Ik kan niet wachten om jouw verslag te lezen. Ik wil eigenlijk volgend jaar mee doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
My friend...En deze week is mudmasters! 12 en 6km beuken door de blubber.
Mijn verslag zijn ongeveer zo zijn als het goed georganiseerd is:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:25 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten om jouw verslag te lezen. Ik wil eigenlijk volgend jaar mee doen.
Maar dan moet ik echt wel mijn armen e.d. gaan trainen en daar heb ik een stuk minder motivatie voor dan voor hardlopen...
ik??quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Mijn verslag zijn ongeveer zo zijn als het goed georganiseerd is:
Was vet, doodop, maar zo dope. Kan niet wachten tot volgend jaar, Mudmasters en Thoughmudder.
Als het slecht georganiseerd is:
Jezus, de Urbanathlon in Haarlemmermeer, dikke fail. Hopelijk is Though mudder in 2013 beter!
+1quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik de enige die al dat gesport erbij voor core stability maar gezeik vindIk wil hardlopen. Geen spiertrainingen doen.
Je moet het helemaal zelf weten maar het heeft natuurlijk wel z'n voordelen.quote:
Leuk!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:12 schreef Sunnythesun het volgende:
als het goed is komt er binnenkort een Garmin 210 deze kant op
Laat dat nou net één van mijn hobby's zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef motorbloempje het volgende:
Poepen schijnt ook goed te zijn.
*boks*quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:33 schreef YUR het volgende:
[..]
Laat dat nou net één van mijn hobby's zijn
+1quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef YUR het volgende:
Ik heb me ook nog geen seconde echt bezig gehouden met andere training dan hardlopen
Ik juist wel. Ben begonnen met fitness en krachttraining, daarna pas rennen (omdat ik na het afvallen pas een beetje kan rennen)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef YUR het volgende:
Ik heb me ook nog geen seconde echt bezig gehouden met andere training dan hardlopen
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O gaan we onze leeftijd posten? Ik ben 26.
ik ook niet, maar ik kan me voorstellen dat krachttraining voor Slacker baat heeft vanwege de voorliefde voor mudmasters etc. waarbij bijv. ook de armspieren stevig aan het werk moeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef YUR het volgende:
+1 maakt 43quote:
Ik zou ook geen uur reizen voor een ontzettend dichte sportschoolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Dichtste sportschool is een half uur heen en half uur terug rijden, dat uurtje ga ik liever lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |