http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.htmlquote:SANAA - Ongeveer 2000 betogers in de stad Sanaa in Jemen hebben vrijdag geprobeerd op te rukken naar de ambassade van de Verenigde Staten. Ook in Sudan wordt geprotesteerd en in Libanon is één persoon omgekomen bij onlusten.
Opnieuw protesten in verschillende landen Fotoserie
In Jemen vuurden veiligheidstroepen waarschuwingsschoten af. Zij zetten een waterkanon in om de menigte te verspreiden.
De betogers, woedend over de in de VS geproduceerde antimoslimfilm, schreeuwden dat de Amerikaanse ambassadeur het land moet worden uitgezet en verbrandden een Amerikaanse vlag.
Veiligheidstroepen blokkeerden alle wegen naar de ambassade. De politie schoot donderdag zeker vier demonstranten dood in de buurt van de Amerikaanse ambassade.
Sudan
In de Sudanese hoofdstad Khartoum proberen betogers de Britse en Duitse ambassades te bestormen, meldt een ooggetuige aan persbureau Reuters. De ruiten van de ambassade zouden zijn ingegooid en er zou geschoten zijn. Daarnaast zou er brand zijn gesticht bij de hoofdingang.
De Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Guido Westerwelle, zei dat het personeel van de ambassade veilig is. De regering in Berlijn had volgens de Duitse publieke zender ARD de veiligheidsmaatregelen rond het gebouw al versterkt. Om wat voor maatregelen het gaat, is niet gezegd.
Sommige betogers trokken de Duitse vlag van het gebouw en vervingen hem door een zwarte islamitische vlag. Ook werden stenen naar het gebouw geworpen. Ook de nabijgelegen Britse ambassade was het doelwit van betogers. In totaal waren er naar schatting 5000 demonstranten op de been.
Libanon
In Libanon zou één persoon bij gewelddadige protesten om het leven zijn gekomen. Tenminste 25 personen zouden gewond zijn geraakt. Dat melden internationale persbureaus.
Honderden betogers hebben in de stad Tripoli, in het noorden van Libanon, een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.
Dat hebben getuigen gezegd. Zij zagen sommige mensen die riepen 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.
De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen.
Pakistan
Ook in de Pakistaanse stad Islamabad werd vrijdag geprotesteerd, meldt het Franse persbureau AFP. Bij de Amerikaanse ambassade werden door honderden islamisten anti-Amerikaanse leuzen gescandeerd.
Intellect is serieus ver van jou bed verwijdert als jij het in gevaar brengen van Israels veiligheid of joden wereldwijd en onschuldige acteurs onzinnige redenen noemt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Je hebt geen gevoel van moraliteit en rechtvaardigheid wanneer je een persoon dood wenst voor onzinnige redenen
En met mensen die vinden dat herhaalde oplichters, fraudeurs en ophitsers er met een boete vanaf zouden moeten komen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Refragmental het volgende:
Kansloos topic eigenlijk. Met mensen die het doodnormaal vinden dat iemand vermoord moet worden om wat onzinnige vergrijpen.
Je gaat er aan voorbij dat de beste man dit bewust deed én wist wat hij teweeg zou brengen. Sterker nog, dit was exact wat hij voor ogen had. Straf hem zodanig zeg ik dan. Straf hem naar het niveau van zijn slechtheid. Ik weet niet of dat meetbaar is...quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Refragmental het volgende:
Kansloos topic eigenlijk. Met mensen die het doodnormaal vinden dat iemand vermoord moet worden om wat onzinnige vergrijpen.
Ik zal eens een lynchende bloeddorstige mob naar zijn huis sturen en dan kijken of ik er met onzinnige redenen en of een boete mag afkomen, vooral als het een naaste van hem is die gevaar looptquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En met mensen die vinden dat herhaalde oplichters, fraudeurs en ophitsers er met een boete vanaf zouden moeten komen.
Als er 1 is die Israëls veiligheid in gevaar brengt in het Netanjahu. Vermoorden dan maar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Intellect is serieus ver van jou bed verwijdert als jij het in gevaar brengen van Israels veiligheid of joden wereldwijd en onschuldige acteurs onzinnige redenen noemt.
Misschien moet Obama nog wat spotjes op de Iraakse TV doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Irakeesje het volgende:
dit al voorbij gekomen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)-dood-filmmaker.html
Nethanyahu is een jood, hij liegt er niet over, voert zijn beleid uit volgens zijn inzichten, goed of fout.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als er 1 is die Israëls veiligheid in gevaar brengt in het Netanjahu. Vermoorden dan maar?
Die heeft op z'n minst de democratische legitimiteit om de veiligheid van Israel in gevaar te mogen/kunnen brengen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als er 1 is die Israëls veiligheid in gevaar brengt in het Netanjahu. Vermoorden dan maar?
De democratische vrijheid van meningsuiting geeft de filmmaker net zo veel legitimiteit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die heeft op z'n minst de democratische legitimiteit om de veiligheid van Israel in gevaar te mogen/kunnen brengen.
Ik ga even struinen op de boulevard. Tussen de menigte boze moslims. Althans, als ik de media moet geloven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef Triggershot het volgende:
Ben even een leven zoeken, kusjes, met name voor de ubermensch, de TS.
Als er 1 is die het "vredesproces" torpedeert is hij het. Als er 1 is die de spanningen in de regio op peil houdt, zo niet verergert, is hij het. Als er 1 is die joden in gevaar brengt is hij het.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nethanyahu is een jood, hij liegt er niet over, voert zijn beleid uit volgens zijn inzichten, goed of fout.
En doet volgens mij vrij weinig door schuld op anderen te schuiven voor zijn acties zodat er andere onschuldige joden gevaar lopen.
Afgezien van het feit dat het beginsel wordt beperkt door de wet zelf, hebben wij het hier niet eens over de vrijheid om de mening te uiten. Althans, ik niet. Ik heb het wel over fraude en oplichting. Of zie jij fraude en oplichting als onderdeel van de vrijheid van meningsuiting?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De democratische vrijheid van meningsuiting geeft de filmmaker net zo veel legitimiteit.
Als je hem wilt pakken voor fraude, waarom hebben we het er dan over in dit topic? Mag hij wel frauderen als hij deze film niet had gemaakt?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het beginsel wordt beperkt door de wet zelf, hebben wij het hier niet eens over de vrijheid om de mening te uiten. Althans, ik niet. Ik heb het wel over fraude en oplichting. Of zie jij fraude en oplichting als onderdeel van de vrijheid van meningsuiting?
Heb je het over de ambassadeur? Wie vindt dat normaal?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Refragmental het volgende:
We hebben het er over in dit topic, omdat hij nu eenmaal de filmmaker is - en derhalve niet alleen de film centraal staat, maar tevens zijn persoontje - en uiteraard de wijze waarop hij de film heeft gemaakt. Lijkt mij niet meer dan redelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je hem wilt pakken voor fraude, waarom hebben we het er dan over in dit topic? Mag hij wel frauderen als hij deze film niet had gemaakt?
Ja echt, ik schrok van sommige uitspraken vorige topicquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Refragmental het volgende:
Dat is het moedwillig aanzetten tot geweld (vreemd dat dit weer van jou komtquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal eens een lynchende bloeddorstige mob naar zijn huis sturen en dan kijken of ik er met onzinnige redenen en of een boete mag afkomen, vooral als het een naaste van hem is die gevaar loopt
Nee, hij moest vermoord worden. Want hij had nog meer op zijn kerfstok, en nu gaat het over fraude. Dus hij moet dood vanwege fraude?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We hebben het er over in dit topic, omdat hij nu eenmaal de filmmaker is - en derhalve niet alleen de film centraal staat, maar tevens zijn persoontje - en uiteraard de wijze waarop hij de film heeft gemaakt. Lijkt mij niet meer dan redelijk.
Ja ik ook. De bejegening van hele groepen mensen.. niet normaal meer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt, ik schrok van sommige uitspraken vorige topic
Het is heel normaal om iemands waandenkbeelden belachelijk te maken. Sinds de Verlichting in de mode, maar daarvoor ook al gebruikelijk, vooral tussen gelovigen onderling.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja ik ook. De bejegening van hele groepen mensen.. niet normaal meer.
Als je met iemand (tijdens een lopende discussie) discussieert lijkt het mij verstandig om eerst na te gaan wie wat gepost heeft.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, hij moest vermoord worden. Want hij had nog meer op zijn kerfstok, en nu gaat het over fraude. Dus hij moet dood vanwege fraude?
Dat zal best, gelukkig heb ik het daar niet over.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is heel normaal om iemands waandenkbeelden belachelijk te maken. Sinds de Verlichting in de mode, maar daarvoor ook al gebruikelijk, vooral tussen gelovigen onderling.
Je hebt het per ongeluk met een hoofdletter geschreven. Ik neem aan dat het een foutje is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is heel normaal om iemands waandenkbeelden belachelijk te maken. Sinds de Verlichting in de mode, maar daarvoor ook al gebruikelijk, vooral tussen gelovigen onderling.
Nee, dat doe ik expres. Omdat het heel wat meer inhoudt dan een willekeurig godje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt het per ongeluk met een hoofdletter geschreven. Ik neem aan dat het een foutje is.²
Vind jij dat dat niet belangrijk was?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt het per ongeluk met een hoofdletter geschreven. Ik neem aan dat het een foutje is.²
Ik vind van niet. En nu?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik expres. Omdat het heel wat meer inhoudt dan een willekeurig godje.
Nu heb ik gelijk, want de Verlichting bestaat welquote:
Wil je hiermee zeggen dat hij niet realiseerde dat hij a) de acteurs heeft misleid? b) sponsors heeft opgelicht en c) dat deze film een spontane reactie zou kunnen uitlokken bij minder verlichtte geesten die in moeilijke omstandigheden leven en waarbij het geloof vaak nog 't enige sprankje hoop is?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is het moedwillig aanzetten tot geweld (vreemd dat dit weer van jou komt)
Dat is van een heel ander niveau.
Jullie draaien trouwens een heleboel zaken om.
Wie is hier juist strafbaar? De man die een filmpje maakt (en daarbij zijn acteurs misleidt, wat strafbaar KAN zijn, maar niet met de dood of vrijheidsberoving)? Of de moslims die daarna een pad van vernielingen achterlaten en de acteurs en producer willen vermoorden?
Wie oh wie begaat hier grote strafbare feiten?
Mooie!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik expres. Omdat het heel wat meer inhoudt dan een willekeurig godje.
Dat is jouw goed recht en daar zal ik niet boos over worden en ik wens jou ook niet dood of wil jou geen kwaad doen.quote:
Spontaan? Er worden dagelijks vele beledigende opmerkingen de wereld in geslingerd. Hoe spontaan is het als op precies 9/11 mensen massaal gaan rellen over een stukje film dat al langer op internet stond?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat hij niet realiseerde dat hij a) de acteurs heeft misleid? b) sponsors heeft opgelicht en c) dat deze film een spontane reactie zou kunnen uitlokken bij minder verlichtte geesten die in moeilijke omstandigheden leven en het geloof vaak nog 't enige sprankje hoop is?
Gewoon een random vraagje waar ik benieuwd naar ben...Vind jij dat homo's zouden mogen trouwen?quote:
Die tweede heb ik niet zelf bedacht, maar de combinatie claim ik graagquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mooie!
Eerst Verlichting met hoofdletter, en dan god met kleine letter
Vind jij dat moslims door mogen gaan met het bouwen van moskeeen in Nederland?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gewoon een random vraagje waar ik benieuwd naar ben...Vind jij dat homo's zouden mogen trouwen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Gewoon een random vraagje waar ik benieuwd naar ben...Vind jij dat homo's zouden mogen trouwen?
Alleen als ze niet hoger zijn dan 1,50 meterquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind jij dat moslims door mogen gaan met het bouwen van moskeeen in Nederland?
Wat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden heb ik ongeveer ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]Hah, eigenlijk vind hij dat homo's geen bestaansrecht hebben
Oh, hoi Sonnyspek, ik wist niet dat je een tweede account had.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen als ze niet hoger zijn dan 1,50 meter
Nee, dat is iets anders dan dat homoseksuele mogen trouwen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wist ik van jou ook niet BullshitBoyquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oh, hoi Sonnyspek, ik wist niet dat je een tweede account had.
follow the moneyquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
Wat een onzin dat topic, dan weet ik nu zeker dat ik je niet meer serieus neem.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat?
En wat is er mis met het woordje willekeurig?
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Ik ben graag duidelijk. Je hebt nu geen random vragen meer hieromtrent mag ik aannemen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat een onzin dat topic, dan weet ik nu zeker dat ik je niet meer serieus neem.
Hij is leuk, ik ben blij dat je het niet echt meentquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat?
En wat is er mis met het woordje willekeurig?
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"²
Klopt, die is er namelijk ook niet. Je bent scherp vandaag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Wist ik van jou ook niet BullshitBoy
Nou misschien heb ik nog wel een random vraag: 'Op welke steen ben jij vroeger gevallen?'quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben graag duidelijk. Je hebt nu geen random vragen meer hieromtrent mag ik aannemen.²
Is nee het antwoord, of hoe moet ik je post lezen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, dat is iets anders dan dat homoseksuele mogen trouwen.
Van mij ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, die is er namelijk ook niet. Je bent scherp vandaag.
Nee dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is nee het antwoord, of hoe moet ik je post lezen?
Ik weet niet of je die soort kent, maar op de Willy Vander-steen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou misschien heb ik nog wel een random vraag: 'Op welke steen ben jij vroeger gevallen?'
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die soort kent, maar op de Willy Vander-steen.²
Dank je, eigenlijk ben ik altijd scherp en ik denk ook niet echt dat je een kloon van BsB bent, maar ik vind BullshitBoy zo toepasselijk dat ik het gewoon een keer wilde gebruiken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, die is er namelijk ook niet. Je bent scherp vandaag.
Van mij hoeft zo'n ideologie geen voet aan de grond in Nederland te hebben, doe dat maar in het Midden-oosten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah oke, even om te bezien of ik je serieus moet nemen.
Dat zal allemaal best. Alleen ben je geen anus beter dan een of andere haatbaard die niet wil dat homo's kunnen trouwen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Van mij hoeft zo'n ideologie geen voet in Nederland te hebben, doe dat maar in het Midden-oosten.
Noem jij BsB nu een haatbaard? die is morbide tegen namelijk!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best. Alleen ben je geen anus beter dan een of andere haatbaard die niet wil dat homo's kunnen trouwen.
Simple as that.
Nee, ook niet-haatbaarden kunnen tegen het homohuwelijk zijn namelijk. Dat neemt niet weg dat ik het niet eens ben met dat standpunt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Noem jij BsB nu een haatbaard? die is morbide tegen namelijk!
Vind je? Bij mij staat vrijheid centraal. In Nederland staat vrijheid centraal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best. Alleen ben je geen anus beter dan een of andere haatbaard die niet wil dat homo's kunnen trouwen.
Simple as that.
Ik ben niet tegen, vrijheid blijheid, maar ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel een onzinnige bedoening vindquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ook niet-haatbaarden kunnen tegen het homohuwelijk zijn namelijk. Dat neemt niet weg dat ik het niet eens ben met dat standpunt.
vrijheid? in nederland? EU? heb je shultz niet gezien (ook een filmpje)quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Vind je? Bij mij staat vrijheid centraal. In Nederland staat vrijheid centraal.
Bij de islam niet.
Vandaar de PVV. Die heeft vrijheid hoog in het vaandel staan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Vind je? Bij mij staat vrijheid centraal. In Nederland staat vrijheid centraal.
Bij de islam niet.
Ik evenzeer, maar ik vind het een inferieur onderwerp (persoonlijk). Het is alleen wel grappig om te zien dat de sonnyspek zogenaamd BSB te kak wilde zetten, maar uiteindelijk in zijn eigen stront beland als het gaat om het gunnen van vrijheden aan bepaalde minderheden in de maatschappij. Vandaar mijn vraag aan hem, aangezien ik van tevoren kon ruiken dat hij hem negatief zou beantwoorden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen, vrijheid blijheid, maar ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel een onzinnige bedoening vind
Ah, zij steken de moskeeën in brand?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vandaar de PVV. Die heeft vrijheid hoog in het vaandel staan.
Vind jij van niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vandaar de PVV. Die heeft vrijheid hoog in het vaandel staan.
Daarom moeten we ook snel van die vent af.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
vrijheid? in nederland? EU? heb je shultz niet gezien (ook een filmpje)
Wat is dit voor een rare vraag?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, zij steken de moskeeën in brand?
Vinden dat homoseksualiteit een ziekte is moet je hier niet willen. Doe dat maar ergens anders.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik evenzeer, maar ik vind het een inferieur onderwerp (persoonlijk). Het is alleen wel grappig om te zien dat de sonnyspek zogenaamd BSB te kak wilde zetten, maar uiteindelijk in zijn eigen stront beland als het gaat om het gunnen van vrijheden aan bepaalde minderheden in de maatschappij. Vandaar mijn vraag aan hem, aangezien ik van tevoren kon ruiken dat hij hem negatief zou beantwoorden.
Alleen die, die hoger zijn dan 1,50 meter ....quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, zij steken de moskeeën in brand?
Eens, bepaalde minderheden hun rechten ontnemen, zoals de mogelijkheid tot het bouwen van een gebedshuis of de mogelijkheid van homo's om te trouwen, dat moet je niet willen. Dat hoort niet bij Nederland.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Vinden dat homoseksualiteit een ziekte is moet je hier niet willen. Doe dat maar ergens anders.
Als dat 'geloof' aanhangt dat homoseksuele gestenigt moeten worden...dan ja! Rot dan maar op.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eens, bepaalde minderheden hun rechten ontnemen, zoals de mogelijkheid tot het bouwen van een gebedshuis of de mogelijkheid van homo's om te trouwen, dat moet je niet willen. Dat hoort niet bij Nederland.
De regisseur van de film is vermoedelijk homo. We zijn dus ontopic.quote:
Oh..., dan kijken ze toch wel eerst even op de naambordjes?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is dit voor een rare vraag?
Nee, zij pissen in brievenbussen.
Ach, in hoeverre moeten we dit serieus nemen van een pvv-er? Sluit eerst de eigen gelederen, daar hebben jullie je handen vol aan zo te zien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als dat 'geloof' aanhangt dat homoseksuele gestenigt moeten worden...dan ja! Rot dan maar op.
Op zich verdedigbaar, leven en laten leven en als die mensen die in dat gebedshuis gaan bidden dat ook vinden en naleven, zie ik geen probleem!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eens, bepaalde minderheden hun rechten ontnemen, zoals de mogelijkheid tot het bouwen van een gebedshuis of de mogelijkheid van homo's om te trouwen, dat moet je niet willen. Dat hoort niet bij Nederland.
Denken dat alleen PVV'ers zijn tegen de bouw van meer moskeeen__!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, in hoeverre moeten we dit serieus nemen van een pvv-er? Sluit eerst de eigen gelederen, daar hebben jullie je handen vol aan zo te zien.
Met het sjouwen van de zetels ben je daarentegen niet zo lang bezig.²
Ik zie ook geen probleem als die politieke partijen verdwijnen die dat leven en laten leven kennelijk niet willen. Ik zie dat als een veel concreter gevaar namelijk, iets met centrum van de macht enzo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Op zich verdedigbaar leven en laten leven en als die mensen die in dat gebedshuis gaan bidden dat ook vinden en naleven, zie ik geen probleem!
Ah, oke, dan is het een goede mening. Immers, de meerderheid weet altijd alles het beste.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Denken dat alleen PVV'ers zijn tegen de bouw van meer moskeeen__!55% is tegen de bouw van meer moskeeen. Peiling onder ruim 1.5 miljoen stemwijzer gebruikers.
M.a.w.: we hebben hier te maken met de spreekwoordelijke boeren. Want wat de boer niet kent eet hij niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Denken dat alleen PVV'ers zijn tegen de bouw van meer moskeeen__!:') 55% is tegen de bouw van meer moskeeen. Peiling onder ruim 1.5 miljoen stemwijzer gebruikers.
Van die prachtige omgebouwde kerken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
M.a.w.: we hebben hier te maken met de spreekwoordelijke boeren. Want wat de boer niet kent eet hij niet.
En overigens, we hebben al genoeg Moskeeën in Nederland. Uiteraard zal het aantal gestaag groeien. Zelfs ten koste van kerken. Zo werkt het nou eenmaal met vraag en aanbod. En mij hoor je niet klagen. Verre van zelfs. Zo nu en dan kwispelt mijn darmstelsel als een jonge labrador. Puur van blijdschap.
Ja.²
Ja man. Net als in Rotterdam de Annasr Moskee, was een kerk, is nu een Moskee.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Van die prachtige omgebouwde kerken.
Maar denk je wel dat die mensen die in die betreffende gebedshuizen gaan bidden van mening zijn dat leven en laten leven en vrijheid, blijheid een groot goed is en dat je daar vooral geen beperkingen op moet proberen te leggen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie ook geen probleem als die politieke partijen verdwijnen die dat leven en laten leven kennelijk niet willen. Ik zie dat als een veel concreter gevaar namelijk, iets met centrum van de macht enzo.
Nee, maar er wordt net gedaan alsof alleen PVV'ers er voor zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah, oke, dan is het een goede mening. Immers, de meerderheid weet altijd alles het beste.
Denk je echt? persoonlijk denk ik dat net als bij het Katholieke geloof er ook steeds minder jongeren naar de Moskee zullen gaan. Ze groeien hier op, proeven de geneugten van de vrijheid, worden Verlicht door de westerse wereld enzo.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
M.a.w.: we hebben hier te maken met de spreekwoordelijke boeren. Want wat de boer niet kent eet hij niet.
En overigens, we hebben al genoeg Moskeeën in Nederland. Uiteraard zal het aantal gestaag groeien. Zelfs ten koste van kerken. Zo werkt het nou eenmaal met vraag en aanbod. En mij hoor je niet klagen. Verre van zelfs. Zo nu en dan kwispelt mijn darmstelsel als een jonge labrador. Puur van blijdschap.
Ja.²
Allereerst zijn het geen Borgs. Geloof mij maar als ik zeg dat het geen Borgs zijn. Oftewel, ze hebben talloze verscheidene meningen over de talloze verscheidene maatschappelijke onderwerpen. Ten tweede ben ik niet eens zo geïnteresseerd in hun mening, alswel hun acties. Als zij vinden dat homo's niet mogen trouwen, is dat hun goed recht. Net als sonnyspek mag vinden dat moslims in hun vrijheid beperkt moeten worden. Het wordt echter een ander verhaal als er concreet rechten worden geschonden van dergelijke minderheden. De harde praktijk dus. Die harde praktijk is door de PVV veel meer realiteit geworden. Zij hebben immers politieke macht. Dat hebben moslims helemaal niet. Wat dat betreft, als je echt geeft om vrijheid, zou je je meer druk moeten maken om de PVV dan om wat een of andere achmed van de straat van iets vindt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar denk je wel dat die mensen die in die betreffende gebedshuizen gaan bidden van mening zijn dat leven en laten leven en vrijheid, blijheid een groot goed is en dat je daar vooral geen beperkingen op moet proberen te leggen?
Het is geen kwestie van denken maar van weten. Ik zie het in mijn omgeving. Vrijwel elke Moskee is bezig uit te breiden of probeert elders een nieuwe grotere Moskee te bouwen. Het vraag en aanbod verhaal dus. Vergeet ook niet de aanwas van nieuwe Moslims. Gisteren was ik in de Moskee weer getuigen van een échte Hollander die de Islam heeft omarmt. Hij heeft er een grote familie bij gekregen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef Jian het volgende:
Denk je echt? persoonlijk denk ik dat net als bij het Katholieke geloof er ook steeds minder jongeren naar de Moskee zullen gaan. Ze groeien hier op, proeven de geneugten van de vrijheid, worden Verlicht door de westerse wereld enzo.
Dus als het recht van een persoon geschonden wordt om een filmpje te maken, bijvoorbeeld door hem dood te maken of af te ranselen, dan keur je dat net als ik af? Want dat is natuurlijk niet alleen maar een mening maar de harde praktijk!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allereerst zijn het geen Borgs. Geloof mij maar als ik zeg dat het geen Borgs zijn. Oftewel, ze hebben talloze verscheidene meningen over de talloze verscheidene maatschappelijke onderwerpen. Ten tweede ben ik niet eens zo geïnteresseerd in hun mening, alswel hun acties. Als zij vinden dat homo's niet mogen trouwen, is dat hun goed recht. Net als sonnyspek mag vinden dat moslims in hun vrijheid beperkt moeten worden. Het wordt echter een ander verhaal als er concreet rechten worden geschonden van dergelijke minderheden. De harde praktijk dus. Die harde praktijk is door de PVV veel meer realiteit geworden. Zij hebben immers politieke macht. Dat hebben moslims helemaal niet. Wat dat betreft, als je echt geeft om vrijheid, zou je je meer druk moeten maken om de PVV dan om wat een of andere achmed van de straat van iets vindt.
Was zeker mentaal niet helemaal goed?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van denken maar van weten. Ik zie het in mijn omgeving. Vrijwel elke Moskee is bezig uit te breiden of probeert elders een nieuwe grotere Moskee te bouwen. Het vraag en aanbod verhaal dus. Vergeet ook niet de aanwas van nieuwe Moslims. Gisteren was ik in de Moskee weer getuigen van een échte Hollander die de Islam heeft omarmt. Hij heeft er een grote familie bij gekregen.
Ja.²
Zijn vaak gestudeerde jongens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Was zeker mentaal niet helemaal goed?
En wat was de reden dat hij erbij wou?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn vaak gestudeerde jongens.²
Zou best kunnen, ik ben van mening dat religie niet voorbehouden is aan lager opgeleide of domme mensen, zeker niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
latente nicht, wilde graag in een jurk lopen ....... sssst!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
En wat was de reden dat hij erbij wou?
Eigenrichting is uiteraard afkeurenswaardig, zeker in landen met een sterke rechtstaat. Maar dat blijft vrij incidenteel. Dat geldt niet voor politieke macht. Vandaar dat de PVV dus veel meer (structureel) een bedreiging vormt voor dergelijke vrijheden dan een radicale haatbaard. En tja, ook haatbaarden hebben hier en daar een punt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus als het recht van een persoon geschonden wordt om een filmpje te maken, bijvoorbeeld door hem dood te maken of af te ranselen, dan keur je dat net als ik af? Want dat is natuurlijk niet alleen maar een mening maar de harde praktijk!
Oh, ik heb niet veel met de PVV, hoop ook dat ze het nooit voor het zeggen krijgen, alhoewel ik wel vind dat ze hier en daar een punt hebben.
Weet ik niet, ik heb hem nog niet lang gesproken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
En wat was de reden dat hij erbij wou?
Ik heb de PVV nog niemand zien vermoorden om hun mening of uitspraken, radicale haatbaarden daarentegen ......quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eigenrichting is uiteraard afkeurenswaardig, zeker in landen met een sterke rechtstaat. Maar dat blijft vrij incidenteel. Dat geldt niet voor politieke macht. Vandaar dat de PVV dus veel meer (structureel) een bedreiging vormt voor dergelijke vrijheden dan een radicale haatbaard.
En hoeveel politieke macht hebben deze radicale haatbaarden hier in Nederland? Precies mijn punt. Hoeveel politieke macht heeft de PVV...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de PVV nog niemand zien vermoorden om hun mening of uitspraken, radicale haatbaarden daarentegen ......
Nee, je moet er toch niet aan denken dat deze radicale haatbaarden ook nog eens politieke macht zouden hebben als je ziet wat ze nu al aanrichten zonder die macht .......quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En hoeveel politieke macht hebben deze radicale haatbaarden hier in Nederland? Precies mijn punt. Hoeveel politieke macht heeft de PVV...
Wij gaan er niet uitkomen, zo blijkt maar weer. Slaap lekker. Ik ga naar bed, heb mijn boulevard-sessie gemist.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, je moet er toch niet aan denken dat deze radicale haatbaarden ook nog eens politieke macht zouden hebben als je ziet wat ze nu al aanrichten zonder die macht .......
Geeft niet, welterusten!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wij gaan er niet uitkomen, zo blijkt maar weer. Slaap lekker. Ik ga naar bed.
Ik vind dat iedereen die niets bijdraagt aan mijn levensgeluk dood mag, wat nu?quote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Robus het volgende:
Mensen die vinden dat de filmmaker dood moet en er zelfs geld voor over hebben
Sick fuck...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed gebaar van de minister.
Ben je geen sociaal persoon.quote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen die niets bijdraagt aan mijn levensgeluk dood mag, wat nu?
Juist zeer; sociaal voor mijn vrienden, die het verdienen.quote:
Ach ja, mutant denkt ook dat bin laden arm wasquote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Robus het volgende:
Mensen die vinden dat de filmmaker dood moet en er zelfs geld voor over hebben
Ja man, het gaat jou er alleen om dat het anti islamitisch is!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En met mensen die vinden dat herhaalde oplichters, fraudeurs en ophitsers er met een boete vanaf zouden moeten komen.
Per definitie eenzame kneuzen. Allemaal, stuk voor stuk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over die idiote moslims die rellen, daar heb ik al geen goed woord over en verdienen de ergst mogelijke vergeldingen voor alle schade die ze hebben veroorzaakt en voor de onschuldigen. Dat punt ben ik al gepasseerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is het moedwillig aanzetten tot geweld (vreemd dat dit weer van jou komt)
Dat is van een heel ander niveau.
Jullie draaien trouwens een heleboel zaken om.
Wie is hier juist strafbaar? De man die een filmpje maakt (en daarbij zijn acteurs misleidt, wat strafbaar KAN zijn, maar niet met de dood of vrijheidsberoving)? Of de moslims die daarna een pad van vernielingen achterlaten en de acteurs en producer willen vermoorden?
Wie oh wie begaat hier grote strafbare feiten?
http://www.volkskrant.nl/(...)oden-filmmaker.dhtmlquote:Pakistan heeft zich gedistantieerd van de eigen minister die 100.000 dollar beloning heeft geboden voor de dood van de maker van de geruchtmakende anti-islamvideo. ....rest in bron te lezen
Ik heb die hele film niet gezien. En ik rep in geen enkele post over dat anti-islamisme strafbaar zou moeten zijn. Je fantasie slaat weer eens op hol, ironisch voor iemand die andere mensen afrekent op 't feit dat ze in Djins zouden geloven.quote:Op zondag 23 september 2012 02:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja man, het gaat jou er alleen om dat het anti islamitisch is!
Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte van het feit hoe hij aan financiering voor de film is gekomen en op welke wijze hij de acteurs heeft misleid.quote:Op zondag 23 september 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Haha, fraude en oplichting door een film te maken?
Zo jezus val jij nog een partij extra doorde mand zeg! Inquisitie ala allah maar instellen dan?quote:Op zondag 23 september 2012 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
Dat neemt niet weg dat ik vind dat anti-islamitische elementen de kanker van onze samenleving vormen. Ze vormen vaak, net als fundamentalisme een bron van haat en intolerantie.
Ik wens je veel succes dat iets strafrechtelijks in te vinden. En dat gaat het jou ook niet om.quote:Op zondag 23 september 2012 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte van het feit hoe hij aan financiering voor de film is gekomen en op welke wijze hij de acteurs heeft misleid.
Maar ondertussen wel haantje de voorste zijn om een karikatuur te schetsen van andere fokkers.
Ik zal mijzelf nogmaals herhalen en het er maar op houden dat je gewoonweg niet wakker bent (of te dom bent om te poepen, dat sluit ik ook niet uit).quote:Op zondag 23 september 2012 10:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo jezus val jij nog een partij extra doorde mand zeg! Inquisitie ala allah maar instellen dan?
quote:Op zondag 23 september 2012 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
En ik rep in geen enkele post over dat anti-islamisme strafbaar zou moeten zijn. Je fantasie slaat weer eens op hol, ironisch voor iemand die andere mensen afrekent op 't feit dat ze in Djins zouden geloven.
Zoveel succes heb ik daar niet voor nodig hoor. Deze meneer wordt al aangeklaagd door de acteurs.quote:Op zondag 23 september 2012 10:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes dat iets strafrechtelijks in te vinden. En dat gaat het jou ook niet om.
Aanklagen kan iedereen.quote:Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoveel succes heb ik daar niet voor nodig hoor. Deze meneer wordt al aangeklaagd door de acteurs.
Ik snap dat niet. Wanneer iemand zegt; alle christenen moeten verwijderd worden uit de samenleving? Of het kanaal in? Dan denk je zo over de helft van mijn familie en ja dan zou ik ook niet treuren om de dood van dat soort oproepers. Net als ik niet zal treuren om de dood van de mensen die oproepen elke niet-gelovige van de aardbodem te willen vegen. De niet-gelovige minder rechten wil geven. En ja, ik geef dus ook de users gelijk dat ze geen traan zullen laten om deze extremistische man (die de film dus eigenlijk afgemaakt heeft)quote:Op zondag 23 september 2012 10:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Och, in dit topic zijn de moslims op fok anders ook aardig door de mand gevallen.
quote:Op zondag 23 september 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Haha, fraude en oplichting door een film te maken?
Wanneer ik een van die acteurs was, had ik ook een aanklacht ingediend. Ik zou nl uit mijzelf nooit aan een dergelijke film mee willen werken. Ik heb een gezin.quote:Op zondag 23 september 2012 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte van het feit hoe hij aan financiering voor de film is gekomen en op welke wijze hij de acteurs heeft misleid.
Ach, dat was bij Galigula ook het geval, maar dat leverde iig een betere film opquote:Op zondag 23 september 2012 10:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
.
Ow, iets gemist blijkbaar. Hier kan ik dan weer wel begrip voor opbrengen.quote:Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoveel succes heb ik daar niet voor nodig hoor. Deze meneer wordt al aangeklaagd door de acteurs.
Tja, maar als een moslim dat zegt, dan val je voor de Hofstadgruppe 'door de mand' en ben je meteen iemand die kennelijk 'de gewelddadigheden goedpraat'.quote:Op zondag 23 september 2012 10:46 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ik een van die acteurs was, had ik ook een aanklacht ingediend. Ik zou nl uit mijzelf nooit aan een dergelijke film mee willen werken. Ik heb een gezin.
Apart dat ze dat pas doen maanden nadat de film al op youtube stond.quote:Op zondag 23 september 2012 10:46 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Wanneer ik een van die acteurs was, had ik ook een aanklacht ingediend. Ik zou nl uit mijzelf nooit aan een dergelijke film mee willen werken. Ik heb een gezin.
quote:Op zondag 23 september 2012 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een revolutionaire mening, Paddy!
Nee, de film zou niet over Mohammed gaanquote:Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Tem het volgende:
Wat is precies de misleiding? Die acteurs weten toch prima welke rol ze spelen of zijn ze compleet achterlijk?
Ze staan daar met een opgeplakte baard en een jurk en hebben geen flauw vermoeden waar het heen gaat?quote:Op zondag 23 september 2012 10:51 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, de film zou niet over Mohammed gaan
Nee en nee. Ze wisten welke rol ze speelden ja. Niet dat hun teksten nadien opnieuw door een ander ingesproken zouden worden, dat de film überhaupt over religie ging en dat het script geen reet te maken had met het eindproduct.quote:Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Tem het volgende:
Wat is precies de misleiding? Die acteurs weten toch prima welke rol ze spelen of zijn ze compleet achterlijk?
Nee, raar he. Hoeveel Hollywood films bevatten mensen met opgeplakte baarden en jurken en gaan niet over Mohammed?quote:Op zondag 23 september 2012 10:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze staan daar met een opgeplakte baard en een jurk en hebben geen flauw vermoeden waar het heen gaat?
Onzin, hij ziet de maker graag dood, simpel zat. Niet vreemd ook voor iemand die jaren de fundi uithing hier en nu opeens zogenaamd geen moslim meer isquote:Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja, maar als een moslim dat zegt, dan val je voor de Hofstadgruppe 'door de mand' en ben je meteen iemand die kennelijk 'de gewelddadigheden goedpraat'.
Verder lees ik dat jij zelf niet op de hoogte bent van de redenering van Triggershot. Hoewel ik het ook met die redenering niet eens ben, schets jij in bovenstaande post een volledig ander beeld van wat er in het vorige deel van de reeks is gezegd. Ik hou het er maar op dat je even mee bent gegaan in de waan van Hofstadgruppe.
Ik weet niet hoelang die aanklachten er al liggen. Hebben de acteurs de film gezien voor hij uitkwam? Is niet de gewoonte toch?quote:Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Apart dat ze dat pas doen maanden nadat de film al op youtube stond.
Lijkt meer op een poging hun straatje schoon te vegen wegens de reacties van de moslims.
Ok bedankt dat wist ik niet. Ik heb een paar minuten gekeken maar vond het bar slecht. Dan hebben ze wel een punt inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 10:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee en nee. Ze wisten welke rol ze speelden ja. Niet dat hun teksten nadien opnieuw door een ander ingesproken zouden worden, dat de film überhaupt over religie ging en dat het script geen reet te maken had met het eindproduct.
Volgens mij lopen de mannen tegenwoordig ook niet meer met pruiken rond en de vrouwen met enorme hoepels. En toch zijn daar films over gemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 10:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze staan daar met een opgeplakte baard en een jurk en hebben geen flauw vermoeden waar het heen gaat?
Niet zo naïef, ze hadden wel degelijk een vermoeden kunnen hebben gezien de setting van de film. Maar nogmaals, dat nasynchroniseren is wel een flinke misleiding inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 10:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, raar he. Hoeveel Hollywood films bevatten mensen met opgeplakte baarden en jurken en gaan niet over Mohammed?
Ik was sarcastisch omdat het een dertien in een dozijn-verhaal is. Je trapt nogal wat open deuren in.quote:
Nee, de naam Mohammed hadden ze nooit in de mond genomen, dus werd later toegevoegdquote:Op zondag 23 september 2012 10:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zo naïef, ze hadden wel degelijk een vermoeden kunnen hebben gezien de setting van de film. Maar nogmaals, dat nasynchroniseren is wel een flinke misleiding inderdaad.
quote:Op zondag 23 september 2012 10:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Volgens mij lopen de mannen tegenwoordig ook niet meer met pruiken rond en de vrouwen met enorme hoepels. En toch zijn daar films over gemaakt.
Film over vroeger hoeft niet perse film over Mohammed te zijn dus
Ow, je wilde weer eens op de persoonlijke tour. Veel plezier in de SCquote:Op zondag 23 september 2012 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch omdat het een dertien in een dozijn-verhaal is. Je trapt nogal wat open deuren in.
De setting was Egypte in het jaar duizend ofzo. En ze dachten dus een normaal familieverhaal uit die tijd na te spelen. De acteurs treffen geen enkele blaam.quote:Op zondag 23 september 2012 10:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zo naïef, ze hadden wel degelijk een vermoeden kunnen hebben gezien de setting van de film. Maar nogmaals, dat nasynchroniseren is wel een flinke misleiding inderdaad.
Ja, sorry hoor, maar je kan toch wel nagaan dat in veel films niet altijd alles om Mohammed draait maar gewoon een fantasiefilm uit die tijd is?quote:
Hoe is commentaar op een post precies persoonlijk?quote:Op zondag 23 september 2012 10:58 schreef paddy het volgende:
[..]
Ow, je wilde weer eens op de persoonlijke tour. Veel plezier in de SC
Ik geloof er geen reet van en heb ook geen medelij met die acteurs.quote:Op zondag 23 september 2012 10:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De setting was Egypte in het jaar duizend ofzo. En ze dachten dus een normaal familieverhaal uit die tijd na te spelen. Z
Het was te zien toch?quote:Op zondag 23 september 2012 11:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van en heb ook geen medelij met die acteurs.
Hoeft niet. Ik heb een keiharde source namelijk. Volhouden Tem.quote:Op zondag 23 september 2012 11:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik geloof er geen reet van en heb ook geen medelij met die acteurs.
Ok, welke bron? je klinkt als BB met je source..quote:Op zondag 23 september 2012 11:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ik heb een keiharde source namelijk. Volhouden Tem.
quote:Op zondag 23 september 2012 11:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Ok, welke bron? je klinkt als BB met je source..
Uiteraard in combinatie met:quote:Op zondag 23 september 2012 11:05 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.mooncasting.co(...)warrior-los-angeles/
[..]
Cheers, dat moeten we dan maar aannemen inderdaad. Al zegt die eerste link nog niet heel veel. Ze gaan natuurlijk niet direct in de advertentie zetten dat het om een Mohammed bash-film gaat. Meestal wordt het verhaal pas echt duidelijk tijdens het lezen van het script.quote:Op zondag 23 september 2012 11:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard in combinatie met:
http://api.viglink.com/ap(...)20Onrusten%20over%20(Amerikaanse)%20anti-islamfilm%20nemen%20toe%20-%20forum.fok.nl&txt=bron&jsonp=vglnk_jsonp_13483911836302
Zie de titel.
quote:Op zondag 23 september 2012 11:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Cheers, dat moeten we dan maar aannemen inderdaad. Al zegt die eerste link nog niet heel veel. Ze gaan natuurlijk niet direct in de advertentie zetten dat het om een Mohammed bash-film gaat. Meestal wordt het verhaal pas echt duidelijk tijdens het lezen van het script.
Ooit gehoord van vrije meningsuiting? Of telt die alleen maar voor mensen met wie jij het eens bent? Heb jij zo weinig vertrouwen in de zeggingskracht van je eigen denkbeelden dat je bij de eerste de beste hobbel op de weg terug wil grijpen op repressieve maatregelen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh je snapt het echt niet? Of schaam je je na het zien van dat filmpje dat jij het type bent waar ze over klaagt? Dat mensen zoals jij het toestaan dat die gasten daar Hitler-style toespraken doen?
Waar is iedereen vraagt ze, en terecht.
Mwah, jij hebt dan misschien geen vaste gezegde zoals heil dit of dat, maar de haat die jij hier verkondigd, de intolerantie, het totalitarisme is eender.quote:
Dit is wat jullie toestaan... Het heil hitler is vervangen door allah ackbar, maar de haat, de intolerantie, het totalitarisme is eender.
Het enige wat hier idioot is is de notie dat die paar man ons land over zouden kunnen nemen.quote:Nuttige idioten noemen ze jullie, maar jullie zijn de eerste die ze aanpakken als jullie niet meer van nut zijn.
quote:Op zondag 23 september 2012 11:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Cheers, dat moeten we dan maar aannemen inderdaad. Al zegt die eerste link nog niet heel veel. Ze gaan natuurlijk niet direct in de advertentie zetten dat het om een Mohammed bash-film gaat. Meestal wordt het verhaal pas echt duidelijk tijdens het lezen van het script.
Uit de linkquote:Ze dachten dat ze meededen aan de opnames van het oorlogsdrama 'Desert Warrior', "een historische avonturenfilm in de Arabische woestijn". De film werd een jaar geleden opgenomen in Los Angeles.
In het oorspronkelijke script zou er helemaal geen sprake zijn geweest van het karakter Mohammed. De profeet zou pas in de montage in de film zijn gekomen.
Je beseft dat homo-haat ook onder gereformeerde Nederlanders welig tiert?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Vinden dat homoseksualiteit een ziekte is moet je hier niet willen. Doe dat maar ergens anders.
Ach, dat is een integraal onderdeel van de joods-christelijke cultuur en moet dus gewoon kunnen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je beseft dat homo-haat ook onder gereformeerde Nederlanders welig tiert?
Er is een lichtelijk verschil tussen homo's niet pruimen, of er voor pleiten ze head first van een flat af te gooien.quote:Op zondag 23 september 2012 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De heer Spek lijkt echter te vinden dat homo-haat in het algemeen hier niet thuishoort.quote:Op zondag 23 september 2012 12:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Er is een lichtelijk verschil tussen homo's niet pruimen, of er voor pleiten ze head first van een flat af te gooien.
Hmm, je mag kiezen als homo: zoenen voor een kerk of voor een moskee.quote:Op zondag 23 september 2012 11:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat mij betreft staat het voor iedereen vrij om een hekel aan homo's te hebben of niet, dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten, en kan ook geen reden zijn om iemand hier niet te willen hebben, maar het is een ander verhaal als men vind dat daar geweld bij nodig is. Zoals sommige imams zich hierover in het verleden hebben uitgelaten kan echt niet.quote:Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De heer Spek lijkt echter te vinden dat homo-haat in het algemeen hier niet thuishoort.
Beter doen ze dat lekker thuis.quote:Op zondag 23 september 2012 12:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmm, je mag kiezen als homo: zoenen voor een kerk of voor een moskee.
Tsja, eens. Maar dat was de discussie dan ook niet.quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat mij betreft staat het voor iedereen vrij om een hekel aan homo's te hebben of niet, dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten, en kan ook geen reden zijn om iemand hier niet te willen hebben, maar het is een ander verhaal als men vind dat daar geweld bij nodig is. Zoals sommige imams zich hierover in het verleden hebben uitgelaten kan echt niet.
Je begrijpt mijn punt best.quote:Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beter doen ze dat lekker thuis.
Daarom geloof ik ook niet in de "gematigde islam". Als het puntje bij het paaltje komt is wel duidelijk waar ze werkelijk voor staan.quote:Op zondag 23 september 2012 10:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Och, in dit topic zijn de moslims op fok anders ook aardig door de mand gevallen.
Ik heb geen idee hoe kerk- of moskeegangers reageren. Verschilt per kerk of moskee, vermoed ik.quote:Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je begrijpt mijn punt best.
Dat wat ik onderstreepte viel mij nogal op. Als rellende en terroriserende kutmarokkanen een kankergezwel van de samenleving worden genoemd wordt dat meteen verwijderd afgezien van de niet mis te verstane titels die men naar de hoofd geslingerd krijgt maar nu noem jij degenen die niets van jouw sprookjes moeten hebben anti islamitische elementen de kanker van onze samenleving oftewel een kankergewel. En een kankergezwel dient met wortel en tak weggesneden te worden of niet?quote:Op zondag 23 september 2012 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb die hele film niet gezien. En ik rep in geen enkele post over dat anti-islamisme strafbaar zou moeten zijn. Je fantasie slaat weer eens op hol, ironisch voor iemand die andere mensen afrekent op 't feit dat ze in Djins zouden geloven.
Dat neemt niet weg dat ik vind dat anti-islamitische elementen de kanker van onze samenleving vormen. Ze vormen vaak, net als fundamentalisme een bron van haat en intolerantie.
Deze man dient gestraft te worden voor de strafbare zaken, lijkt mij logisch. Fraude en oplichting is strafbaar. Hoe graag jij dat ook anders ziet of hoe graag jij ook een uitzondering wil maken voor je held.
Dat heb ik al zo vaak geschreven. Er is gewoon geen gematigde islam.quote:Op zondag 23 september 2012 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook niet in de "gematigde islam". Als het puntje bij het paaltje komt is wel duidelijk waar ze werkelijk voor staan.
Deze discussie maakt dat heel helder.
"Sleepers".quote:Op zondag 23 september 2012 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat heb ik al zo vaak geschreven. Er is gewoon geen gematigde islam.
Als die ook allemaal contributie betalen kunnen ze toch een paar keer per jaar wat leuke activiteiten organiseren.quote:Op zondag 23 september 2012 12:34 schreef waht het volgende:
Al Qaida heeft naar de laatste schatting 1,5 miljard leden.
Elk jaar is er een feestje in Mekka !quote:Op zondag 23 september 2012 12:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als die ook allemaal contributie betalen kunnen ze toch een paar keer per jaar wat leuke activiteiten organiseren.
Ah oké, als je geen vliegtuigen in gebouwen boort ben je gematigd.quote:Op zondag 23 september 2012 12:34 schreef waht het volgende:
Al Qaida heeft naar de laatste schatting 1,5 miljard leden.
Nee, als je dat niet doet ben je een mietje.quote:Op zondag 23 september 2012 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah oké, als je geen vliegtuigen in gebouwen boort ben je gematigd.
En als je het wel doet een islamietje.quote:Op zondag 23 september 2012 12:37 schreef waht het volgende:
[..]
Nee, als je dat niet doet ben je een mietje.
Wat een volslagen idioot ben je toch ookquote:Op zondag 23 september 2012 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ah oké, als je geen vliegtuigen in gebouwen boort ben je gematigd.
Je mag mij van alles noemen als je maar niet zegt dat ik een moslim ben dan ga ik ook jullie ambassades in de fik steken en je ambassadeur een kopje kleiner maken.quote:Op zondag 23 september 2012 12:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een volslagen idioot ben je toch ookVolgens jouw beredenering mag ik je dus een "gematigde" racistische seriemoordenaar noemen. Volgens mij ga je nu blozen van trots, triest figuur
Succes.quote:Op zondag 23 september 2012 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je mag mij van alles noemen als je maar niet zegt dat ik een moslim ben dan ga ik ook jullie ambassades in de fik steken en je ambassadeur een kopje kleiner maken.
Hoe islamitisch van jequote:Op zondag 23 september 2012 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je mag mij van alles noemen als je maar niet zegt dat ik een moslim ben dan ga ik ook jullie ambassades in de fik steken en je ambassadeur een kopje kleiner maken.
Dank je.quote:
Dr. Nikita wil graag de vermeende wapenvoorraad van Koos overnemen voor een zacht prijsje, ze heeft ze nodig.quote:
Je kunt daarvoor beter bij je landgenoten aankloppen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:54 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dank je.
Jij was toch de leverancier van de molotovbommetjes en ik heb gehoord dat je ook nog wat AK47 jes op voorraad hebt.?
Zijn voorraadje stinkbommen?quote:Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dr. Nikita wil graag de vermeende wapenvoorraad van Koos overnemen voor een zacht prijsje, ze heeft ze nodig.
Die heeft ze niet nodig, dat moge duidelijk zijn.quote:
Dan mag generaliseren wel hè?quote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt daarvoor beter bij je landgenoten aankloppen.
Dat is er wat gebeurt inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan mag generaliseren wel hè?
Heerlijke topicreeks waar na de fokmoslims ook links door de mand valt.
Zekers. Iemand Triggershot nog gezien? Of is hij geband vanwege zijn moordoproep? Moet je de Aivd niet bellen of zo?quote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is er wat gebeurt inderdaad.
Jij hebt toch altijd een bijzondere manier van interpreteren van dingen. Nu heb ik geen idee war je het over hebt, maar ik denk dat er weer niks van klopt.quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zekers. Iemand Triggershot nog gezien? Of is hij geband vanwege zijn moordoproep? Moet je de Aivd niet bellen of zo?
Tuurlijk mag dat. Ga jij nog moskeeën afbranden vandaag? Tis zondag namelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hé kijk ik heb vriendjes van jou gevonden.quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zekers. Iemand Triggershot nog gezien? Of is hij geband vanwege zijn moordoproep? Moet je de Aivd niet bellen of zo?
Ik ga niet naar pauperfeestjesquote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hé kijk ik heb vriendjes van jou gevonden.
[ afbeelding ]
Mooi toch?quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Mutant niet met Triggershot.quote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ga niet naar pauperfeestjes
Trouwens 'kill fock die kankerdorp' klinkt echt als mijn vrienden ja
Afin, hier trouwens: Wereldwijde rellen & protesten om filmpje, nu met 53 doden #13
Ik beklim zelden de berg van morele superioriteit dus aan mij is deze boodschap niet besteed. Ik weet dat ik een klootzak ben.quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi toch?
Veel mensen die dit lezen en niet reageren. Maar wel langzaam doorkrijgen hoe de vork in de steel zit.
Je voelt de bui al hangen he, zuurtje?quote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard.
Die zullen allemaal op de PVV stemmen en een abonnement op de Telegraaf nemen en dan komt alles goed.
Klopt, net als bij de vorige verkiezingen. Wat een bui was dat.quote:Op zondag 23 september 2012 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je voelt de bui al hangen he, zuurtje?
Je mag proberen gevat te doen. Ik weet wel beter.quote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, net als bij de vorige verkiezingen. Wat een bui was dat.
De PVV gaat die demonstrerende Egyptenaren en Libanezen dan een lesje leren!quote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard.
Die zullen allemaal op de PVV stemmen en een abonnement op de Telegraaf nemen en dan komt alles goed.
Doe maar.quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoezo sla ik door?quote:Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Mutant niet met Triggershot.
Hij slaat door in deze. Maar het gaat niet om de islamkritiek maar om de provocatie en misleiding.
Ik vind het absoluut zeer terecht dat hij nu - ook - mag vrezen voor zijn leven.quote:Op zondag 23 september 2012 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je nog steeds dat deze minister goed bezig is? Of slik je die woorden in?
Nee, dat bedoel ik niet, en dat weet je ook wel. Je vond dat hij goed bezig was met het uitloven van een beloning voor degene(n) die de filmmaker zouden doden. Vind je dat nu nog steeds?quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut zeer terecht dat hij nu - ook - mag vrezen voor zijn leven.
Ik raad je aan om naar een ander Hongaarse oogarts te gaan. Deze lijkt niet de juiste sterkte bij jouw te hebben opgemeten. Volgens mij zeg ik nergens dat mensen niet anti-islamitisch mogen zijn. Ik zeg wel dat deze mensen vaak helemaal niets met tolerantie en vrijheid te maken hebben en derhalve in mijn ogen de kanker van de samenleving vormen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo, weer bijgelezen uit verveling na een zakelijke plicht om de kachel brandend te houden.
[..]
Dat wat ik onderstreepte viel mij nogal op. Als rellende en terroriserende kutmarokkanen een kankergezwel van de samenleving worden genoemd wordt dat meteen verwijderd afgezien van de niet mis te verstane titels die men naar de hoofd geslingerd krijgt maar nu noem jij degenen die niets van jouw sprookjes moeten hebben anti islamitische elementen de kanker van onze samenleving oftewel een kankergewel. En een kankergezwel dient met wortel en tak weggesneden te worden of niet?
Het moge duidelijk zijn dat jij niets maar dan ook niets hebt met vrije meningsuiting of vrijheid van religie.
Vrijheid van religie houdt ook in dat mensen tegen een religie mogen zijn. Te moeilijk voor je?
Nou vraag ik mij af wat lieden zoals jij te zoeken hebben in de westerse samenleving wat volgens jou een kankergezwel is.
Als je je eens volgens jou inhoudelijk uitlegt waarom iemand daar op terug zou moeten komen, en ik je punt zie wil ik het best inslikken, terug op komen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, en dat weet je ook wel. Je vond dat hij goed bezig was met het uitloven van een beloning voor degene(n) die de filmmaker zouden doden. Vind je dat nu nog steeds?
Hm dus ik mag bij deze geld op jouw hoofd zetten?quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut zeer terecht dat hij nu - ook - mag vrezen voor zijn leven.
Ik heb hem er meermaals op gewezen. Geeft niet, gun hem zijn fantasie. Anders kan hij niet meer claimen dat moslims en links door de mand zijn gevallen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd een bijzondere manier van interpreteren van dingen. Nu heb ik geen idee war je het over hebt, maar ik denk dat er weer niks van klopt.
Dat mag jij altijd liefje.quote:Op zondag 23 september 2012 15:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hm dus ik mag bij deze geld op jouw hoofd zetten?
Ha, triggershot ontkent het zelf niet eens man.quote:Op zondag 23 september 2012 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb hem er meermaals op gewezen. Geeft niet, gun hem zijn fantasie. Anders kan hij niet meer claimen dat moslims en links door de mand zijn gevallen.
Dat zou ik ergens wel zielig vinden.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha, triggershot ontkent het zelf niet eens man.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je je eens volgens jou inhoudelijk uitlegt waarom iemand daar op terug zou moeten komen, en ik je punt zie wil ik het best inslikken, terug op komen.
Waarom zou hij zijn eigen mening ontkennen. Ik heb het over jouw verhaaltjes niet over de verhaaltjes van Triggershot.quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha, triggershot ontkent het zelf niet eens man.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je je eens volgens jou inhoudelijk uitlegt waarom iemand daar op terug zou moeten komen, en ik je punt zie wil ik het best inslikken, terug op komen.
Daarom misschien?quote:Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Buiten dat, het is gewoon te absurd voor woorden. Een fucking filmpje waarom een vieze massamoordende pedofiel in de zeik wordt genomen is voor duizenden debielen aanleiding om te gaan rellen en moorden. Hoe fucking triest is dat? En het dan nog beamen ook
Nee Poekie.quote:Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Buiten dat, het is gewoon te absurd voor woorden. Een fucking filmpje waarom een vieze massamoordende pedofiel in de zeik wordt genomen is voor duizenden debielen aanleiding om te gaan rellen en moorden. Hoe fucking triest is dat? En het dan nog beamen ook
Is het voor jou ZO moeilijk te begrijpen dat het Triggershot helemaal niet om de inhoud van het filmpje gaat?quote:
Onzin, D-H en zijn consorten wens ik de dood niet toe, zeker niet omdat hij Mohammed een pedofiel of idioot of massaverkrachter en de Koran dit en dat vindt, niet hij, maar de rellende moslim idioten moeten daarvoor moeten.quote:
Dan nog, maakt geen moer uit (hoe ongeloofwaardig dat ook is).quote:Op zondag 23 september 2012 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het voor jou ZO moeilijk te begrijpen dat het Triggershot helemaal niet om de inhoud van het filmpje gaat?
Wat zou jij ermee willen doen?quote:Op zondag 23 september 2012 15:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat doen we hiermee eigenlijk?
Het maakt wel een moer uit, omdat de tegengeworpen argumenten niet kloppen. Als hij zegt dat een ander dood moet, niet vanwege de inhoud, maar vanwege de wijze waarop de inhoud is gecreëerd (door een ander in gevaar te brengen), dan is dat wezenlijk wat anders dan dat iemand dood moet vanwege de inhoud, wat jij hier aan de lopende band loopt te verkondigen. Voor mij hoeft het beiden niet, zoals ik als eerder kenbaar heb gemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan nog, maakt geen moer uit (hoe ongeloofwaardig dat ook is).
Nee, een ver van mijn bed show maakt jou zeker geen moer uit, tot jij als onschuldige doelwit bent van die moslims omdat die heldhaftige producer jou er even heeft bij betrokken, je naasten moeten onderduiken of hen iets overkomt.quote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan nog, maakt geen moer uit (hoe ongeloofwaardig dat ook is).
Heel internet staat vol met filmpjes die iedere religie afzeiken. Het enige wat deze gast heeft gedaan is laten zien dat hij gelijk heeft wat betreft zijn kritiek op de islam en zijn volgers: het zijn idioten.quote:Op zondag 23 september 2012 15:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee Poekie.
Dat Wilders moet vrezen voor zijn leven, Salman Rushdie, Hirsi Ali, wat Theo Van Gogh is overkomen vind ik allemaal niet terecht, zij zijn tenminste allemaal eerlijk en duidelijk waar zij voor staan, ze lanceren niet iets en proberen vervolgens twee groepen tegenover elkaar op te stoken.
Ben je nou echt zo gek dat je niet in kan zien dat het totale waanzin is dat zo'n filmpje maken überhaupt als 'mensen in gevaar brengen' kan worden gezien? Dat kan alleen maar als je stelt dat moslims agressieve haatdragende moordenaars zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het maakt wel een moer uit, omdat de tegengeworpen argumenten niet kloppen. Als hij zegt dat een ander dood moet, niet vanwege de inhoud, maar vanwege de wijze waarop de inhoud is gecreëerd (door een ander in gevaar te brengen), dan is dat wezenlijk wat anders dan dat iemand dood moet vanwege de inhoud, wat jij hier aan de lopende band loopt te verkondigen. Voor mij hoeft het beiden niet, zoals ik als eerder kenbaar heb gemaakt.
Je moet wat meer nadenken en wat minder uit je nek kletsen. Dat helpt.
Dat is volledig, voor 100 procent, op het conto van die moslims te schrijven. En niemand anders.quote:Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, een ver van mijn bed show maakt jou zeker geen moer uit, tot jij als onschuldige doelwit bent van die moslims omdat die heldhaftige producer jou er even heeft bij betrokken, je naasten moeten onderduiken of hen iets overkomt.
Hou toch op, hij heeft met zijn uitspraken rechtstreeks Israel en Joodse mensen rechtstreeks doelwit gemaakt door te zeggen dat hij zelf Israelisch is en 100+ Joodse donors heeft, waarom zou je dat in godsnaam doen als geen van beiden klopt, waarom laat je Joodse instanties gedwongen er toe bewegen uit vrees voor represailles dat ze niets met de film of met hem te maken hebben, waarom breng je de levens van de acteurs in gevaar en zeg je gewoon niet waarover het gaat. Nogmaals het gaat niet om de film, diegene die er van geniet kijkt er maar, diegene die zich er aan stoort negeert het maar, het gaat hier niet om die C-range movie, het gaat hier om dubieus en doelbewust opstoken.quote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heel internet staat vol met filmpjes die iedere religie afzeiken. Het enige wat deze gast heeft gedaan is laten zien dat hij gelijk heeft wat betreft zijn kritiek op de islam en zijn volgers: het zijn idioten.
Het was helemaal geen islamkritische film. Als je dat dacht. Het was een politieke propagandafilm, zoals de maker zelf ook heeft gezegd. Je zou het in die zin (niet huilen over een Godwin) bijna kunnen vergelijken met die Ewige Jude.quote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heel internet staat vol met filmpjes die iedere religie afzeiken. Het enige wat deze gast heeft gedaan is laten zien dat hij gelijk heeft wat betreft zijn kritiek op de islam en zijn volgers: het zijn idioten.
Dus als een niet-moslim rivaal van jou, moslims opzet jou koud te maken vanwege jouw opmerkingen over de islam, maar zijn doel iets anders is, mogen zij opgepakt worden, maar die rivaal van jou mag vrijuit?quote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is volledig, voor 100 procent, op het conto van die moslims te schrijven. En niemand anders.
Nee, dat is geen totale waanzin, dat is de realiteit. Deze maker heeft derhalve bewust andere mensen in gevaar gebracht, door hen voor te liegen, zijn sponsors voor te liegen en anderen bepaalde woorden in de mond te leggen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo gek dat je niet in kan zien dat het totale waanzin is dat zo'n filmpje maken überhaupt als 'mensen in gevaar brengen' kan worden gezien? Dat kan alleen maar als je stelt dat moslims agressieve haatdragende moordenaars zijn.
Ja en normaal gesproken zijn ze in de islamitische landen zo positief over israël. Dit kan alleen als stoken worden gezien als moslims een hekel aan joden hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou toch op, hij heeft met zijn uitspraken rechtstreeks Israel en Joodse mensen rechtstreeks doelwit gemaakt door te zeggen dat hij zelf Israelisch is en 100+ Joodse donors heeft, waarom zou je dat in godsnaam doen als geen van beiden klopt, waarom laat je Joodse instanties gedwongen er toe bewegen uit vrees voor represailles dat ze niets met de film of met hem te maken hebben, waarom breng je de levens van de acteurs in gevaar en zeg je gewoon niet waarover het gaat. Nogmaals het gaat niet om de film, diegene die er van geniet kijkt er maar, diegene die zich er aan stoort negeert het maar, het gaat hier niet om die C-range movie, het gaat hier om dubieus en doelbewust opstoken.
Die film vertelt een verhaal over hoe vies en slecht joden zijn, dat is niet te vergelijken met de draak ergens mee steken.quote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was helemaal geen islamkritische film. Als je dat dacht. Het was een politieke propagandafilm, zoals de maker zelf ook heeft gezegd. Je zou het in die zin (niet huilen over een Godwin) bijna kunnen vergelijken met die Ewige Jude.
Uiteraard. Zij zijn degene die mij koud maken om wat uitspraken.quote:Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus als een niet-moslim rivaal van jou, moslims opzet jou koud te maken vanwege jouw opmerkingen over de islam, maar zijn doel iets anders is, mogen zij opgepakt worden, maar die rivaal van jou mag vrijuit?
Dat is juist het punt, de moslimwereld en Israel hebben al de nodige spanningen, waarom zou je daar nog extra olie op het vuur bij willen gooien en nog meer aanwakkeren tenzij je zelf geen anti-semiet bent - die filmproducer - heb je daar wel eens over nagedacht? Als je een film maakt, sta er gewoon als een man achter zoals Theo Van Gogh, of een Hirsi Ali, waarom betrek je er al kwetsbare minderheden mee wereldwijd?quote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en normaal gesproken zijn ze in de islamitische landen zo positief over israël. Dit kan alleen als stoken worden gezien als moslims een hekel aan joden hebben.
Ik kan wel gaan herhalen, maar deze film was niet bedoeld als Islamkritiek of satire.quote:Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die film vertelt een verhaal over hoe vies en slecht joden zijn, dat is niet te vergelijken met de draak ergens mee steken.
Wat is dit voor rare beredenering? Je kunt de boel niet opstoken als er geen wantrouwen/haat is?quote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en normaal gesproken zijn ze in de islamitische landen zo positief over israël. Dit kan alleen als stoken worden gezien als moslims een hekel aan joden hebben.
Dus? Feit blijft dat moslims moorden en rellen om een fucking filmpje.quote:Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan herhalen, maar deze film was niet bedoeld als Islamkritiek of satire.
Oke, wat dan als een moslim, een niet-moslim huurmoordenaar inhuurt om jou koud te maken, gaat er uberhaupt iemand vrijuit?quote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. Zij zijn degene die mij koud maken om wat uitspraken.
Er is heel, heel weinig voor nodig om moslims op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare beredenering? Je kunt de boel niet opstoken als er geen wantrouwen/haat is?
Dat is een huurmoord, dan is er een opdracht.quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke, wat dan als een moslim, een niet-moslim huurmoordenaar inhuurt om jou koud te maken, gaat er uberhaupt iemand vrijuit?
Mutant kan jou daar als jurist meer over vertellen denk ik, maar in beide gevallen gaat het om een minimale juridische vervolging van ' aanzetten tot...'quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is een huurmoord, dan is er een opdracht.
Zucht.. dus dat maakt het een politieke propaganda film waarbij mensen zijn misleid bij het creëren ervan. Zou jij het waarderen als ineens een dikke nazi jouw posts zodanig verdraaid en aan de wereld kenbaar maakt, zodat het lijkt alsof het jouw woorden zijn?quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Feit blijft dat moslims moorden en rellen om een fucking filmpje.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mutant kan jou daar als jurist
Ja, echt allemaal potentiële rellers, moordenaars en terroristen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er is heel, heel weinig voor nodig om moslims op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er is heel, heel weinig voor nodig om autochtone jongeren op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.
Nee das niet leuk. Maar nog steeds geen rellen en moorden waard.quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zucht.. dus dat maakt het een politieke propaganda film waarbij mensen zijn misleid bij het creëren ervan. Zou jij het waarderen als ineens een dikke nazi jouw posts zodanig verdraaid en aan de wereld kenbaar maakt, zodat het lijkt alsof het jouw woorden zijn?
Ja hoop doden gevallen ja.quote:
Ik weet dat als straatjesmaker geconfronteerd worden met een opgeleid niet-Westers Nederlander een pijnlijk confrontatie kan zijn, maar gelukkig ga je er desondanks wel inhoudelijk op de punten in.quote:
Nee, klopt. Dat zeggen mensen zoals jij en ik, wonende in een vinexwijk, met een baan, een stabiel inkomen, een sterke rechtsstaat en geen zorgen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee das niet leuk. Maar nog steeds geen rellen en moorden waard.
Je stelt de criteria ook steeds maar bij als je het uitkomt niet ?quote:Op zondag 23 september 2012 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoop doden gevallen ja.
Het ging idd al heel wat posts over doden ja, maar lezen is je sterkste kant niet hè?quote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je stelt de criteria ook steeds maar bij als je het uitkomt niet ?
Je zat vorige week nog te zaniken over dat handjevol baarden dat zat te protesteren op de Dam. Fuck, je wilde zelfs met wat vrienden die kant op gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoop doden gevallen ja.
Hoe goed ben jij met Windows movie maker? Even samen een filmpje over de wandaden van de Nederlandse Neo-Nazis maken, goed beledigen en vervolgens zeggen dat Hofstad en zijn familie achter de film zitten, kijken of de makers vrijuit mogen - sowieso niet want moslims enzoquote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat zeggen mensen zoals jij en ik, wonende in een vinexwijk, met een baan, een stabiel inkomen, een sterke rechtsstaat en geen zorgen.
Arme Pakistaanse minister.... Arme Bin Laden...quote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat zeggen mensen zoals jij en ik, wonende in een vinexwijk, met een baan, een stabiel inkomen, een sterke rechtsstaat en geen zorgen.
Bin Laden was stinkend rijk. Hoe leefde hij?quote:Op zondag 23 september 2012 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Arme Pakistaanse minister.... Arme Bin Laden...
Daar is bij de posts van D_H toch niet zo veel verdraaiing voor nodig?quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zucht.. dus dat maakt het een politieke propaganda film waarbij mensen zijn misleid bij het creëren ervan. Zou jij het waarderen als ineens een dikke nazi jouw posts zodanig verdraaid en aan de wereld kenbaar maakt, zodat het lijkt alsof het jouw woorden zijn?
Laten we wel wezen, als het Marokkanen waren in Haren, dan had jij hier zitten schreeuwen dat het aan de Islamitische/c.q. Marokkaanse cultuur lag. Doden of geen doden.quote:Op zondag 23 september 2012 15:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het ging idd al heel wat posts over doden ja, maar lezen is je sterkste kant niet hè?
Maar ik begrijp dat dat gerel in Haren volgens jou gelijk staat aan moorden en zo?
Het punt is dat het niet alleen losers en nitwits zijn die daarvoor kiezen, zoals jij beweerde.quote:Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bin Laden was stinkend rijk. Hoe leefde hij?
Hij werd een sociale outcast, waarom?
Het gaat echt niet alleen om rijkdom, als je dat denkt. Armoede is wel een versnellende factor als het gaat om radicalisering. Waarom moet alles toch zo zwart-wit bij jou?
Ik denk dat Die Hofstadtgruppe en Nikita moslims zijn. Zij kunnen niet aantonen dat zij dat niet zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef waht het volgende:
Weten we wel zeker dat de relschoppers in Haren geen moslims waren dan?
De twitterspraak van DG was anders niet echt in zijn voordeel.quote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef waht het volgende:
Bin Laden was wel degelijk een loser. De sociale en maatschappelijke situatie van de Pakistaanse minister ken ik niet. Je wordt niet zomaar een radicaal of een terrorist. Jij lijkt te suggereren dat de Islam je wel even terrorist maakt. Dat is natuurlijk onzin.quote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het punt is dat het niet alleen losers en nitwits zijn die daarvoor kiezen, zoals jij beweerde.
Volgens mij waren het joden. Haren zag, met de nadruk op 'zag', er namelijk uit als een chique stadje. Typisch zo'n plaats waar joden massaal heentrekken.quote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef waht het volgende:
Niet even, maar het helpt heel erg!quote:Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bin Laden was wel degelijk een loser. De sociale en maatschappelijke situatie van de Pakistaanse minister ken ik niet. Je wordt niet zomaar een radicaal of een terrorist. Jij lijkt te suggereren dat de Islam je wel even terrorist maakt. Dat is natuurlijk onzin.
Mocht de lokale glaszetter joods zijn is dat niet eens heel raar.quote:Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij waren het joden. Haren zag, met de nadruk op 'zag', er namelijk uit als een chique stadje. Typisch zo'n plaats waar joden massaal heentrekken.
Zou er een diepere complot zijn en de hooligans en vandalen gesponsord worden door joodse aannemers?quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef waht het volgende:
[..]
Mocht de lokale glaszetter joods zijn is dat niet eens heel raar.
De eerste steen werd geworpen door een ingehuurde hangjongere.quote:Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zou er een diepere complot zijn en de hooligans en vandalen gesponsord worden door joodse aannemers?
Nee, jij hebt gewoon geen humor en ontbeert het vermogen tot zelfspot- en reflectie. Je lijkt wel een moslim.quote:Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Linkse en moslimhumor. Snik.
Wellicht, wellicht, maar bij een polonaise draait het altijd om de 2e man he, niet vergeten.quote:Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef waht het volgende:
[..]
De eerste steen werd geworpen door een ingehuurde hangjongere.
U liegt. Vuige linkse!quote:
Ik vertrouw op de benevelde kudde.quote:Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wellicht, wellicht, maar bij een polonaise draait het altijd om de 2e man he, niet vergeten.
Maar de HEERE Jezus is alleen voor den verloren schaep van Israel gestuurd, heb jij niks mee te maken.quote:
Ik zou eens graag zijn omgang met een moslim in real life willen aanschouwen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
D_H, is het niet godse irritant om chronisch opgefokt, boos, bang en gefrustreerd te zijn?
Scherp, D_H lijkt er weinig van wakker te liggen dat Joodse burgers doelwit zijn gemaakt door radicalen, als je daar vanuit gaat moet je haast wel stellen dat alleen zijn omgeving hem beinvloed, dus dat hij of heel vaak is gepest door moslim etters of hij een toyboy is van de neo-nazi's, voor het genot.quote:Op zondag 23 september 2012 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
D_H, is het niet godse irritant om chronisch opgefokt, boos, bang en gefrustreerd te zijn?
Geen idee, vertel het me eens.quote:Op zondag 23 september 2012 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
Of misschien toch wel.quote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar de HEERE Jezus is alleen voor den verloren schaep van Israel gestuurd, heb jij niks mee te maken.
Hofstad woont in een Vinex-wijk. Het is ergens dus wel logisch dat hij opgefokt en gefrustreerd is.quote:Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Scherp, D_H lijkt er weinig van wakker te liggen dat Joodse burgers doelwit zijn gemaakt door radicalen, als je daar vanuit gaat moet je haast wel stellen dat alleen zijn omgeving hem beinvloed, dus dat hij of heel vaak is gepest door moslim etters of hij een toyboy is van de neo-nazi's, voor het genot.
Waht, kssst!quote:Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar denk jij dat zijn Israël-adoratie vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |