![21mb1xj.png]()
Calex was lekker aan het busdriven toen zijn bus pech kreeg. Noodgedwongen banjerde hij door een moeras op zoek naar hulp, tot hij iemand hoorde groeten. En zo ging hij voort, op zoek naar een verstopplek. "Wel, verdikkeme!" Probeer ik hier een beetje town te redden, ga ik er verdorie zelf nog aan ook. Had ik maar zo'n mooi vest." Het was alsof de mafia zijn gedachten kon lezen, want hij stond plots voor Calex. "Nou
Calex (Busdriver), jij gaat vanavond niet masturberen." sprak de mafia terwijl door zijn toedoen Calex' hoofd los van zijn lichaam in het moeras belandde.
Ijsdraakje fietste fluitend door het dorp, zichzelf afvragend wie haar hulp vannacht nodig heeft. Ze was zich van geen kwaad bewust, en had dus nooit verwacht dat zij degene zou zijn die hulp nodig heeft.Ze klopte aan bij nummer 23, liet zichzelf binnen en struikelde bijna over haar voet in de deuropening. Nadat ze zichzelf had opgeraapt liet ze een cadeautje achter voor deze bewoner. Ze vertrok weer en sprong op haar fiets op weg naar andere plaatsen. Ze passeerde een hoek waarachter een mafia stond met snode plannen. Zodra
Ijsdraakje (Blacksmith) de hoek om kwam, pakte de mafia een troffee uit zijn rugzak, richtte het op haar hoofd en hoppa, Ijsdraakje tuimelde zo de straat over. De mafia was blij.
System messages volgen later. Dingen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.