Dan zijn ze iig op tijd ipv twee uur later.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik kan ook voortaan route mobiel laten sturen als ie de ANWB belt
weet je wel dat ik soms 100 km moet rijden voor een pech geval? sorry dat het ons dan eens 2 uur kost. maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dan zijn ze iig op tijd ipv twee uur later.
Ik zal wel een tragische dood voor je schrijven. Dan kan hij 5 minuutjes verlaat zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
TIMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal wel een tragische dood voor je schrijven. Dan kan hij 5 minuutjes verlaat zijn
Noem je me nou geval?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
weet je wel dat ik soms 100 km moet rijden voor een pech geval? sorry dat het ons dan eens 2 uur kost. maar dan heb je ook wat.
route mobiel () doet start hulp, lekke band en anders sleep
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik zet nu gewoon leuke chickies in de wacht voor je hè, dat je even weet wat ik voor je over heb
DINGDONG DE DEURBEL GAATquote:
SPOILER: maak de deur openOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Prachtig hoor!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef timmmmm het volgende:
Meer kan ik er niet van maken op short notice
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een droeve regenachtige (KUTWEER) herfstdag in onze pittoreske plaatsje, waar het weer even somber was als de stemming van de dorpsbewoners. Gisteren waren er een paar gruweldaden gepleegd, en het dorp was op zichzelf aangewezen de moordenaar te vinden.
Samengekomen voerden de verdwaasde dorpsbewoners een verhitte discussie over het onrecht dat hun aangedaan was. “Jij bent schuldig’ ‘nee, jij, nee, jij’. Zo had het nog dagen doorgegaan, maar één brak onder de spanning. ‘Ik heb het gedaan, ik beken!’, zo kreet chuck norris (maar dan raar geschreven)
‘Vind je het gek?’ riep hij de menigte toe. ‘Jullie zijn nou ook niet echt zo leuk dat je zegt, laat ik die eens laten leven, of wel soms?’ Het volle dorpsplein omsingelde hem langzaam maar zeker, en opeens blikkerde overal staal in de handen van de des duivelse menigte.
‘Nee, verdwijn, van me af! Mafiamaatjes, red me!’. Maar het mocht niet baten, iedereen deed mee. Laten we wel wezen, Chuck Norris neerhalen is ook wel een eer. Maar geen gemakkelijke taak. De eerste die uithaalde, miste, en werd geveld door een roundhouse kick in the face. Hij begon er wel de lol van in te zien, en begon te zingen. ‘Can’t touch this, tudududu’. Toen vielen ze allen tegelijk aan, en hoewel hij er 2, 4, in totaal 8 neerkreeg, bezweek onze Chuck uiteindelijk toch onder de vele aanvallers. Hij kreeg een van zijn mafiamaatjes in het vizier, en zelfs hij stak hem neer. ‘Ook gij, Brutus…’
Zo geschiedde het eind van de eerste der maffioso. RIP
Speciale rollen, you know the drill. Voor 21.30 aub.
quote:
heb ik voor je gedaanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:04 schreef timmmmm het volgende:
Ik kan zelf de OP niet meer aanpassenZwart is toch wel lastig
Chuck de mafiarechercheur, zelfs na zijn dood kan ie nog OP's wijzigen!quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Chuck de mafiarechercheur, zelfs na zijn dood kan ie nog OP's wijzigen!
Wijze man hier.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |