![21mb1xj.png]()
"Grote goedheid, wat een feest" verzuchtte AchJa. "Een goede vent is het, maar van dat lawaai moet ik niets hebben." Ergens verderop was een ongure vent AchJa aan het bekijken terwijl deze nog diep in gedachten verzonken was.
"Noh jonge, moet je horen wat ik nu weer voor leuks heb!" lalde Isdatzo. "Ha, nee, dat hoeft niet hoor, ik ga naar huis. In ieder geval nog gefeliciteerd, makker!" Nee, Isdatzo en zijn verhaaltjes begon hij wat beu te worden, maar gelukkig zou hij spoedig zijn laatste verhaaltje gehoord hebben. Tegen de tijd dat AchJa, stevig stappend door de menigte, thuis aanbelandde, zat zijn belager al op hem te wachten
Hij had de deur nog niet open of
AchJa (Townie) ontving een kogel tussen zijn ogen. RIP.
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden. De eerste dode in dit dorp, wow! Een koude windvlaag kwam over het huis toen ons boefje zich een weg naar binnen baande en al gauw realiseerde de sidekick dat hij te laat was.
"WAT IS DEZE", brieste hij. "Ik wilde toch ook iemand doden

" Uit pure frustratie schopte hij de arme, dode AchJa met een botverbrijzelende kracht zo hard in het kruis, dat hij met zijn tenen zijn huig kon kietelen.
Aan de andere kant van het dorp zat er iemand zielsalleen thuis naar het Gala van de Nederlandse film te kijken. Het feest interesseerde haar niet echt, en haar huisgenoot was niet thuis dus kon ze lekker haar eigen gang gaan.
Ze begon zich wat te ergeren aan het lawaai dus besloot ze een kop warme melk met rum te maken en naar bed te gaan. Maar oh jee, de melk bleek geen koeienmelk zoals wij dat kennen, oh nee, het was melk van een giftige uitheemse koe. Hè verdorie, die had ze niet aan zien komen.
Heel stilletjes tussen alle rumoer viel
Plopkweker (Bodyguard) neer in een diepe, diepe slaap waaruit ze nimmer meer zou ontwaken.
Hij/zij/het, kan allemaal, is geen hint.Groetjes aan de doden, maar nu is het tijd om hints te gaan zoeken! Maak een stemlijstje op dezelfde wijze als met de burgemeesterverkiezing nadat je de hints hebt uitgeplozen, en dan zullen we morgen om 19.00 de eerste dorpeling, cult of mafia gaan lynchen! Spannende shit.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.