Voetbal? Wat ben jij voor een homo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit voetbal te kijken, dat doodt de tijd
22 mannen in korte broek... need I say morequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Voetbal? Wat ben jij voor een homo?
Hmmm, there you've got a point!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
22 mannen in korte broek... need I say more
Wat een bijzondere baan!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nato evaluator Stinger voor in dit geval de Duitsers.
Ik zei ook al tegen de mafia "Jeetje, wat gewaagd, dorp vermoorden in plaats van je eigen mafiavriendjes!"quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef lynda het volgende:
2 doden.. Voorspelbaar dat het dorpjes zijn. RIP![]()
1 te laat?
Niet dat het een vaste baan is. Is gewoon een taak die je er bij doet naast je normale defensie werkzaamheden in Nederland. 1 a 2 keer per jaar naar Kreta om daar een eenheid, hetzij Duisters hetzij Grieken te evalueren.quote:
ZOEK DE DADER EN LYNCH HEM! AVENGE YOUR BODYGUARD!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Oké welke lul heeft m'n bodyguard vermoord?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zei ook al tegen de mafia "Jeetje, wat gewaagd, dorp vermoorden in plaats van je eigen mafiavriendjes!"
Huh? Dan zouden er toch veel meer dood zijn?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik leef nog!
Maar kunnen we er dus vanuit gaan dat er 2 families zijn?
Euhm... jijzelf?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Oké welke lul heeft m'n bodyguard vermoord?
Ze hoeven toch niet iedereen er op uit te sturen? Ik kan het anders niet rijmen met dat er iemand te laat kwam om te moorden, want de dorprollen die kunnen killen mogen pas morgen toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Huh? Dan zouden er toch veel meer dood zijn?
Er zijn maar 2 dood.. dan zijn er toch maar 3 of 4 mafialeden? Of heb ik dit fout?
huh waarom 2?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik leef nog!
Maar kunnen we er dus vanuit gaan dat er 2 families zijn?
Ik kan me herinneren dat hij ooit al eens zo is gebruiktquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet iedereen er op uit te sturen? Ik kan het anders niet rijmen met dat er iemand te laat kwam om te moorden, want de dorprollen die kunnen killen mogen pas morgen toch?
En kan iemand mij zeggen hoe ik van een fobo naar een pohi en profiel klik?
Oh, dat kan natuurlijk ook nog. Maar als er 2 families zijn... dan hebben ze beide maar 1 moord gedaan? Dat zou ik echt vet dom vindenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet iedereen er op uit te sturen? Ik kan het anders niet rijmen met dat er iemand te laat kwam om te moorden, want de dorprollen die kunnen killen mogen pas morgen toch?
Als er twee families zijn hebben ze juist minder mankracht per groep om te moorden en dus minder moorden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
huh waarom 2?
vind 2 doden wel weinig, en voor 2 fams helemaal
te laat kan mss driver zijn ofzo? of de dokter die iemand beschermde?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuke theorie....... Maar een beetje maffiabaas laat zijn BM's leven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Euhm... jijzelf?
Mijn theorie:
Als maffia-BM heb je je bodyguard vast niet nodig... en het is een mooie dekmantel om de verdenking van jezelf te gooien....
Ja of zie ik een rol over het hoofd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat kan natuurlijk ook nog. Maar als er 2 families zijn... dan hebben ze beide maar 1 moord gedaan? Dat zou ik echt vet dom vinden
hmm zijn er dus 2 fams?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er twee families zijn hebben ze juist minder mankracht per groep om te moorden en dus minder moorden.
Ja zo zou ik het ook doen... maar goed... ik kan me herinneren dat het ooit al eens zo gespeeld isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Leuke theorie....... Maar een beetje maffiabaas laat zijn BM's leven.
Beter de gok maken om een nachtwaker ofzo te pakken
Hints zitten in meerdere dingen, hè.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Crutch het volgende:
Ik zit me toch een partij PoHi's te scannen,niet normaal.
Ik ben per definitie een verdacht sujet...quote:
You don't saaaaaayquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hints zitten in meerdere dingen, hè.
Enigste rollen die kunnen beschermen zijn volgens mij de doctor of bulletproof.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of zie ik een rol over het hoofd?
Ik heb net alle fobo's gehad, mensen met zo'n teringlang fobo als liesje zouden per definitie dood moetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Crutch het volgende:
Ik zit me toch een partij PoHi's te scannen,niet normaal.
Schrijf dat eens iets uit, want voor mijn gevoel kan dat niet, de dokter sowieso niet, de busdriver volgens mij ook niet maar ik kan nog niet verwoorden waarom niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
te laat kan mss driver zijn ofzo? of de dokter die iemand beschermde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |