Als je een telefoon mee neemt: zakje er om. Dat was ik vergeten, gaat geloof ik wel goed maar handig was het nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Lopen in de regen!! Ik ga het zo doen
Checkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als je een telefoon mee neemt: zakje er om. Dat was ik vergeten, gaat geloof ik wel goed maar handig was het niet
Volgende week is hier de Loenermarkloop. Naast de 5 en de 10 km is het hoofdonderdeel de halve marathonquote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:07 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Steeds verder lopen zal hem ook niet worden. Ik heb nu mijn eerste HM achter de rug en daar wil ik er nog wel meer van gaan lopen. Een hele marathon ga ik zeker niet doen, dat kost me gewoon teveel tijd en aanpassing van mijn leef- en eetpatroon.
De soort trainingen is ook niet echt het probleem, genoeg afwisseling. Maar ik moet gewoon weer een nieuwe loop als doel hebben en inderdaad aan mijn snelheid gaan werken.
En een loop in een vreemde omgeving: Moet ik gewoon een keer gedaan hebben, daarna zal dat ook geen probleem meer zijn denk ik. Leuke suggesties in het midden van Nederland?
http://aasgaardco.com/store/store.php?crn=212quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke level 1 gedaan maar vind het een beetje weinig buikspieren.
Maar goed mijn interesse is gewekt, ik heb mijn maten opgenomen en ga 30 dagen doen. Eens kijken of het scheelt.
Maar misschien is het niet helemaal eerlijk want ik blijf pilates en hardlopen erbij doen.
Fijn!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben zo blij dat ik ben gaan lopen terwijl ik echt zó geen zin had door alles..
moest ik ff kwijt![]()
Voor iedereen die geen zin heeft. Gewoon doen!
Heb ik ook altijd, zit ik 's morgens al in mijn hardloopkleren achter de computer (ik heb kantoor aan huis) en wil ik om 10.00 uur gaan lopen en dan zit ik het de hele dag uit te stellen en ga ik uiteindelijk om 18.00 uur of zo. En dan is het zo fijn, dan denk ik: waarom dat uitstellen????quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:17 schreef Sunnythesun het volgende:
ik ben zo blij dat ik ben gaan lopen terwijl ik echt zó geen zin had door alles..
moest ik ff kwijt![]()
Voor iedereen die geen zin heeft. Gewoon doen!
Nee hoor, ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik de enige die al dat gesport erbij voor core stability maar gezeik vindIk wil hardlopen. Geen spiertrainingen doen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik de enige die al dat gesport erbij voor core stability maar gezeik vind![]()
Nee hoor, vooral ook niet de 'je moet'-houding soms.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik de enige die al dat gesport erbij voor core stability maar gezeik vindIk wil hardlopen. Geen spiertrainingen doen.
Zolang ik niet betaald wordt om te hardlopen moet ik sowieso niksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee hoor, vooral ook niet de 'je moet'-houding soms.
Moet je nagaan, je 'moet' maar één ding en dat lukte niet eensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:40 schreef motorbloempje het volgende:
Plezier hebben misschien. Maargoed, dat was mij vanochtend ook al niet gelukt![]()
![]()
__!
Niks moet, maar als je het toch gaat doen kan je het beter goed doen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:34 schreef Swetsenegger het volgende:
*kras*quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet je nagaan, je 'moet' maar één ding en dat lukte niet eens
Iedereen loopt minder omdat over 2 weken de marathon van amsterdam is en over een week die van Eindhoven en afgelopen week die van Texel. Fzo.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef streamnl het volgende:
???
![]()
Hoe kan ik op de derde plek staan met 23.25 km??
Lang geleden dat ik (de laatste tijd) in de top 5 heb gestaan !
23KM is toch behoorlijk in een week. Laat de meeste nu eens bezig zijn met evy dus max 5KM per keer lopen. Die lopen dan dus zo 15KM per week. Dus boven de 20 is voor de wat meer gevorderde lopers. Als er een paar niet gelopen hebben sta je dus al snel op 3.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef streamnl het volgende:
???
![]()
Hoe kan ik op de derde plek staan met 23.25 km??
Lang geleden dat ik (de laatste tijd) in de top 5 heb gestaan !
-edit-quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Iedereen loopt minder omdat over 2 weken de marathon van amsterdam is en over een week die van Eindhoven en afgelopen week die van Texel. Fzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |