Je mag helemaal niets spelgerelateerds zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef plopkweker het volgende:
Ik mag de dader zoeken, maar niks vrijlaten, toch?
Dus wel gezellig borrelen met jou in dit topic, of mag dat ook niet?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je mag helemaal niets spelgerelateerds zeggen.
Nah, lijkt me wat vergezocht idd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden. De eerste dode in dit dorp, wow! Een koude windvlaag kwam over het huis toen ons boefje zich een weg naar binnen baande en al gauw realiseerde de sidekick dat hij te laat was.
"WAT IS DEZE", brieste hij. "Ik wilde toch ook iemand doden" Uit pure frustratie schopte hij de arme, dode AchJa met een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis, dat hij met zijn tenen zijn huig kon kietelen.
Crutch:
Pohi: Hoe ziet jouw herfstdesktop eruit?
Icon: een voet in het verband aan een kruk
en stemde op Isdatzo
Maar ik vermoed dat de hints nog wat subtieler zijn met deze SL
Heel scherp, maar nee.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden. De eerste dode in dit dorp, wow! Een koude windvlaag kwam over het huis toen ons boefje zich een weg naar binnen baande en al gauw realiseerde de sidekick dat hij te laat was.
"WAT IS DEZE", brieste hij. "Ik wilde toch ook iemand doden" Uit pure frustratie schopte hij de arme, dode AchJa met een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis, dat hij met zijn tenen zijn huig kon kietelen.
Crutch:
en stemde op Isdatzo
Maar ik vermoed dat de hints nog wat subtieler zijn met deze SL
Ja hoor schatje, maar pas wel op, want je zegt zo iets over het spel zonder er erg in te hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dus wel gezellig borrelen met jou in dit topic, of mag dat ook niet?
dat is geen las apparaat. maar dat zijn startkabelsquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
misvormde digitale hulpje in de arm: Fotoboek van Chuck-N0rr1s
Dat lasapparaat? Beetje zwakjes maar ik vond zo niks beters.
Nou en, ik ook. Zou kunnen dat ik per ongeluk de verkeerdd stemde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Crutch:
en stemde op Isdatzo
Wat wij nu ook weten omdat jij er helemaal huehueheuhe over doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja hoor schatje, maar pas wel op, want je zegt zo iets over het spel zonder er erg in te hebben
Die voet in het verband lijkt me wel iets voor Hara of Timmmm om te gebruiken... in ieder geval iets meer dan PoHiquote:
? Waarover? Ik spreek over de toekomstquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wat wij nu ook weten omdat jij er helemaal huehueheuhe over doet.
Ja, bij nader inzien vind ik 'm wel plausibel. Denk dat crutch iets mag uitleggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die voet in het verband lijkt me wel iets voor Hara of Timmmm om te gebruiken... in ieder geval iets meer dan PoHi
Dat is absurdquote:
Zou ik ook zeggen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
? Waarover? Ik spreek over de toekomst
nm, busdriver doet volgens mij niet mee. zag in de op geen beschrijving bij zn rol.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schrijf dat eens iets uit, want voor mijn gevoel kan dat niet, de dokter sowieso niet, de busdriver volgens mij ook niet maar ik kan nog niet verwoorden waarom niet.
Stel de busdriver verwisseld A en B, maffia wil A dood maar vemoorden dus B.
Volgens mij kan het alleen als de kills los van elkaar verstuurd zijn en de busdriver daar dan precies tussen zat?
Wat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, bij nader inzien vind ik 'm wel plausibel. Denk dat crutch iets mag uitleggen.
Vertel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is absurdJe kan zeker de eerste nacht met zoveel mensen 20 mensen aan één hint linken, en jij vindt niets?
quote:
Heul veul! Er zijn 2 dooien enzoquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:50 schreef Fogel het volgende:
Ik ben weer terug uit de kroeg.
Heb ik wat gemist?
SSSSHSHSHSHSHSHSHSSSHHHHHT!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]Je denkt dat Hara, als SL'er, iets gaat zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |