quote:Op donderdag 13 september 2012 09:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb morgen een training en die lijkt me oprecht leuk. Daardoor heb ik nu een bijna weekend gevoel. Lekker
Telefonie in de praktijk, gevolgd door een bezoek aan het KPN verbindingscentrum en een kijkje in de toren. Doen ze niet vaak, dus extraquote:
Ik hou wel van telefonerenquote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
Telefonie in de praktijk, gevolgd door een bezoek aan het KPN verbindingscentrum en een kijkje in de toren. Doen ze niet vaak, dus extra
Ik ben een uitzondering als mannelijke linkse stemmer, geloof ik? En daar laat ik het weer bijquote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb trouwens niet rechts of links gestemd
Ik/wij ookquote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
Benieuwd of ik vandaag eens mijn overzichtje van de bestanden die ze kunnen recoveren ga krijgen....
quote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ben een uitzondering als mannelijke linkse stemmer, geloof ik? En daar laat ik het weer bij
Ik hoop voor je dat je het overzichtje vandaag krijgt.quote:Benieuwd of ik vandaag eens mijn overzichtje van de bestanden die ze kunnen recoveren ga krijgen....
Nee, mijn vriend ookquote:Op donderdag 13 september 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ben een uitzondering als mannelijke linkse stemmer, geloof ik? En daar laat ik het weer bij
Ik hoop het voor je!quote:Benieuwd of ik vandaag eens mijn overzichtje van de bestanden die ze kunnen recoveren ga krijgen....
Wiebel ook.quote:
quote:
Ja, ik ben zo moe van de afgelopen dagen. Slapen lukt wel.quote:
Wel oke. Ik ben vooral heel moe en af en toe moet ik opeens huilen om van die kleine dingen. Een tekening van een kindje (ik denk een kleinkind van een andere bewoner) met daarop dat ze m'n moeder zo liev vint. Een kaartje van een vriendin, die precies de juiste woorden schrijft voor mij en ook een stukje voor M. Wiebel heeft heel lieve dingen gezegd gister en eergister, enz.quote:Op donderdag 13 september 2012 08:47 schreef Diaan73 het volgende:
Toch de dames die links stemmen
Goedemorgen![]()
Soempie hoe gaat het nu met je?
Fijnquote:Op donderdag 13 september 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt lieve mensen om me heen.![]()
Zeg ik dat ik dat bepaal? En ik mag toch wel vragen om een ander onderwerp?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:04 schreef MaJo het volgende:
En Red, jij bepaalt niet welke onderwerpen we hier bespreken
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:23 schreef Soempie het volgende:
Wel oke. Ik ben vooral heel moe en af en toe moet ik opeens huilen om van die kleine dingen. Een tekening van een kindje (ik denk een kleinkind van een andere bewoner) met daarop dat ze m'n moeder zo liev vint. Een kaartje van een vriendin, die precies de juiste woorden schrijft voor mij en ook een stukje voor M. Wiebel heeft heel lieve dingen gezegd gister en eergister, enz.
Ik heb echt lieve mensen om me heen.![]()
En ik ben blij met de SC.
Door naar een ander onderwerp te vragen bepaal jij het toch?quote:Op donderdag 13 september 2012 10:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik dat bepaal? En ik mag toch wel vragen om een ander onderwerp?
Ik kom over een weekje wel terugquote:Op donderdag 13 september 2012 10:51 schreef MaJo het volgende:
Door naar een ander onderwerp te vragen bepaal jij het toch?En nee, ik vind als je een onderwerp niet boeiend vindt dan reageer je er gewoon niet op. Door naar een ander onderwerp te vragen laat je weten dat je het onderwerp niet interessant vindt en dat vind ik dan weer niet aardig naar anderen toe
Maar goed, dit is weer mijn pet peeve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |