ER zijn genoeg zwakbegaafden in dit topic die niet eens doorhebben dat dat de busdriver wasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat zegt dat over het spel? Niks toch?
Huh?quote:
zoals ikquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ER zijn genoeg zwakbegaafden in dit topic die niet eens doorhebben dat dat de busdriver was
ditquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Het laatste mafialid had ook al niet echt geluk. Hij hoorde het nieuws over Sic en raakte hierdoor zo van slag dat hij zijn heil in het geloof zocht. Maar hoe je het ook wendt of keert, bloed moet vloeien. Het mafialid raapte zichzelf op, pakte zijn ring van de tv en ging op pad.
Puntenslijpsel was net op pad, tot ze wat achter zich hoorde. Dom van haar, het was maar een voorbijrazende trein. Niet veel later vloog er een vliegtuigje behoorlijk laag over. PS vond dit nogal apart, maar ze moest verder.
Net toen de mafia PS wilde neersteken, was PS spoorloos verdwenen en had de mafia Isdatzo(Townie) aan zijn mes zitten.
There's no place like home, verzuchtte de mafia terwijl hij verloren terugkeerde naar hun hol.
Bart (lover) trok dit echt niet en einde zijn leven.
Een ongelukkige aanpassing, ik liet iemand per abuis levend ;_;
DERP!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ER zijn genoeg zwakbegaafden in dit topic die niet eens doorhebben dat dat de busdriver was
Ik las alleen isdatzo, bart helemaal over het hoofd gezien! Dankquote:
Bart stond er eerst ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik las alleen isdatzo, bart helemaal over het hoofd gezien! Dank
het feest wordt grootquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef plopkweker het volgende:
Welcome to ghost town, dead corpses.
Haren 2.0quote:
Kom maar op met mijn killsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef DuTank het volgende:
lynda, liesje, etcetera en TV.
Mijn lijstje van verdachten.
Die is DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODquote:
Ik moest lachen.quote:
quote:
Jij bent niet zo verdacht als die andere 3, dat zeg ik je welquote:
Houden zo want veel heb je niet aan mijn doodquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij bent niet zo verdacht als die andere 3, dat zeg ik je wel
Wat mij betreft komt er geen nieuwe BM, hoor. Ik weet niet wat Tim ervan vindt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef DuTank het volgende:
Maar goed, we moeten nu dus een nieuwe BM kiezen? Of eerst lynchen? Of tegelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |