Niet aan hardlopen denken he!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:05 schreef E.T. het volgende:
straks maar weer eens lopen na twee maanden bankhangen..
Les 10 van Evy lijkt me een mooi startpunt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:05 schreef E.T. het volgende:
straks maar weer eens lopen na twee maanden bankhangen..
Les 10 van Evy lijkt me een mooi startpunt
Hier in NO Brabant is het droog en half bewolktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:58 schreef Shravani het volgende:
@ Jor_Dii, succes! je hebt er wel prachtig weer voor uitgezocht
dan moeten die 2 extra kilometers je ook lukken zou ik zeggen!quote:
Hehe, dat is me wel opgevallen de afgelopen periode. Hoeveel honden met je mee rennen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:27 schreef Shravani het volgende:
rennen in de regen is![]()
Een hond die met z'n modderpoten tegen je opspringt is dan weer wat minder, maar ach daar hebben we een wasmachine voor.
nohhhhquote:Op woensdag 3 oktober 2012 06:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
toch het gevoel dat ik mijn verkoudheid ga overleven, hoop morgen een rondje te kunnen lopen, fingers crossed.
Hoewel ik vanmiddag genoeg rond gerend heb om Cooper te vangen.... regen,modder in de tuin en een witte Samoyed gaan niet echt samen..
[ afbeelding ]
Fijn!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo, het is me gelukt hoor. Bewust wat rustiger begonnen, maar helaas kreeg ik tussen kilometer 10 en 15 zware wind tegen (open polder) en begon het ook nog te miezeren. Laatste 5 km gingen dan weer wel goed, al met al heel tevreden:
1h49m45s, 20,05km, 5:28min/km, 1438 cal.
Streeftijd voor een halve marathon is uiteindelijk 1h45, dus dit is een mooi begin!
Top dat je toch de 8 km hebt volgemaakt, erg herkenbaar dat de statistieken er vaak mooier uitzien dan hoe het eigenlijk voeldequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
*bulk* *steun* *kreun*
Nee, dit was echt geen succes.![]()
ik heb zelden met zó weinig plezier gelopen als vandaag. Benen wilden niet van de grond af, energie was ver te zoeken en had overal kleine pijntjes.
Wel de 8km volgemaakt, maar dat is dan ook het enige positieve van het rondje van zonet:
8km
6.07min/km
http://www.endomondo.com/workouts/h6uIRe3kERc
En 'op papier' ziet het er zo mooi en regelmatig uit!![]()
Herkenbaar, ik ben ook echt geen ochtendloper, ik ben dan de hele dag erna niks meer waardquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
Stom is dat! Loop zelden zo constant en heb ook nog sneller gelopen dan had gemoeten (6.49min/km was het 'doel') maar het voelde echt vanaf km 1 al kutelke 500 meter overwogen om er gewoon mee te kappen
Geen ochtendlopen meer voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |