja, voor nu kan je er met 2 andere linkjes iig nog wel komen.
IK HAAT LINKJES MAKENquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt mijn toestemming om te gastmodden en de OP aan te passen.
JA GODVER DAN DOE IK HET ZELF WEL LUIE SPELLIJDERquote:
En ditquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en zijn profiel verwijst naar zijn history
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:13 schreef lynda het volgende:
kill 1
"Grote goedheid, wat een feest" verzuchtte AchJa. "Een goede vent is het, maar van dat lawaai moet ik niets hebben." Ergens verderop was een ongure vent AchJa aan het bekijken terwijl deze nog diep in gedachten verzonken was.
"Noh jonge, moet je horen wat ik nu weer voor leuks heb!" lalde Isdatzo. "Ha, nee, dat hoeft niet hoor, ik ga naar huis. In ieder geval nog gefeliciteerd, makker!" Nee, Isdatzo en zijn verhaaltjes begon hij wat beu te worden, maar gelukkig zou hij spoedig zijn laatste verhaaltje gehoord hebben. Tegen de tijd dat AchJa, stevig stappend door de menigte, thuis aanbelandde, zat zijn belager al op hem te wachten
Hij had de deur nog niet open of AchJa (Townie) ontving een kogel tussen zijn ogen. RIP.
Hints:
--
Kill 2
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden. De eerste dode in dit dorp, wow! Een koude windvlaag kwam over het huis toen ons boefje zich een weg naar binnen baande en al gauw realiseerde de sidekick dat hij te laat was.
"WAT IS DEZE", brieste hij. "Ik wilde toch ook iemand doden " Uit pure frustratie schopte hij de arme, dode AchJa met een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis, dat hij met zijn tenen zijn huig kon kietelen.
[b]EllaN
botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis -> USANew Girl #2 | I broke my penis
dat hij te laat was.->DEFSC#452 Esses is te laat, jammer joh.[/b]
Crutch:
Pohi: Hoe ziet jouw herfstdesktop eruit?
Icon: een voet in het verband aan een kruk
Stemde op Isdatzo
Bart:
Ging op weg: een auto en een motor in Bart zijn fobo
Chuck Norris
misvormde digitale hulpje in de arm: Fotoboek van Chuck-N0rr1s
Dat lasapparaat? Beetje zwakjes maar ik vond zo niks beters
Oh wacht, ging hij op weg . Op weg, ANWB.. 1+1=?
Kill 3
Aan de andere kant van het dorp zat er iemand zielsalleen thuis naar het Gala van de Nederlandse film te kijken. Het feest interesseerde haar niet echt, en haar huisgenoot was niet thuis dus kon ze lekker haar eigen gang gaan.
Ze begon zich wat te ergeren aan het lawaai dus besloot ze een kop warme melk met rum te maken en naar bed te gaan. Maar oh jee, de melk bleek geen koeienmelk zoals wij dat kennen, oh nee, het was melk van een giftige uitheemse koe. Hè verdorie, die had ze niet aan zien komen.
Heel stilletjes tussen alle rumoer viel Plopkweker (Bodyguard) neer in een diepe, diepe slaap waaruit ze nimmer meer zou ontwaken.
TheVulture
filmfan in zijn fobo
Plot twist!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Het profiel van Xperia verwijst naar Cosmo
Oh shit, ik quote net jou om wat dingen voor EllaN toe te voegen kan je dat er nog bij zetten en dan nogmaals posten? Dat we het laatste goede lijstje onderaan hebben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:25 schreef lynda het volgende:
[..]![]()
Ik heb wat dingen uit jouw post bij mijn post geedit
Een koe en een kalf en een heel paard half PSquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit me suf te zoeken naar aanwijzingen over koeien en melk
Ga nou maar gewoon hints zoeken anders vote ik je eruit gewoon omdat je niets doetquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:38 schreef Crutch het volgende:
Overigens getuigt zo vroeg creatief schuldigen aanwijzen ook aan een drang om alle ogen van hem- / haarzelf af te wenden.
Ja of mensen vinden het spel gewoon heel erg leuk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:38 schreef Crutch het volgende:
Overigens getuigt zo vroeg creatief schuldigen aanwijzen ook aan een drang om alle ogen van hem- / haarzelf af te wenden.
quote:
je zoekt in de teksten en zoekt dan naar links tussen de teksten en de pohi,fobo en profilequote:
Wat snap je niet aan het lijstje van Liesje/mij waarin alle hints zijn geplaatst uit het topic?quote:
quote:
dat klopt aardig, zou je zeggenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef gomi het volgende:
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden. De eerste dode in dit dorp, wow! Een koude windvlaag kwam over het huis toen ons boefje zich een weg naar binnen baande en al gauw realiseerde de sidekick dat hij te laat was.
"WAT IS DEZE", brieste hij. "Ik wilde toch ook iemand doden " Uit pure frustratie schopte hij de arme, dode AchJa met een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis, dat hij met zijn tenen zijn huig kon kietelen.
ijsdraakje:
ging op weg- SHJN SC#1142 Waar Schaar en Mss kilometers maken in den toettoetreeks
koude windvlaag- IJSdraakje
wat is deze- hoe kan dat nou(ondertitel)
of te ver gezocht?
quote:
Ah, kom je de volgende ronde ook meedoen?quote:
IJS en koud.. Als tim en hara dat doen dan schop ik zequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef gomi het volgende:
ijsdraakje:
ging op weg- SHJN SC#1142 Waar Schaar en Mss kilometers maken in den toettoetreeks
of te ver gezocht?
Die lijst is een stuk duidelijker zogauw ik ook alle info van de users aan begon te klikken, maar zo ver was ik nog niet net... had nog wat leeswerk in te halen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het lijstje van Liesje/mij waarin alle hints zijn geplaatst uit het topic?
Dat deden ze dus nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:43 schreef lynda het volgende:
[..]
IJS en koud.. Als tim en hara dat doen dan schop ik ze![]()
Maar je denkt op zich helemaal niet verkeerd! Als je ze erbij zet in het lijstje blijft het mooi overzichtelijk voor iedereen
Lijst?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die lijst is een stuk duidelijker zogauw ik ook alle info van de users aan begon te klikken, maar zo ver was ik nog niet net... had nog wat leeswerk in te halen.
Precies dit, ik vind ze sterk gevonden maar verwacht iets minder letterlijk. En wat Lynda zegt over het lijstje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:43 schreef lynda het volgende:
[..]
IJS en koud.. Als tim en hara dat doen dan schop ik ze![]()
Maar je denkt op zich helemaal niet verkeerd! Als je ze erbij zet in het lijstje blijft het mooi overzichtelijk voor iedereen
die foto in mijn fobo, zijn startkabels, geen deftig elektronisch dingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:35 schreef lynda het volgende:
kill 1
"Grote goedheid, wat een feest" verzuchtte AchJa. "Een goede vent is het, maar van dat lawaai moet ik niets hebben." Ergens verderop was een ongure vent AchJa aan het bekijken terwijl deze nog diep in gedachten verzonken was.
"Noh jonge, moet je horen wat ik nu weer voor leuks heb!" lalde Isdatzo. "Ha, nee, dat hoeft niet hoor, ik ga naar huis. In ieder geval nog gefeliciteerd, makker!" Nee, Isdatzo en zijn verhaaltjes begon hij wat beu te worden, maar gelukkig zou hij spoedig zijn laatste verhaaltje gehoord hebben. Tegen de tijd dat AchJa, stevig stappend door de menigte, thuis aanbelandde, zat zijn belager al op hem te wachten
Hij had de deur nog niet open of AchJa (Townie) ontving een kogel tussen zijn ogen. RIP.
Hints:
--
Kill 2
EllaN
botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis -> USANew Girl #2 | I broke my penis
Crutch:
Stemde op Isdatzo
Bart:
Chuck Norris
Kill 3
Aan de andere kant van het dorp zat er iemand zielsalleen thuis naar het Gala van de Nederlandse film te kijken. Het feest interesseerde haar niet echt, en haar huisgenoot was niet thuis dus kon ze lekker haar eigen gang gaan.
Ze begon zich wat te ergeren aan het lawaai dus besloot ze een kop warme melk met rum te maken en naar bed te gaan. Maar oh jee, de melk bleek geen koeienmelk zoals wij dat kennen, oh nee, het was melk van een giftige uitheemse koe. Hè verdorie, die had ze niet aan zien komen.
Heel stilletjes tussen alle rumoer viel Plopkweker (Bodyguard) neer in een diepe, diepe slaap waaruit ze nimmer meer zou ontwaken.
TheVulture
filmfan in zijn fobo
lijstje zoals ik m nu heb gepost wel compleet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Verkeerde lijstje hier staat EllaN nog niet in.
Lijstje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Kill 3:
Bart:
Hele rits films in zijn fotoboek
theorie: die melk en die koe zijn synoniemen voor motor (melk de witte moter) en auto (heilige koe), er staan namelijk een motor en een auto in zijn FoBo
De BM is standaard verdacht, het stemverloop zou een maffiatruc kunnen zijn geweest, een van je bodyguards is dood (afleiding)quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
Stemde op Isdatzo
Wtf hoezo is dat verdacht?
Liesje heeft in haar pohi dit topic: Afrikaanse maskers, wat is het waard?? Afrika/Uitheems. Tevens een foto in fobo wat in een Uitheems land gemaakt lijkt te zijn.quote:Maar oh jee, de melk bleek geen koeienmelk zoals wij dat kennen, oh nee, het was melk van een giftige uitheemse koe.
die motor, kan het nog vergezochterquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Kill 3:
Bart:
theorie: die melk en die koe zijn synoniemen voor motor (melk de witte moter) en auto (heilige koe), er staan namelijk een motor en een auto in zijn FoBo
Ik denk wel dat het het niveau is waarop Timmmmm en Hara denken... zelfde als met de kruk van Crutchquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Misschien is het niets, misschien wel.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Very uitheems, voor deze gelderlander
Die ASCII-art naaktfoto van je als je het in Comic Sans doet bedoel je? Die heb ik al gevondenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:14 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil ook hints zoeken. Ik ben benieuwd wie mijn grapseltje gaat vinden, trouwens.
Een naaktfoto van mij is geen grapquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die ASCII-art naaktfoto van je als je het in Comic Sans doet bedoel je? Die heb ik al gevonden
Ik ben geboren en getogen in Hoogezand,quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Very uitheems, voor deze groninger
Ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een naaktfoto van mij is geen grapDat is kunst.
Dus ik denk dat onze maffiaboy Sicsicsics net te laat was met het plegen van zijn geplande moord.quote:Uit pure frustratie schopte hij de arme, dode AchJa met een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis, dat hij met zijn tenen zijn huig kon kietelen.
Wow, dat is al eeuwen geleden voor m'n gevoel. Toen was ik zelfs maffiaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:27 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb eindelijk de beschrijving van bus driver in de OP gezet.
En voor old times sake
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Epic lynch in dit topic.
Is ook al vier!!! jaar geledenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wow, dat is al eeuwen geleden voor m'n gevoel. Toen was ik zelfs maffia
Je twijfelt vanwege een melk witte motor hint aan mij? Oké, duidelijk bij welke partij jij hoort, er zijn tig hints die meer steek houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik twijfel tussen Bart en Crutch... en ik vind de hints richting IJsdraakje ook vrij sterk... ik slaap er nog een nacht over....
Ik ga vooral voor mijn eigen bevindingen... maar ik laat me graag door je overtuigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Je twijfelt vanwege een melk witte motor hint aan mij? Oké, duidelijk bij welke partij jij hoort, er zijn tig hints die meer steek houden.
Is elke dag aanwezig zijn een eis?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ah, kom je de volgende ronde ook meedoen?
Ik ben blij dat jij het zegt... ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Chuck? Serieus? Met zulke hints? En zulke hints naar anderen? Damn. Maffia zet de toon.
Snap ik het goed dat jij zegt dat drnick en peter maffia zijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Chuck? Serieus? Met zulke hints? En zulke hints naar anderen? Damn. Maffia zet de toon.
Niet 24/7, maar wel elke dag even stemmenquote:
Oh, die garantie kan ik niet geven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet 24/7, maar wel elke dag even stemmen
beetje zinloos om een mafialid te overtuigen dat ik geen mafia ben hè. Je weet dondersgoed dat ik geen criminele praktijken beoefen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga vooral voor mijn eigen bevindingen... maar ik laat me graag door je overtuigen
Je jat bokbierbekers, da's crimineel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Bart het volgende:
[..]
beetje zinloos om een mafialid te overtuigen dat ik geen mafia ben hè. Je weet dondersgoed dat ik geen criminele praktijken beoefen.
Ik vertrouwde je al niet en zo maak je het er niet beter op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
SPOILER: KILL 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.even wat duidelijker gemaakt en wat hints voor kill 3 toegevoegd
[ Bericht 3% gewijzigd door tdrone op 17-10-2012 00:05:24 ]Wat doe ik hier?![]()
whut?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef Crutch het volgende:
Ik denk dat de Ninja, sicsicsics net voor was (vanwege die koude windvlaag boven het huis toen hij aankwam)![]()
Ik denk dat hij die sidekick is en dat er een ninja was die hem voor was.quote:Je moeder is een hamster![]()
In zijn FoBo staan trouwens ook foto's van concerten en het gaat immers over een feest.
AchJa liep immers ook door een publiek nietwaar?Je moeder is een hamster![]()
bij sicsicsics staan ook concertfotos in foboquote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:05 schreef Crutch het volgende:
In zijn FoBo staan trouwens ook foto's van concerten en het gaat immers over een feest.
AchJa liep immers ook door een publiek nietwaar?
Wat doe ik hier?![]()
Die bedoel ik ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:08 schreef tdrone het volgende:
[..]
bij sicsicsics staan ook concertfotos in foboJe moeder is een hamster![]()
Ik zoek nog even naar meer aanwijzingen, Hara kennende zie ik er een gigantisch over het hoofd.Je moeder is een hamster![]()
Jammer. Ook niet via de telefoon even snel stemmen of zo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, die garantie kan ik niet geven.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Nee, ook dat kan ik niet garanderen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jammer. Ook niet via de telefoon even snel stemmen of zo?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC![]()
Die ongure man zal wel een Watcher of Tracker zijn geweest.
Alhoewel iemand daar dan een bericht over moet hebben gehad, toch?Je moeder is een hamster![]()
SPOILER: KILL 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KILL 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!![]()
Ik ben er vandaag niet, maar ik ga niet op chuck stemmen, ik geloof er helemaal niets van dat hij maffia zou zijn. Ik denk dat de maffia heel hard haar best heeft gedaan om zelf buiten schot te blijven.![]()
Omdat ik nu nog niet kan zien wat de rest gaat stemmen een beetje een willekeurige stem voor nu.
Ik geloof nog steeds in 2 killers bij kill 2 en dat zou beteken dat er misschien 2 hints per maffia in staan. Op chuck stemmen vind ik bijna een belediging voor Timmmmm en Hara en ik verwacht niet dat mijn stem er veel toe doet dus
#vote EllaN
Chuck-n0rr1s (2) Peter, DrNick
EllaN (1) liesje![]()
Hahah ik beschuldigde jou en Cuck Norris al voordat het spel was begonnen en nu ga je hem nog verdedigen ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Dude, whatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Voters what u doing. Voters stahp![]()
![]()
Mogguh luitjesEven bijlezen hier.
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
#vote chuck norris
Chuck-n0rr1s (2) Peter, DrNick, DuTank
EllaN (1) liesje
Ik sla mezelf voor m'n kop als hij dorp is, maar vond de hints redelijk (op weg - anwb) en het verdedigen door liesje. Die nu ook op mijn lijstje staat. Mocht hij geen maffia zijn, dan gaat het wat lastiger worden
Ik heb weer wat gevonden na een verhelderende nachtrust:
kill 1
Hints:
Liesje
Hij had de deur nog niet open of AchJa (Townie) ontving een kogel tussen zijn ogen.
Liesje heeft een foto in haar fobo waarop haar gezicht is afgedenkt, enkel haar ogen te zien.
IJsdraakje
"Grote goedheid, wat een feest" verzuchtte AchJa.
IJsdraakje heeft een topic over alcohol. Feestje? [SHJN SC] #1135 blame it on the alcohol
Kill 2
EllaN
Crutch:
Stemde op Isdatzo
Crutch is Engels voor kruis spreektaaltechnisch in ieder geval, je schrijft het net wat anders
Bart:
Chuck Norris
sidekick- is een film van chuck norris
schopte hij de arme, met een botverbrijzelende kracht- chuck norris is een karateka
ijsdraakje
tdrone
Pohi tdrone WAT IS DEZE? [Wat is deze] Op alle zenders tennis, weg ermee!
Sicsicsics
Verbrijzelde schedel van AchJa, ook al was AchJa dood; het wijst op een moordpoging.
Zijn ondertitel verwijst naar het verbrijzelen van een schedel.
Is hij Maffia?
Kill 3
TheVulture
filmfan in zijn fobo
Gif: Doping topic
Gala: ESF?
Bart
Liesje
pohi dit topic: Afrikaanse maskers, wat is het waard?? Afrika/Uitheems. T
evens een foto in fobo wat in een Uitheems land gemaakt lijkt te zijn.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik stem nooit meer op jouquote:Op woensdag 17 oktober 2012 07:14 schreef liesje1979 het volgende:
Omdat ik nu nog niet kan zien wat de rest gaat stemmen een beetje een willekeurige stem voor nu.
Ik geloof nog steeds in 2 killers bij kill 2 en dat zou beteken dat er misschien 2 hints per maffia in staan. Op chuck stemmen vind ik bijna een belediging voor Timmmmm en Hara en ik verwacht niet dat mijn stem er veel toe doet dus
#vote EllaN
EllaN (1) liesje.
![]()
Hey ho eens even!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 00:05 schreef Crutch het volgende:
AchJa liep immers ook door een publiek nietwaar?![]()
Crushing cranial contents is schedelinhoud! Niet penis.
Een Rave(_NL) dat is pas een feestje!![]()
Bovendien staat er een opmerking van aethereal in zijn fobo; iets wat 'licht en winderig' kan beteken. Verder is Rave_NL ook DEF, en DEF = (al dan niet gespeelde) homo en penisnijd.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
En TV heeft ook nog wat incriminerende zaakjes tegen Crutch. Dit stinkt!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Gezien TV zijn pohi vote ik hem
#vote TheVulture.
Vanmiddag meer.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya![]()
Goed onderbouwtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:47 schreef Tamashii het volgende:
Gezien TV zijn pohi vote ik hem
#vote TheVulture.
Vanmiddag meer.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
And the back stabbing has started,,,quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dus een hint wordt hier volledig verkeerd gelezen (er zit nogal verschil in een schedel of een kruis volgens mij), niemand die het ziet, en iedereen die meegaat
Wauw, als dát geen maffia-spelletje is weet ik het ook niet meer
##crutch
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (1)It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Goede lijst:
Chuck-n0rr1s (3) Peter, DrNick, DuTank
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (1) EtceteraOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En nog even over kill 3 en Liesje. Liesje had toch al een verdachte houding?..Melk, wat gaat er goed met melk? Juist. Koekjes. Liesje is een koekje volgens haar FoBo.quote:Maar oh jee, de melk bleek geen koeienmelk zoals wij dat kennen, oh nee, het was melk van een giftige uitheemse koe.
Uitheems? Ze heeft een hoofddoek om.
Tevens is ze kleuter/ peuter leidster. Wat kreeg je (vroeger?) altijd van mama als je niet kon slapen? Warme melk!Fine, fuck you then!
Heb jij een huig in je pener?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hey ho eens even!![]()
Crushing cranial contents is schedelinhoud! Niet penis.
Een Rave(_NL) dat is pas een feestje!![]()
Bovendien staat er een opmerking van aethereal in zijn fobo; iets wat 'licht en winderig' kan beteken. Verder is Rave_NL ook DEF, en DEF = (al dan niet gespeelde) homo en penisnijd.En mij dan meteen verdacht maken nadat ik jou verdenk maakt jou dan weer extra verdacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:45 schreef SicSicSics het volgende:
En TV heeft ook nog wat incriminerende zaakjes tegen Crutch. Dit stinkt!
Maar goed, de meerderheid van het dorp verdenkt je niet, dus je komt er maar weer mooi vanaf.
Je moeder is een hamster![]()
Heb jij je hoofd in je kruis!?!quote:En dit zo uitspelen maakt jou dan weer...quote:En mij dan meteen verdacht maken nadat ik jou verdenk maakt jou dan weer extra verdacht.Laten we het hopen.quote:Maar goed, de meerderheid van het dorp verdenkt je niet, dus je komt er maar weer mooi vanaf.
Fine, fuck you then!
Maffiosi weten van elkaar dat ze Maffia zijn toch?
(Ja ik stel 'm toch maar ook al denken sommigen dat ik er zelf een ben)Je moeder is een hamster![]()
Waarom?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:19 schreef Crutch het volgende:
Oh en ik zou graag een dokter op bezoek willen vannacht.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wat doet een dokter in dit spel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:19 schreef Crutch het volgende:
Oh en ik zou graag een dokter op bezoek willen vannacht.
Ik wil alleen een dokter als het een mooie vrouw is
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hij heeft zijn voet gebroken zie je aan de avatarquote:
I'm surrounded by morons!
quote:Omdat kruk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat doet een dokter in dit spel?
Ik wil alleen een dokter als het een mooie vrouw is
Nee, het wordt me te heet onder de voeten. Ik denk dat één der maffiosi mij vannacht dood wil hebben.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij heeft zijn voet gebroken zie je aan de avatar
Mag de maffia hun eigen leden doodmaken net zoals een dorp hun eigen burgers kan lynchen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
Omdat kruk.
Nee, het wordt me te heet onder de voeten. Ik denk dat één der maffiosi mij vannacht dood wil hebben.I'm surrounded by morons!
En waarom hebben we nog niets gehoord van een watcher of tracker? Zijn die er überhaupt?Je moeder is een hamster![]()
Want je wilt dat die hun rol hier even rondbrullen, om ze zo een easy target voor mafiosi te maken?
En dan ga je mij DM'en dat je géén mafia bent, maar wél dit soort dingen roepen?![]()
With four other people
And aliens![]()
Dat hoeft niet openbaar, maar heb er nog helemaal niets over gehoord.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:38 schreef Etcetera het volgende:
Want je wilt dat die hun rol hier even rondbrullen, om ze zo een easy target voor mafiosi te maken?
En dan ga je mij DM'en dat je géén mafia bent, maar wél dit soort dingen roepen?
Stuur -in maffiastijl- een paardenhoofd naar de SL en vraag om info?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat hoeft niet openbaar, maar heb er nog helemaal niets over gehoord.
En reageer eens op post 165, ik vind het verdacht dat je geen antwoord geeft.I'm surrounded by morons!
Weet ik veel, waarom zouden ze dat doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stuur -in maffiastijl- een paardenhoofd naar de SL en vraag om info?
En reageer eens op post 165, ik vind het verdacht dat je geen antwoord geeft.Je moeder is een hamster![]()
Geen idee, ik ben nieuw hier. Maar gister kwam ik erachter dat dorpelingen ook dorpelingen uitroeien, dus waarom zou de maffia zichzelf niet uitroeien? Ik snap wel dat je de aandacht bij jezelf weg wil hebben, zou ik waarschijnlijk ook doen als ik in jouw positie zat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarom zouden ze dat doen?I'm surrounded by morons!
Ervaring heeft ook geleerd dat personen die actief bezig zijn zichzelf verdacht maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nieuw hier. Maar gister kwam ik erachter dat dorpelingen ook dorpelingen uitroeien, dus waarom zou de maffia zichzelf niet uitroeien? Ik snap wel dat je de aandacht bij jezelf weg wil hebben, zou ik waarschijnlijk ook doen als ik in jouw positie zat.
Misschien moet ik anders maar gewoon achterover gaan hangen en jullie lekker zelfs alles uit laten zoeken.
Dokter of geen dokter, watcher of tracker of whatever.
Meld je maar via DM als je durft ik ga wel op eigen houtje kijken of ik het dorp kan redden.
Goede lijst:
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Etcetera,Chuck n0rr1s,
##vote crutch![]()
Ik zie een verband bij de BM-verkiezingenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Goede lijst:
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Etcetera,Chuck n0rr1s,
##vote crutch
Dat zou toch dom zijn ?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag de maffia hun eigen leden doodmaken net zoals een dorp hun eigen burgers kan lynchen?![]()
![]()
![]()
Even teruggekeken maar dat zou dan betekenen dat Liesje bij de maffia zou zitten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie een verband bij de BM-verkiezingen
Liesje kwam net als Chuck ook wel bij de kills naar voren, en ik vind de stem van Liesje op EllaN een soort losse flodder vergeleken bij de andere aanwijzingen...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef TheVulture het volgende:
.. ik vind de stem van Liesje op EllaN een soort losse flodder vergeleken bij de andere aanwijzingen...
En Chuck ziet nu ik me verdacht maak een makkelijke uitweg om mij zonder opgaaf van reden te kiezen in de dorpslynch. Komt ie ook mooi vanaf.Je moeder is een hamster![]()
Dat durf ik niet te zeggen, want ook dat zou een truc van de maffia kunnen zijn hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Even teruggekeken maar dat zou dan betekenen dat Liesje bij de maffia zou zitten?
Liesje kwam net als Chuck ook wel bij de kills naar voren, en ik vind de stem van Liesje op EllaN een soort losse flodder vergeleken bij de andere aanwijzingen...
Maar het elkaar in bescherming nemen, gunstig voor elkaar stemmen. Het zou me niks verbazen. Bovendien heb ik ze al beschuldigd voordat het spel begon en ze gingen er te fel tegenin
Mijn lijstje staat nog steeds: Chuck Norris, Liesje en Etcetera.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik vind dit spel altijd makkelijker als ik bij de maffia zit
Ik twijfel nu tussen 3, 4 mensen: Crutch, Chuck, Lies en ik kan Bart ook nog niet helemaal los laten, al is dat wel een longshot ondertussen...
En die BM-verkiezing lijkt me ook nog steeds in het voordeel van de maffia uitgevallen gezien het stemverloop... misschien niet de eerste stemmers maar zeker de laatsten hebben daar wel hun invloed kunnen uitoefenen om isdatzo in het zadel te helpen....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ben het helemaal met dat laatste punt eens, zeker aangezien de stemmen zo verdeeld waren, dan is het makkelijk voor de maffia om op één persoon te gaan stemmenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit spel altijd makkelijker als ik bij de maffia zit
Ik twijfel nu tussen 3, 4 mensen: Crutch, Chuck, Lies en ik kan Bart ook nog niet helemaal los laten, al is dat wel een longshot ondertussen...
En die BM-verkiezing lijkt me ook nog steeds in het voordeel van de maffia uitgevallen gezien het stemverloop... misschien niet de eerste stemmers maar zeker de laatsten hebben daar wel hun invloed kunnen uitoefenen om isdatzo in het zadel te helpen....Wat doe ik hier?![]()
Shit shit ik moet onverwachts werken tot 19.00 ipv 16.00. Daar gaat mijn fok tijd. Daarom stem ik nu op de voor mij meest aannemelijke hints.
##vote chuck
Chuck-n0rr1s (4) Peter, DrNick, DuTank, EllaN
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Etcetera,Chuck n0rr1s,![]()
Fine, fuck you then!
Sinds wanneer voelt een Chuck Norris zich onveilig midden op de snelweg, waar hij als ANWB-hulp eigenlijk niet hoort te staan.Je moeder is een hamster![]()
bij een ongeval ga je er voor staan zodat het overige verkeer er niet op in rijdtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef Crutch het volgende:
Sinds wanneer voelt een Chuck Norris zich onveilig midden op de snelweg, waar hij als ANWB-hulp eigenlijk niet hoort te staan.![]()
![]()
En ik maar denken dat crutch zichzelf verdacht kon maken
ik zie een hoop standaard gedrag van een schuldig maffia-lid, incl. een stapeltje hints, dus ik ga van stem wijzigen.
##unvote crutch
## vote chuck
Chuck-n0rr1s (5) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etc.
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (1) Chuck n0rr1s,It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Tim en ik zijn vandaag allebei later. Waarschijnlijk wel terug voor 19.00, maar dan doen we het zonder literair hoogstandje. Helaas.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Dank je Etc.![]()
Ik ga met je mee, mocht ik het voor zeven uur niet redden dan heb ik iig gestemd.
Tussendoor zoek ik nog wel wat hints uit.
## vote chuck
Chuck-n0rr1s (6) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (1) Chuck n0rr1sJe moeder is een hamster![]()
Oh maar jou vertrouw ik nog niet hoor. Wees daar maar gerust op
With four other people
And aliens![]()
Dat is je goed recht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Oh maar jou vertrouw ik nog niet hoor. Wees daar maar gerust opJe moeder is een hamster![]()
## vote crutch
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, CosmoDon't be a drag, just be a queen!![]()
dit zijn maffia praktijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
## vote crutch
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, Cosmo![]()
Huh, waarom is in dit geval een stem op iemand anders dan jij een maffiapraktijk?quote:
-shit, mag niet-
[ Bericht 80% gewijzigd door plopkweker op 17-10-2012 14:09:16 ( ) ]Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Lunch partijtje!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef lynda het volgende:
wat is dit nou weer met de stemmen.
* lynda terug lezen gaat..Gezellig.
Fine, fuck you then!
De helft van de spelers is blauw en kan gewoon lezen wat er stond toch?quote:I'm surrounded by morons!
Wel jammer, maar binnekort een nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
Dat zou flauw zijn, moeten ze niet doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
De helft van de spelers is blauw en kan gewoon lezen wat er stond toch?I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Vanavond dan maar eens stevig aan het bier, kijken of ik het nog kan ontcijferen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Fogel het volgende:
De helft van de spelers is blauw en kan gewoon lezen wat er stond toch?
Fine, fuck you then!
Er staat ook niets boeiends hoor, hij zei gewoon iets over het spel.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
doet honkeytonk mee trouwens? lijkt me niet actief en als ik in zijn pohi kijk is het laatste topic ook al 4 dagen geleden.Wat doe ik hier?![]()
Xperia en honkeytonk hebben niet gestemd, als ze dat nu weer niet doen worden ze vermoord.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Ik hoop dat ze geen belangrijke rol hebben, dat zou wel klote zijn...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Xperia en honkeytonk hebben niet gestemd, als ze dat nu weer niet doen worden ze vermoord.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Misschien is dat wel handiger..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen belangrijke rol hebben, dat zou wel klote zijn...
Anders zijn er straks misschien 2 Townies dood!![]()
![]()
Het zou voor ons een meevaller zijn als ze maffia blijken te zijn, maar ik ben banger dat ze een belangrijke dorpsrol hebben die we nu niet kunnen gebruikenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel handiger..
Anders zijn er straks misschien 2 Townies dood!Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Is het niet leuker om op hen te stemmen dia anders vanavond een auto lynch krijgen? Wel zo eerlijk voor de actieve spelers![]()
![]()
Ik hoop dat de speciale rollen opletten en de rechercheur iets gaat doen met de burgemeestersverkiezing![]()
Nice try!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Is het niet leuker om op hen te stemmen dia anders vanavond een auto lynch krijgen? Wel zo eerlijk voor de actieve spelersI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
En dan mogelijk maffia of iets een dag langer laten lopen inclusief killsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Is het niet leuker om op hen te stemmen dia anders vanavond een auto lynch krijgen? Wel zo eerlijk voor de actieve spelers![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Is het niet leuker om op hen te stemmen dia anders vanavond een auto lynch krijgen? Wel zo eerlijk voor de actieve spelers
Heb je nog laatste woorden?
Waar is onze gekozen burgemeester eigenlijk?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Well I dunno, aan het werk misschien?
Ik ben ook weg, succes vriendjes, doe geen gekke dingen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
was nog aan het twijfelen maar meneer doet zo zijn best om zichzelf verdacht te maken dat het lijkt alsof hij suicidaal is.
## vote chuck-n0rr1s
Chuck-n0rr1s (6) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, CosmoWat doe ik hier?![]()
Ja ik ga ook de knoop doorhakken en ik hoop dat ik niet op de maffiawagon ben gesprongen, maar Chuck doet er alles aan om verdacht over te komen....
# Vote Chuck
Chuck-n0rr1s (8) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, CosmoOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Knoop doorhakken? Wat met zijn hoofd?
# Vote Chuck
Chuck-n0rr1s (9) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, CosmoI'm surrounded by morons!
Chuck-n0rr1s (10)Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel, Chuck
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (1) Cosmo
##unvote crutch
#vote Chuck
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Chuck-n0rr1s (10)Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel, Chuck
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (1) Cosmo
##unvote crutch
#vote Chuck
En met die actie heb je ook mijn stem gekregen
Chuck-n0rr1s (10) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, Cosmo
jemagnieopjeeigenstemmeheTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Sjongejonge
Wordt wel enorm veilig zogeen sport dit
en ik doe lekker veilig mee
#Vote Chuck
Chuck-n0rr1s (11) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Bewaren we mijn andere opties gewoon voor morgen!
Fine, fuck you then!
Wil je nou gewoon dood of ben je gewoon stom?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (1) Cosmo
##unvote crutch
#vote Chuck
![]()
#Vote Chuck
Chuck-n0rr1s (12) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Vraag me af wie er gelynched gaat worden.![]()
![]()
#Vote Chuck
Chuck-n0rr1s (13) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Geen tijd om bij te lezen
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
De volgers melden zich
Ja ik zal vanavond wel dood zijn dankzij je crewquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent ook nog verdacht hoor, wacht maar..Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
I WILL AVENGE MY DEATH,quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA.
Heb je nog laatste woorden?
mijn kloon zal je een lesje leren![]()
![]()
hoe dan ook, waneer een nieuw spel![]()
![]()
dood ga ik toch, dan maar met wat humorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Wil je nou gewoon dood of ben je gewoon stom?![]()
Ben jij geen mod meer?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:13 schreef timmmmm het volgende:
Je mag niet op jezelf stemmen. DAS IST VERBOTEN![]()
We hadden genoeg van hem.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
En verder:
#Vote Chuck
Chuck-n0rr1s (14) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, CosmoI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
#Vote Chuck
Chuck-n0rr1s (15) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, CosmoHuilen dan.![]()
Pst.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Jouw stem telt dubbel, hèquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:14 schreef Isdatzo het volgende:
#Vote Chuck
Chuck-n0rr1s (15) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Chuck-n0rr1s (16) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (3) Chuck n0rr1s, Cosmo, Town ElderI liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
Geen tijd meer om uit te zoeken vandaag, dus:
#Vote Chuck
Chuck-n0rr1s (17) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, IJsdraakje
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, CosmoJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ohja, moet nog stemmen..
heel verrassend dan:
#Vote Chuck
Chuck-n0rr1s (18) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
En voor de rest: Ik houd jullie in de gaten!![]()
Oh, you rebel you.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
Boeiend. ANWB-dude = dood. Opgelost slotje.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.![]()
heb ik wel het record met meeste stemmenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:17 schreef Isdatzo het volgende:
Boeiend. ANWB-dude = dood. Opgelost slotje.![]()
![]()
Zodat we achteraf kunnen zeggen dat ik gelijk hadquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef Crutch het volgende:
Cosmo, vertel eens waarom je mij hebt gekozen?
Chuck is te verdacht, te, en jij bent voor mij de volgende wie ik verdenk.Don't be a drag, just be a queen!![]()
volgendequote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zodat we achteraf kunnen zeggen dat ik gelijk had
Chuck is te verdacht, te, en jij bent voor mij de volgende wie ik verdenk.met 18 stemmen, right
![]()
![]()
![]()
![]()
#Vote Chuck
Chuck-n0rr1s (19) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje, lynda
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, cosmo![]()
Als.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
maar 18 man gaat zich er lullig voelen, als ik de rechercheur blijk te zijnHuilen dan.![]()
Kom dan langs vannacht ofzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Zodat we achteraf kunnen zeggen dat ik gelijk had
Chuck is te verdacht, te, en jij bent voor mij de volgende wie ik verdenk.![]()
Anyway, hoezo verdenk je mij? Nou? Nou?Je moeder is een hamster![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
maar 18 man gaat zich er lullig voelen, als ik de rechercheur blijk te zijn
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)![]()
dan had je iets meer moeite moeten doen om een beetje de boel te ontkrachten. En als je geen maffia bent zijn de eerste mensen in de stemlijst interessant om in de gaten te houden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
maar 18 man gaat zich er lullig voelen, als ik de rechercheur blijk te zijn![]()
drnick is soberso interresantquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:22 schreef lynda het volgende:
[..]
dan had je iets meer moeite moeten doen om een beetje de boel te ontkrachten. En als je geen maffia bent zijn de eerste mensen in de stemlijst interessant om in de gaten te houden.![]()
Waarom begint mijn college nou om 12 uur
Live from Chicago
ik bedoel 19:00 met 7 uur tijdsverschilLive from Chicago
Er zijn meer rollen. 3,57% kans dat je de Rechercheur bent.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
neuh hoor 50%, je bent het wel of niet![]()
Is dat de rechercheur die spreekt? Bewijs graag.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:23 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
drnick is soberso interresantI have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: