Eat that, stomme Crutch!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:03 schreef Crutch het volgende:
Gelukkig nog net een scout gekilled.
Maar nu ben ik dood.
quote:
Geloofwaardigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Chuck!
Je was de enige die ik echt vertrouwde, lul!
Good ole times!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:08 schreef Etcetera het volgende:
1 ding he, voor we weer echt serieus worden: de homo-erotisch getinte moord. Wauwpareltje
Timmmmmmmmmmm of Hara, schitterend geschreven
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Chuck!
Je was de enige die ik echt vertrouwde, lul!
ff wat kronkelsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:05 schreef DuTank het volgende:
Na de vorige nacht heeft de mafia bloedgeproefd, meer mensen zullen moeten volgen. Deze mafia kon zichzelf op de rug kloppen, wat een target! Door het raam zag de mafia zijn favoriete film op tv, Saw III.
"Gegroet", sprak de mafia. Gomi schrok op, verslikte zich in zijn coco puffs terwijl hij rende zoals hij nooit had gedaan en struikelde halfstikkend over de voet van de mafia. Gomi voelde dat dit het einde is, hij wist het zeker. "Alsjeblieft, ik heb nog zoveel te doen!"
Helaas, het mocht niet baten. De mafia trapte Gomi(doctor) zo hard op zijn hoofd dat zijn herseninhoud de kamer mooi kleurde.
Gelukkig voor het dorp wordt dit een moord zoals die van JOhn F. Kennedy en zijn belager.
Met mijn penis in je mond!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |