abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:20:49 #1
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117526124

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012

[ Bericht 1% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-10-2012 22:38:37 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_117526174
Waldkorn :9~ :Y)
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:23:27 #3
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117526266
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:14 schreef alors het volgende:

[..]

Lees dit dan ook over Paleo: http://weblogs.nrc.nl/wet(...)4/10/het-paleodieet/

Mijn eetstijl is hier volgens mij helemaal sodom en gomorra _O- ik ontbijt alleen al met 3 stukken brood, met chocoladevlokken nog wel!
Leuk stuk, maar de commentaren zijn ook niet mis.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:24:53 #4
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117526354
Potverdikkie, wat gaan die topics rap :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef YUR het volgende:
Lieve allemaal,

zaterdag 13 oktober gaan GotC, Quoi en ik een stukje hardlopen bij Kijkduin (Den Haag). Het doel is om gezellig kennis te maken met elkaar en met delen van het parcours van de Laan van Meerdervoortloop. Zijn er nog meer liefhebbers die gezellig mee willen lopen door de duinen en over het strand en na afloop een lekkere kop koffie/thee/warme choco te drinken ergens op Kijkduin? Het is de bedoeling dat we rond een uur of 10 's morgens al gaan lopen, want later op de dag is een groot deel van de route van de Laan van Meerdervoortloop in gebruik door een ander wedstrijdloopje (van de vereniging waar GotC en ik lid zijn).

Ik denk dat deze ochtend handig kan zijn voor de mensen die zich hebben ingeschreven voor de LVML, maar het is ook erg gezellig als er nog meer mensen komen!

Voor vragen, stuur me een PM of DM :)
Jeeeeh! w/ Ik heb er zin an!
pi_117526384
Ik kan 13 Oktober niet helaas, sorry!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:26:01 #6
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117526424
Tja alleen vlees is inderdaad weer slechter voor je hart enzo. Overal zitten voor en nadelen aan. Maar ben er wel mee eens dat suiker slechter is dan men denkt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:26:56 #7
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117526487
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Leuk stuk, maar de commentaren zijn ook niet mis.
maar dat lijkt me met elk dieet zo Slacker, er is altijd wel wat te zeggen over een dieet.
Atkins bijv. werd ook vergruisd maar andere mensen zweren er bij... dus zeg het maar wat het ideaal dieet is.
pi_117526495
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Tja alleen vlees is inderdaad weer slechter voor je hart enzo. Overal zitten voor en nadelen aan. Maar ben er wel mee eens dat suiker slechter is dan men denkt.
En het zit bijna óveral in waar enige bewerking op losgelaten is..

Mijn motto: vers, gevarieerd en met mate. En hoe meer kleurtjes op mijn bord, hoe gelukkiger ik word. :P :+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:28:18 #9
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_117526574
Goddelijke intervaltraining gehad overigens! Met de "grote mannen" op kop meegerend, tempo 5.10 min/km :o

De middenrifkramp bij lange duurloop (10k) even nagevraagd. Blijkt toch een conditiekwestie. Damned, ik bouw zo netjes stap voor stap op. Raad van mijn trainer: doe elke week een uur lange duurloop. Was ik al van plan, maar zo blijkt dus maar weer: opbouwen is geduld hebben O~)
pi_117526596
Oh en leuk idee die meet! Ik ga niet komen hoor :@ beetje te vroeg nog en ook wat ver hier uit de buurt. Maar over een tijdje als ik me iets minder 'beginner' voel en me durf te vertonen in een tight bij jullie :P zou ik het best eens leuk vinden wat mensen te ontmoeten. :Y
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:32:20 #11
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117526853
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en leuk idee die meet! Ik ga niet komen hoor :@ beetje te vroeg nog en ook wat ver hier uit de buurt. Maar over een tijdje als ik me iets minder 'beginner' voel en me durf te vertonen in een tight bij jullie :P zou ik het best eens leuk vinden wat mensen te ontmoeten. :Y
Dan kunnen we samen :D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:33:14 #12
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117526904
mijn planning toch maar wat verandert....marathon er uit en deze er in:
http://www.catlins.org.nz/index.php?/site/pawakatakatrail

quote:
This event is growing in popularity and in 2011 155 athletes took part.
wordt me bijna te grootschalig ;)

[ Bericht 39% gewijzigd door rechtsedirecte op 02-10-2012 22:39:59 ]
pi_117527052
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dan kunnen we samen :D
:Y dat is wel leuk ja. Misschien tzt sowieso ergens aan deze kant van het land meeten. Op de Veluwe of zo.. :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:35:24 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117527071
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y dat is wel leuk ja. Misschien tzt sowieso ergens aan deze kant van het land meeten. Op de Veluwe of zo.. :)
Veluwe O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_117527107
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

Veluwe O+
:Y O+
Overigens is de Sallandse heuvelrug ook erg O+ ;)
pi_117527173
Klinkt leuk, 13 oktober! Ik kan helaas niet. :'(

Net heerlijk intervaltraining gehad. O+. Had er absoluut geen zin in, maar ben nu heel blij dat ik ben gegaan.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_117527299
Ik hoop dat mijn lijf morgen een beetje meewerkt (vrouwenissues }:| ) en dat ik 5-7-7-5 kan gaan lopen :D
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:41:07 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117527452
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hoop dat mijn lijf morgen een beetje meewerkt (vrouwenissues }:| ) en dat ik 5-7-7-5 kan gaan lopen :D
Ik loop dan juist het lekkerste en het snelste :)
pi_117527517
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik loop dan juist het lekkerste en het snelste :)
Heb vandaag nog echt te veel pijn, dan voelt eigenlijk alleen in bed liggen met een kruikje op mijn buik echt fijn :+ maar als het goed is is dat morgen over (duurt meestal maar 2 dagen, begon op maandag) :) Dan knap ik altijd weer snel op.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:44:22 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117527620
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Heb vandaag nog echt te veel pijn, dan voelt eigenlijk alleen in bed liggen met een kruikje op mijn buik echt fijn :+ maar als het goed is is dat morgen over (duurt meestal maar 2 dagen, begon op maandag) :) Dan knap ik altijd weer snel op.
Blij dat ik het niet zo erg heb :). Gisteren kon ik niet zitten of staan vd pijn, maar zodra ik 1 stap had hardgelopen was (en is) de pijn weg :).
pi_117527732
ziet er tof uit RD!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_117527820
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:44 schreef GotC het volgende:

[..]

Blij dat ik het niet zo erg heb :). Gisteren kon ik niet zitten of staan vd pijn, maar zodra ik 1 stap had hardgelopen was (en is) de pijn weg :).
Misschien moet ik dat de volgende keer ook proberen. Het is dat ik me gewoon vooral heel belabberd en viezig voel dat ik ook het idee van in een thight lopen alleen al helemáál niet zie zitten, dat het niet in me op komt het te proberen :+
pi_117527889
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik herken het helemaal. Bij gaat het gepaard met 2 dagen overgeven en alleen krom in bed kunnen liggen. Als ik geluk heb komt er dan ook nog eens migraine bij kijken.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117527987
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:49 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik herken het helemaal. Bij gaat het gepaard met 2 dagen overgeven en alleen krom in bed kunnen liggen. Als ik geluk heb komt er dan ook nog eens migraine bij kijken.
Pff baas boven baas ;) Gelukkig blijft het bij mij bij buikpijn en algehele malaise. En door doorslikken hoef ik het nog maar een paar keer per jaar te doorstaan :Y
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:53:20 #25
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117528110
Kan er als man zijnde niet echt over mee praten maar is een hormoonspiraaltje niet wat?
pi_117528193
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Kan er als man zijnde niet echt over mee praten maar is een hormoonspiraaltje niet wat?
Hehe, voor mij geen optie. Dat durf ik simpel weg niet..

SPOILER
Daarbij vraag ik me echt af of het mij van de pijn zou af helpen.. slik nu ook al een vrij zware pil omdat ik anders een emotioneel wrak ben met nog ergere periodes :')
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:55:21 #27
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117528222
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef Daywalk3r het volgende:
Zoals mijn huisarts het uit heeft gelegd:
Voor ongeveer 1/3 van de vrouwen is het ideaal; maandelijks ongemak neemt af of verdwijnt zelfs.
Voor ca 1/3 van de vrouwen verandert er weinig ten opzichte van vóór het spiraaltje
Voor de rest is het niet ideaal; daar worden de ongemakken heviger.

Ik hoorde tot die laatste groep :')
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:56:33 #28
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117528296
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Hehe, voor mij geen optie. Dat durf ik simpel weg niet..

SPOILER
SPOILER
pi_117528330
Baarmoeder weg laten halen lijkt me wel wat.
Ja doei.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:57:44 #30
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117528357
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
Geen mini-Mo's?
pi_117528386
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_117528420
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:57 schreef motorbloempje het volgende:
:Y mij ook wel.. mits een gezonde hormoonhuishouding passend bij mijn leeftijd gegarandeerd is ;)
pi_117528490
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:57 schreef Yuki het volgende:

[..]

Geen mini-Mo's?
Nooit van z'n lang zal ze leven *O*

Nog 2,5 jaar voordat artsen met minder problemen en bezwaren aan sterilisatie doen *O*
Ja doei.
pi_117528592
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nog 2,5 jaar voordat artsen met minder problemen en bezwaren aan sterilisatie doen *O*
Weetje dat ik er nooit serieus achteraan gegaan ben.. geen idee waarom niet. :? Maar ik heb inmiddels een leeftijd waarop het volgens mij niet echt meer een punt moet zijn (al vind ik eigenlijk dat mijn vriend ook wel mag.. hij heeft er immers nog nooit iets voor hoeven doen en ik slik me suf met alle verantwoordelijkheid van dien :+ )
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:03:18 #35
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117528660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Doen ze dat pas als je 30 bent? Ergens wel begrijpelijk, maar... Stiekem ook een beetje onzin.
pi_117528746
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Weetje dat ik er nooit serieus achteraan gegaan ben.. geen idee waarom niet. :? Maar ik heb inmiddels een leeftijd waarop het volgens mij niet echt meer een punt moet zijn (al vind ik eigenlijk dat mijn vriend ook wel mag.. hij heeft er immers nog nooit iets voor hoeven doen en ik slik me suf met alle verantwoordelijkheid van dien :+ )
Ik kijk er al jaren naar uit :') al moeten we tegen die tijd inderdaad even overleggen wat de beste optie is. Al doe ik nu ook geen pil slikken op 't moment, maar m'n lichaam reageert daar wel heel fijn op.

quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef Yuki het volgende:

[..]

Doen ze dat pas als je 30 bent? Ergens wel begrijpelijk, maar... Stiekem ook een beetje onzin.
Ze zullen het uiteindelijk misschien wel doen als je maar heel lang volhoudt, maar 'men' vindt dat je na je 30ste minder kans hebt om je nog te bedenken. ofzo.
Ja doei.
pi_117528771
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Pff baas boven baas ;) Gelukkig blijft het bij mij bij buikpijn en algehele malaise. En door doorslikken hoef ik het nog maar een paar keer per jaar te doorstaan :Y
Jep lang leve doorslikken!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_117528821
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik kijk er al jaren naar uit :') al moeten we tegen die tijd inderdaad even overleggen wat de beste optie is. Al doe ik nu ook geen pil slikken op 't moment, maar m'n lichaam reageert daar wel heel fijn op.

[..]

Ze zullen het uiteindelijk misschien wel doen als je maar heel lang volhoudt, maar 'men' vindt dat je na je 30ste minder kans hebt om je nog te bedenken. ofzo.
Op zich snap ik het wel. Ik ben nu 25 en roep ook heel hard dat ik geen kinderen wil maar misschien wil ik ze over 5 jaar toch. En dan is het toch lullig als je geen baarmoeder meer hebt.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:07:17 #39
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117528867
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Op zich snap ik het wel. Ik ben nu 25 en roep ook heel hard dat ik geen kinderen wil maar misschien wil ik ze over 5 jaar toch. En dan is het toch lullig als je geen baarmoeder meer hebt.
Bij sterilisatie halen ze je baarmoeder niet weg he ;) gewoon *knip knip* in de eileiders en klaar :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:07:41 #40
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117528900
Bij een man kunnen ze toch een soort knopje leggen? Wat er dan weer uit kan.
pi_117528903
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

Bij sterilisatie halen ze je baarmoeder niet weg he ;) gewoon *knip knip* in de eileiders en klaar :)
Dat. En het schijnt nog een kans tot herstel te hebben, maar geen garantie.
Ja doei.
pi_117528963
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef Yuki het volgende:

[..]

Oh jeetje het is tijd dat ik naar bed ga hahaha hoe kom ik erbij dat je dan geen baarmoeder meer hebt _O- _O- _O- _O-
pi_117528966
Even wat testosteron in dit topic gooien.. ;)

pi_117528990
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:09 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh jeetje het is tijd dat ik naar bed ga hahaha hoe kom ik erbij dat je dan geen baarmoeder meer hebt _O- _O- _O- _O-
Misschien omdat ik riep dat mij dat persoonlijk geen probleem zou lijken eerder in dit topic :')
Ja doei.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:09:47 #45
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117528991
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat. En het schijnt nog een kans tot herstel te hebben, maar geen garantie.
Jep. Dat zijn dingen waar je je van tevoren wel goed van bewust moet zijn natuurlijk. Als je je bedenkt, is er een kans dat je ondanks hersteloperatie toch niet meer zwanger kan worden. Dus in die zin snap ik wel terughoudendheid bij (erg) jonge vrouwen.
pi_117529027
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Bij een man kunnen ze toch een soort knopje leggen? Wat er dan weer uit kan.
Ja, volgens mij wel. Al is inmiddels de ingreep voor vrouwen wel heel klein geworden, bij de man is het 'gemakkelijker' en met meer kans op herstel mocht je je bedenken (as if :+ )
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:10:57 #47
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117529051
Onee een vasectomie is ook blijvend. Anders zou dat wel een oplossing zijn. Voor het kinderen "probleem
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:11:14 #48
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117529065
Maare, hardlopen dus. :D :+

Ik houd het voorlopig even bij fietsen en wandelen, mits droog. Benen voelen niet eens al te slecht aan, maar wil nu even niets forceren. Zondag was toch best wel pittig merk ik.
pi_117529086
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:09 schreef Yuki het volgende:

[..]

Jep. Dat zijn dingen waar je je van tevoren wel goed van bewust moet zijn natuurlijk. Als je je bedenkt, is er een kans dat je ondanks hersteloperatie toch niet meer zwanger kan worden. Dus in die zin snap ik wel terughoudendheid bij (erg) jonge vrouwen.
Tja.. als mensen met kinderwens me vragen 'maar weet je dat dan wel zeker? Je kunt je toch nog bedenken?' Stel ik de wedervraag: 'denk jij dat jij je ook nog kan bedenken dan?' :{ net zo logisch toch?
pi_117529104
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Misschien omdat ik riep dat mij dat persoonlijk geen probleem zou lijken eerder in dit topic :')
Oh ja dat zou kunnen idd, maar merk wel vaker dat ik iets typ waarvan ik later denk euhhh...
pi_117529123
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef Yuki het volgende:
Maare, hardlopen dus. :D :+

Ik houd het voorlopig even bij fietsen en wandelen, mits droog. Benen voelen niet eens al te slecht aan, maar wil nu even niets forceren. Zondag was toch best wel pittig merk ik.
Ik ga eerst maar eens slapen en werken geloof ik :+ Kan wel merken dat ik mijn melatonine niet geslikt heb vanavond :X anders lag ik nu al lang op één oor.. -O-
pi_117529147
Rent weg uit dit topic :W
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
pi_117529170
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tja.. als mensen met kinderwens me vragen 'maar weet je dat dan wel zeker? Je kunt je toch nog bedenken?' Stel ik de wedervraag: 'denk jij dat jij je ook nog kan bedenken dan?' :{ net zo logisch toch?
Egoïst :{w en dan wel verwachten dat andermans kinderen jouw kont af gaan vegen als je in een tehuis ligt te kwijlen :{w
Ja doei.
pi_117529192
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ga eerst maar eens slapen en werken geloof ik :+ Kan wel merken dat ik mijn melatonine niet geslikt heb vanavond :X anders lag ik nu al lang op één oor.. -O-
Kun je zien hoe snel je lichaam went aan het gebruik van dat spul.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:14:30 #55
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117529227
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Egoïst :{w en dan wel verwachten dat andermans kinderen jouw kont af gaan vegen als je in een tehuis ligt te kwijlen :{w
?
pi_117529229
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tja.. aangezien ik ze én les geef, én bijdraag aan hun kinderbijslag mag ik toch best wat terug verwachten dacht ik zo *) w/
pi_117529258
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Kun je zien hoe snel je lichaam went aan het gebruik van dat spul.
ieder lichaam gebruikt het spul.. maar mijne niet vroeg genoeg om een gezond ritme aan te houden ;)
pi_117529260
Ja, ik riep ook al eerder dat ik ging slapen, maar wacht nog even tot ik van mr.Mo heb gehoord dat hij weer veilig in D'chem is aangekomen :+
Ja doei.
pi_117529263
Ik moet me idd ook altijd verdedigen als ik zeg dat waarschijnlijk geen kinderen wil. Mensen kijken je aan alsof je zegt dat je de buurvrouw vermoord hebt.
pi_117529282
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tja.. aangezien ik ze én les geef, én bijdraag aan hun kinderbijslag mag ik toch best wat terug verwachten dacht ik zo *) w/
ja, dat denk jij :{w met je hond :{w
Ja doei.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:15:48 #61
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117529289
Ja, tijd voor de pil en een tablet magnesium :9

En daarna m'n bed :z :W
pi_117529297
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik moet me idd ook altijd verdedigen als ik zeg dat waarschijnlijk geen kinderen wil. Mensen kijken je aan alsof je zegt dat je de buurvrouw vermoord hebt.
:Y moet je je voorstellen dat je juf bent en dat zegt :D altijd lachen de reacties (en ergens ook best triest maar goed) ;)
pi_117529325
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, dat denk jij :{w met je hond :{w
Betaal ik ook braaf belasting voor terwijl ik er in deze gemeente letterlijk niets voor terug krijg :P
pi_117529347
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

ieder lichaam gebruikt het spul.. maar mijne niet vroeg genoeg om een gezond ritme aan te houden ;)
Ja maar jou lichaam gaat het nu nog langzamer aanmaken omdat je het aanlevert in pilvorm. En dan raakt je natuurlijke slaapritme nog verder verstoord.
Ik kamp al jaren met slaapproblemen maar slik er niets voor omdat het dar (voor mij) niet beter op wordt.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:17:51 #65
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117529399
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik hoef ze ook niet. Vind het juist egoïstisch om kinderen te nemen. Je zet ze in een samenleving waar je zelf al niet blij mee bent (waarschijnlijk) en dan maar laten zien aan mensen. Kijk poekepoeke. Dan schreeuwen ze, dan pubertijd en dan het huis uit. Kost alleen maar geld ook. (simpel bekeken allemaal)
pi_117529401
quote:

[..]

:Y moet je je voorstellen dat je juf bent en dat zegt :D altijd lachen de reacties (en ergens ook best triest maar goed) ;)
Oh ja dan is het natuurlijk helemaal raar dat je geen kinderen wilt.
Ik kan altijd nog zeggen dat ik gewoon een hekel aan kinderen hebt :D Das iets lastiger als je juf bent haha
pi_117529418
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja maar jou lichaam gaat het nu nog langzamer aanmaken omdat je het aanlevert in pilvorm. En dan raakt je natuurlijke slaapritme nog verder verstoord.
Ik kamp al jaren met slaapproblemen maar slik er niets voor omdat het dar (voor mij) niet beter op wordt.
Dat is dus (volgens mijn neuroloog) niet waar. Theorie is zelfs dat mijn lichaam het sneller aan gaat maken. Alleen merk ik daar nog niet zo veel van, maar het is ook niet later geworden of zo.. :)
pi_117529458
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh ja dan is het natuurlijk helemaal raar dat je geen kinderen wilt.
Ik kan altijd nog zeggen dat ik gewoon een hekel aan kinderen hebt :D Das iets lastiger als je juf bent haha
Ik vind ze enorm leuk.. zolang ze om half 3 maar weer snel naar huis gaan :+
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:19:08 #69
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117529464
quote:

[..]

Dan moet je juist de laatste uren niet achter een scherm zitten. Da's slecht voor je melatonine.
pi_117529469
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik hoef ze ook niet. Vind het juist egoïstisch om kinderen te nemen. Je zet ze in een samenleving waar je zelf al niet blij mee bent (waarschijnlijk) en dan maar laten zien aan mensen. Kijk poekepoeke. Dan schreeuwen ze, dan pubertijd en dan het huis uit. Kost alleen maar geld ook. (simpel bekeken allemaal)
Ik vind op dit moment mijn carriere gewoon belangrijker en als dat egoïstisch is dan is dat maar zo. (vind mezelf totaal niet egoïstisch omdat ik in de zorg werk maar goed)
pi_117529520
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik vind op dit moment mijn carriere gewoon belangrijker en als dat egoïstisch is dan is dat maar zo. (vind mezelf totaal niet egoïstisch omdat ik in de zorg werk maar goed)
Ik denk altijd maar zo: mensen overdenken het nemen van een hond vaak beter dan het krijgen van kinderen.. Ik vind het wel overwogen en goed doordacht als je conclusie is: nee, niet voor mij. ;)
pi_117529543
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dan moet je juist de laatste uren niet achter een scherm zitten. Da's slecht voor je melatonine.
I know, geloof me heb me er in verdiept. Maar ben ondertussen redelijk gewend aan weinig slapen en een ritme van uitgebreid douchen en een half uurtje geen prikkels voor het slapen gaan.
pi_117529593
quote:

[..]

Check.. maar na een hoorcollege (wat ik vanavond had en waardoor ik mijn pilletje niet op tijd kon nemen) is het ook ontspanning..
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:21:51 #74
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117529594
Vind de kinderen van een ander ook leuker :) Nu zeg ik altijd dat ik ze zelf niet wil maar ben dan ook nog happy single. Geen zorgen of niks. Lekker met m'n verdiende geld doen wat ik wil.
pi_117529596
quote:

[..]

Mijn oplossing is trouwens niet meer 'sochtends werken, en dat bevalt erg goed :) Haalt de druk van het op tijd moeten slapen weg.
pi_117529609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Betaal ik ook braaf belasting voor terwijl ik er in deze gemeente letterlijk niets voor terug krijg :P
Nou, vooruit. :P
Ja doei.
pi_117529662
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Mijn oplossing is trouwens niet meer 'sochtends werken, en dat bevalt erg goed :) Haalt de druk van het op tijd moeten slapen weg.
Ja dat was voor mij ook een goeie geweest.. helaas verkeerde beroep gekozen. Maar goed, melatonine is voor mij echt een wondermiddel (mits ik het slik) en ik voel me echt 100x beter dan daarvoor op werkelijk alle vlakken! Emotioneel, lichamelijk.. alles is verbeterd. :Y
pi_117529711
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja dat was voor mij ook een goeie geweest.. helaas verkeerde beroep gekozen. Maar goed, melatonine is voor mij echt een wondermiddel (mits ik het slik) en ik voel me echt 100x beter dan daarvoor op werkelijk alle vlakken! Emotioneel, lichamelijk.. alles is verbeterd. :Y
Slik je dat spul van de drogist of op doktersrecept?
pi_117529764
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Slik je dat spul van de drogist of op doktersrecept?
Recept, 5mg, van de drogist zet geen zoden aan de dijk met mijn DSPD :) Moet binnenkort weer naar de neuroloog, even overleggen wat we verder doen. Of we afbouwen of niet (ik en de huisarts vinden zelf van niet)
pi_117529790
Route voor morgenochtend uitgestippeld, ik ga proberen voor het eerst de 20km aan te tikken. Ga rustig beginnen, ben benieuwd hoe mijn benen dan voelen tussen km 13 en 20.
pi_117529858
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Recept, 5mg, van de drogist zet geen zoden aan de dijk met mijn DSPD :) Moet binnenkort weer naar de neuroloog, even overleggen wat we verder doen. Of we afbouwen of niet (ik en de huisarts vinden zelf van niet)
Ah oke. Drogisterijspul wilde ik nog wel proberen. Voor de slaaptabletten op doktersrecept sta ik niet echt open.
pi_117529863
Ik dacht even dat ik in het verkeerde topic was beland :P
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:28:30 #83
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117529904
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Is voor het wakker worden zo'n lamp dan niet makkelijk? Die je melatonine stopt. En dan s avonds juist melatonine
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:28:34 #84
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117529906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef winterstorm666 het volgende:
ziet er tof uit RD!
ja he? ik had dit verleden jaar al op het programma staan maar toen kon ik niet vanwege mijn werk..
als ik zo naar de tijden kijk van afgelopen jaar dan kan het niet anders dan dat het een zwaar parkoers is (de nummer 2 van afgelopen jaar is onze club captain en loopt een gewone HM rond de 1.15 dus een tijd van 1.40 tijdens dit evenement geeft de zwaarte al wat aan)
pi_117530046
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ah oke. Drogisterijspul wilde ik nog wel proberen. Voor de slaaptabletten op doktersrecept sta ik niet echt open.
melatonine is wel iets anders dan een slaaptablet he.. Wil je er wel wat meer info over geven als je er behoefte aan hebt, maar dan wel morgen. Ga nu toch echt een poging doen om te slapen ;)
pi_117530090
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Is voor het wakker worden zo'n lamp dan niet makkelijk? Die je melatonine stopt. En dan s avonds juist melatonine
Als ik het slik dan gaat het 's ochtends wel goed eigenlijk.. Geen lamp nodig :)

Nu lekker lezen in bed tot ik in slaap val :W morgen weer rennen, dan slaap ik ook weer een stuk makkelijker :Y ^O^
pi_117530154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

melatonine is wel iets anders dan een slaaptablet he.. Wil je er wel wat meer info over geven als je er behoefte aan hebt, maar dan wel morgen. Ga nu toch echt een poging doen om te slapen ;)
Jaa I know. maar waarschijnlijk is het probleem bij jou alleen het inslapen (zover ik DSPD ken gaat het om een verstoring in circadiaan ritme. Bij mij is het zowel inslapen als doorslapen dus zal melatonine denk ik niet afdoende zijn.
Maar wellicht is het in ieder geval voor het inslapen de moeite waard,
Truste!
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:35:43 #88
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117530202
Ik ga ook slapen. Heb er gelukkig nooit moeite mee. Loopze voor de lopers morgen.
pi_117530231
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Jaa I know. maar waarschijnlijk is het probleem bij jou alleen het inslapen (zover ik DSPD ken gaat het om een verstoring in circadiaan ritme. Bij mij is het zowel inslapen als doorslapen dus zal melatonine denk ik niet afdoende zijn.
Maar wellicht is het in ieder geval voor het inslapen de moeite waard,
Truste!
Nog één ding: laat je door de huisarts eens doorverwijzen naar een slaapcentrum in het ziekenhuis (als je dat niet al gedaan hebt). Bij mij was ook doorslapen een probleem namelijk :Y

Nu echt weg :W
pi_117530379
RD dat is inderdaad een groot verschil.
merk ook met de heuveltraining van mij dat er heel andere tijden uitkomen.
boeit niet lekker heuvels knallen.
zeker vroeger was het hoe steiler hoe beter! opvreten die heuvels.

ik ga de binnenkant van mijn ogen even bekijken.
4 uur gaat de wekker weer bleegh!
truste iedereen!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 06:56:16 #91
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117535355
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef Jor_Dii het volgende:
Route voor morgenochtend uitgestippeld, ik ga proberen voor het eerst de 20km aan te tikken. Ga rustig beginnen, ben benieuwd hoe mijn benen dan voelen tussen km 13 en 20.
veel succes, wat is de langste afstand die je tot nu toe gelopen hebt?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 06:58:43 #92
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117535366
toch het gevoel dat ik mijn verkoudheid ga overleven, hoop morgen een rondje te kunnen lopen, fingers crossed.

Hoewel ik vanmiddag genoeg rond gerend heb om Cooper te vangen.... regen,modder in de tuin en een witte Samoyed gaan niet echt samen..

[ Bericht 30% gewijzigd door rechtsedirecte op 03-10-2012 07:14:17 ]
pi_117535430
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 06:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
toch het gevoel dat ik mijn verkoudheid ga overleven, hoop morgen een rondje te kunnen lopen, fingers crossed.
Hoewel ik vanmiddag genoeg rond gerend heb om Cooper te vangen.... regen,modder in de tuin en een witte Samoyed gaan niet echt samen..
[ afbeelding ]

Die onschuldige blik in z'n ogen _O-
  woensdag 3 oktober 2012 @ 07:15:00 #94
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117535435
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 07:14 schreef Griebus het volgende:

[..]

Die onschuldige blik in z'n ogen _O-
inderdaad Griebus...... butter wouldn't melt in his mouth.
pi_117535443
Z'n staart is het enige wat nog wit is :D
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 07:32:01 #96
155227 crew  Guppy
dus
pi_117535539
Ik smelt wel hoor O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_117535541
quote:

[ afbeelding ]

Hahaha geweldig! wat een dotje trouwens!

Ik ga straks een herfst rondje maken, heel korte training op het programma, 2x6 min. bijna de moeite niet om daar al die wind en regen voor te trotseren, maar we gaan toch maar.
pi_117535625
c_/

Mogge
pi_117535680
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 07:46 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
c_/

Mogge
Hmmmmm... koffie c_/ :z
pi_117535697
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 06:56 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

veel succes, wat is de langste afstand die je tot nu toe gelopen hebt?
18km
pi_117535705
@ Jor_Dii, succes! je hebt er wel prachtig weer voor uitgezocht O-)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 08:05:23 #102
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_117535759
straks maar weer eens lopen na twee maanden bankhangen..
Les 10 van Evy lijkt me een mooi startpunt :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_117535771
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:05 schreef E.T. het volgende:
Niet aan hardlopen denken he! ;)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 oktober 2012 @ 08:07:00 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117535774
quote:
6s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:05 schreef E.T. het volgende:
*O*
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 oktober 2012 @ 08:07:23 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117535779
quote:
14s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 08:06 schreef Arquero het volgende:

[..]

Niet aan hardlopen denken he! ;)
Ow shit... je zei het "H" woord :{
pi_117535816
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 07:58 schreef Shravani het volgende:
@ Jor_Dii, succes! je hebt er wel prachtig weer voor uitgezocht O-)
Hier in NO Brabant is het droog en half bewolkt :)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 08:41:01 #107
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117536076
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 07:57 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

18km
dan moeten die 2 extra kilometers je ook lukken zou ik zeggen!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 08:54:49 #108
3011 E.T.
pi_117536231
Ik ben nog even aan het downloaden... Op de een of andere manier kan iTunes de eerste lessen niet meer vinden :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_117536785
rennen in de regen is O+
Een hond die met z'n modderpoten tegen je opspringt is dan weer wat minder, maar ach daar hebben we een wasmachine voor.
pi_117536852
De wasa sport krackers zijn lekker :)

Vanavond met de loopgroep lopen, hopen dat het een beetje droger wordt vandaag
pi_117536924
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:27 schreef Shravani het volgende:
rennen in de regen is O+
Een hond die met z'n modderpoten tegen je opspringt is dan weer wat minder, maar ach daar hebben we een wasmachine voor.
Hehe, dat is me wel opgevallen de afgelopen periode. Hoeveel honden met je mee rennen.
Vrolijk kwispelend lopen ze dan naast je terwijl hun eigenaren de longen uit hun lijf staan te schreeuwen dat ze terug moeten komen :D
pi_117537452
Afgelopen dagen niet hardgelopen omdat ik ziek was, wil ik vanavond na stage gaan, is het van dat vervelende weer }:|
Jullie moeten me dwingen :P haha
  woensdag 3 oktober 2012 @ 09:53:56 #113
3011 E.T.
pi_117537453
les 10 ging lekker! was precies goed om weer mee te starten.. niet helemaal tot het uiterste hoeven gaan maar gewoon lekker lopen :)
Nu maar weer opbouwen :)

Moet nog wel ff kijken hoe e.e.a. uitkomt qua werken; ik werk heel onregelmatig en vaak tot 's nachts.. Als ik dan om 2.30 helemaal versleten en met zere voeten m'n bed in rol is de volgende ochtend hardlopen nou niet echt een geweldig plan ;)
Dat zal wel gewoon beetje schipperen worden met ene keer 2 dagen er tussen maar ook wel eens 3 ofzo..
pi_117537572
Puick ET!

Ik zit er klaar voor, 8km als het goed is, 5km als het wat minder lekker gaat. Het blijft ochtend! :') :P
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 10:13:26 #115
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117537897
Vanavond weer lekker met de loopgroep hobbelen *O*
Pittige interval:
4-8-4-8-4 min
P = 50 % (DL 1)
tempo DL 3

:X

En lekker bezig E.T.! Heb je toch maar weer mooi gedaan!
pi_117538170
Ik zit een beetje met een dip die volgens mij heel veel lopers hier hebben na een wedstrijd: Ik heb sinds mijn HM even moeite om weer de juiste motivatie te vinden. Inmiddels alweer een week niet gelopen, dus vanavond ga ik me maar eens de deur uit schoppen.

Ik moet ook weer een nieuw doel gaan zoeken, me inschrijven voor een leuke loop. Maar ik zie een beetje op tegen een loop buiten mijn woonplaats. Hoe gaat dat met reizen, parkeren, omkleden, etc. Tot nu toe kon ik overal op de fiets naar toe.
pi_117539286
Zo, het is me gelukt hoor. Bewust wat rustiger begonnen, maar helaas kreeg ik tussen kilometer 10 en 15 zware wind tegen (open polder) en begon het ook nog te miezeren. Laatste 5 km gingen dan weer wel goed, al met al heel tevreden:

1h49m45s, 20,05km, 5:28min/km, 1438 cal.

Streeftijd voor een halve marathon is uiteindelijk 1h45, dus dit is een mooi begin! *O*
pi_117539377
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 09:53 schreef Miezziej het volgende:

Jullie moeten me dwingen :P haha
~O> o|O ~O> o|O }:|
pi_117539408
quote:

[ afbeelding ]

nohhhh O+
pi_117539447
Nee dit wordt vandaag niet hardlopen voor me. Heb sinds het eerst sinds maanden weer flink spierpijn van mijn krachttraining. Gisteren flink tekeer gedaan. Dus dadelijk wat pilates doen tegen de spierpijn en dan morgen hardlopen anders willen mijn benen morgen helemaal niet meer!
pi_117539514
*bulk* *steun* *kreun*

Nee, dit was echt geen succes. ;( -O- ik heb zelden met zó weinig plezier gelopen als vandaag. Benen wilden niet van de grond af, energie was ver te zoeken en had overal kleine pijntjes.

Wel de 8km volgemaakt, maar dat is dan ook het enige positieve van het rondje van zonet:

8km
6.07min/km
http://www.endomondo.com/workouts/h6uIRe3kERc

En 'op papier' ziet het er zo mooi en regelmatig uit! :') :D
Ja doei.
pi_117540149
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, het is me gelukt hoor. Bewust wat rustiger begonnen, maar helaas kreeg ik tussen kilometer 10 en 15 zware wind tegen (open polder) en begon het ook nog te miezeren. Laatste 5 km gingen dan weer wel goed, al met al heel tevreden:

1h49m45s, 20,05km, 5:28min/km, 1438 cal.

Streeftijd voor een halve marathon is uiteindelijk 1h45, dus dit is een mooi begin! *O*
Fijn! :)
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 11:52:47 #123
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_117540766
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
*bulk* *steun* *kreun*

Nee, dit was echt geen succes. ;( -O- ik heb zelden met zó weinig plezier gelopen als vandaag. Benen wilden niet van de grond af, energie was ver te zoeken en had overal kleine pijntjes.

Wel de 8km volgemaakt, maar dat is dan ook het enige positieve van het rondje van zonet:

8km
6.07min/km
http://www.endomondo.com/workouts/h6uIRe3kERc

En 'op papier' ziet het er zo mooi en regelmatig uit! :') :D
Top dat je toch de 8 km hebt volgemaakt, erg herkenbaar dat de statistieken er vaak mooier uitzien dan hoe het eigenlijk voelde :D
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_117541091
Stom is dat! Loop zelden zo constant en heb ook nog sneller gelopen dan had gemoeten (6.49min/km was het 'doel') maar het voelde echt vanaf km 1 al kut :') elke 500 meter overwogen om er gewoon mee te kappen :@

Geen ochtendlopen meer voor mij :N
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:11:11 #125
236410 MaleDuck
pi_117541345
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
Stom is dat! Loop zelden zo constant en heb ook nog sneller gelopen dan had gemoeten (6.49min/km was het 'doel') maar het voelde echt vanaf km 1 al kut :') elke 500 meter overwogen om er gewoon mee te kappen :@

Geen ochtendlopen meer voor mij :N
Herkenbaar, ik ben ook echt geen ochtendloper, ik ben dan de hele dag erna niks meer waard :N
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_117541439
:W Hoe is het hier?

* Ben ook nog aan het lopen hoor, heb gewoon niet zo´n postdrang meer :P

Vanmorgen een lekkere interval gedaan in de stromende regen, heerlijk :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 oktober 2012 @ 12:14:12 #127
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117541442
Gek ik ben JUIST een ochtendloper. Heerlijk.
pi_117541778
Niet zo gek. Ieder lichaam is anders.
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:26:37 #129
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117541821
Iedere geest ook :)
F means you're fucked
pi_117541900
Bah! Kan hier wel een beetje van balen, want ik had wel zin om te gaan lopen, maar 8km zónder plezier te lopen is echt naadje. Als ik m'n HM-schema niet had gehad en ik 'uit mezelf' had besloten om vandaag 8 te rennen was ik écht al wel na 2km gestopt :@.
Ja doei.
pi_117542097
Ik heb hier meerdere keren mensen over Jilian michaels gehoord. Heeft er ook iemand de 30 days shred volledig gedaan?
pi_117542147
Heb er 2 keer 20 dagen van gedaan. Het is best leuk! En je merkt wel echt vooruitgang in je kracht/spieren. Wil het binnenkort eens een keer de volle 30 dagen gaan doen (vond het laatste level qua oefeningen gewoon niet zo leuk :@ ) maar eerst eens zien of ik het eetplan er ook bij kán en wíl doen.
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 12:41:47 #133
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_117542314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb hier meerdere keren mensen over Jilian michaels gehoord. Heeft er ook iemand de 30 days shred volledig gedaan?
Ik heb de 30 dagen compleet gedaan. Wel iets langer over gedaan omdat ik op zondag altijd een lange loop deed en dan niet ook nog eens Jillian wilde doen. Maar dus wel iedere dag iets aan sport gedaan.
Ben nu bezig met de volgende van Jillian, ripped in 30, OMG die is echt nog een stapje hoger hoor!
Nu neem ik wel 1 rustdag per week, dit geeft Jillian ook zelf aan bij dit programma.
Het is wel heerlijk om te doen, na een half uurtje gewoon helemaal bezweet en moe! O+
pi_117542365
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
Heb er 2 keer 20 dagen van gedaan. Het is best leuk! En je merkt wel echt vooruitgang in je kracht/spieren. Wil het binnenkort eens een keer de volle 30 dagen gaan doen (vond het laatste level qua oefeningen gewoon niet zo leuk :@ ) maar eerst eens zien of ik het eetplan er ook bij kán en wíl doen.
Zit er ook een eetplan bij? Ik denk dat het voor niet super veel zal doen omdat ik al veel krachttraining doe maar ik ben nieuwsschierig haha. Ik ga denk ik de trainingen gewoon eens 30 dagen doen ipv van mijn eigen training en kijken wat het doet.
Ben alleen niet zo fan van 10 dagen achter elkaar dezelfde training doen. En dat het laatste level niet zo leuk is heb ik idd al meerdere keren op internet gelezen!
pi_117542566
Ja, maar ik haat eetplannen. Ik houd ervan om zelf te bepalen wat ik eet :') misschien ben ik daarom nog steeds vadsig :P M'n paar weken low carb waren ook echt niet heel leuk ofzo... :') en ik houd van onze vaste maaltijden met eens in de zoveel tijd iets nieuws op de lijst. [/autist]

Gelukkig ben ik nu als het goed is binnenkort de hele maand 'thuis' en komen er geen rare dingen tussen die mij kunnen verhinderen bij het voltooien van m'n Jillian-schema, dus wilde volgende week weer beginnen en proberen dit keer wel level 3 te doen.
Ja doei.
pi_117542688
Binnenkort even toevoegen aan m'n looplijst:

:') O+
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:04:18 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_117543105
Het eetplan heb ik zelf niet gevolgd. Heb wel het plan bekeken van die andere dvd maar ik vind het nogal amerikaans, van die vage recepten en tussendoortjes. Dus eet gewoon zelf gezond en dat werkt ook. Ben toch wat cm's en kilo's kwijtgeraakt!
Mja op zich wel logisch dat het werkt, want je gaat van 3x per week hardlopen naar 7x per week sporten (in mijn geval).
Het is ook niet alleen krachttraining, het is afgewisseld met cardio waardoor het extra zwaar wordt.
pi_117543378
Oke level 1 gedaan maar vind het een beetje weinig buikspieren.
Maar goed mijn interesse is gewekt, ik heb mijn maten opgenomen en ga 30 dagen doen. Eens kijken of het scheelt.
Maar misschien is het niet helemaal eerlijk want ik blijf pilates en hardlopen erbij doen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:17:49 #139
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_117543541
Ik ben ook gewoon doorgegaan met hardlopen hoor, dat is veel te leuk.
Ze schijnt ook een dvd te hebben van six week six pack, die heeft vast meer buikspier oefeningen.
En de dvd die ik nu doe (ripped in 30 dus) heeft wel dezelfde opbouw maar vind de oefeningen allemaal veel zwaarder, en dus ook de buikspieren!
pi_117543567
Moet alleen even kleine dumbells op de kop tikken, hebben allen van 7 en 8 kg dat is niet tof voor al die oefeningen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:21:45 #141
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_117543661
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Maar goed mijn interesse is gewekt, ik heb mijn maten opgenomen en ga 30 dagen doen. Eens kijken of het scheelt.
Maar misschien is het niet helemaal eerlijk want ik blijf pilates en hardlopen erbij doen.
waarvoor wil je buikspieroefeningen doen dan?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:23:45 #142
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_117543735
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 10:25 schreef GlenHighland het volgende:
Ik zit een beetje met een dip die volgens mij heel veel lopers hier hebben na een wedstrijd: Ik heb sinds mijn HM even moeite om weer de juiste motivatie te vinden. Inmiddels alweer een week niet gelopen, dus vanavond ga ik me maar eens de deur uit schoppen.

Ik moet ook weer een nieuw doel gaan zoeken, me inschrijven voor een leuke loop. Maar ik zie een beetje op tegen een loop buiten mijn woonplaats. Hoe gaat dat met reizen, parkeren, omkleden, etc. Tot nu toe kon ik overal op de fiets naar toe.
In plaats van steeds verder te lopen kan je ook werken aan je snelheid op kortere afstanden. Je zal dan veel meer variatie in je trainingen moeten aanbrengen om vooruitgang te boeken.

Voor wedstrijden is het gemakkelijk om alle informatie van te voren goed te bestuderen. Bestudering van het parcours kan ervoor zorgen dat je je energie beter kunt verdelen tijdens de wedstrijd. Parkeerlocaties zijn vaak ook aangegeven door de organisatie. Je loopkleding en hardloopsokken kan je ook thuis al aantrekken.

Tot nu toe kies ik wel steeds wedstrijden uit waar ik niet ver voor hoef te reizen. Zo loop ik meestal toch in een bekende omgeving :)
pi_117543738
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:21 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

waarvoor wil je buikspieroefeningen doen dan?
Ehm om een mooie strakke core te houden en je rug te ondersteunen :D ?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:26:03 #144
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_117543826
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ehm om een mooie strakke core te houden en je rug te ondersteunen :D ?
dan doe je toch core oefeningen ? dan ga je je toch niet alleen op buikspieren focussen?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:26:55 #145
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_117543857
quote:

Wacht morgen even af ;)

Nu heb ik Jillian niet gedaan dus spreek niet uit letterlijke ervaring..

Maar ik heb Tacfit gedaan, en dit was ook mijn gedachte na de eerste training..

Tot de volgende dag...

Goedendag spierpijn.. in mn buikspieren, zijdelingse buikspieren EN rug.. terwijl ik dus ook dacht; mwa echt buikspieren train k niet..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_117543895
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:26 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

dan doe je toch core oefeningen ? dan ga je je toch niet alleen op buikspieren focussen?
Buikspieren zijn onderdeel van een coretraining? Je pakt alle buik en rug spieren mee.
Wat ik wil zeggen is dat ik 3 x 1 minuut erg weinig vind voor buikspieren/coretraining (waar Jillian zich wel focust op de gehele core)
pi_117543926
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:26 schreef Koepert het volgende:

[..]

Wacht morgen even af ;)

Nu heb ik Jillian niet gedaan dus spreek niet uit letterlijke ervaring..

Maar ik heb Tacfit gedaan, en dit was ook mijn gedachte na de eerste training..

Tot de volgende dag...

Goedendag spierpijn.. in mn buikspieren, zijdelingse buikspieren EN rug.. terwijl ik dus ook dacht; mwa echt buikspieren train k niet..
Ik ben bang dat ik dat niet ga krijgen van Jillian, daarvoor doe ik al veel te veel coretraining. Wellicht dat ik wat in mijn benen of schouders ga voelen, maar buik zeker niet.
Gooi er morgen nog wel een corelesje achteraan denk ik.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:29:58 #148
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_117543954
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Buikspieren zijn onderdeel van een coretraining? Je pakt alle buik en rug spieren mee.
Wat ik wil zeggen is dat ik 3 x 1 minuut erg weinig vind voor buikspieren/coretraining (waar Jillian zich wel focust op de gehele core)
ik heb het over core oefeningen squatten, deadliften etc :P, wat voor buikspier oefeningen moet je doen dan ? planken? want daar vind ik 3 x 1 minuut meer dan voldoende ;)
pi_117544056
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:29 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ik heb het over core oefeningen squatten, deadliften etc :P, wat voor buikspier oefeningen moet je doen dan ? planken? want daar vind ik 3 x 1 minuut meer dan voldoende ;)
Oh nee ik bedoelde corestability dus de rompspieren. Daar zijn echt duizende oefeningen voor. Bij Jillian is het crunches, reversed crunches, bicycle crunches en nog een de schuine buikspieren.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:35:19 #150
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_117544155
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Oh nee ik bedoelde corestability dus de rompspieren. Daar zijn echt duizende oefeningen voor. Bij Jillian is het crunches, reversed crunches, bicycle crunches en nog een de schuine buikspieren.

Succes ;) (Je moet even door de treurigheid van het "Amerikaanse" heen kijken)
pi_117544240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:35 schreef Koepert het volgende:

[..]

Succes ;) (Je moet even door de treurigheid van het "Amerikaanse" heen kijken)
Oke, ik zal die er morgen eens achteraan gooien.
pi_117544259
Hoewel hij volgens mij alleen de oefeningen uitlegd, is niet echt een training of wel?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 13:39:44 #153
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_117544348
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hoewel hij volgens mij alleen de oefeningen uitlegd, is niet echt een training of wel?
Dit is iets meer n educational video idd.. Maar bij begin vh filmpje krijg je wel mee hoeveel je er tijdens n workout moet doen. 3 reps, 6 reps, etc.. Op 18 SECONDEN

Maar anders even verder zoeken naar andere Tacfit video's.. T zijn meer "Total workouts" waar bij je niet focust op 1 spier(groep) maar een hele sectie of meerdere secties aanpakt..
pi_117544858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:39 schreef Koepert het volgende:

[..]

Dit is iets meer n educational video idd.. Maar bij begin vh filmpje krijg je wel mee hoeveel je er tijdens n workout moet doen. 3 reps, 6 reps, etc.. Op 18 SECONDEN

Maar anders even verder zoeken naar andere Tacfit video's.. T zijn meer "Total workouts" waar bij je niet focust op 1 spier(groep) maar een hele sectie of meerdere secties aanpakt..
Zien er wel tof uit die oefeningen, zal eens gaan zoeken op youtube. Het enig waarvoor ik moet uitkijken is dat geen zichtbare abs krijg. Voor een vrouw is het heel moeilijk om een 6 pack te krijgen maar die bovenste 4 buikspieren zijn bij mij heel snel zichtbaar en dat vind mijn vriend niet zo tof :D
pi_117545402
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 13:23 schreef Ach3r0n het volgende:

[..]

In plaats van steeds verder te lopen kan je ook werken aan je snelheid op kortere afstanden. Je zal dan veel meer variatie in je trainingen moeten aanbrengen om vooruitgang te boeken.

Voor wedstrijden is het gemakkelijk om alle informatie van te voren goed te bestuderen. Bestudering van het parcours kan ervoor zorgen dat je je energie beter kunt verdelen tijdens de wedstrijd. Parkeerlocaties zijn vaak ook aangegeven door de organisatie. Je loopkleding en hardloopsokken kan je ook thuis al aantrekken.

Tot nu toe kies ik wel steeds wedstrijden uit waar ik niet ver voor hoef te reizen. Zo loop ik meestal toch in een bekende omgeving :)
Steeds verder lopen zal hem ook niet worden. Ik heb nu mijn eerste HM achter de rug en daar wil ik er nog wel meer van gaan lopen. Een hele marathon ga ik zeker niet doen, dat kost me gewoon teveel tijd en aanpassing van mijn leef- en eetpatroon.

De soort trainingen is ook niet echt het probleem, genoeg afwisseling. Maar ik moet gewoon weer een nieuwe loop als doel hebben en inderdaad aan mijn snelheid gaan werken.

En een loop in een vreemde omgeving: Moet ik gewoon een keer gedaan hebben, daarna zal dat ook geen probleem meer zijn denk ik. Leuke suggesties in het midden van Nederland?
pi_117548212
Ingeschreven voor de WeStrandwegrun :)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 15:41:21 #157
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_117549121
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:17 schreef linebear het volgende:
Ingeschreven voor de WeStrandwegrun :)
Tof! *O*
Welke afstand? (indien 10km wedstrijd of fun?)
pi_117550637
Ik ga zo maar eens een poging wagen.. helemaal niet (meer) in de mood nadat ik mijn konijntje dood aantrof, maar misschien juist daarom wel even goed. Hoop alleen dat ik niet moet huilen onderweg :{ ;( :')
pi_117550711
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo maar eens een poging wagen.. helemaal niet (meer) in de mood nadat ik mijn konijntje dood aantrof, maar misschien juist daarom wel even goed. Hoop alleen dat ik niet moet huilen onderweg :{ ;( :')
aaawwwhh wat sneu... sterkte.
pi_117550753
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:24 schreef Shravani het volgende:

[..]

aaawwwhh wat sneu... sterkte.
Thanx. Vind het ook heel erg. Het was een echt buitenkonijn, maar zó lief en leuk.. En zijn vriendinnetje zit nu alleen :{
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 16:25:52 #161
155227 crew  Guppy
dus
pi_117550761
Aawww sunny :* zo naar dat altijd *knuf
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:30:52 #162
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117550941
quote:
;(
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:48:36 #163
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117551657
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Thanx. Vind het ook heel erg. Het was een echt buitenkonijn, maar zó lief en leuk.. En zijn vriendinnetje zit nu alleen :{
och germ, sterkte ermee...

Ik heb eventje een n00b vraag.
Ik ben nu bezig met evy, maar die 10 weken gaan we zeker niet halen. Als we in dit tempo door gaan, zitten we halverwege januari aan de 5km..... 8)7
Is het dan redelijk/verstandig/haalbaar om eind maart aan een wedstrijd mee te doen?
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:54:05 #164
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117551910
Van de week 6 km gelopen; 0.5 km wandelen als warming up, 0.5 km wandelen als cooling down, en 5 km hardlopen (waarvaan 600 meter gewandeld verdeeld over twee 'pauzes'). Die 5 km heb ik in 35 min. gedaan.
Ben best trots op mezelf :D Vanuit beginnersperspectief dan he, voor de rest is het natuurlijk nog niet zo spectaculair _O-
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:54:26 #165
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117551929
quote:
;( :*
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:55:05 #166
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117551958
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:48 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ik ben nu bezig met evy, maar die 10 weken gaan we zeker niet halen. Als we in dit tempo door gaan, zitten we halverwege januari aan de 5km..... 8)7
Is het dan redelijk/verstandig/haalbaar om eind maart aan een wedstrijd mee te doen?
Haal je de 10 weken niet omdat je niet zovaak kan?
Dan zal ik nadat je die 5km loopt nog wel wat oefenen op die afstand en middels intervallen de snelheid bijschafen maar dan moet het lukken toch?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:56:06 #167
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117551994
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:54 schreef kwiwi het volgende:
Van de week 6 km gelopen; 0.5 km wandelen als warming up, 0.5 km wandelen als cooling down, en 5 km hardlopen (waarvaan 600 meter gewandeld verdeeld over twee 'pauzes'). Die 5 km heb ik in 35 min. gedaan.
Ben best trots op mezelf :D Vanuit beginnersperspectief dan he, voor de rest is het natuurlijk nog niet zo spectaculair _O-
_O_ Je mag ook trots op jezelf zijn! ^O^
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:57:08 #168
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117552036
quote:

[..]

Ja hoor :Y Dan heb je nog twee maanden om die 5 km te verbeteren. Ik heb zelf na 9 weken Evy al aan een 5 km wedstrijd meegedaan, moest een stukje lopen maar ach... Heb 'm uiteindelijk uitgelopen en daar ging het me om :)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 16:59:47 #169
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117552160
quote:
Aw.. sterkte meis :*
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:26:14 #170
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117553110
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:55 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Haal je de 10 weken niet omdat je niet zovaak kan?
Dan zal ik nadat je die 5km loopt nog wel wat oefenen op die afstand en middels intervallen de snelheid bijschafen maar dan moet het lukken toch?
Het ligt voor een klein gedeelte aan het niet altijd 3x per week kunnen rennen, maar voornamelijk aan onze/mijn conditie. We hebben meestal iets meer als 3x nodig om de minuten allemaal uit te rennen en dus de lessen te halen. En na 1x een les uitrennen direct naar de volgende week (en dus nog meer minuten achter elkaar rennen) overgaan vindt ik ook geen goed idee.
Dan heb ik het idee dat ik nog niet genoeg aan dat tempo/minuten heb kunnen wennen.
pi_117553199
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Tof! *O*
Welke afstand? (indien 10km wedstrijd of fun?)
Ik ga voor de wedstrijd. Aangezien ik de 4 mijl van de DtD al in 33 minuten liep
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:28:55 #172
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117553227
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:26 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Het ligt voor een klein gedeelte aan het niet altijd 3x per week kunnen rennen, maar voornamelijk aan onze/mijn conditie. We hebben meestal iets meer als 3x nodig om de minuten allemaal uit te rennen en dus de lessen te halen. En na 1x een les uitrennen direct naar de volgende week (en dus nog meer minuten achter elkaar rennen) overgaan vindt ik ook geen goed idee.
Dan heb ik het idee dat ik nog niet genoeg aan dat tempo/minuten heb kunnen wennen.
Ik denk dat het heel erg zou helpen als jullie afzonderlijk van elkaar zouden lopen, het is vooral in het begin erg moeilijk om te oefenen als je niet op je eigen tempo kunt lopen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:36:58 #173
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117553502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:28 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik denk dat het heel erg zou helpen als jullie afzonderlijk van elkaar zouden lopen, het is vooral in het begin erg moeilijk om te oefenen als je niet op je eigen tempo kunt lopen.
Ja dat is ook wel zo, maar we fungeren wel een beetje als elkaars stok-achter-de-deur. En mijn nichtje gaat echt niet alleen lopen. Ik hoef niet perce aan die wedstrijd mee te doen en ben ook niet begonnen om wedstrijden te lopen. Ik moest gewoon iets aan mijn conditie doen en eigenlijk is het mooi meegenomen als we die 5km daadwerkelijk halen.
Maar ja dat motiveert niet echt, dus ik probeer toch voor een wedstrijd te gaan, dan heb ik tenmiste het idee dat ik het ergens voor doe....(is het nog te volgen.... 8)7 :') )
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:39:28 #174
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117553573
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:36 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel zo, maar we fungeren wel een beetje als elkaars stok-achter-de-deur. En mijn nichtje gaat echt niet alleen lopen. Ik hoef niet perce aan die wedstrijd mee te doen en ben ook niet begonnen om wedstrijden te lopen. Ik moest gewoon iets aan mijn conditie doen en eigenlijk is het mooi meegenomen als we die 5km daadwerkelijk halen.
Maar ja dat motiveert niet echt, dus ik probeer toch voor een wedstrijd te gaan, dan heb ik tenmiste het idee dat ik het ergens voor doe....(is het nog te volgen.... 8)7 :') )
Wat ik met m'n vriend wel eens doe is samen ergens naartoe gaan om te lopen, maar dan allebei ons eigen programma doen. Hij loopt wat verder/sneller dan mij, dus op de terugweg kom ik 'm altijd weer tegen omdat ie me in komt halen :P
Zo ben je toch elkaars stok achter de deur, maar kun je wel je eigen tempo aanhouden. Misschien ook iets voor jullie? Dat jullie ongeveer hetzelfde rondje lopen, allebei een andere kant op, en halverwege even kunnen zwaaien :W om elkaar bij het einde/begin weer tegen te komen? :)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:40:20 #175
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117553591
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 17:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Wat ik met m'n vriend wel eens doe is samen ergens naartoe gaan om te lopen, maar dan allebei ons eigen programma doen. Hij loopt wat verder/sneller dan mij, dus op de terugweg kom ik 'm altijd weer tegen omdat ie me in komt halen :P
Zo ben je toch elkaars stok achter de deur, maar kun je wel je eigen tempo aanhouden. Misschien ook iets voor jullie? Dat jullie ongeveer hetzelfde rondje lopen, allebei een andere kant op, en halverwege even kunnen zwaaien :W om elkaar bij het einde/begin weer tegen te komen? :)
Dat zou idd een idee kunnen zijn! Gaan we een keer proberen ;)
pi_117553794
quote:

[ afbeelding ]

lekker knuffelbeest :)
kap nah
pi_117553803
http://www.endomondo.com/workouts/ijfDUsBSEy0 Zo! Ha! Les 16 in tha pocket!

Oh en ik was niet dronken hoor.. geen idee waarom de gps zo gek deed. Misschien wel door de enorme hoosbui waar ik doorheen rende. Heb net mijn kleding uitgewrongen en mijn schoenen leeg gegoten :') Maar wel fijn die regen, niemand zag die paar traantjes die toch even kwamen bij 'With or without you' waar Evy me mee overviel ;( :{
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 17:58:09 #178
155227 crew  Guppy
dus
pi_117554133
quote:

[..]

Denk ik wel dan toch :) je hoeft natuurlijk geen toptijd te lopen tijdens je eerste wedstrijd
pi_117554382
:* Sun!
Ja doei.
pi_117554798
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
:* Sun!
Thanx O+ en ook aan alle anderen die liev zijn :Y Voel me al wat rustiger. Rennen = therapie :Y

Op eens lijkt de 5km niet eens meer zo ver btw. Vandaag immers ook 5k afgelegd met maar 7 minuten wandelen totaal. Die kunnen er best nog wel af :D :Y
pi_117554937
That's the spirit! :D
Ja doei.
pi_117554998
Ghe, wel blij dat ik vanochtend heb gelopen, want nu kan ik thuis lekker koken en eten en lezen en hoef ik niet meer weg O+
Ja doei.
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 18:37:52 #183
155227 crew  Guppy
dus
pi_117555417
Lopen in de regen!! Ik ga het zo doen :)
pi_117555481
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Lopen in de regen!! Ik ga het zo doen :)
Als je een telefoon mee neemt: zakje er om. Dat was ik vergeten, gaat geloof ik wel goed maar handig was het niet :')
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 18:43:46 #185
155227 crew  Guppy
dus
pi_117555638
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Als je een telefoon mee neemt: zakje er om. Dat was ik vergeten, gaat geloof ik wel goed maar handig was het niet :')
Check :) dank je wel!

Het wordt al donker, dan moet ie inderdaad mee van Mr. Guppy. Was het al bijna vergeten!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 18:47:44 #186
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117555773
:* voor Sunny. Heel naar ;(
  woensdag 3 oktober 2012 @ 18:50:53 #187
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117555899
Vandaag gebeld door m'n fysiotherapeut. Kan pas volgende week donderdag terecht en hij belde om te proberen me eerder te zien. Helaas lukt dat niet ivm werk, maar wat een held! ^O^ ook heel blij voor me toen hij hoorde dat ik zondag heb gelopen en de afstand heb volbracht :)

Mag tot ik hem zie iig niet hardlopen -O- maar wel fietsen, zwemmen, wandelen etc. Als het maar geen schokbelasting geeft. En ik moet m'n sportkleding meenemen volgende week, we gaan oefeningen doen :)
pi_117556585
Fijn zo'n betrokken fysio Yuki!!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:08:04 #189
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_117556681
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 14:07 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Steeds verder lopen zal hem ook niet worden. Ik heb nu mijn eerste HM achter de rug en daar wil ik er nog wel meer van gaan lopen. Een hele marathon ga ik zeker niet doen, dat kost me gewoon teveel tijd en aanpassing van mijn leef- en eetpatroon.

De soort trainingen is ook niet echt het probleem, genoeg afwisseling. Maar ik moet gewoon weer een nieuwe loop als doel hebben en inderdaad aan mijn snelheid gaan werken.

En een loop in een vreemde omgeving: Moet ik gewoon een keer gedaan hebben, daarna zal dat ook geen probleem meer zijn denk ik. Leuke suggesties in het midden van Nederland?
Volgende week is hier de Loenermarkloop. Naast de 5 en de 10 km is het hoofdonderdeel de halve marathon :)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:08:25 #190
342418 VKV
Plausibel
pi_117556700
Zo, laat ik straks na anderhalve week maar weer eens mijn hardloopschoenen onderbinden :@
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:11:29 #191
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117556847
quote:
http://aasgaardco.com/store/store.php?crn=212
http://stronglifts.com/st(...)th-training-program/

Ga dat doen. Maar dat gaat na een tijdje te zwaar worden als je het combineert met hardlopen kan ik je vertellen uit ervaring. Aangezien je dan 6x per week je benen traint.

Anders...

Dag 1:
Barbell Squat (compound) +
Barbell Lunge (compound) +
Barbell Good Morning (isolation) * +
Standing Calf Raises (isolation) *
Decline Reverse Crunch (isolation) * +

Dag 2:
Barbell Deadlift (compound) +
Barbell Bent Over Row (compound) +
Chin-Up (compound)
Back Extensions - Hyperextensions (isolation) *
Ab Rollout on Knees (compound) * +

Dag 3:
Standing Military Press (compound)
Barbell Bench Press (compound)
Dumbbell Arnold Press (compound)
Dip (Compound)
Air-bike (isolation) * +

* is optioneel, de rest is DOEN!

Je traint nu je HELE lichaam, de + traint ook je abs
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_117557188
O+ ik ben zo blij dat ik ben gaan lopen terwijl ik echt zó geen zin had door alles..

moest ik ff kwijt :Y
Voor iedereen die geen zin heeft. Gewoon doen! :Y
pi_117557327
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
O+ ik ben zo blij dat ik ben gaan lopen terwijl ik echt zó geen zin had door alles..

Fijn! :)
Ja doei.
pi_117557534
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:

Heb ik ook altijd, zit ik 's morgens al in mijn hardloopkleren achter de computer (ik heb kantoor aan huis) en wil ik om 10.00 uur gaan lopen en dan zit ik het de hele dag uit te stellen en ga ik uiteindelijk om 18.00 uur of zo. En dan is het zo fijn, dan denk ik: waarom dat uitstellen???? 8)7
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 oktober 2012 @ 19:34:32 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117558057
Ben ik de enige die al dat gesport erbij voor core stability maar gezeik vind :@ Ik wil hardlopen. Geen spiertrainingen doen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:35:00 #196
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117558081
quote:
11s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik de enige die al dat gesport erbij voor core stability maar gezeik vind :@ Ik wil hardlopen. Geen spiertrainingen doen.
Nee hoor, ik ook :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:35:10 #197
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_117558088
Wij hebben ook voor het eerst in de regen gelopen. Weet alleen niet wat ik er van moet vinden. (Voor het douche vond ik het echt k#t, maar nu valt het alweer mee. Ben blij dat we daadwerkelijk gegaan zijn, ben trots op ons :p )

Maar wat doen we eigenlijk aan met zon weer? Die 10graden regel is voor mij veel te koud,we moeten nog teveel lopen. Had vandaag een dik hemp, shirt met lange mouwen en een vest. Maar dat is te warm en dat vest werkt niet.
Is zon hardloopjasje/shortshelljasje genoeg om ook de winter mee door te komen?
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:35:28 #198
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_117558103
quote:
Ben ik de enige die al dat gesport erbij voor core stability maar gezeik vind :@
:N
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_117558145
quote:
Nee hoor, vooral ook niet de 'je moet'-houding soms.
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:38:01 #200
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117558224
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee hoor, vooral ook niet de 'je moet'-houding soms.
Zolang ik niet betaald wordt om te hardlopen moet ik sowieso niks :D
pi_117558342
Plezier hebben misschien. Maargoed, dat was mij vanochtend ook al niet gelukt ;( -O- :')__!
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:41:20 #202
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117558392
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Plezier hebben misschien. Maargoed, dat was mij vanochtend ook al niet gelukt ;( -O- :')__!
Moet je nagaan, je 'moet' maar één ding en dat lukte niet eens :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 19:41:30 #203
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117558395
quote:
Niks moet, maar als je het toch gaat doen kan je het beter goed doen.
pi_117558434
quote:
9s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Moet je nagaan, je 'moet' maar één ding en dat lukte niet eens :P
*kras*
Ja doei.
pi_117559502
:? ??? :?

Hoe kan ik op de derde plek staan met 23.25 km??

Lang geleden dat ik (de laatste tijd) in de top 5 heb gestaan !
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:16:06 #206
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117560311
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef streamnl het volgende:

Iedereen loopt minder omdat over 2 weken de marathon van amsterdam is en over een week die van Eindhoven en afgelopen week die van Texel. Fzo. :P
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 oktober 2012 @ 20:17:02 #207
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117560363
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef streamnl het volgende:

23KM is toch behoorlijk in een week. Laat de meeste nu eens bezig zijn met evy dus max 5KM per keer lopen. Die lopen dan dus zo 15KM per week. Dus boven de 20 is voor de wat meer gevorderde lopers. Als er een paar niet gelopen hebben sta je dus al snel op 3.

Maar het is nog steeds een prestatie hoor ;)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:17:26 #208
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_117560379
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Iedereen loopt minder omdat over 2 weken de marathon van amsterdam is en over een week die van Eindhoven en afgelopen week die van Texel. Fzo. :P
-edit-

zag alleen Amsterdam
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 20:21:43 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_117560636
Gerend in de regen O+ heerlijk vind ik dat toch, lekker stampen door de plassen *O* ook nog een compliment gehad om m'n kerstverlichting van een mevrouw die haar hond uitliet. "Super beveiliging heb je om, goed gedaan hoor meisje" :D

Ik had alleen wel pijn tijdens het lopen... In m'n rechterbeen, waar m'n been aan m'n heup vastzit. Hopelijk trekt het weg! Het was niet ondragelijk, maar bij elke stap dacht ik "auw, niet lekker, auw, niet lekker" :X het voelt een beetje alsof je je overstrekt hebt of zo... Even aankijken maar.

Nu lekker in de douche en nog even nagenieten van de lekkere regenbui O+
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:23:38 #210
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117560747
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:17 schreef The_Hives het volgende:

[..]

-edit-

zag alleen Amsterdam
My friend... :) En deze week is mudmasters! 12 en 6km beuken door de blubber.
pi_117560823
Sjow! Hehe. Eindelijk thuis van het werk.

Nu eerst.
Middel friet stoof.
Kaassoufflé
Bereklauw met pindasaus.

Yay voor sportmaaltijden!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_117560845
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

My friend... :) En deze week is mudmasters! 12 en 6km beuken door de blubber.
Ik kan niet wachten om jouw verslag te lezen. Ik wil eigenlijk volgend jaar mee doen.
Maar dan moet ik echt wel mijn armen e.d. gaan trainen en daar heb ik een stuk minder motivatie voor dan voor hardlopen...
pi_117560986
Goed gedaan Gup en Stream!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 20:28:59 #214
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117561018
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:25 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten om jouw verslag te lezen. Ik wil eigenlijk volgend jaar mee doen.
Maar dan moet ik echt wel mijn armen e.d. gaan trainen en daar heb ik een stuk minder motivatie voor dan voor hardlopen...
Mijn verslag zijn ongeveer zo zijn als het goed georganiseerd is:

Was vet, doodop, maar zo dope. Kan niet wachten tot volgend jaar, Mudmasters en Thoughmudder.

Als het slecht georganiseerd is:

Jezus, de Urbanathlon in Haarlemmermeer, dikke fail. Hopelijk is Though mudder in 2013 beter!
pi_117561053
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef mosselmossel het volgende:
Goed gedaan Gup en Stream!
ik??

Ik heb de afgelopen 3 dagen niets gedaan. Morgen "moet" ik weer.
Daarom vond ik het apart dat ik nog op de derde plek sta.

Maar toch bedankt ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Mijn verslag zijn ongeveer zo zijn als het goed georganiseerd is:

Was vet, doodop, maar zo dope. Kan niet wachten tot volgend jaar, Mudmasters en Thoughmudder.

Als het slecht georganiseerd is:

Jezus, de Urbanathlon in Haarlemmermeer, dikke fail. Hopelijk is Though mudder in 2013 beter!
_O-
ik hoop de eerste voor jou!
pi_117561297
Ah, dacht dat je had gelopen en daardoor op 3 stond :D

* mosselmossel is luie lezer na een dag van dertien uur werken
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:06:07 #217
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117562907
Zo. Heerlijke training achter de rug. Nu lekker Real Madrid kijken :P
F means you're fucked
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:07:35 #218
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117562994
Lekkere training gehad. Niet erg stabiel om te zien, maar wel enorm lekker gelopen en vooraan de groep continu. Oh, en m'n 'doel' gehaald, de loopstukken rond de 6:00 min/km te houden. Alleen gefaald toen we de heuvel bij Kijkduin op gingen.

http://www.endomondo.com/workouts/hD3grmR4cTA

Was dus: 4(2)8(4)4(2)8(4)4. Ervoor beetje extra warming up.

Tevreden :9 Nu eten!!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:08:00 #219
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117563019
quote:
+1
pi_117563266
O+ als het goed is komt er binnenkort een Garmin 210 deze kant op :Y
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:30:59 #221
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117564576
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:08 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

+1
Je moet het helemaal zelf weten maar het heeft natuurlijk wel z'n voordelen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:32:01 #222
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117564655
Ik heb me ook nog geen seconde echt bezig gehouden met andere training dan hardlopen
F means you're fucked
pi_117564681
Poepen schijnt ook goed te zijn.
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:32:58 #224
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117564725
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
O+ als het goed is komt er binnenkort een Garmin 210 deze kant op :Y
Leuk! ^O^ Ben erg tevreden met mijne :Y
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:33:10 #225
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117564742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Poepen schijnt ook goed te zijn.
Laat dat nou net één van mijn hobby's zijn
F means you're fucked
pi_117564820
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Laat dat nou net één van mijn hobby's zijn
*boks*
Ja doei.
pi_117564854
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef YUR het volgende:
Ik heb me ook nog geen seconde echt bezig gehouden met andere training dan hardlopen
+1
pi_117564876
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Leuk! ^O^ Ben erg tevreden met mijne :Y
Ik ben heel benieuwd :Y
pi_117564895
+42
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:35:35 #230
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117564918
Slapen, poepen en eten.
pi_117564933
quote:
Ik juist wel. Ben begonnen met fitness en krachttraining, daarna pas rennen (omdat ik na het afvallen pas een beetje kan rennen) ;)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:36:02 #232
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117564941
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
+42
O gaan we onze leeftijd posten? Ik ben 26.
pi_117564965
quote:
10s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]

O gaan we onze leeftijd posten? Ik ben 26.
o|O
Ja doei.
pi_117564985
:D
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:39:39 #235
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117565204
quote:
ik ook niet, maar ik kan me voorstellen dat krachttraining voor Slacker baat heeft vanwege de voorliefde voor mudmasters etc. waarbij bijv. ook de armspieren stevig aan het werk moeten.

Ik loop tijdens mijn club en regionale runs veel met "Old School" runners, marathoners en ultra's die hun strepen op loopgebied verdient hebben en volgens mij zijn er daarvan maar weinig in het krachthonk te vinden terwijl ze bijna allemaal een HM lopen onder de 1.20

Zo lang het niet bijdraagt aan een HM tijd van onder de 1.35 heb ik er persoonlijk geen behoefte aan om er tijd voor op te offeren.
Dichtste sportschool is een half uur heen en half uur terug rijden, dat uurtje ga ik liever lopen
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:40:16 #236
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117565240
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
+42
+1 maakt 43
pi_117565257
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Dichtste sportschool is een half uur heen en half uur terug rijden, dat uurtje ga ik liever lopen
Ik zou ook geen uur reizen voor een ontzettend dichte sportschool 8-)
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:41:06 #238
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_117565296
Is er misschien ook een iets minder dichte sportschool? Eentje die bijna open is?
F means you're fucked
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 21:43:51 #239
155227 crew  Guppy
dus
pi_117565510
De staat op een kiertje :Y
pi_117565543
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat? de koe?
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:44:24 #241
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117565550
quote:
Ja, ze moeten die staat ook echt dichtdoen voortaan.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:45:04 #242
50430 Yuki
Student Midwife
pi_117565612
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D

quote:
12s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef YUR het volgende:
Is er misschien ook een iets minder dichte sportschool? Eentje die bijna open is?
Is dat zoiets als een beetje zwanger zijn? :+
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:47:22 #243
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117565808
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

quote:
12s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef YUR het volgende:
quote:
:6
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:48:32 #244
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117565890
en nu ga ik het met opzet niet verbeteren!!
pi_117565991
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
en nu ga ik het met opzet niet verbeteren!!
:D groot gelijk ^O^
Maar het was wel grappig :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:50:20 #246
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117566090
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Maar het was wel grappig :P
true....! :D
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:51:09 #247
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117566165
quote:

[..]

ik ook niet, maar ik kan me voorstellen dat krachttraining voor Slacker baat heeft vanwege de voorliefde voor mudmasters etc. waarbij bijv. ook de armspieren stevig aan het werk moeten.

Ik loop tijdens mijn club en regionale runs veel met "Old School" runners, marathoners en ultra's die hun strepen op loopgebied verdient hebben en volgens mij zijn er daarvan maar weinig in het krachthonk te vinden terwijl ze bijna allemaal een HM lopen onder de 1.20

Zo lang het niet bijdraagt aan een HM tijd van onder de 1.35 heb ik er persoonlijk geen behoefte aan om er tijd voor op te offeren.
Slacker_nl heeft gewoon een voorliefde voor met zijn lichaam bezig zijn en deze te groeien.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 21:58:35 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117566775
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Genau. wat was ik ook alweer aan het doen? taperen :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:00:09 #249
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117566898
quote:
Ik wel. Volgens mij werkt het ook echt. Ik krijg eerder 'pijntjes' in mijn gewrichten nu ik minder krachttrain. Het kan volgens mij wel nuttig zijn als bepaalde delen van je benen wat zwakker zijn (je kniëen bijv.) Alleen vind ik het in de sportschool echt zó saai...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:01:56 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117567033
*offtopic* * SEMTEX is bucketlijstje aanvullen met HM's en loopjes O+ ( http://bucketlist.org )
pi_117567468
quote:
Ik doe het omdat ik a) fysiotherapeut ben en daardoor veel info heb over corestability en hoe het je kan helpen en b) een zeer zwakke rug heb. Juist door het vele sporten zorg ik ervoor dat ik mijn rug niet meer voel en geen pijnklachten meer heb.
pi_117567651
Ik doe btw mijn krachttraining over het algemeen thuis. En omdat ik nu bij de universiteit heel goedkoop kan sporten ga ik ook regelmatig naar de sportschool om te trainen met spullen die ik thuis niet heb. Maar heel veel dingen kun je makkelijke zonder sportschool doen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:11:43 #253
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117567781
Ma sportschool, dinsdag hardlopen, woensdag sportschool, donderdag hardlopen, vrijdag sportschool, za of zo hardlopen.
pi_117567806
Kak, kleine pijntjes wijzend op beginnende posterior shinsplint -O-
Even kijken hoe het morgenochtend gaat en anders even een rustweekje. :{
pi_117567862
Spieropbouw heeft bij mij ook de stabiliteit van mijn nek enorm bevorderd. Heb een beetje een hypermobiel nekje waardoor ik de boel erg vast zette met mijn spieren, met zeer vervelende pijnklachten tot gevolg. Ben er voor behandeld door een fysio/manueeltherapeut. Dat is dankzij o.a. core training daarna nagenoeg weggebleven :Y
pi_117567972
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Spieropbouw heeft bij mij ook de stabiliteit van mijn nek enorm bevorderd. Heb een beetje een hypermobiel nekje waardoor ik de boel erg vast zette met mijn spieren, met zeer vervelende pijnklachten tot gevolg. Ben er voor behandeld door een fysio/manueeltherapeut. Dat is dankzij o.a. core training daarna nagenoeg weggebleven :Y
Kan inderdaad heel veel schelen.
En daarnaast vind ik mijn lichaam gewoon mooier met krachttraining.
pi_117567976
Corestabiliteit zorgt er ook voor dat je effectiever loopt. Wij doen tijdens de training vaak core-oefeningen.
pi_117568022
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Kan inderdaad heel veel schelen.
En daarnaast vind ik mijn lichaam gewoon mooier met krachttraining.
:Y dat laatste vind ik ook niet geheel onbelangrijk ;)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:17:41 #259
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117568057
En door spieren verbrand je beter en blijf je dus ook warmer in de winter.
pi_117568144
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef Daywalk3r het volgende:
En door spieren verbrand je beter en blijf je dus ook warmer in de winter.
Een lekkere dikke vetlaag is ook isolerend ;)
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:19:32 #261
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117568173
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Griebus het volgende:

[..]

Een lekkere dikke vetlaag is ook isolerend ;)
Ga maar fijn elke dag stamppot eten dan :)
pi_117568531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y dat laatste vind ik ook niet geheel onbelangrijk ;)
Haha nee precies, ik dus ook niet!
pi_117568579
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ga maar fijn elke dag stamppot eten dan :)
Hmm dan ga ik toch voor het goddelijke lichaam :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:25:30 #264
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117568672
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:12 schreef Griebus het volgende:
Kak, kleine pijntjes wijzend op beginnende posterior shinsplint -O-
Even kijken hoe het morgenochtend gaat en anders even een rustweekje. :{
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:28:06 #265
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117568826
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:24 schreef Griebus het volgende:

[..]

Hmm dan ga ik toch voor het goddelijke lichaam :P
Goedzo ;)
pi_117569099
quote:
Thnx. Ik ken de oefeningen, ik ben gewoon eigenwijs en hou me niet aan m'n schema's :)
Dus maak te vroeg te grote afstanden. Maar kan ook goed naar m'n lichaam luisteren dus weet precies wanneer ik even te ver ben gegaan en wat ik moet doen
pi_117569135
O+ stamppot O+
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:34:13 #268
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_117569251
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef Griebus het volgende:

[..]

Thnx. Ik ken de oefeningen, ik ben gewoon eigenwijs en hou me niet aan m'n schema's :)
Dus maak te vroeg te grote afstanden. Maar kan ook goed naar m'n lichaam luisteren dus weet precies wanneer ik even te ver ben gegaan en wat ik moet doen
je moet het zelf ondergaan, denk ik. Ik leerde ook pas doseren toen ik mijn eerste scheenklachten kreeg :) Dus ik geef je helemaal gelijk :)
pi_117569269
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
O+ stamppot O+
Nu even niet, ik ga maar slapen. Morgen er vroeg uit want wil nog even hardlopen. Wekker staat kwart over 5 en dan aan het werk 8)7
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:38:52 #270
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117569583
Ik ben eindelijk om hoor _O- Zie nu ineens de logica van min/km in :P
pi_117569625
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben eindelijk om hoor _O- Zie nu ineens de logica van min:km in :P
Goedemorgen!
Ja doei.
pi_117569636
Damn ik voel de 20km van vanmorgen toch wel aardig in de knietjes :P
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:39:56 #273
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_117569664
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goedemorgen!
Duurt altijd even bij mij, ik hou niet van verandering :')
pi_117569747
quote:
O+ stamppot O+
Brrrr, als je me ergens niet blij mee maakt is het stamppot..
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:41:37 #275
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117569768
quote:
O+ stamppot O+
Carbs.... Af en toe wel fijn :) Liever snert :D
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:49:13 #276
342418 VKV
Plausibel
pi_117570254
quote:
O+ stamppot O+
Omfg O+ Met eckte Unoxworst :D
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:49:27 #277
342418 VKV
Plausibel
pi_117570270
quote:
1s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Carbs.... Af en toe wel fijn :) Liever snert :D
Snert is ook O+
pi_117570311
Ja van carbs ga je dood. Paniek.

Stop ook maar met leven, daar ga je ook dood van.

:z
Ja doei.
pi_117570365
Nou ik denk dat je meer problemen hebt als je nooit carbs eet. Die heb je toch echt nodig!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:51:37 #280
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117570397
quote:

[..]

slacker is begonnen met krachttraining en lopen op hetzelfde moment en heeft altijd meerdere sporten beoefend. En ziet de voordelen van krachttraining/hardlopen ten op zichte van alleen hardlopen.

Verder als je gaat kijken naar wedstrijdhardlopers zie je dat ze regelmatig krachttraining doen (anders dan ik dat doe welliswaar) maar ze doen het.

Verder is het een hele andere vorm van voldoening om 100kg van de grond op te tillen, je moeder op je schouders kunnen nemen en die dan 5x5 omhoog te duwen. Van hardlopen krijg je geen gespierd lichaam, krachttrainig doet dat wel. Er is geen hardloper die stevige schouders heeft omdat ie hardloopt. Sprinters wel, sprinters.... Iedereen heeft een trigger om te doen wat ie doet en de mijne zijn hardlopen en krachthonken.
pi_117570420
Nee joh. Alleen maar squats doen en eiwitten eten/drinken! En hardlopen.
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:52:09 #282
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117570432
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nou ik denk dat je meer problemen hebt als je nooit carbs eet. Die heb je toch echt nodig!
Fruit/noten/vlees/vis/groente, allemaal carbs!
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:53:31 #283
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117570522
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
Nee joh. Alleen maar squats doen en eiwitten eten/drinken! En hardlopen.
Je vergeet de kooroefeningen.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 22:54:18 #284
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117570577
Bedtijd!
pi_117570752
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Fruit/noten/vlees/vis/groente, allemaal carbs!
Precies maar dan de goed verwerkbare carbs, niet de carbs die in koekjes, chips en snoep zitten.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 3 oktober 2012 @ 23:12:50 #286
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_117571581
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik doe het omdat ik a) fysiotherapeut ben en daardoor veel info heb over corestability en hoe het je kan helpen en b) een zeer zwakke rug heb. Juist door het vele sporten zorg ik ervoor dat ik mijn rug niet meer voel en geen pijnklachten meer heb.
Ik zeg niet dat het geen nut heeft... ik zeg dat ik het niet wil :)
pi_117571650
Do-re-mi-fa-sol-la-ti-do.
Ja doei.
  woensdag 3 oktober 2012 @ 23:20:05 #288
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_117571951
quote:
7s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 23:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het geen nut heeft... ik zeg dat ik het niet wil :)
Dat is je goed recht :) Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. Zoals ik me goed voel bij enorm hard slapen nu. Dus Ciao allen.
pi_117573327
Zit hier even bij te lezen en zie allerlei eten voorbij komen, van frites stoofvlees tot stampot, tot snert, koekjes en van alles. Ga ook eens de ijskast opentrekken nu.... Volgens mij is er nog een restje Indisch.

Werkt echt stimulerend zo'n topic :P
  donderdag 4 oktober 2012 @ 02:57:28 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117576391
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 22:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Precies maar dan de goed verwerkbare carbs, niet de carbs die in koekjes, chips en snoep zitten.
goed verwerkbare carbs :r carbs in koekjes O+
pi_117576704
Voetje gaat goed. Ik ga denk ik zaterdag proberen weer op te pakken. Stukje terug in het schema is denk ik het beste, 8x2 min.kom ik dan op uit. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 06:53:59 #292
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117576722
Vanmorgen er op uit geweest om mijn wee friend Victoria aan te moedigen die in alle vroegte door Edendale kwam... zag net op haar FB pagina dat ze nog 15km te gaan heeft en dan zit haar 2200km run er op in 34 dagen..... not bad, not bad at all!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 06:57:48 #293
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117576738
enn nu omkleden voor een klein rondje hardlopen, heb lang genoeg thuis gezeten... en met een verstopte neus kan je toch gewoon door je mond ademen....??!!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 06:59:07 #294
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117576742
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 06:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
Voetje gaat goed. Ik ga denk ik zaterdag proberen weer op te pakken. Stukje terug in het schema is denk ik het beste, 8x2 min.kom ik dan op uit. :)
alvast veel succes Kluizenaar, hoop dat het herstel zich doorzet en daarna weer langerhand beginnen
  donderdag 4 oktober 2012 @ 06:59:13 #295
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117576743
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 06:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
enn nu omkleden voor een klein rondje hardlopen, heb lang genoeg thuis gezeten... en met een verstopte neus kan je toch gewoon door je mond ademen....??!!
Doe ik al 24 jaar en ik leef nog *O*
  donderdag 4 oktober 2012 @ 07:00:03 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_117576747
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 06:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
Vanmorgen er op uit geweest om mijn wee friend Victoria aan te moedigen die in alle vroegte door Edendale kwam... zag net op haar FB pagina dat ze nog 15km te gaan heeft en dan zit haar 2200km run er op in 34 dagen..... not bad, not bad at all!
Wat tof *O* ze is er gewoon bijna!
  donderdag 4 oktober 2012 @ 07:04:26 #297
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117576768
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 07:00 schreef GotC het volgende:

[..]

Wat tof *O* ze is er gewoon bijna!
:Y
that girl is a rocket!! just knee high to a grasshopper but obviously strong, physically and mentally, as a horse.

kreeg er bijna kippevel van, want zoals altijd waren er een hoop haters die zeiden dat ze het niet zou halen etc. etc.

[ Bericht 7% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-10-2012 07:09:35 ]
  donderdag 4 oktober 2012 @ 07:07:40 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_117576782
http://goneworldwide.com/t-shirt-unisex.html

nice shirt maar de verzendkosten zijn duurder dan het t-shirt....laat maar :')
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:08:13 #299
236410 MaleDuck
pi_117577160
Goedemorgen!

Kreeg een mailtje dat ik 635 punten had gehaald in het E-kwadraat runcircuit *O*
Alleen kon niet zien op de site hoeveelste ik daarmee ben geworden :P
pi_117577216
Ik heb een beginnende verkoudheid :{

Wel of niet trainen ?
  donderdag 4 oktober 2012 @ 08:14:50 #301
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_117577224
trainen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')