Wat is?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:41 schreef Harajuku. het volgende:
Hela, dat is je heel erg met het spel bemoeien.
je caps lock staat aan en je maakt je op deze manier alleen maar verdachterquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
##Vote TheVulture
lynda (2) DrNick, Peter
The Vulture (5) tdrone, DuTank, EllaN, Cosmo, PatriQue89
EllaN (2) PS, TV
PatriQue89 (1) Etc.
TEVENS WIL IK WEL EVEN AANGEVEN DAT HET NATUURLIJK WEL HEEL VERDACHT IS DAT ETCETERA OP MIJ STEMT, TERWIJL ER GEEN ENKELE HINT NAAR MIJ ISBehalve dan een lullig hintje over 23, TERWIJL IK DIT NIET BEN
Nog twee hints die wellicht naar Ellan wijzen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:04 schreef lynda het volgende:
Hey drnick
Calex was lekker aan het busdriven toen zijn bus pech (1) kreeg. Noodgedwongen banjerde hij door een moeras (2) op zoek naar hulp, tot hij iemand hoorde groeten. En zo ging hij voort, op zoek naar een verstopplek (5). "Wel, verdikkeme!" Probeer ik hier een beetje town te redden, ga ik er verdorie zelf nog aan ook. Had ik maar zo'n mooi vest (3)." Het was alsof de mafia zijn gedachten kon lezen, want hij stond plots voor Calex. "Nou Calex (Busdriver), jij gaat vanavond niet masturberen (4)." sprak de mafia terwijl door zijn toedoen Calex' hoofd los van zijn lichaam in het moeras belandde.
Hints:
Thevulture
Doping #48 Beerput (topic)
(3) VOICE OF HOLLAND 3#51 Borstzakjes op je tetjes (topic)
Heel seksueel volgens fobo
EllaN:
Moeras: Water in, water uit (topic)
Rave_NL: Groot vliegtuig vliegt niet (topic)
Mannen in uniform topic
(4)
Tamashii:
heel veel SEX topics
Vest: H&M topic
EllaN:
Niet masturberen: USANew Girl #2 | I broke my penis (topic)
lynda:
onthouding schijnt saai te zijn (topic)
beschrijving fotos in fobo zoekt en gij zult vinden
DrNick
Gast klopt aan net nadat ik klaar ben met fappen
Fietsen zijn duur
Als we het toch over verdacht hebben he.. Waarom heb jij alleen nog maar hints naar dorpjes gezocht? Samen met Ellan kom je op mij uit maar verder?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
je caps lock staat aan en je maakt je op deze manier alleen maar verdachter
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog twee hints die wellicht naar Ellan wijzen?
1) [DEF]SC#480 Tijd voor een bakkie pleur. Bakkie pleur - pleuren = vallen/struikelen?
2) In de kill op CaLeX staat: probeer ik hier een beetje town te redden. Ellan post heel veel in DEF, en wie moet het land redden? Defensie
Nicequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog twee hints die wellicht naar Ellan wijzen?
1) [DEF]SC#480 Tijd voor een bakkie pleur. Bakkie pleur - pleuren = vallen/struikelen?
2) In de kill op CaLeX staat: probeer ik hier een beetje town te redden. Ellan post heel veel in DEF, en wie moet het land redden? Defensie
SPOILER: kill 1, CalexOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kill 2, ijsdraakjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The fuckquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
TEVENS WIL IK WEL EVEN AANGEVEN DAT HET NATUURLIJK WEL HEEL VERDACHT IS DAT ETCETERA OP MIJ STEMT, TERWIJL ER GEEN ENKELE HINT NAAR MIJ ISBehalve dan een lullig hintje over 23, TERWIJL IK DIT NIET BEN
Ben je nu zo blij dat ik bijdraag aan de zoektocht of vooral omdat ik de focus (want jij hebt nog steeds meer hints tegen je) bij je weghaal?quote:
Die focus maakt mij echt niets uit ik weet dat ik dorp ben, ik weet dat meerdere mij geloven daarin dus tja ach.. Als men dan maar bezig blijft met hints naar mij zoeken dan is het makkelijker om dat om te draaien en hun stem en zoekgedrag uit te zoeken zoals bij Tdrone en Ellan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben je nu zo blij dat ik bijdraag aan de zoektocht of vooral omdat ik de focus (want jij hebt nog steeds meer hints tegen je) bij je weghaal?
mijn vote vandaag baseer ik voornamelijk op het gedrag en de hints naar TV en voor dat gedrag heb ik objectief gekeken naar de gebeurtenissen na kills en tijdens stemmingenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:06 schreef lynda het volgende:
[..]
Als we het toch over verdacht hebben he.. Waarom heb jij alleen nog maar hints naar dorpjes gezocht? Samen met Ellan kom je op mij uit maar verder?
Ik bekijk de overige users net zo hoor, je valt mij gewoon extra op doordat je naar mij hints zoekt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
mijn vote vandaag baseer ik voornamelijk op het gedrag en de hints naar TV en voor dat gedrag heb ik objectief gekeken naar de gebeurtenissen na kills en tijdens stemmingen
Ik heb niet het idee dat ik op jou focus ofzo, eerder dat jij op mij gefocust bent nadat je die hints naar mij vond.
Maar je bent toch bijna jarig en dan krijg je toch cadeautjesquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
ach mens, ga toch koken!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:24 schreef lynda het volgende:
[..]
Maar je bent toch bijna jarig en dan krijg je toch cadeautjes![]()
--
tijd dat ik weer aan school ga![]()
#Vote TVquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:42 schreef Sajou het volgende:
##Vote EllaN
lynda (2) DrNick, Peter
The Vulture (6) tdrone, DuTank, EllaN, Cosmo, PatriQue89, Tamashii
EllaN (4) PS, TV, Fogel, Sajou
PatriQue89 (1) Etc.
Ligt er dik op lijkt mij,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |