Okequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was gewoon dom van mij. System messages zijn berichten zoals wie je hebt het gevolgd, en het ontvangen van een vest
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef lynda het volgende:
System messages volgen later. Dingen.
Dit zorgde gister voor nog 2 dode
SPOILER: kill 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kill 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor jou geldt hetzelfdequote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:28 schreef lynda het volgende:
Tdrone, bespaar je de moeite met mij echt
Bij jou? Liever bij RockNijntje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Waarom komt iedereen bij die seksdingen toch steeds bij mij uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Ik neig naar EllaN momenteelquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:50 schreef CaLeX het volgende:
dood
ik weet dat ik niets spel inhoudelijks mag zeggen, maarIk hoop dat je er van genietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dood
ik weet dat ik niets spel inhoudelijks mag zeggen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
dat filmpje wat we toen samen gemaakt hebben zorgt altijd wel voor een happy endquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:57 schreef CaLeX het volgende:
[..]
dat filmpje wat we toen samen gemaakt hebben zorgt altijd wel voor een happy end
dood
ik weet dat ik niets spel inhoudelijks mag zeggen, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was even douchen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook sterke hints tegen Tdrone. Nu weet ik het niet meer.
[ Bericht 2% gewijzigd door EllaN op 18-10-2012 23:41:29 ]
spui je gedachtenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:47 schreef tdrone het volgende:
pffff ik ben aan het twijfelen tussen 2 mensen...
sexyquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:10 schreef Sajou het volgende:
[..]
De lakens hebben ons vannacht gespaard.
Dat kan niemand weten, dus die vlieger gaat niet opquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Die hint naar mij kan ik ontkrachten. Want ik ben 22! Volgende week dinsdag pas jarig.
vraag maar aan wat mensen uit tal. Of aan renesite.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat kan niemand weten, dus die vlieger gaat niet op
Omg, die spaarde ik vroeger.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:03 schreef Bart het volgende:
Dus die Calex heeft voor mijn dood gezorgd. Wat een flippo.
Was?quote:
Sorryquote:
SPOILER: gebeurtenissen na nacht 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 2
Chuck-n0rr1s (19) Peter, DrNick, DuTank, EllaN, Etcetera, Crutch , tdrone, TV, fogel,CaLeX, SicSicSics, Sajou, PS, Bart, Isdatzo, PatriQue89, IJsdraakje, lynda
EllaN (1) liesje
TheVulture (1) Tamashii
Crutch (3) Chuck n0rr1s, cosmo, town elder
Het logische voor de maffia om te doen is gewoon op de kar springen en meedoen met de meute. Hiermee verkleinen ze wel de kansen voor de spionSPOILER: gebeurtenissen na nacht 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag 3
liesje (9) DuTank, TV, PS, DrNick, patrique89, fogel, rave, Calex, lynda
TheVulture (4) tdrone, Cosmo, Tamashii, Etc.
etcetera (1) Peter
Hier valt nog vrij weinig over te zeggen behalve natuurlijk dat de spion 2 keer niet op maffia gestemd heeft, wat nog vrij weinig verdachten overlaat.SPOILER: Gebeurtenissen Na nacht 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?![]()
Omdat ik nu te vdk ben en niet voor 19.00 hersteld ben:
##vote TV
lynda (1) DrNick
The Vulture (2) tdrone, DuTank
KusjeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Leuke analyse, maar erg naïef om te denken dat als ik maffia zou zijn er alleen maar maffia op mij zou stemmen bij een BM-verkiezing
Ik heb zelf al een keer een maffia gelyncht bovendien, en mijn stem deed ik toen er nog net zo makkelijk voor Crutch gekozen had kunnen worden...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Naar mijn mening is het zo:quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:09 schreef TheVulture het volgende:
Leuke analyse, maar erg naïef om te denken dat als ik maffia zou zijn er alleen maar maffia op mij zou stemmen bij een BM-verkiezing
Ik heb zelf al een keer een maffia gelyncht bovendien, en mijn stem deed ik toen er nog net zo makkelijk voor Crutch gekozen had kunnen worden...
of je bent maffia en alles is logisch
of je bent geen maffia en je hebt gewoon heel erg veel pech gehad met degenen die je beschuldigt, de mensen die op jou stemmen en de hints die je vind.
ik heb het laatste ook gehad in een eerdere ronde maar al met al ben jij degene die ik nu het meest verdacht vind.Wat doe ik hier?![]()
Ik denk inderdaad dat de maffia het wel handig vindt om mij als afleidingsmanoeuvre te gebruiken, en dat verklaart wellicht ook waarom ze mij nog steeds niet killen...
Kijkend naar de hints van gisteravond vind ik het uberhaupt vaag om dan voor mij te gaan terwijl er mensen zijn die sterkere hints op hun naam hebben staan....
Het is nu zaak dat we de goeie lynchen, ik vermoed namelijk dat het spel voor het dorp anders gedaan is met een steeds groeiende cult en de maffia die overleeft...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het "zichzelf oprapen" komt ook terug bij meerdere kills, net zoals de voet en het struikelen....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Rest van de dag weg..
Tdrone, ik ga met je mee. Blijkt TV dorp te zijn, you're on my list.
lynda (1) DrNick
The Vulture (3) tdrone, DuTank, EllaN![]()
ik laat alleen maar feiten zien. niks anders. Heb zelfs geen directe conclusie getrokken uit mijn analyse. Die mag je van mij interpreteren zoals je wilquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef EllaN het volgende:
Rest van de dag weg..
Tdrone, ik ga met je mee. Blijkt TV dorp te zijn, you're on my list.
lynda (1) DrNick
The Vulture (3) tdrone, DuTank, EllaN
en als TV dorp is heeft het dorp denk ik toch verloren.Wat doe ik hier?![]()
Met andere wooren, we nemen het risico om op TV te stemmen en als we niet gelijk hebben dan verliezen we maarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:41 schreef tdrone het volgende:
en als TV dorp is heeft het dorp denk ik toch verloren.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |