SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Die moet in mijn sigquote:
Koud Hequote:
Kom dan nu ook met een leuk filmpje of zoquote:
quote:I fall in love too easily, I fall in love too fast
I fall in love too terribly hard, for love to ever last
My heart should be well schooled, 'cause I've been fooled in the past
And still I fall in love too easily, I fall in love too fast
I fall in love too easily, I fall in love too fast
I fall in love too terribly hard, for love to ever last
My heart should be well schooled, 'cause I've been fooled in the past
And still I fall in love too easily, I fall in love too fast
Die connexxionbus half boven het water?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:20 schreef Thaboel het volgende:
Bus ongelukje in het dorp. Beste pleuris bende.
die heeft het water niet geraakt hoor maar ja diequote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die connexxionbus half boven het water?
Ik zie het.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 02:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
die heeft het water niet geraakt hoor maar ja die
Wat de agent me net nog kon vertellen is dat de personen auto door rood reed.quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:09 schreef AchJa het volgende:
Ja hoor, het is weer eens zo ver... Van een Griekse stoeprand af pleuren en je hele muil total los helpen... Bloed alom...
Oenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:09 schreef AchJa het volgende:
Ja hoor, het is weer eens zo ver... Van een Griekse stoeprand af pleuren en je hele muil total los helpen... Bloed alom...
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hart wie Krupp stahl. Ik overleef het wel.
Morgen hebben de maten weer lol natuurlijk...
En die had ik nog niet...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Weer een dienstongeval voor in je dossier.
quote:
Exact, eerst maar eens een biertje voor de schrik.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:05 schreef jitzzzze het volgende:
Maar op zaterdag geen dienst. Maandag weer.
Maandag weer, drie keer per week een uurtje baantjes zwemmen is goed voor je kastquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
Exact, eerst maar eens een biertje voor de schrik.
Daarna maar ff het zwembad in.
Yup.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maandag weer, drie keer per week een uurtje baantjes zwemmen is goed voor je kast
Stelletje neanderthalersquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Yup.
Overigens heb ik altijd wat als ik met die Hunnen op pad ben, ik heb het een paar jaar geleden zelfs gepresteerd om door een ijzeren putdeksel te zakken... Dat geeft ook een hoop bloed kan ik je verklappen.
quote:
Nee, dat is waarquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Een fucking putdeksel, dat verwacht je toch niet? Ik was drie dagen later nog stukken ijzer aan het verwijderen uit mijn been.
Alleen de muil haha!quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:56 schreef MaryMouse het volgende:
basil-plumley-army-veteran-of-three-wars-dies-at-92
Evengoed een hoge leeftijd gehaald,
Zelfs de NL Apache cowboys dragen 'm.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:26 schreef Thaboel het volgende:
Beste vent zeg... Respect
al moet ik bij die cowbow hoed altijd aan die scene van apocolyps now denken.
Des te bezopener, des te flexibeler toch?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:32 schreef Esses het volgende:
AchJa, heet het niet iets te maken met bloedalcoholwaarden dat je altijd geluk hebt?
En des te sneller bij de grond.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Des te bezopener, des te flexibeler toch?
Doe uw best!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:54 schreef Lightning_NL het volgende:
Dooie boel de laatste maanden, DEF. Worden amper nog boeiende topics geopend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |