eensquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef plopkweker het volgende:
Jammer dat ik me stil moet houden...
Ja dat kan ik ook echt bewijzen he?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kom dan met kei harde aanwijzingen.
Ok, hiermee maak je jezelf verdachter bij mequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:20 schreef lynda het volgende:
John F. Kennedy quote in fobo van Dutank
same herequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef plopkweker het volgende:
Jammer dat ik me stil moet houden...
Bij Lynda heb ik voorlopig alleen nog maar veel GAM en MEN als hint, niet helemaal steekhoudend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok, hiermee maak je jezelf verdachter bij meOp zich een goede hint, maar ik ben dorp. Nja, bodygaurd, maar dat maakt nu toch niks meer uit he
Remember people: lynda, liesje, etcetera en TV
Nee, maar daarom vote ik ook op liesje. Zij kon het vanaf minuut 1 te goed vinden met Chuck en doet nu weer verdacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij Lynda heb ik voorlopig alleen nog maar veel GAM en MEN als hint, niet helemaal steekhoudend.
Ik kon het zelfs voor het spel begon al goed vinden met chuck, nooit verwacht dat hij zo zou liegen tegen me. En hoe maak ik me nu verdacht?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, maar daarom vote ik ook op liesje. Zij kon het vanaf minuut 1 te goed vinden met Chuck en doet nu weer verdacht.
Je hebt geen pm/dm-verbod. Bemoei je gewoon in het openbaar niet met het spel, en spreek niet met levende mensen over het spel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:49 schreef plopkweker het volgende:
Mogen de dode geheimpjes delen in ghost town?
Oke.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je hebt geen pm/dm-verbod. Bemoei je gewoon in het openbaar niet met het spel, en spreek niet met levende mensen over het spel.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 00:44 schreef Peter het volgende:
liesje (3) DuTank, TV, PS
The Vulture (1) tdrone
etcetera (1) Peter
#Vote Etcetera
Ik stem ook uit gevoel inderdaad. Maar mocht ik het fout hebben, mogen jullie me lynchen en erachter komen dat ik dorp ben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:11 schreef tdrone het volgende:
Straks maar eens even naar hints gaan zoeke, ik heb het idee dat veel mensen hier toch uit hun gevoel stemmen... Of zit er iets anders achter...
als ik dat moet doen, dan komt het echt NIET goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Is er al iemand die de volgende ronde wil leiden?
Ik wil wel weer een keertje, moet alleen even kijken of het qua planning kan...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Is er al iemand die de volgende ronde wil leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |