Niet aan hardlopen denken he!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:05 schreef E.T. het volgende:
straks maar weer eens lopen na twee maanden bankhangen..
Les 10 van Evy lijkt me een mooi startpunt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:05 schreef E.T. het volgende:
straks maar weer eens lopen na twee maanden bankhangen..
Les 10 van Evy lijkt me een mooi startpunt
Hier in NO Brabant is het droog en half bewolktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:58 schreef Shravani het volgende:
@ Jor_Dii, succes! je hebt er wel prachtig weer voor uitgezocht
dan moeten die 2 extra kilometers je ook lukken zou ik zeggen!quote:
Hehe, dat is me wel opgevallen de afgelopen periode. Hoeveel honden met je mee rennen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:27 schreef Shravani het volgende:
rennen in de regen is![]()
Een hond die met z'n modderpoten tegen je opspringt is dan weer wat minder, maar ach daar hebben we een wasmachine voor.
nohhhhquote:Op woensdag 3 oktober 2012 06:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
toch het gevoel dat ik mijn verkoudheid ga overleven, hoop morgen een rondje te kunnen lopen, fingers crossed.
Hoewel ik vanmiddag genoeg rond gerend heb om Cooper te vangen.... regen,modder in de tuin en een witte Samoyed gaan niet echt samen..
[ afbeelding ]
Fijn!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, het is me gelukt hoor. Bewust wat rustiger begonnen, maar helaas kreeg ik tussen kilometer 10 en 15 zware wind tegen (open polder) en begon het ook nog te miezeren. Laatste 5 km gingen dan weer wel goed, al met al heel tevreden:
1h49m45s, 20,05km, 5:28min/km, 1438 cal.
Streeftijd voor een halve marathon is uiteindelijk 1h45, dus dit is een mooi begin!
Top dat je toch de 8 km hebt volgemaakt, erg herkenbaar dat de statistieken er vaak mooier uitzien dan hoe het eigenlijk voeldequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
*bulk* *steun* *kreun*
Nee, dit was echt geen succes.![]()
ik heb zelden met zó weinig plezier gelopen als vandaag. Benen wilden niet van de grond af, energie was ver te zoeken en had overal kleine pijntjes.
Wel de 8km volgemaakt, maar dat is dan ook het enige positieve van het rondje van zonet:
8km
6.07min/km
http://www.endomondo.com/workouts/h6uIRe3kERc
En 'op papier' ziet het er zo mooi en regelmatig uit!![]()
Herkenbaar, ik ben ook echt geen ochtendloper, ik ben dan de hele dag erna niks meer waardquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
Stom is dat! Loop zelden zo constant en heb ook nog sneller gelopen dan had gemoeten (6.49min/km was het 'doel') maar het voelde echt vanaf km 1 al kutelke 500 meter overwogen om er gewoon mee te kappen
Geen ochtendlopen meer voor mij
Ik heb de 30 dagen compleet gedaan. Wel iets langer over gedaan omdat ik op zondag altijd een lange loop deed en dan niet ook nog eens Jillian wilde doen. Maar dus wel iedere dag iets aan sport gedaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb hier meerdere keren mensen over Jilian michaels gehoord. Heeft er ook iemand de 30 days shred volledig gedaan?
Zit er ook een eetplan bij? Ik denk dat het voor niet super veel zal doen omdat ik al veel krachttraining doe maar ik ben nieuwsschierig haha. Ik ga denk ik de trainingen gewoon eens 30 dagen doen ipv van mijn eigen training en kijken wat het doet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
Heb er 2 keer 20 dagen van gedaan. Het is best leuk! En je merkt wel echt vooruitgang in je kracht/spieren. Wil het binnenkort eens een keer de volle 30 dagen gaan doen (vond het laatste level qua oefeningen gewoon niet zo leuk) maar eerst eens zien of ik het eetplan er ook bij kán en wíl doen.
waarvoor wil je buikspieroefeningen doen dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke level 1 gedaan maar vind het een beetje weinig buikspieren.
Maar goed mijn interesse is gewekt, ik heb mijn maten opgenomen en ga 30 dagen doen. Eens kijken of het scheelt.
Maar misschien is het niet helemaal eerlijk want ik blijf pilates en hardlopen erbij doen.
In plaats van steeds verder te lopen kan je ook werken aan je snelheid op kortere afstanden. Je zal dan veel meer variatie in je trainingen moeten aanbrengen om vooruitgang te boeken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:25 schreef GlenHighland het volgende:
Ik zit een beetje met een dip die volgens mij heel veel lopers hier hebben na een wedstrijd: Ik heb sinds mijn HM even moeite om weer de juiste motivatie te vinden. Inmiddels alweer een week niet gelopen, dus vanavond ga ik me maar eens de deur uit schoppen.
Ik moet ook weer een nieuw doel gaan zoeken, me inschrijven voor een leuke loop. Maar ik zie een beetje op tegen een loop buiten mijn woonplaats. Hoe gaat dat met reizen, parkeren, omkleden, etc. Tot nu toe kon ik overal op de fiets naar toe.
Ehm om een mooie strakke core te houden en je rug te ondersteunenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:21 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
waarvoor wil je buikspieroefeningen doen dan?
dan doe je toch core oefeningen ? dan ga je je toch niet alleen op buikspieren focussen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:23 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ehm om een mooie strakke core te houden en je rug te ondersteunen?
Wacht morgen even afquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke level 1 gedaan maar vind het een beetje weinig buikspieren.
Buikspieren zijn onderdeel van een coretraining? Je pakt alle buik en rug spieren mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:26 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dan doe je toch core oefeningen ? dan ga je je toch niet alleen op buikspieren focussen?
Ik ben bang dat ik dat niet ga krijgen van Jillian, daarvoor doe ik al veel te veel coretraining. Wellicht dat ik wat in mijn benen of schouders ga voelen, maar buik zeker niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Wacht morgen even af![]()
Nu heb ik Jillian niet gedaan dus spreek niet uit letterlijke ervaring..
Maar ik heb Tacfit gedaan, en dit was ook mijn gedachte na de eerste training..
Tot de volgende dag...
Goedendag spierpijn.. in mn buikspieren, zijdelingse buikspieren EN rug.. terwijl ik dus ook dacht; mwa echt buikspieren train k niet..
ik heb het over core oefeningen squatten, deadliften etcquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:28 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Buikspieren zijn onderdeel van een coretraining? Je pakt alle buik en rug spieren mee.
Wat ik wil zeggen is dat ik 3 x 1 minuut erg weinig vind voor buikspieren/coretraining (waar Jillian zich wel focust op de gehele core)
Oh nee ik bedoelde corestability dus de rompspieren. Daar zijn echt duizende oefeningen voor. Bij Jillian is het crunches, reversed crunches, bicycle crunches en nog een de schuine buikspieren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:29 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb het over core oefeningen squatten, deadliften etc, wat voor buikspier oefeningen moet je doen dan ? planken? want daar vind ik 3 x 1 minuut meer dan voldoende
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:32 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde corestability dus de rompspieren. Daar zijn echt duizende oefeningen voor. Bij Jillian is het crunches, reversed crunches, bicycle crunches en nog een de schuine buikspieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |