Ik zie een verband bij de BM-verkiezingenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Goede lijst:
Chuck-n0rr1s (3) Peter, DrNick, DuTank
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Etcetera,Chuck n0rr1s,
##vote crutch
Dat zou toch dom zijn ?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag de maffia hun eigen leden doodmaken net zoals een dorp hun eigen burgers kan lynchen?
Even teruggekeken maar dat zou dan betekenen dat Liesje bij de maffia zou zitten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie een verband bij de BM-verkiezingen
Dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef TheVulture het volgende:
.. ik vind de stem van Liesje op EllaN een soort losse flodder vergeleken bij de andere aanwijzingen...
Dat durf ik niet te zeggen, want ook dat zou een truc van de maffia kunnen zijn hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Even teruggekeken maar dat zou dan betekenen dat Liesje bij de maffia zou zitten?
Liesje kwam net als Chuck ook wel bij de kills naar voren, en ik vind de stem van Liesje op EllaN een soort losse flodder vergeleken bij de andere aanwijzingen...
ben het helemaal met dat laatste punt eens, zeker aangezien de stemmen zo verdeeld waren, dan is het makkelijk voor de maffia om op één persoon te gaan stemmenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit spel altijd makkelijker als ik bij de maffia zit
Ik twijfel nu tussen 3, 4 mensen: Crutch, Chuck, Lies en ik kan Bart ook nog niet helemaal los laten, al is dat wel een longshot ondertussen...
En die BM-verkiezing lijkt me ook nog steeds in het voordeel van de maffia uitgevallen gezien het stemverloop... misschien niet de eerste stemmers maar zeker de laatsten hebben daar wel hun invloed kunnen uitoefenen om isdatzo in het zadel te helpen....
bij een ongeval ga je er voor staan zodat het overige verkeer er niet op in rijdtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef Crutch het volgende:
Sinds wanneer voelt een Chuck Norris zich onveilig midden op de snelweg, waar hij als ANWB-hulp eigenlijk niet hoort te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |