quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet iedereen er op uit te sturen? Ik kan het anders niet rijmen met dat er iemand te laat kwam om te moorden, want de dorprollen die kunnen killen mogen pas morgen toch?
En kan iemand mij zeggen hoe ik van een fobo naar een pohi en profiel klik?
Oh, dat kan natuurlijk ook nog. Maar als er 2 families zijn... dan hebben ze beide maar 1 moord gedaan? Dat zou ik echt vet dom vindenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hoeven toch niet iedereen er op uit te sturen? Ik kan het anders niet rijmen met dat er iemand te laat kwam om te moorden, want de dorprollen die kunnen killen mogen pas morgen toch?
Als er twee families zijn hebben ze juist minder mankracht per groep om te moorden en dus minder moorden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef gomi het volgende:
[..]
huh waarom 2?
vind 2 doden wel weinig, en voor 2 fams helemaal
te laat kan mss driver zijn ofzo? of de dokter die iemand beschermde?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuke theorie....... Maar een beetje maffiabaas laat zijn BM's leven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Euhm... jijzelf?
Mijn theorie:
Als maffia-BM heb je je bodyguard vast niet nodig... en het is een mooie dekmantel om de verdenking van jezelf te gooien....
Ja of zie ik een rol over het hoofd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dat kan natuurlijk ook nog. Maar als er 2 families zijn... dan hebben ze beide maar 1 moord gedaan? Dat zou ik echt vet dom vinden
hmm zijn er dus 2 fams?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als er twee families zijn hebben ze juist minder mankracht per groep om te moorden en dus minder moorden.
Ja zo zou ik het ook doen... maar goed... ik kan me herinneren dat het ooit al eens zo gespeeld isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Leuke theorie....... Maar een beetje maffiabaas laat zijn BM's leven.
Beter de gok maken om een nachtwaker ofzo te pakken
Hints zitten in meerdere dingen, hè.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Crutch het volgende:
Ik zit me toch een partij PoHi's te scannen,niet normaal.
Ik ben per definitie een verdacht sujet...quote:
You don't saaaaaayquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hints zitten in meerdere dingen, hè.
Enigste rollen die kunnen beschermen zijn volgens mij de doctor of bulletproof.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja of zie ik een rol over het hoofd?
Ik heb net alle fobo's gehad, mensen met zo'n teringlang fobo als liesje zouden per definitie dood moetenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:38 schreef Crutch het volgende:
Ik zit me toch een partij PoHi's te scannen,niet normaal.
Schrijf dat eens iets uit, want voor mijn gevoel kan dat niet, de dokter sowieso niet, de busdriver volgens mij ook niet maar ik kan nog niet verwoorden waarom niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:37 schreef gomi het volgende:
[..]
te laat kan mss driver zijn ofzo? of de dokter die iemand beschermde?
Je mag helemaal niets spelgerelateerds zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef plopkweker het volgende:
Ik mag de dader zoeken, maar niks vrijlaten, toch?
Dus wel gezellig borrelen met jou in dit topic, of mag dat ook niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag helemaal niets spelgerelateerds zeggen.
Nah, lijkt me wat vergezocht idd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden. De eerste dode in dit dorp, wow! Een koude windvlaag kwam over het huis toen ons boefje zich een weg naar binnen baande en al gauw realiseerde de sidekick dat hij te laat was.
"WAT IS DEZE", brieste hij. "Ik wilde toch ook iemand doden" Uit pure frustratie schopte hij de arme, dode AchJa met een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis, dat hij met zijn tenen zijn huig kon kietelen.
Crutch:
Pohi: Hoe ziet jouw herfstdesktop eruit?
Icon: een voet in het verband aan een kruk
en stemde op Isdatzo
Maar ik vermoed dat de hints nog wat subtieler zijn met deze SL
Heel scherp, maar nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden. De eerste dode in dit dorp, wow! Een koude windvlaag kwam over het huis toen ons boefje zich een weg naar binnen baande en al gauw realiseerde de sidekick dat hij te laat was.
"WAT IS DEZE", brieste hij. "Ik wilde toch ook iemand doden" Uit pure frustratie schopte hij de arme, dode AchJa met een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis, dat hij met zijn tenen zijn huig kon kietelen.
Crutch:
en stemde op Isdatzo
Maar ik vermoed dat de hints nog wat subtieler zijn met deze SL
Ja hoor schatje, maar pas wel op, want je zegt zo iets over het spel zonder er erg in te hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dus wel gezellig borrelen met jou in dit topic, of mag dat ook niet?
dat is geen las apparaat. maar dat zijn startkabelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
misvormde digitale hulpje in de arm: Fotoboek van Chuck-N0rr1s
Dat lasapparaat? Beetje zwakjes maar ik vond zo niks beters.
Nou en, ik ook. Zou kunnen dat ik per ongeluk de verkeerdd stemde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Crutch:
en stemde op Isdatzo
Wat wij nu ook weten omdat jij er helemaal huehueheuhe over doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hoor schatje, maar pas wel op, want je zegt zo iets over het spel zonder er erg in te hebben
Die voet in het verband lijkt me wel iets voor Hara of Timmmm om te gebruiken... in ieder geval iets meer dan PoHiquote:
? Waarover? Ik spreek over de toekomstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat wij nu ook weten omdat jij er helemaal huehueheuhe over doet.
Ja, bij nader inzien vind ik 'm wel plausibel. Denk dat crutch iets mag uitleggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die voet in het verband lijkt me wel iets voor Hara of Timmmm om te gebruiken... in ieder geval iets meer dan PoHi
Dat is absurdquote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
? Waarover? Ik spreek over de toekomst
nm, busdriver doet volgens mij niet mee. zag in de op geen beschrijving bij zn rol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schrijf dat eens iets uit, want voor mijn gevoel kan dat niet, de dokter sowieso niet, de busdriver volgens mij ook niet maar ik kan nog niet verwoorden waarom niet.
Stel de busdriver verwisseld A en B, maffia wil A dood maar vemoorden dus B.
Volgens mij kan het alleen als de kills los van elkaar verstuurd zijn en de busdriver daar dan precies tussen zat?
Wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, bij nader inzien vind ik 'm wel plausibel. Denk dat crutch iets mag uitleggen.
Vertel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is absurdJe kan zeker de eerste nacht met zoveel mensen 20 mensen aan één hint linken, en jij vindt niets?
quote:
Heul veul! Er zijn 2 dooien enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Fogel het volgende:
Ik ben weer terug uit de kroeg.
Heb ik wat gemist?
SSSSHSHSHSHSHSHSHSSSHHHHHT!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]Je denkt dat Hara, als SL'er, iets gaat zeggen
RIP!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heul veul! Er zijn 2 dooien enzoDorp en Bodyguard
Verwarring over hoeveel mafia er is. Is het 1 familie, zijn het er 2. Als het er 1 is, hoeveel maffia is er dan?
VRAGEN VRAGEN VRAGEN!
Ja dat kan ik toch allemaal niet zien op die postzegeltjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat is geen las apparaat. maar dat zijn startkabels
TV, filmfan in zijn foboquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Aan de andere kant van het dorp zat er iemand zielsalleen thuis naar het Gala van de Nederlandse film te kijken. Het feest interesseerde haar niet echt, en haar huisgenoot was niet thuis dus kon ze lekker haar eigen gang gaan.
Ze begon zich wat te ergeren aan het lawaai dus besloot ze een kop warme melk met rum te maken en naar bed te gaan. Maar oh jee, de melk bleek geen koeienmelk zoals wij dat kennen, oh nee, het was melk van een giftige uitheemse koe. Hè verdorie, die had ze niet aan zien komen.
Heel stilletjes tussen alle rumoer viel Plopkweker (Bodyguard) neer in een diepe, diepe slaap waaruit ze nimmer meer zou ontwaken.
Fotoboek van Userquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden.
Ah, de aandacht van de afleiden hè?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fotoboek van User
mmm, een auto en een motor in Bart zijn fobo
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef DrNick het volgende:
Moet ik nu ook mijn stem uitbrengen via PM over degene die ik wil lynchen?
</newbie>
Nee, lynchen doen we in het topic, dus als je na de hints denkt HEY HIJ IS MAFIA, dan stem je net zoals met de burgemeesterverkiezing.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef DrNick het volgende:
Moet ik nu ook mijn stem uitbrengen via PM over degene die ik wil lynchen?
</newbie>
Cult, Whut?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]Lees het laatste stuk van de kills even...
Maak een stemlijstje op dezelfde wijze als met de burgemeesterverkiezing nadat je de hints hebt uitgeplozen, en dan zullen we morgen om 19.00 de eerste dorpeling, cult of mafia gaan lynchen! Spannende shit.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, lynchen doen we in het topic, dus als je na de hints denkt HEY HIJ IS MAFIA, dan stem je net zoals met de burgemeesterverkiezing.
Sinds wanneer gaat team ABO elkaar vals beschuldigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Ja, goed argument. Ik heb like 235235 motoren in m'n fobo dus moet ik wel maffia zijn en m'n eigen matties om zeep helpen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Klopt... alleen gok ik erop dat dit meer op de posthistory van iemand slaat... dat gala was vrij recentquote:
Hij had het over je fobo maar er is dus ook een topic?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt... alleen gok ik erop dat dit meer op de posthistory van iemand slaat... dat gala was vrij recent
Ja vast wel... filmfestival was afgelopen week... alleen heb ik daar niet in gepost geloof ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij had het over je fobo maar er is dus ook een topic?
Nee. Blacksmith kan wie dan ook een vest geven. Als cult geluk heeft en een vest krijgt, houdt dat dus een dood tegen. Als Pietje met een vest geschoten wordt gaat ie ook niet dood.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap iets nietEr is de blacksmith, en er is de cult. De blacksmith geeft iemand een vest ter bescherming. De cult-lid kan een vest hebben, en gaat niet dood als de cultleader dood gaat. Maar zijn de blacksmith en de cult dan aan elkaar verbonden?
Ik zoek me rot maar heb nog niets verbluffends gevonden. Of bedoel je samenvoegen wat er al is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Tip van de expert, het is handig om hints te verzamelen en de lijst aan te vullen. Kan jij niet een beginnetje maken, Liesje, Lynda of Etc?
Ja, is nu nog makkelijker een begin maken dan straks met alles her en der verspreid ;pquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zoek me rot maar heb nog niets verbluffends gevonden. Of bedoel je samenvoegen wat er al is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |