Etcetera is my next suspectquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
There is no place like home/home is wherever I'm with you > Etcetera vind ik best een goed gevonden hint
maar ik vertrouw jou ook nietquote:
Dat mag, maar iedereen heeft altijd een standaard wantrouwen tegenover me, omdat ik natuurlijk altijd een badboy ben op dit forumquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
maar ik vertrouw jou ook niet
en omdat ik dit spel al jaren met je speel liefjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat mag, maar iedereen heeft altijd een standaard wantrouwen tegenover me, omdat ik natuurlijk altijd een badboy ben op dit forum
hopen dat de maffia de lijer schiet vanavondquote:
Lijers.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hopen dat de maffia de lijer schiet vanavond
Ik heb het al jaren niet meer gespeeldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en omdat ik dit spel al jaren met je speel liefje
Dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef lynda het volgende:
Ik weet gewoon niet op wie ik moet stemmen
Ik kan niet ontkennen dat het een goed gevonden hint isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
There is no place like home/home is wherever I'm with you > Etcetera vind ik best een goed gevonden hint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |