Dat is je goed recht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:30 schreef Etcetera het volgende:
Oh maar jou vertrouw ik nog niet hoor. Wees daar maar gerust op
dit zijn maffia praktijkenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:41 schreef Cosmo2.0 het volgende:
## vote crutch
Chuck-n0rr1s (6) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Chuck n0rr1s, Cosmo
Huh, waarom is in dit geval een stem op iemand anders dan jij een maffiapraktijk?quote:
Lunch partijtje!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:06 schreef lynda het volgende:
wat is dit nou weer met de stemmen.
* lynda terug lezen gaat..
De helft van de spelers is blauw en kan gewoon lezen wat er stond toch?quote:
Wel jammer, maar binnekort een nieuwe ronde nieuwe kansen.quote:
Dat zou flauw zijn, moeten ze niet doen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
De helft van de spelers is blauw en kan gewoon lezen wat er stond toch?
Vanavond dan maar eens stevig aan het bier, kijken of ik het nog kan ontcijferen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:10 schreef Fogel het volgende:
De helft van de spelers is blauw en kan gewoon lezen wat er stond toch?
Ik hoop dat ze geen belangrijke rol hebben, dat zou wel klote zijn...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Xperia en honkeytonk hebben niet gestemd, als ze dat nu weer niet doen worden ze vermoord.
Misschien is dat wel handiger..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen belangrijke rol hebben, dat zou wel klote zijn...
Het zou voor ons een meevaller zijn als ze maffia blijken te zijn, maar ik ben banger dat ze een belangrijke dorpsrol hebben die we nu niet kunnen gebruikenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Misschien is dat wel handiger..
Anders zijn er straks misschien 2 Townies dood!
Nice try!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Is het niet leuker om op hen te stemmen dia anders vanavond een auto lynch krijgen? Wel zo eerlijk voor de actieve spelers
En dan mogelijk maffia of iets een dag langer laten lopen inclusief killsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Is het niet leuker om op hen te stemmen dia anders vanavond een auto lynch krijgen? Wel zo eerlijk voor de actieve spelers
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:05 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Chuck-n0rr1s (10)Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel, Chuck
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (1) Cosmo
##unvote crutch
#vote Chuck
Wil je nou gewoon dood of ben je gewoon stom?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:04 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Chuck-n0rr1s (10)Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel, Chuck
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (1) Cosmo
##unvote crutch
#vote Chuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |