SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Die moet in mijn sigquote:
Koud Hequote:
Kom dan nu ook met een leuk filmpje of zoquote:
quote:I fall in love too easily, I fall in love too fast
I fall in love too terribly hard, for love to ever last
My heart should be well schooled, 'cause I've been fooled in the past
And still I fall in love too easily, I fall in love too fast
I fall in love too easily, I fall in love too fast
I fall in love too terribly hard, for love to ever last
My heart should be well schooled, 'cause I've been fooled in the past
And still I fall in love too easily, I fall in love too fast
Die connexxionbus half boven het water?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:20 schreef Thaboel het volgende:
Bus ongelukje in het dorp. Beste pleuris bende.
die heeft het water niet geraakt hoor maar ja diequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die connexxionbus half boven het water?
Ik zie het.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
die heeft het water niet geraakt hoor maar ja die
Wat de agent me net nog kon vertellen is dat de personen auto door rood reed.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:09 schreef AchJa het volgende:
Ja hoor, het is weer eens zo ver... Van een Griekse stoeprand af pleuren en je hele muil total los helpen... Bloed alom...
Oenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:09 schreef AchJa het volgende:
Ja hoor, het is weer eens zo ver... Van een Griekse stoeprand af pleuren en je hele muil total los helpen... Bloed alom...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hart wie Krupp stahl. Ik overleef het wel.
Morgen hebben de maten weer lol natuurlijk...
En die had ik nog niet...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Weer een dienstongeval voor in je dossier.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |