RIP!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heul veul! Er zijn 2 dooien enzoDorp en Bodyguard
Verwarring over hoeveel mafia er is. Is het 1 familie, zijn het er 2. Als het er 1 is, hoeveel maffia is er dan?
VRAGEN VRAGEN VRAGEN!
Ja dat kan ik toch allemaal niet zien op die postzegeltjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dat is geen las apparaat. maar dat zijn startkabels
TV, filmfan in zijn foboquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Aan de andere kant van het dorp zat er iemand zielsalleen thuis naar het Gala van de Nederlandse film te kijken. Het feest interesseerde haar niet echt, en haar huisgenoot was niet thuis dus kon ze lekker haar eigen gang gaan.
Ze begon zich wat te ergeren aan het lawaai dus besloot ze een kop warme melk met rum te maken en naar bed te gaan. Maar oh jee, de melk bleek geen koeienmelk zoals wij dat kennen, oh nee, het was melk van een giftige uitheemse koe. Hè verdorie, die had ze niet aan zien komen.
Heel stilletjes tussen alle rumoer viel Plopkweker (Bodyguard) neer in een diepe, diepe slaap waaruit ze nimmer meer zou ontwaken.
Fotoboek van Userquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Met zijn misvormde digitale hulpje in de arm ging hij op weg om zijn maatje bij te staan in deze spannende tijden.
Ah, de aandacht van de afleiden hè?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fotoboek van User
mmm, een auto en een motor in Bart zijn fobo
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef DrNick het volgende:
Moet ik nu ook mijn stem uitbrengen via PM over degene die ik wil lynchen?
</newbie>
Nee, lynchen doen we in het topic, dus als je na de hints denkt HEY HIJ IS MAFIA, dan stem je net zoals met de burgemeesterverkiezing.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef DrNick het volgende:
Moet ik nu ook mijn stem uitbrengen via PM over degene die ik wil lynchen?
</newbie>
Cult, Whut?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]Lees het laatste stuk van de kills even...
Maak een stemlijstje op dezelfde wijze als met de burgemeesterverkiezing nadat je de hints hebt uitgeplozen, en dan zullen we morgen om 19.00 de eerste dorpeling, cult of mafia gaan lynchen! Spannende shit.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, lynchen doen we in het topic, dus als je na de hints denkt HEY HIJ IS MAFIA, dan stem je net zoals met de burgemeesterverkiezing.
Sinds wanneer gaat team ABO elkaar vals beschuldigenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Ja, goed argument. Ik heb like 235235 motoren in m'n fobo dus moet ik wel maffia zijn en m'n eigen matties om zeep helpen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:56 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Fotoboek van User
Klopt... alleen gok ik erop dat dit meer op de posthistory van iemand slaat... dat gala was vrij recentquote:
Hij had het over je fobo maar er is dus ook een topic?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt... alleen gok ik erop dat dit meer op de posthistory van iemand slaat... dat gala was vrij recent
Ja vast wel... filmfestival was afgelopen week... alleen heb ik daar niet in gepost geloof ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij had het over je fobo maar er is dus ook een topic?
Nee. Blacksmith kan wie dan ook een vest geven. Als cult geluk heeft en een vest krijgt, houdt dat dus een dood tegen. Als Pietje met een vest geschoten wordt gaat ie ook niet dood.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef Etcetera het volgende:
Ik snap iets nietEr is de blacksmith, en er is de cult. De blacksmith geeft iemand een vest ter bescherming. De cult-lid kan een vest hebben, en gaat niet dood als de cultleader dood gaat. Maar zijn de blacksmith en de cult dan aan elkaar verbonden?
Ik zoek me rot maar heb nog niets verbluffends gevonden. Of bedoel je samenvoegen wat er al is?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
Tip van de expert, het is handig om hints te verzamelen en de lijst aan te vullen. Kan jij niet een beginnetje maken, Liesje, Lynda of Etc?
Ja, is nu nog makkelijker een begin maken dan straks met alles her en der verspreid ;pquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zoek me rot maar heb nog niets verbluffends gevonden. Of bedoel je samenvoegen wat er al is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |