Ik ook. En heel hard wijzen naar de mensen die op mij stemden want : "gevoel". Ohw wacht dat kan dan niet meer, bij deze dus.quote:
ik zal hem onthouden. Dutank ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook. En heel hard wijzen naar de mensen die op mij stemden want : "gevoel". Ohw wacht dat kan dan niet meer, bij deze dus.
Sure de volgende ronde.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef 77uzi77 het volgende:
ha dit ziet er wel leuk uit, kan ik meedoen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sure de volgende ronde.
En ik verwacht excuses van iedereen die op mij stemde.
Moet je maar niet zo verdacht doen, maffioso!quote:
We zijn nu nog aan het sterven, over een paar dagen is het over en kan je je inschrijven. Mits er een SL komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:49 schreef 77uzi77 het volgende:
ha dit ziet er wel leuk uit, kan ik meedoen?
Als we lief blijven spelen komt er vast nog wel een ronde 3.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil best SL maar niet komende ronde want herfstvakatie en dan werk ik 3 hele dagen en dat is niet handig.
Ja natuurlijk, waarom? Omdat ik op hem stemde voor het burgemeesterschap? Het spel was net begonnen!quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Het moest eens gebeuren, mafia en town waren het eens met elkaar. "Liesje, je gedraagt je zo anders!" JA MAAR DAT IS HELEMAAL NIET WAAR diende Liesje iedereen van repliek. "Nou, wij hebben geen zin om verder hints te zoeken en jij gedraagt je superduper mafia, dus we maken je lekker keidood. Haha!"
Town wilde Liesje stenigen, maar Liesje (Townie) stierf al van verdriet.
Supersad.
Night is a go, alles wat er nog over is met een nachtactie, shoot!
We verstoppen ons onder de lakens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand, bescherm mij alsjeblieft vannacht?
klinkt gezellig... zijn ze kogelwerend?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:10 schreef Sajou het volgende:
[..]
We verstoppen ons onder de lakens.
Het is wel lekker warm.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
klinkt gezellig... zijn ze kogelwerend?
Ze zijn in ieder geval kogelvrij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
klinkt gezellig... zijn ze kogelwerend?
Kom je er ook bij?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtpost komt later, ik twijfel ergens over dus wil eerst overleggen met Tim
Mag ook met mij overleggen hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
Nachtpost komt later, ik twijfel ergens over dus wil eerst overleggen met Tim
Tuurlijk... waarom mij eruit pikkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:29 schreef Peter het volgende:
TV stemde wel overtuigend op liesje.. Verdacht!
Nee hoor, dat was gewoon dom van mij. System messages zijn berichten zoals wie je hebt het gevolgd, en het ontvangen van een vestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef lynda het volgende:
System messages volgen later. Dingen.
Dit zorgde gister voor nog 2 dode
Okequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was gewoon dom van mij. System messages zijn berichten zoals wie je hebt het gevolgd, en het ontvangen van een vest
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef lynda het volgende:
System messages volgen later. Dingen.
Dit zorgde gister voor nog 2 dode
SPOILER: kill 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kill 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor jou geldt hetzelfdequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef lynda het volgende:
Tdrone, bespaar je de moeite met mij echt
Bij jou? Liever bij RockNijntje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Waarom komt iedereen bij die seksdingen toch steeds bij mij uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik neig naar EllaN momenteelquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:50 schreef CaLeX het volgende:
dood
ik weet dat ik niets spel inhoudelijks mag zeggen, maarIk hoop dat je er van genietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dood
ik weet dat ik niets spel inhoudelijks mag zeggen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
dat filmpje wat we toen samen gemaakt hebben zorgt altijd wel voor een happy endquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
dat filmpje wat we toen samen gemaakt hebben zorgt altijd wel voor een happy end
dood
ik weet dat ik niets spel inhoudelijks mag zeggen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was even douchen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook sterke hints tegen Tdrone. Nu weet ik het niet meer.
[ Bericht 2% gewijzigd door EllaN op 18-10-2012 23:41:29 ]
spui je gedachtenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef tdrone het volgende:
pffff ik ben aan het twijfelen tussen 2 mensen...
sexyquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Sajou het volgende:
[..]
De lakens hebben ons vannacht gespaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |