Mij staat me bij dat je helemaal panisch deed altijd en onwijs aan het zoeken was naar de hints. Daar zie ik nu he-le-maal niets van.quote:
er wordt ook gewoon kankerdom gespeeld deze ronde. mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Jij bent dood. Zeg nou gewoon niets wat met het spel of rollen te maken heeft ja![]()
Ook dit soort dingen
Tuurlijk. Maar iets meer tact mag wel. Je kan het welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
er wordt ook gewoon kankerdom gespeeld deze ronde. mag ik dat zeggen? Dat mag ik zeggen.
zolang het niet specifiek op personen gericht is, of inhoudelijk over het spel gaat, maar het een algemene observatie is kan dat heul geen kwaad
Vind ik ook! Crutch, houd je bakkesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar iets meer tact mag wel. Je kan het wel
Ik blijf er gewoon bij, dood is niets over het spel zeggen.
Het was spelgerelateerd, en het is handiger om dat gewoon helemaal niet te doen dan dat we moeilijk gaan lopen doen met grijze gebiedenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:49 schreef Crutch het volgende:
Sorry dat ik geen rekening heb gehouden met jullie Korsakov.
En Hara, watisdeze?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:53 schreef Crutch het volgende:
Ik ben dood trouwens, of geen ik dan teveel info weg?
Ik ben ook dood!quote:
En nou niet zeggen dat ik dat niet mag!quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik ben ook dood!En ik mag ook niks!
[..]
En nou niet zeggen dat ik dat niet mag!
Nope! Ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ze dat niet kan waarderen.quote:
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nope! Ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ze dat niet kan waarderen.Terecht ook, ik zou mij ook niet delen!
Hemels!quote:
Sics gaat Moh ophalen voor de volgende ronde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Crutch het volgende:
Kwartet.
ok ik houd al op.
Maar schiet op ga eens dood allemaal ik wil meedoen.
Waar we chillen totdat .... wint , omdat .... bij .... op .... kwam.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
Waar we chillen totdat .... wint , omdat .... bij .... op .... kwam.
Niet wetende dat ..... door ..... met een ..... dankzij ...... doodging.![]()
Ach ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |