Goed onderbouwtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:47 schreef Tamashii het volgende:
Gezien TV zijn pohi vote ik hem
#vote TheVulture.
Vanmiddag meer.
And the back stabbing has started,,,quote:
Melk, wat gaat er goed met melk? Juist. Koekjes. Liesje is een koekje volgens haar FoBo.quote:Maar oh jee, de melk bleek geen koeienmelk zoals wij dat kennen, oh nee, het was melk van een giftige uitheemse koe.
Heb jij een huig in je pener?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:44 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Hey ho eens even!![]()
Crushing cranial contents is schedelinhoud! Niet penis.
Een Rave(_NL) dat is pas een feestje!![]()
Bovendien staat er een opmerking van aethereal in zijn fobo; iets wat 'licht en winderig' kan beteken. Verder is Rave_NL ook DEF, en DEF = (al dan niet gespeelde) homo en penisnijd.
En mij dan meteen verdacht maken nadat ik jou verdenk maakt jou dan weer extra verdacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:45 schreef SicSicSics het volgende:
En TV heeft ook nog wat incriminerende zaakjes tegen Crutch. Dit stinkt!
Heb jij je hoofd in je kruis!?!quote:
En dit zo uitspelen maakt jou dan weer...quote:En mij dan meteen verdacht maken nadat ik jou verdenk maakt jou dan weer extra verdacht.
Laten we het hopen.quote:Maar goed, de meerderheid van het dorp verdenkt je niet, dus je komt er maar weer mooi vanaf.
Waarom?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:19 schreef Crutch het volgende:
Oh en ik zou graag een dokter op bezoek willen vannacht.
Wat doet een dokter in dit spel?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:19 schreef Crutch het volgende:
Oh en ik zou graag een dokter op bezoek willen vannacht.
Hij heeft zijn voet gebroken zie je aan de avatarquote:
quote:
Omdat kruk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat doet een dokter in dit spel?
Ik wil alleen een dokter als het een mooie vrouw is
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij heeft zijn voet gebroken zie je aan de avatar
Mag de maffia hun eigen leden doodmaken net zoals een dorp hun eigen burgers kan lynchen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
[..]
Omdat kruk.
Nee, het wordt me te heet onder de voeten. Ik denk dat één der maffiosi mij vannacht dood wil hebben.
Dat hoeft niet openbaar, maar heb er nog helemaal niets over gehoord.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:38 schreef Etcetera het volgende:
Want je wilt dat die hun rol hier even rondbrullen, om ze zo een easy target voor mafiosi te maken?
En dan ga je mij DM'en dat je géén mafia bent, maar wél dit soort dingen roepen?![]()
Stuur -in maffiastijl- een paardenhoofd naar de SL en vraag om info?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat hoeft niet openbaar, maar heb er nog helemaal niets over gehoord.
Weet ik veel, waarom zouden ze dat doen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Stuur -in maffiastijl- een paardenhoofd naar de SL en vraag om info?
En reageer eens op post 165, ik vind het verdacht dat je geen antwoord geeft.
Geen idee, ik ben nieuw hier. Maar gister kwam ik erachter dat dorpelingen ook dorpelingen uitroeien, dus waarom zou de maffia zichzelf niet uitroeien? Ik snap wel dat je de aandacht bij jezelf weg wil hebben, zou ik waarschijnlijk ook doen als ik in jouw positie zat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:48 schreef Crutch het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarom zouden ze dat doen?
Ervaring heeft ook geleerd dat personen die actief bezig zijn zichzelf verdacht maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben nieuw hier. Maar gister kwam ik erachter dat dorpelingen ook dorpelingen uitroeien, dus waarom zou de maffia zichzelf niet uitroeien? Ik snap wel dat je de aandacht bij jezelf weg wil hebben, zou ik waarschijnlijk ook doen als ik in jouw positie zat.
Ik zie een verband bij de BM-verkiezingenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Goede lijst:
Chuck-n0rr1s (3) Peter, DrNick, DuTank
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (2) Etcetera,Chuck n0rr1s,
##vote crutch
Dat zou toch dom zijn ?!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mag de maffia hun eigen leden doodmaken net zoals een dorp hun eigen burgers kan lynchen?
Even teruggekeken maar dat zou dan betekenen dat Liesje bij de maffia zou zitten?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zie een verband bij de BM-verkiezingen
Dit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef TheVulture het volgende:
.. ik vind de stem van Liesje op EllaN een soort losse flodder vergeleken bij de andere aanwijzingen...
Dat durf ik niet te zeggen, want ook dat zou een truc van de maffia kunnen zijn hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Even teruggekeken maar dat zou dan betekenen dat Liesje bij de maffia zou zitten?
Liesje kwam net als Chuck ook wel bij de kills naar voren, en ik vind de stem van Liesje op EllaN een soort losse flodder vergeleken bij de andere aanwijzingen...
ben het helemaal met dat laatste punt eens, zeker aangezien de stemmen zo verdeeld waren, dan is het makkelijk voor de maffia om op één persoon te gaan stemmenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dit spel altijd makkelijker als ik bij de maffia zit
Ik twijfel nu tussen 3, 4 mensen: Crutch, Chuck, Lies en ik kan Bart ook nog niet helemaal los laten, al is dat wel een longshot ondertussen...
En die BM-verkiezing lijkt me ook nog steeds in het voordeel van de maffia uitgevallen gezien het stemverloop... misschien niet de eerste stemmers maar zeker de laatsten hebben daar wel hun invloed kunnen uitoefenen om isdatzo in het zadel te helpen....
bij een ongeval ga je er voor staan zodat het overige verkeer er niet op in rijdtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:40 schreef Crutch het volgende:
Sinds wanneer voelt een Chuck Norris zich onveilig midden op de snelweg, waar hij als ANWB-hulp eigenlijk niet hoort te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |