abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117130715

Ook filmcritici boos

quote:
SANAA - Ongeveer 2000 betogers in de stad Sanaa in Jemen hebben vrijdag geprobeerd op te rukken naar de ambassade van de Verenigde Staten. Ook in Sudan wordt geprotesteerd en in Libanon is één persoon omgekomen bij onlusten.

Opnieuw protesten in verschillende landen Fotoserie

In Jemen vuurden veiligheidstroepen waarschuwingsschoten af. Zij zetten een waterkanon in om de menigte te verspreiden.

De betogers, woedend over de in de VS geproduceerde antimoslimfilm, schreeuwden dat de Amerikaanse ambassadeur het land moet worden uitgezet en verbrandden een Amerikaanse vlag.

Veiligheidstroepen blokkeerden alle wegen naar de ambassade. De politie schoot donderdag zeker vier demonstranten dood in de buurt van de Amerikaanse ambassade.

Sudan

In de Sudanese hoofdstad Khartoum proberen betogers de Britse en Duitse ambassades te bestormen, meldt een ooggetuige aan persbureau Reuters. De ruiten van de ambassade zouden zijn ingegooid en er zou geschoten zijn. Daarnaast zou er brand zijn gesticht bij de hoofdingang.

De Duitse minister van Buitenlandse Zaken, Guido Westerwelle, zei dat het personeel van de ambassade veilig is. De regering in Berlijn had volgens de Duitse publieke zender ARD de veiligheidsmaatregelen rond het gebouw al versterkt. Om wat voor maatregelen het gaat, is niet gezegd.

Sommige betogers trokken de Duitse vlag van het gebouw en vervingen hem door een zwarte islamitische vlag. Ook werden stenen naar het gebouw geworpen. Ook de nabijgelegen Britse ambassade was het doelwit van betogers. In totaal waren er naar schatting 5000 demonstranten op de been.

Libanon

In Libanon zou één persoon bij gewelddadige protesten om het leven zijn gekomen. Tenminste 25 personen zouden gewond zijn geraakt. Dat melden internationale persbureaus.

Honderden betogers hebben in de stad Tripoli, in het noorden van Libanon, een restaurant van fastfoodketen Kentucky Fried Chicken in brand gestoken. Zij schreeuwden leuzen tegen het bezoek van paus Benedictus XVI en tegen de Amerikanen.

Dat hebben getuigen gezegd. Zij zagen sommige mensen die riepen 'Wij willen de paus niet' en 'Niet meer beledigingen (tegen de islam)'.

De paus is vrijdagmiddag in de hoofdstad Beiroet aangekomen voor een bezoek van 3 dagen.

Pakistan

Ook in de Pakistaanse stad Islamabad werd vrijdag geprotesteerd, meldt het Franse persbureau AFP. Bij de Amerikaanse ambassade werden door honderden islamisten anti-Amerikaanse leuzen gescandeerd.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-anti-islamfilm.html
Er zijn dus ernstige rellen in Islamitische landen.

Zal dit nog verder escaleren?

http://www.livestation.com/en/aljazeera-english

Poll: Gaat het filmpje te ver?
Ja
Nee
Weet ik niet
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_117130740
Kansloos topic eigenlijk. Met mensen die het doodnormaal vinden dat iemand vermoord moet worden om wat onzinnige vergrijpen. :N
pi_117130776
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je hebt geen gevoel van moraliteit en rechtvaardigheid wanneer je een persoon dood wenst voor onzinnige redenen :D
Intellect is serieus ver van jou bed verwijdert als jij het in gevaar brengen van Israels veiligheid of joden wereldwijd en onschuldige acteurs onzinnige redenen noemt. :')
pi_117130780
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:13 schreef Refragmental het volgende:
Kansloos topic eigenlijk. Met mensen die het doodnormaal vinden dat iemand vermoord moet worden om wat onzinnige vergrijpen. :N
En met mensen die vinden dat herhaalde oplichters, fraudeurs en ophitsers er met een boete vanaf zouden moeten komen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:15:51 #5
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_117130830
quote:
Je gaat er aan voorbij dat de beste man dit bewust deed én wist wat hij teweeg zou brengen. Sterker nog, dit was exact wat hij voor ogen had. Straf hem zodanig zeg ik dan. Straf hem naar het niveau van zijn slechtheid. Ik weet niet of dat meetbaar is... :{

Woord met meeste lettergrepen in deze post: zo-da-nig

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_117130841
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En met mensen die vinden dat herhaalde oplichters, fraudeurs en ophitsers er met een boete vanaf zouden moeten komen.
Ik zal eens een lynchende bloeddorstige mob naar zijn huis sturen en dan kijken of ik er met onzinnige redenen en of een boete mag afkomen, vooral als het een naaste van hem is die gevaar loopt :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2012 22:19:17 ]
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:20:34 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_117131002
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Intellect is serieus ver van jou bed verwijdert als jij het in gevaar brengen van Israels veiligheid of joden wereldwijd en onschuldige acteurs onzinnige redenen noemt. :')
Als er 1 is die Israëls veiligheid in gevaar brengt in het Netanjahu. Vermoorden dan maar?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:20:41 #8
241662 Jian
Well, well, well
pi_117131009
quote:
Misschien moet Obama nog wat spotjes op de Iraakse TV doen :')
pi_117131044
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als er 1 is die Israëls veiligheid in gevaar brengt in het Netanjahu. Vermoorden dan maar?
Nethanyahu is een jood, hij liegt er niet over, voert zijn beleid uit volgens zijn inzichten, goed of fout.
En doet volgens mij vrij weinig door schuld op anderen te schuiven voor zijn acties zodat er andere onschuldige joden gevaar lopen.
pi_117131045
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die heeft op z'n minst de democratische legitimiteit om de veiligheid van Israel in gevaar te mogen/kunnen brengen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117131064
Ben even een leven zoeken, kusjes, met name voor de ubermensch, de TS. O+
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:23:08 #12
pi_117131077
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die heeft op z'n minst de democratische legitimiteit om de veiligheid van Israel in gevaar te mogen/kunnen brengen.
De democratische vrijheid van meningsuiting geeft de filmmaker net zo veel legitimiteit.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_117131090
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:22 schreef Triggershot het volgende:
Ben even een leven zoeken, kusjes, met name voor de ubermensch, de TS. O+
Ik ga even struinen op de boulevard. Tussen de menigte boze moslims. Althans, als ik de media moet geloven.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:24:19 #14
pi_117131118
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:21 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nethanyahu is een jood, hij liegt er niet over, voert zijn beleid uit volgens zijn inzichten, goed of fout.
En doet volgens mij vrij weinig door schuld op anderen te schuiven voor zijn acties zodat er andere onschuldige joden gevaar lopen.
Als er 1 is die het "vredesproces" torpedeert is hij het. Als er 1 is die de spanningen in de regio op peil houdt, zo niet verergert, is hij het. Als er 1 is die joden in gevaar brengt is hij het.

Vermoorden dan maar?
pi_117131138
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De democratische vrijheid van meningsuiting geeft de filmmaker net zo veel legitimiteit.
Afgezien van het feit dat het beginsel wordt beperkt door de wet zelf, hebben wij het hier niet eens over de vrijheid om de mening te uiten. Althans, ik niet. Ik heb het wel over fraude en oplichting. Of zie jij fraude en oplichting als onderdeel van de vrijheid van meningsuiting?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:31:23 #16
pi_117131340
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat het beginsel wordt beperkt door de wet zelf, hebben wij het hier niet eens over de vrijheid om de mening te uiten. Althans, ik niet. Ik heb het wel over fraude en oplichting. Of zie jij fraude en oplichting als onderdeel van de vrijheid van meningsuiting?
Als je hem wilt pakken voor fraude, waarom hebben we het er dan over in dit topic? Mag hij wel frauderen als hij deze film niet had gemaakt?
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:32:38 #17
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_117131384
quote:
Heb je het over de ambassadeur? Wie vindt dat normaal?

Ja er zitten inderdaad een paar kansloze hier.
pi_117131448
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Als je hem wilt pakken voor fraude, waarom hebben we het er dan over in dit topic? Mag hij wel frauderen als hij deze film niet had gemaakt?
We hebben het er over in dit topic, omdat hij nu eenmaal de filmmaker is - en derhalve niet alleen de film centraal staat, maar tevens zijn persoontje - en uiteraard de wijze waarop hij de film heeft gemaakt. Lijkt mij niet meer dan redelijk.

Frauderen mag per definitie niet, althans dat is mijn mening. Ik kan niet voor jou spreken. Afgezien daarvan is het natuurlijk gewoon een ranzig iets om iemand allerlei woorden in de mond te leggen en daarmee zijn leven in gevaar te brengen. Het is alsof ik jou zou censureren, vervolgens allerlei haatposts onder jouw account produceer - en je dan aan de haaien overlever.

Als jij dat als een valide manier van uiting van een mening ziet... tja...
Allah Al Watan Al Malik
pi_117131475
quote:
Ja echt, ik schrok van sommige uitspraken vorige topic :o
pi_117131490
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zal eens een lynchende bloeddorstige mob naar zijn huis sturen en dan kijken of ik er met onzinnige redenen en of een boete mag afkomen, vooral als het een naaste van hem is die gevaar loopt :')
Dat is het moedwillig aanzetten tot geweld (vreemd dat dit weer van jou komt :'))
Dat is van een heel ander niveau.

Jullie draaien trouwens een heleboel zaken om.
Wie is hier juist strafbaar? De man die een filmpje maakt (en daarbij zijn acteurs misleidt, wat strafbaar KAN zijn, maar niet met de dood of vrijheidsberoving)? Of de moslims die daarna een pad van vernielingen achterlaten en de acteurs en producer willen vermoorden?

Wie oh wie begaat hier grote strafbare feiten?
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:35:36 #21
pi_117131494
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

We hebben het er over in dit topic, omdat hij nu eenmaal de filmmaker is - en derhalve niet alleen de film centraal staat, maar tevens zijn persoontje - en uiteraard de wijze waarop hij de film heeft gemaakt. Lijkt mij niet meer dan redelijk.
Nee, hij moest vermoord worden. Want hij had nog meer op zijn kerfstok, en nu gaat het over fraude. Dus hij moet dood vanwege fraude?
pi_117131509
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja echt, ik schrok van sommige uitspraken vorige topic :o
Ja ik ook. De bejegening van hele groepen mensen.. niet normaal meer.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:37:06 #23
pi_117131562
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja ik ook. De bejegening van hele groepen mensen.. niet normaal meer.
Het is heel normaal om iemands waandenkbeelden belachelijk te maken. Sinds de Verlichting in de mode, maar daarvoor ook al gebruikelijk, vooral tussen gelovigen onderling.
pi_117131582
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, hij moest vermoord worden. Want hij had nog meer op zijn kerfstok, en nu gaat het over fraude. Dus hij moet dood vanwege fraude?
Als je met iemand (tijdens een lopende discussie) discussieert lijkt het mij verstandig om eerst na te gaan wie wat gepost heeft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117131604
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is heel normaal om iemands waandenkbeelden belachelijk te maken. Sinds de Verlichting in de mode, maar daarvoor ook al gebruikelijk, vooral tussen gelovigen onderling.
Dat zal best, gelukkig heb ik het daar niet over.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:38:30 #26
13462 BansheeBoy
pi_117131621
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je hebt het per ongeluk met een hoofdletter geschreven. Ik neem aan dat het een foutje is. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:39:31 #27
pi_117131658
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Je hebt het per ongeluk met een hoofdletter geschreven. Ik neem aan dat het een foutje is. :{

Nee, dat doe ik expres. Omdat het heel wat meer inhoudt dan een willekeurig godje.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:40:09 #28
306109 francoisdublanc
pi_117131683
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vind jij dat dat niet belangrijk was?
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:40:10 #29
13462 BansheeBoy
pi_117131684
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee, dat doe ik expres. Omdat het heel wat meer inhoudt dan een willekeurig godje.
Ik vind van niet. En nu? :{

zaterdag 22 september 2012 @ 22:40:30 #30
306109 francoisdublanc
pi_117131702
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Vinden we jou een sukkeltje.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:40:44 #31
pi_117131717
quote:

[..]

Nu heb ik gelijk, want de Verlichting bestaat wel :6
pi_117131722
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is het moedwillig aanzetten tot geweld (vreemd dat dit weer van jou komt :'))

Wie is hier juist strafbaar? De man die een filmpje maakt (en daarbij zijn acteurs misleidt, wat strafbaar KAN zijn, maar niet met de dood of vrijheidsberoving)? Of de moslims die daarna een pad van vernielingen achterlaten en de acteurs en producer willen vermoorden?

Wil je hiermee zeggen dat hij niet realiseerde dat hij a) de acteurs heeft misleid? b) sponsors heeft opgelicht en c) dat deze film een spontane reactie zou kunnen uitlokken bij minder verlichtte geesten die in moeilijke omstandigheden leven en waarbij het geloof vaak nog 't enige sprankje hoop is?

De reacties van bepaalde groeperingen in dergelijke landen is niet geheel onbegrijpelijk of onverwacht. Zeker niet in het licht van de gebeurtenissen van de afgelopen decennia. Nu mag dat geen excuus zijn om te gaan plunderen of moorden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117131776
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Mooie!
Eerst Verlichting met hoofdletter, en dan god met kleine letter :D

quote:

[..]

Dat is jouw goed recht en daar zal ik niet boos over worden en ik wens jou ook niet dood of wil jou geen kwaad doen.

Beloof jij mij op dezelfde manier te behandelen?
Want vaak is dat laatste dus juist niet het geval.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:43:34 #34
pi_117131824
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wil je hiermee zeggen dat hij niet realiseerde dat hij a) de acteurs heeft misleid? b) sponsors heeft opgelicht en c) dat deze film een spontane reactie zou kunnen uitlokken bij minder verlichtte geesten die in moeilijke omstandigheden leven en het geloof vaak nog 't enige sprankje hoop is?
Spontaan? Er worden dagelijks vele beledigende opmerkingen de wereld in geslingerd. Hoe spontaan is het als op precies 9/11 mensen massaal gaan rellen over een stukje film dat al langer op internet stond?

Dit is het werk van religieuze en/of politieke leiders.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:44:14 #35
306109 francoisdublanc
pi_117131854
quote:

[..]

Gewoon een random vraagje waar ik benieuwd naar ben...Vind jij dat homo's zouden mogen trouwen?
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:44:24 #36
pi_117131861
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:42 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mooie!
Eerst Verlichting met hoofdletter, en dan god met kleine letter :D

Die tweede heb ik niet zelf bedacht, maar de combinatie claim ik graag O-)
pi_117131908
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:44 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Gewoon een random vraagje waar ik benieuwd naar ben...Vind jij dat homo's zouden mogen trouwen?
Vind jij dat moslims door mogen gaan met het bouwen van moskeeen in Nederland?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:45:53 #38
241662 Jian
Well, well, well
pi_117131914
quote:

[..]

:') Hah, eigenlijk vind hij dat homo's geen bestaansrecht hebben :')
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:47:34 #39
241662 Jian
Well, well, well
pi_117131992
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Alleen als ze niet hoger zijn dan 1,50 meter :)
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:47:53 #40
13462 BansheeBoy
pi_117132011
quote:

[..]

Wat? :D

En wat is er mis met het woordje willekeurig? :?

Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

zaterdag 22 september 2012 @ 22:47:59 #41
306109 francoisdublanc
pi_117132018
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:45 schreef Jian het volgende:

[..]

:') Hah, eigenlijk vind hij dat homo's geen bestaansrecht hebben :')
Zo'n vermoeden heb ik ongeveer ook. :')

Daarom vraag ik het even.
pi_117132041
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef Jian het volgende:

[..]

Alleen als ze niet hoger zijn dan 1,50 meter :)
Oh, hoi Sonnyspek, ik wist niet dat je een tweede account had.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:48:33 #43
306109 francoisdublanc
pi_117132042
quote:

[..]

Nee, dat is iets anders dan dat homoseksuele mogen trouwen.
pi_117132048
quote:

[..]

Waarom zou dat niet mogen? :?
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:49:36 #45
241662 Jian
Well, well, well
pi_117132085
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh, hoi Sonnyspek, ik wist niet dat je een tweede account had.
Wist ik van jou ook niet BullshitBoy :)
pi_117132089
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Waarom zou dat niet mogen? :?
follow the money :+
There is only one religion
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:50:13 #47
306109 francoisdublanc
pi_117132115
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat een onzin dat topic, dan weet ik nu zeker dat ik je niet meer serieus neem. :')
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:51:03 #48
13462 BansheeBoy
pi_117132144
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Wat een onzin dat topic, dan weet ik nu zeker dat ik je niet meer serieus neem. :')
Ik ben graag duidelijk. Je hebt nu geen random vragen meer hieromtrent mag ik aannemen. :{

zaterdag 22 september 2012 @ 22:51:23 #49
241662 Jian
Well, well, well
pi_117132155
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij is leuk, ik ben blij dat je het niet echt meent :)
pi_117132197
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:49 schreef Jian het volgende:

[..]

Wist ik van jou ook niet BullshitBoy :)
Klopt, die is er namelijk ook niet. Je bent scherp vandaag.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:52:54 #51
306109 francoisdublanc
pi_117132217
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben graag duidelijk. Je hebt nu geen random vragen meer hieromtrent mag ik aannemen. :{

Nou misschien heb ik nog wel een random vraag: 'Op welke steen ben jij vroeger gevallen?' :)
pi_117132226
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Nee, dat is iets anders dan dat homoseksuele mogen trouwen.
Is nee het antwoord, of hoe moet ik je post lezen?

Als dat zo is, dan begrijp ik dus dat jij niet vies ben van het beperken van rechten van minderheden?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:53:10 #53
306109 francoisdublanc
pi_117132227
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Van mij ook niet.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:53:24 #54
306109 francoisdublanc
pi_117132235
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is nee het antwoord, of hoe moet ik je post lezen?
Nee dus.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:53:51 #55
13462 BansheeBoy
pi_117132254
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Nou misschien heb ik nog wel een random vraag: 'Op welke steen ben jij vroeger gevallen?' :)
Ik weet niet of je die soort kent, maar op de Willy Vander-steen. :{

pi_117132260
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Nee dus.
Ah oke, even om te bezien of ik je serieus moet nemen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:54:13 #57
306109 francoisdublanc
pi_117132266
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik weet niet of je die soort kent, maar op de Willy Vander-steen. :{

:').
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:54:48 #58
241662 Jian
Well, well, well
pi_117132292
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dank je, eigenlijk ben ik altijd scherp en ik denk ook niet echt dat je een kloon van BsB bent, maar ik vind BullshitBoy zo toepasselijk dat ik het gewoon een keer wilde gebruiken.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:55:06 #59
306109 francoisdublanc
pi_117132311
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ah oke, even om te bezien of ik je serieus moet nemen.
Van mij hoeft zo'n ideologie geen voet aan de grond in Nederland te hebben, doe dat maar in het Midden-oosten.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:55:08 #60
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_117132342
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Van mij hoeft zo'n ideologie geen voet in Nederland te hebben, doe dat maar in het Midden-oosten.
Dat zal allemaal best. Alleen ben je geen anus beter dan een of andere haatbaard die niet wil dat homo's kunnen trouwen.

Simple as that.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117132362
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef Flow3r het volgende:
Gaat het nog over dat filmpje? oO<
meer oftopic bijzaken
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:56:50 #63
241662 Jian
Well, well, well
pi_117132381
quote:
Als ik nee zeg, ga je dan streng modereren?
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:57:46 #64
241662 Jian
Well, well, well
pi_117132422
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zal allemaal best. Alleen ben je geen anus beter dan een of andere haatbaard die niet wil dat homo's kunnen trouwen.

Simple as that.
Noem jij BsB nu een haatbaard? die is morbide tegen namelijk!
pi_117132424
quote:
Wat zou je uberhaupt nog over dat filmpje moeten zeggen?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:57:57 #66
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_117132427
quote:
Welk filmpje?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_117132453
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef Jian het volgende:

[..]

Noem jij BsB nu een haatbaard? die is morbide tegen namelijk!
Nee, ook niet-haatbaarden kunnen tegen het homohuwelijk zijn namelijk. Dat neemt niet weg dat ik het niet eens ben met dat standpunt.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:58:55 #68
306109 francoisdublanc
pi_117132469
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Simple as that.
Vind je? Bij mij staat vrijheid centraal. In Nederland staat vrijheid centraal.

Bij de islam niet.
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:00:18 #69
241662 Jian
Well, well, well
pi_117132517
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, ook niet-haatbaarden kunnen tegen het homohuwelijk zijn namelijk. Dat neemt niet weg dat ik het niet eens ben met dat standpunt.
Ik ben niet tegen, vrijheid blijheid, maar ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel een onzinnige bedoening vind :D
pi_117132522
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Bij de islam niet.
vrijheid? in nederland? EU? heb je shultz niet gezien (ook een filmpje)
pi_117132528
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Bij de islam niet.
Vandaar de PVV. Die heeft vrijheid hoog in het vaandel staan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117132602
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik ben niet tegen, vrijheid blijheid, maar ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel een onzinnige bedoening vind :D
Ik evenzeer, maar ik vind het een inferieur onderwerp (persoonlijk). Het is alleen wel grappig om te zien dat de sonnyspek zogenaamd BSB te kak wilde zetten, maar uiteindelijk in zijn eigen stront beland als het gaat om het gunnen van vrijheden aan bepaalde minderheden in de maatschappij. Vandaar mijn vraag aan hem, aangezien ik van tevoren kon ruiken dat hij hem negatief zou beantwoorden.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:02:47 #73
38396 mazaru
pi_117132616
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ah, zij steken de moskeeën in brand?
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:02:52 #74
306109 francoisdublanc
pi_117132620
quote:
9s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vind jij van niet?
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

vrijheid? in nederland? EU? heb je shultz niet gezien (ook een filmpje)
Daarom moeten we ook snel van die vent af.
pi_117132657
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat is dit voor een rare vraag?

Nee, zij pissen in brievenbussen. :?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:03:50 #76
306109 francoisdublanc
pi_117132660
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik evenzeer, maar ik vind het een inferieur onderwerp (persoonlijk). Het is alleen wel grappig om te zien dat de sonnyspek zogenaamd BSB te kak wilde zetten, maar uiteindelijk in zijn eigen stront beland als het gaat om het gunnen van vrijheden aan bepaalde minderheden in de maatschappij. Vandaar mijn vraag aan hem, aangezien ik van tevoren kon ruiken dat hij hem negatief zou beantwoorden.
Vinden dat homoseksualiteit een ziekte is moet je hier niet willen. Doe dat maar ergens anders.
pi_117132666
quote:
Wel vermakelijk topic verder :')
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:05:14 #78
241662 Jian
Well, well, well
pi_117132714
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef mazaru het volgende:

[..]

Alleen die, die hoger zijn dan 1,50 meter ....
pi_117132725
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Vinden dat homoseksualiteit een ziekte is moet je hier niet willen. Doe dat maar ergens anders.
Eens, bepaalde minderheden hun rechten ontnemen, zoals de mogelijkheid tot het bouwen van een gebedshuis of de mogelijkheid van homo's om te trouwen, dat moet je niet willen. Dat hoort niet bij Nederland.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:06:36 #80
306109 francoisdublanc
pi_117132767
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Eens, bepaalde minderheden hun rechten ontnemen, zoals de mogelijkheid tot het bouwen van een gebedshuis of de mogelijkheid van homo's om te trouwen, dat moet je niet willen. Dat hoort niet bij Nederland.
Als dat 'geloof' aanhangt dat homoseksuele gestenigt moeten worden...dan ja! Rot dan maar op.
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:08:05 #81
13462 BansheeBoy
pi_117132831
quote:
De regisseur van de film is vermoedelijk homo. We zijn dus ontopic. :{

zaterdag 22 september 2012 @ 23:08:22 #82
38396 mazaru
pi_117132849
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is dit voor een rare vraag?

Nee, zij pissen in brievenbussen. :?
Oh..., dan kijken ze toch wel eerst even op de naambordjes?
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:09:26 #83
13462 BansheeBoy
pi_117132894
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:06 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Als dat 'geloof' aanhangt dat homoseksuele gestenigt moeten worden...dan ja! Rot dan maar op.
Ach, in hoeverre moeten we dit serieus nemen van een pvv-er? Sluit eerst de eigen gelederen, daar hebben jullie je handen vol aan zo te zien. :{

Met het sjouwen van de zetels ben je daarentegen niet zo lang bezig. :{

zaterdag 22 september 2012 @ 23:10:36 #84
241662 Jian
Well, well, well
pi_117132944
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Op zich verdedigbaar, leven en laten leven en als die mensen die in dat gebedshuis gaan bidden dat ook vinden en naleven, zie ik geen probleem!
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:10:43 #85
306109 francoisdublanc
pi_117132952
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ach, in hoeverre moeten we dit serieus nemen van een pvv-er? Sluit eerst de eigen gelederen, daar hebben jullie je handen vol aan zo te zien. :{

Met het sjouwen van de zetels ben je daarentegen niet zo lang bezig. :{

Denken dat alleen PVV'ers zijn tegen de bouw van meer moskeeen__! :') 55% is tegen de bouw van meer moskeeen. Peiling onder ruim 1.5 miljoen stemwijzer gebruikers.
pi_117133022
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef Jian het volgende:

[..]

Op zich verdedigbaar leven en laten leven en als die mensen die in dat gebedshuis gaan bidden dat ook vinden en naleven, zie ik geen probleem!
Ik zie ook geen probleem als die politieke partijen verdwijnen die dat leven en laten leven kennelijk niet willen. Ik zie dat als een veel concreter gevaar namelijk, iets met centrum van de macht enzo.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117133041
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Denken dat alleen PVV'ers zijn tegen de bouw van meer moskeeen__! :') 55% is tegen de bouw van meer moskeeen. Peiling onder ruim 1.5 miljoen stemwijzer gebruikers.
Ah, oke, dan is het een goede mening. Immers, de meerderheid weet altijd alles het beste.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:12:52 #88
13462 BansheeBoy
pi_117133048
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:10 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Denken dat alleen PVV'ers zijn tegen de bouw van meer moskeeen__!:') 55% is tegen de bouw van meer moskeeen. Peiling onder ruim 1.5 miljoen stemwijzer gebruikers.
M.a.w.: we hebben hier te maken met de spreekwoordelijke boeren. Want wat de boer niet kent eet hij niet. :{

En overigens, we hebben al genoeg Moskeeën in Nederland. Uiteraard zal het aantal gestaag groeien. Zelfs ten koste van kerken. Zo werkt het nou eenmaal met vraag en aanbod. En mij hoor je niet klagen. Verre van zelfs. Zo nu en dan kwispelt mijn darmstelsel als een jonge labrador. Puur van blijdschap. :{

Ja.

pi_117133135
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

M.a.w.: we hebben hier te maken met de spreekwoordelijke boeren. Want wat de boer niet kent eet hij niet. :{

En overigens, we hebben al genoeg Moskeeën in Nederland. Uiteraard zal het aantal gestaag groeien. Zelfs ten koste van kerken. Zo werkt het nou eenmaal met vraag en aanbod. En mij hoor je niet klagen. Verre van zelfs. Zo nu en dan kwispelt mijn darmstelsel als een jonge labrador. Puur van blijdschap. :{

Ja.

Van die prachtige omgebouwde kerken.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:16:22 #90
13462 BansheeBoy
pi_117133177
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Van die prachtige omgebouwde kerken.
Ja man. Net als in Rotterdam de Annasr Moskee, was een kerk, is nu een Moskee. :{

zaterdag 22 september 2012 @ 23:18:01 #91
241662 Jian
Well, well, well
pi_117133254
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zie ook geen probleem als die politieke partijen verdwijnen die dat leven en laten leven kennelijk niet willen. Ik zie dat als een veel concreter gevaar namelijk, iets met centrum van de macht enzo.
Maar denk je wel dat die mensen die in die betreffende gebedshuizen gaan bidden van mening zijn dat leven en laten leven en vrijheid, blijheid een groot goed is en dat je daar vooral geen beperkingen op moet proberen te leggen?
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:20:36 #92
306109 francoisdublanc
pi_117133364
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ah, oke, dan is het een goede mening. Immers, de meerderheid weet altijd alles het beste.
Nee, maar er wordt net gedaan alsof alleen PVV'ers er voor zijn.
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:21:07 #93
241662 Jian
Well, well, well
pi_117133375
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja.

Denk je echt? persoonlijk denk ik dat net als bij het Katholieke geloof er ook steeds minder jongeren naar de Moskee zullen gaan. Ze groeien hier op, proeven de geneugten van de vrijheid, worden Verlicht door de westerse wereld enzo.

(Ja Verlicht met een hoofdletter heb ik net geleerd.)
pi_117133506
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:18 schreef Jian het volgende:

[..]

Maar denk je wel dat die mensen die in die betreffende gebedshuizen gaan bidden van mening zijn dat leven en laten leven en vrijheid, blijheid een groot goed is en dat je daar vooral geen beperkingen op moet proberen te leggen?
Allereerst zijn het geen Borgs. Geloof mij maar als ik zeg dat het geen Borgs zijn. Oftewel, ze hebben talloze verscheidene meningen over de talloze verscheidene maatschappelijke onderwerpen. Ten tweede ben ik niet eens zo geïnteresseerd in hun mening, alswel hun acties. Als zij vinden dat homo's niet mogen trouwen, is dat hun goed recht. Net als sonnyspek mag vinden dat moslims in hun vrijheid beperkt moeten worden. Het wordt echter een ander verhaal als er concreet rechten worden geschonden van dergelijke minderheden. De harde praktijk dus. Die harde praktijk is door de PVV veel meer realiteit geworden. Zij hebben immers politieke macht. Dat hebben moslims helemaal niet. Wat dat betreft, als je echt geeft om vrijheid, zou je je meer druk moeten maken om de PVV dan om wat een of andere achmed van de straat van iets vindt.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:26:45 #95
13462 BansheeBoy
pi_117133636
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:21 schreef Jian het volgende:
Denk je echt? persoonlijk denk ik dat net als bij het Katholieke geloof er ook steeds minder jongeren naar de Moskee zullen gaan. Ze groeien hier op, proeven de geneugten van de vrijheid, worden Verlicht door de westerse wereld enzo.
Het is geen kwestie van denken maar van weten. Ik zie het in mijn omgeving. Vrijwel elke Moskee is bezig uit te breiden of probeert elders een nieuwe grotere Moskee te bouwen. Het vraag en aanbod verhaal dus. Vergeet ook niet de aanwas van nieuwe Moslims. Gisteren was ik in de Moskee weer getuigen van een échte Hollander die de Islam heeft omarmt. Hij heeft er een grote familie bij gekregen. :{

Ja.

zaterdag 22 september 2012 @ 23:31:03 #96
241662 Jian
Well, well, well
pi_117133804
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Allereerst zijn het geen Borgs. Geloof mij maar als ik zeg dat het geen Borgs zijn. Oftewel, ze hebben talloze verscheidene meningen over de talloze verscheidene maatschappelijke onderwerpen. Ten tweede ben ik niet eens zo geïnteresseerd in hun mening, alswel hun acties. Als zij vinden dat homo's niet mogen trouwen, is dat hun goed recht. Net als sonnyspek mag vinden dat moslims in hun vrijheid beperkt moeten worden. Het wordt echter een ander verhaal als er concreet rechten worden geschonden van dergelijke minderheden. De harde praktijk dus. Die harde praktijk is door de PVV veel meer realiteit geworden. Zij hebben immers politieke macht. Dat hebben moslims helemaal niet. Wat dat betreft, als je echt geeft om vrijheid, zou je je meer druk moeten maken om de PVV dan om wat een of andere achmed van de straat van iets vindt.
Dus als het recht van een persoon geschonden wordt om een filmpje te maken, bijvoorbeeld door hem dood te maken of af te ranselen, dan keur je dat net als ik af? Want dat is natuurlijk niet alleen maar een mening maar de harde praktijk!
Oh, ik heb niet veel met de PVV, hoop ook dat ze het nooit voor het zeggen krijgen, alhoewel ik wel vind dat ze hier en daar een punt hebben.
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:31:20 #97
306109 francoisdublanc
pi_117133810
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het is geen kwestie van denken maar van weten. Ik zie het in mijn omgeving. Vrijwel elke Moskee is bezig uit te breiden of probeert elders een nieuwe grotere Moskee te bouwen. Het vraag en aanbod verhaal dus. Vergeet ook niet de aanwas van nieuwe Moslims. Gisteren was ik in de Moskee weer getuigen van een échte Hollander die de Islam heeft omarmt. Hij heeft er een grote familie bij gekregen. :{

Ja.

Was zeker mentaal niet helemaal goed?
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:32:09 #98
13462 BansheeBoy
pi_117133844
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Was zeker mentaal niet helemaal goed?
Zijn vaak gestudeerde jongens. :{

zaterdag 22 september 2012 @ 23:32:36 #99
306109 francoisdublanc
pi_117133851
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En wat was de reden dat hij erbij wou?
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:38:38 #100
241662 Jian
Well, well, well
pi_117134067
quote:

[..]

Zou best kunnen, ik ben van mening dat religie niet voorbehouden is aan lager opgeleide of domme mensen, zeker niet.
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:39:36 #101
241662 Jian
Well, well, well
pi_117134103
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

latente nicht, wilde graag in een jurk lopen ....... sssst!
pi_117134149
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef Jian het volgende:

[..]

Dus als het recht van een persoon geschonden wordt om een filmpje te maken, bijvoorbeeld door hem dood te maken of af te ranselen, dan keur je dat net als ik af? Want dat is natuurlijk niet alleen maar een mening maar de harde praktijk!
Oh, ik heb niet veel met de PVV, hoop ook dat ze het nooit voor het zeggen krijgen, alhoewel ik wel vind dat ze hier en daar een punt hebben.
Eigenrichting is uiteraard afkeurenswaardig, zeker in landen met een sterke rechtstaat. Maar dat blijft vrij incidenteel. Dat geldt niet voor politieke macht. Vandaar dat de PVV dus veel meer (structureel) een bedreiging vormt voor dergelijke vrijheden dan een radicale haatbaard. En tja, ook haatbaarden hebben hier en daar een punt.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:42:04 #103
13462 BansheeBoy
pi_117134204
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Weet ik niet, ik heb hem nog niet lang gesproken. :{

zaterdag 22 september 2012 @ 23:42:39 #104
241662 Jian
Well, well, well
pi_117134230
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Eigenrichting is uiteraard afkeurenswaardig, zeker in landen met een sterke rechtstaat. Maar dat blijft vrij incidenteel. Dat geldt niet voor politieke macht. Vandaar dat de PVV dus veel meer (structureel) een bedreiging vormt voor dergelijke vrijheden dan een radicale haatbaard.
Ik heb de PVV nog niemand zien vermoorden om hun mening of uitspraken, radicale haatbaarden daarentegen ......
pi_117134288
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik heb de PVV nog niemand zien vermoorden om hun mening of uitspraken, radicale haatbaarden daarentegen ......
En hoeveel politieke macht hebben deze radicale haatbaarden hier in Nederland? Precies mijn punt. Hoeveel politieke macht heeft de PVV...
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:46:55 #106
241662 Jian
Well, well, well
pi_117134430
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En hoeveel politieke macht hebben deze radicale haatbaarden hier in Nederland? Precies mijn punt. Hoeveel politieke macht heeft de PVV...
Nee, je moet er toch niet aan denken dat deze radicale haatbaarden ook nog eens politieke macht zouden hebben als je ziet wat ze nu al aanrichten zonder die macht .......
pi_117134480
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, je moet er toch niet aan denken dat deze radicale haatbaarden ook nog eens politieke macht zouden hebben als je ziet wat ze nu al aanrichten zonder die macht .......
Wij gaan er niet uitkomen, zo blijkt maar weer. Slaap lekker. Ik ga naar bed, heb mijn boulevard-sessie gemist.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:48:37 #108
241662 Jian
Well, well, well
pi_117134511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wij gaan er niet uitkomen, zo blijkt maar weer. Slaap lekker. Ik ga naar bed.
Geeft niet, welterusten!
pi_117136428
Mensen die vinden dat de filmmaker dood moet en er zelfs geld voor over hebben ;(
pi_117136623
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Robus het volgende:
Mensen die vinden dat de filmmaker dood moet en er zelfs geld voor over hebben ;(
Ik vind dat iedereen die niets bijdraagt aan mijn levensgeluk dood mag, wat nu? :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 00:47:14 #111
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_117136646
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goed gebaar van de minister.
Sick fuck...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_117136656
quote:
12s.gif Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen die niets bijdraagt aan mijn levensgeluk dood mag, wat nu? :7
Ben je geen sociaal persoon.
pi_117137076
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef Robus het volgende:

[..]

Ben je geen sociaal persoon.
Juist zeer; sociaal voor mijn vrienden, die het verdienen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_117138587
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Robus het volgende:
Ach ja, mutant denkt ook dat bin laden arm was :')
Oh en dat er djinns bestaan
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117138621
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sick fuck...
je stamboom.
pi_117138622
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja man, het gaat jou er alleen om dat het anti islamitisch is!
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117138668
quote:

[..]

Per definitie eenzame kneuzen. Allemaal, stuk voor stuk.
pi_117138899
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb het niet over die idiote moslims die rellen, daar heb ik al geen goed woord over en verdienen de ergst mogelijke vergeldingen voor alle schade die ze hebben veroorzaakt en voor de onschuldigen. Dat punt ben ik al gepasseerd.

Ik heb het over een filmmaker die na de moord op de ambassadeur extra olie op het vuur gooit door te zeggen dat er Joden achter de film zitten, hebben gefinancierd en hijzelf Israëlisch is, dus ook nog eens Joden en Israël doelwit te maken van de idiote rellende moslims, dit terwijl hij daar totaal geen profijt of legitimering voor zijn 'film' mee krijgt.

En ja, ik heb er totaal geen problemen mee om gewelddadig te reageren op iemand die mijn vrienden, familie en naasten onterecht doelwit maakt van een bloeddorstige mob, sterker nog, als dit jou overkomt en een naaste van jou lijdt er onder, maak je mij echt niet wijs dat hij er met een 'boete' van af mag komen, maar ja, nogmaals, ver van mijn bed show he?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 02:48:28 ]
pi_117140958
quote:
Pakistan heeft zich gedistantieerd van de eigen minister die 100.000 dollar beloning heeft geboden voor de dood van de maker van de geruchtmakende anti-islamvideo. ....rest in bron te lezen
http://www.volkskrant.nl/(...)oden-filmmaker.dhtml

Er zouden voorlopig nog geen acties tegen de minister ondernomen worden, maar dit werd niet uitgesloten.

Mja, oproepen mensen te vermoorden omdat ze Jezus of Mohammed beledigen...Ik zie regelmatig staan "jezus te paard!!" de poster daarvan zou in Pakistan zijn leven niet meer zeker zijn wanneer hij zou posten Mohammed te paard!! en dan wel in dezelfde context he :')

Ik zie trouwens ook veel regeringen afstand doen van het gepeupel wat überhaupt niets liever doet dan rellen wanneer ze het woordje Westen horen.

Ik vraag me af of ze wel doorgeseind hebben gekregen dat het maar een enkeling is, en geen Israël, en geen Amerika. Zover hebben ze vast niet doorgelezen. De rellers hebben ook vast niet gelezen dat de acteurs belazerd zijn?

M.a.w Ze zitten zooo gruwelijk overdreven dramaqueen te spelen en eigenlijk geven ze de hater(s) (die de teksten van de acteurs hebben veranderd) precies wat ze willen laten zien tegenover de wereld. Zo dom om daar weer in te trappen.

Trots op de meeste moslims in Nederland die zich daar niet toe laten verleiden tot die rellers.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_117140986
Och, in dit topic zijn de moslims op fok anders ook aardig door de mand gevallen.
pi_117141084
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 02:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja man, het gaat jou er alleen om dat het anti islamitisch is!
Ik heb die hele film niet gezien. En ik rep in geen enkele post over dat anti-islamisme strafbaar zou moeten zijn. Je fantasie slaat weer eens op hol, ironisch voor iemand die andere mensen afrekent op 't feit dat ze in Djins zouden geloven.

Dat neemt niet weg dat ik vind dat anti-islamitische elementen de kanker van onze samenleving vormen. Ze vormen vaak, net als fundamentalisme een bron van haat en intolerantie.

Deze man dient gestraft te worden voor de strafbare zaken, lijkt mij logisch. Fraude en oplichting is strafbaar. Hoe graag jij dat ook anders ziet of hoe graag jij ook een uitzondering wil maken voor je held.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141205
Haha, fraude en oplichting door een film te maken?
pi_117141235
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte van het feit hoe hij aan financiering voor de film is gekomen en op welke wijze hij de acteurs heeft misleid.

Maar ondertussen wel haantje de voorste zijn om een karikatuur te schetsen van andere fokkers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141257
Mogguh.
pi_117141261
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:23 schreef Mutant01 het volgende:

Dat neemt niet weg dat ik vind dat anti-islamitische elementen de kanker van onze samenleving vormen. Ze vormen vaak, net als fundamentalisme een bron van haat en intolerantie.
Zo jezus val jij nog een partij extra doorde mand zeg! Inquisitie ala allah maar instellen dan?
Nee, jullie belachelijke, nergens op gebaseerde onzin'geloof' is de kanker van de maatschappij, zelfs van de hele wereld, gezien de staat van die maatschappijen en de pure achterlijkheid en haat die daaruit voorkomt. Ieder weldenkend mens is anti islam.
pi_117141273
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte van het feit hoe hij aan financiering voor de film is gekomen en op welke wijze hij de acteurs heeft misleid.

Maar ondertussen wel haantje de voorste zijn om een karikatuur te schetsen van andere fokkers.
Ik wens je veel succes dat iets strafrechtelijks in te vinden. En dat gaat het jou ook niet om.
pi_117141290
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 10:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo jezus val jij nog een partij extra doorde mand zeg! Inquisitie ala allah maar instellen dan?
Ik zal mijzelf nogmaals herhalen en het er maar op houden dat je gewoonweg niet wakker bent (of te dom bent om te poepen, dat sluit ik ook niet uit).

quote:

En ik rep in geen enkele post over dat anti-islamisme strafbaar zou moeten zijn. Je fantasie slaat weer eens op hol, ironisch voor iemand die andere mensen afrekent op 't feit dat ze in Djins zouden geloven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141341
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes dat iets strafrechtelijks in te vinden. En dat gaat het jou ook niet om.
Zoveel succes heb ik daar niet voor nodig hoor. Deze meneer wordt al aangeklaagd door de acteurs.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141357
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zoveel succes heb ik daar niet voor nodig hoor. Deze meneer wordt al aangeklaagd door de acteurs.
Aanklagen kan iedereen.
pi_117141412
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Och, in dit topic zijn de moslims op fok anders ook aardig door de mand gevallen.
Ik snap dat niet. Wanneer iemand zegt; alle christenen moeten verwijderd worden uit de samenleving? Of het kanaal in? Dan denk je zo over de helft van mijn familie en ja dan zou ik ook niet treuren om de dood van dat soort oproepers. Net als ik niet zal treuren om de dood van de mensen die oproepen elke niet-gelovige van de aardbodem te willen vegen. De niet-gelovige minder rechten wil geven. En ja, ik geef dus ook de users gelijk dat ze geen traan zullen laten om deze extremistische man (die de film dus eigenlijk afgemaakt heeft)

Ik snap alleen het goedpraten niet wanneer het gaat om oproepen tot doden. Het is een film en de reden was dat Mohammed niet afgebeeld mocht worden. Wanneer dit het geval is, laat je toch Allah zelf uitmaken wat kan en wat niet kan? Ik denk echt niet dat de Allah zit te wachten op wantrouwen naar hem als Allah toe. want dit laat mij namelijk deze hele rellen zien. Geen paarlen voor de .... is ook in de Koran van toepassing.

Wanneer er opgeroepen gaat worden alle moslims te doden kan ik mij een dergelijke tegenoproep wel weer voorstellen tegenover de roeper die roept alle moslims te doden, maar dan alleen tegen de oproeper. Is hier niet het geval toch? Nu weet ik niet of dit in de film gedaan werd.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_117141447
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
quote:

[..]

Wanneer ik een van die acteurs was, had ik ook een aanklacht ingediend. Ik zou nl uit mijzelf nooit aan een dergelijke film mee willen werken. Ik heb een gezin.
pi_117141456
Je zou bijna denken dat de mens intolerant is.
  zondag 23 september 2012 @ 10:46:52 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_117141458
quote:

[..]

.
Ach, dat was bij Galigula ook het geval, maar dat leverde iig een betere film op
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_117141464
Wat een revolutionaire mening, Paddy!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_117141488
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ow, iets gemist blijkbaar. Hier kan ik dan weer wel begrip voor opbrengen.

Het is zoiets als maagd je met kleren aan laten fotograferen en je vervolgens naakt in de playboy zien staan.
pi_117141521
Wat is precies de misleiding? Die acteurs weten toch prima welke rol ze spelen of zijn ze compleet achterlijk?
pi_117141528
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:46 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Wanneer ik een van die acteurs was, had ik ook een aanklacht ingediend. Ik zou nl uit mijzelf nooit aan een dergelijke film mee willen werken. Ik heb een gezin.
Tja, maar als een moslim dat zegt, dan val je voor de Hofstadgruppe 'door de mand' en ben je meteen iemand die kennelijk 'de gewelddadigheden goedpraat'.

Verder lees ik dat jij zelf niet op de hoogte bent van de redenering van Triggershot. Hoewel ik het ook met die redenering niet eens ben, schets jij in bovenstaande post een volledig ander beeld van wat er in het vorige deel van de reeks is gezegd. Ik hou het er maar op dat je even mee bent gegaan in de waan van Hofstadgruppe.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141535
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:46 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Apart dat ze dat pas doen maanden nadat de film al op youtube stond.

Lijkt meer op een poging hun straatje schoon te vegen wegens de reacties van de moslims.
pi_117141549
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een revolutionaire mening, Paddy!
:?
pi_117141568
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Tem het volgende:
Wat is precies de misleiding? Die acteurs weten toch prima welke rol ze spelen of zijn ze compleet achterlijk?
Nee, de film zou niet over Mohammed gaan
pi_117141583
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:51 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, de film zou niet over Mohammed gaan
Ze staan daar met een opgeplakte baard en een jurk en hebben geen flauw vermoeden waar het heen gaat? :?
pi_117141592
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Tem het volgende:
Nee en nee. Ze wisten welke rol ze speelden ja. Niet dat hun teksten nadien opnieuw door een ander ingesproken zouden worden, dat de film überhaupt over religie ging en dat het script geen reet te maken had met het eindproduct.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141604
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 10:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Ze staan daar met een opgeplakte baard en een jurk en hebben geen flauw vermoeden waar het heen gaat? :?
Nee, raar he. Hoeveel Hollywood films bevatten mensen met opgeplakte baarden en jurken en gaan niet over Mohammed?
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141606
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja, maar als een moslim dat zegt, dan val je voor de Hofstadgruppe 'door de mand' en ben je meteen iemand die kennelijk 'de gewelddadigheden goedpraat'.

Verder lees ik dat jij zelf niet op de hoogte bent van de redenering van Triggershot. Hoewel ik het ook met die redenering niet eens ben, schets jij in bovenstaande post een volledig ander beeld van wat er in het vorige deel van de reeks is gezegd. Ik hou het er maar op dat je even mee bent gegaan in de waan van Hofstadgruppe.
Onzin, hij ziet de maker graag dood, simpel zat. Niet vreemd ook voor iemand die jaren de fundi uithing hier en nu opeens zogenaamd geen moslim meer is :')
pi_117141611
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Apart dat ze dat pas doen maanden nadat de film al op youtube stond.

Lijkt meer op een poging hun straatje schoon te vegen wegens de reacties van de moslims.
Ik weet niet hoelang die aanklachten er al liggen. Hebben de acteurs de film gezien voor hij uitkwam? Is niet de gewoonte toch?
pi_117141618
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee en nee. Ze wisten welke rol ze speelden ja. Niet dat hun teksten nadien opnieuw door een ander ingesproken zouden worden, dat de film überhaupt over religie ging en dat het script geen reet te maken had met het eindproduct.
Ok bedankt dat wist ik niet. Ik heb een paar minuten gekeken maar vond het bar slecht. Dan hebben ze wel een punt inderdaad.
pi_117141643
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 10:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Volgens mij lopen de mannen tegenwoordig ook niet meer met pruiken rond en de vrouwen met enorme hoepels. En toch zijn daar films over gemaakt.

Film over vroeger hoeft niet perse film over Mohammed te zijn dus
pi_117141654
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 10:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, raar he. Hoeveel Hollywood films bevatten mensen met opgeplakte baarden en jurken en gaan niet over Mohammed?
Niet zo naïef, ze hadden wel degelijk een vermoeden kunnen hebben gezien de setting van de film. Maar nogmaals, dat nasynchroniseren is wel een flinke misleiding inderdaad.
pi_117141655
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:51 schreef paddy het volgende:

[..]

:?
Ik was sarcastisch omdat het een dertien in een dozijn-verhaal is. Je trapt nogal wat open deuren in.
pi_117141668
9.gif
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_117141685
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 10:56 schreef Tem het volgende:

[..]

Niet zo naïef, ze hadden wel degelijk een vermoeden kunnen hebben gezien de setting van de film. Maar nogmaals, dat nasynchroniseren is wel een flinke misleiding inderdaad.
Nee, de naam Mohammed hadden ze nooit in de mond genomen, dus werd later toegevoegd
pi_117141689
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:56 schreef paddy het volgende:

[..]

Volgens mij lopen de mannen tegenwoordig ook niet meer met pruiken rond en de vrouwen met enorme hoepels. En toch zijn daar films over gemaakt.

Film over vroeger hoeft niet perse film over Mohammed te zijn dus
pi_117141697
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:56 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik was sarcastisch omdat het een dertien in een dozijn-verhaal is. Je trapt nogal wat open deuren in.
Ow, je wilde weer eens op de persoonlijke tour. Veel plezier in de SC
pi_117141701
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 10:56 schreef Tem het volgende:

[..]

De setting was Egypte in het jaar duizend ofzo. En ze dachten dus een normaal familieverhaal uit die tijd na te spelen. De acteurs treffen geen enkele blaam.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141721
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 10:58 schreef Tem het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, sorry hoor, maar je kan toch wel nagaan dat in veel films niet altijd alles om Mohammed draait maar gewoon een fantasiefilm uit die tijd is?

Wat Mutant dus net post
pi_117141741
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:58 schreef paddy het volgende:

[..]

Ow, je wilde weer eens op de persoonlijke tour. Veel plezier in de SC
Hoe is commentaar op een post precies persoonlijk?
pi_117141745
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De setting was Egypte in het jaar duizend ofzo. En ze dachten dus een normaal familieverhaal uit die tijd na te spelen. Z
Ik geloof er geen reet van en heb ook geen medelij met die acteurs.
pi_117141761
Wel vervelend dat het zo voor ze uitpakt natuurlijk.
pi_117141771
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 11:01 schreef Tem het volgende:

[..]

Het was te zien toch?
pi_117141777
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 11:01 schreef Tem het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik heb een keiharde source namelijk. Volhouden Tem.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141796
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 11:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoeft niet. Ik heb een keiharde source namelijk. Volhouden Tem.
Ok, welke bron? je klinkt als BB met je source..
pi_117141812
Random woord: Outsourcing.
pi_117141832
http://www.mooncasting.co(...)warrior-los-angeles/

quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 11:03 schreef Tem het volgende:

[..]

Ok, welke bron? je klinkt als BB met je source..
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141860
quote:
Uiteraard in combinatie met:

http://api.viglink.com/ap(...)20Onrusten%20over%20(Amerikaanse)%20anti-islamfilm%20nemen%20toe%20-%20forum.fok.nl&txt=bron&jsonp=vglnk_jsonp_13483911836302

Zie de titel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141876
-edit- Laat maar. Incrowd bagger
pi_117142014
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 11:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uiteraard in combinatie met:

http://api.viglink.com/ap(...)20Onrusten%20over%20(Amerikaanse)%20anti-islamfilm%20nemen%20toe%20-%20forum.fok.nl&txt=bron&jsonp=vglnk_jsonp_13483911836302

Zie de titel.
Cheers, dat moeten we dan maar aannemen inderdaad. Al zegt die eerste link nog niet heel veel. Ze gaan natuurlijk niet direct in de advertentie zetten dat het om een Mohammed bash-film gaat. Meestal wordt het verhaal pas echt duidelijk tijdens het lezen van het script.
pi_117142028
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 11:14 schreef Tem het volgende:

[..]

Cheers, dat moeten we dan maar aannemen inderdaad. Al zegt die eerste link nog niet heel veel. Ze gaan natuurlijk niet direct in de advertentie zetten dat het om een Mohammed bash-film gaat. Meestal wordt het verhaal pas echt duidelijk tijdens het lezen van het script.
:{w
Allah Al Watan Al Malik
pi_117142085
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Oh je snapt het echt niet? Of schaam je je na het zien van dat filmpje dat jij het type bent waar ze over klaagt? Dat mensen zoals jij het toestaan dat die gasten daar Hitler-style toespraken doen?
Waar is iedereen vraagt ze, en terecht.
Ooit gehoord van vrije meningsuiting? Of telt die alleen maar voor mensen met wie jij het eens bent? Heb jij zo weinig vertrouwen in de zeggingskracht van je eigen denkbeelden dat je bij de eerste de beste hobbel op de weg terug wil grijpen op repressieve maatregelen?

quote:

Dit is wat jullie toestaan... Het heil hitler is vervangen door allah ackbar, maar de haat, de intolerantie, het totalitarisme is eender.
Mwah, jij hebt dan misschien geen vaste gezegde zoals heil dit of dat, maar de haat die jij hier verkondigd, de intolerantie, het totalitarisme is eender.

quote:
Nuttige idioten noemen ze jullie, maar jullie zijn de eerste die ze aanpakken als jullie niet meer van nut zijn.
Het enige wat hier idioot is is de notie dat die paar man ons land over zouden kunnen nemen.
pleased to meet you
pi_117142307
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 11:14 schreef Tem het volgende:

[..]

quote:
Ze dachten dat ze meededen aan de opnames van het oorlogsdrama 'Desert Warrior', "een historische avonturenfilm in de Arabische woestijn". De film werd een jaar geleden opgenomen in Los Angeles.

In het oorspronkelijke script zou er helemaal geen sprake zijn geweest van het karakter Mohammed. De profeet zou pas in de montage in de film zijn gekomen.
Uit de link
pi_117142411
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 11:27 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Uit de link
Ja dat heb ik ook gelezen... Maar dat moeten we maar aannemen.
pi_117142898
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Je beseft dat homo-haat ook onder gereformeerde Nederlanders welig tiert?
pi_117142992
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 11:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, dat is een integraal onderdeel van de joods-christelijke cultuur en moet dus gewoon kunnen.
pi_117143170
quote:

[..]

Er is een lichtelijk verschil tussen homo's niet pruimen, of er voor pleiten ze head first van een flat af te gooien.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_117143280
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:04 schreef Hathor het volgende:

[..]

Er is een lichtelijk verschil tussen homo's niet pruimen, of er voor pleiten ze head first van een flat af te gooien.
De heer Spek lijkt echter te vinden dat homo-haat in het algemeen hier niet thuishoort.
pi_117143300
quote:

[..]

Hmm, je mag kiezen als homo: zoenen voor een kerk of voor een moskee.
pi_117143350
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De heer Spek lijkt echter te vinden dat homo-haat in het algemeen hier niet thuishoort.
Wat mij betreft staat het voor iedereen vrij om een hekel aan homo's te hebben of niet, dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten, en kan ook geen reden zijn om iemand hier niet te willen hebben, maar het is een ander verhaal als men vind dat daar geweld bij nodig is. Zoals sommige imams zich hierover in het verleden hebben uitgelaten kan echt niet.
pi_117143354
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 12:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hmm, je mag kiezen als homo: zoenen voor een kerk of voor een moskee.
Beter doen ze dat lekker thuis.
pi_117143383
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

Wat mij betreft staat het voor iedereen vrij om een hekel aan homo's te hebben of niet, dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten, en kan ook geen reden zijn om iemand hier niet te willen hebben, maar het is een ander verhaal als men vind dat daar geweld bij nodig is. Zoals sommige imams zich hierover in het verleden hebben uitgelaten kan echt niet.
Tsja, eens. Maar dat was de discussie dan ook niet.
pi_117143386
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 12:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Beter doen ze dat lekker thuis.
Je begrijpt mijn punt best.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 12:18:32 #180
341203 3-voud
pi_117143570
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Daarom geloof ik ook niet in de "gematigde islam". Als het puntje bij het paaltje komt is wel duidelijk waar ze werkelijk voor staan.
Deze discussie maakt dat heel helder.
pi_117143576
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 12:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je begrijpt mijn punt best.
Ik heb geen idee hoe kerk- of moskeegangers reageren. Verschilt per kerk of moskee, vermoed ik.
pi_117143828
Zo, weer bijgelezen uit verveling na een zakelijke plicht om de kachel brandend te houden.

quote:

[..]

Ik heb die hele film niet gezien. En ik rep in geen enkele post over dat anti-islamisme strafbaar zou moeten zijn. Je fantasie slaat weer eens op hol, ironisch voor iemand die andere mensen afrekent op 't feit dat ze in Djins zouden geloven.

Deze man dient gestraft te worden voor de strafbare zaken, lijkt mij logisch. Fraude en oplichting is strafbaar. Hoe graag jij dat ook anders ziet of hoe graag jij ook een uitzondering wil maken voor je held.
Dat wat ik onderstreepte viel mij nogal op. Als rellende en terroriserende kutmarokkanen een kankergezwel van de samenleving worden genoemd wordt dat meteen verwijderd afgezien van de niet mis te verstane titels die men naar de hoofd geslingerd krijgt maar nu noem jij degenen die niets van jouw sprookjes moeten hebben anti islamitische elementen de kanker van onze samenleving oftewel een kankergewel. En een kankergezwel dient met wortel en tak weggesneden te worden of niet?
Het moge duidelijk zijn dat jij niets maar dan ook niets hebt met vrije meningsuiting of vrijheid van religie.
Vrijheid van religie houdt ook in dat mensen tegen een religie mogen zijn. Te moeilijk voor je?

Nou vraag ik mij af wat lieden zoals jij te zoeken hebben in de westerse samenleving wat volgens jou een kankergezwel is.
pi_117143900
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:18 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Daarom geloof ik ook niet in de "gematigde islam". Als het puntje bij het paaltje komt is wel duidelijk waar ze werkelijk voor staan.
Deze discussie maakt dat heel helder.
Dat heb ik al zo vaak geschreven. Er is gewoon geen gematigde islam.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 12:33:12 #184
341203 3-voud
pi_117144064
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dat heb ik al zo vaak geschreven. Er is gewoon geen gematigde islam.
"Sleepers".
pi_117144127
Al Qaida heeft naar de laatste schatting 1,5 miljard leden.
pi_117144153
quote:
2s.gif Op zondag 23 september 2012 12:34 schreef waht het volgende:
Als die ook allemaal contributie betalen kunnen ze toch een paar keer per jaar wat leuke activiteiten organiseren.
pi_117144179
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:35 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als die ook allemaal contributie betalen kunnen ze toch een paar keer per jaar wat leuke activiteiten organiseren.
Elk jaar is er een feestje in Mekka !
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_117144185
quote:
2s.gif Op zondag 23 september 2012 12:34 schreef waht het volgende:
Ah oké, als je geen vliegtuigen in gebouwen boort ben je gematigd. :')
pi_117144210
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee, als je dat niet doet ben je een mietje.
pi_117144328
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:37 schreef waht het volgende:

[..]

Nee, als je dat niet doet ben je een mietje.
En als je het wel doet een islamietje.
pi_117144370
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:36 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat een volslagen idioot ben je toch ook :') Volgens jouw beredenering mag ik je dus een "gematigde" racistische seriemoordenaar noemen. Volgens mij ga je nu blozen van trots, triest figuur :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_117144551
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 12:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat een volslagen idioot ben je toch ook :') Volgens jouw beredenering mag ik je dus een "gematigde" racistische seriemoordenaar noemen. Volgens mij ga je nu blozen van trots, triest figuur :')
Je mag mij van alles noemen als je maar niet zegt dat ik een moslim ben dan ga ik ook jullie ambassades in de fik steken en je ambassadeur een kopje kleiner maken.
pi_117144614
Afijn, humor en sarcasme kennen de moslims al helemaal niet, dat is duidelijk.
pi_117144643
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je mag mij van alles noemen als je maar niet zegt dat ik een moslim ben dan ga ik ook jullie ambassades in de fik steken en je ambassadeur een kopje kleiner maken.
Succes.
pi_117144823
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:46 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hoe islamitisch van je :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_117144849
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 12:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Succes.
Dank je.

Jij was toch de leverancier van de molotovbommetjes en ik heb gehoord dat je ook nog wat AK47 jes op voorraad hebt.?
pi_117144881
Waar gaat dit over?
pi_117144911
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 12:54 schreef De_Guidance het volgende:
Waar gaat dit over?
Dr. Nikita wil graag de vermeende wapenvoorraad van Koos overnemen voor een zacht prijsje, ze heeft ze nodig.
pi_117145019
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Dank je.

Jij was toch de leverancier van de molotovbommetjes en ik heb gehoord dat je ook nog wat AK47 jes op voorraad hebt.?
Je kunt daarvoor beter bij je landgenoten aankloppen.
pi_117145372
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 12:55 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dr. Nikita wil graag de vermeende wapenvoorraad van Koos overnemen voor een zacht prijsje, ze heeft ze nodig.
Zijn voorraadje stinkbommen?
pi_117145469
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zijn voorraadje stinkbommen?
Die heeft ze niet nodig, dat moge duidelijk zijn. :{w
pi_117145540
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt daarvoor beter bij je landgenoten aankloppen.
Dan mag generaliseren wel hè?
Heerlijke topicreeks waar na de fokmoslims ook links door de mand valt.
pi_117145601
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is er wat gebeurt inderdaad.
pi_117145658
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is er wat gebeurt inderdaad.
Zekers. Iemand Triggershot nog gezien? Of is hij geband vanwege zijn moordoproep? Moet je de Aivd niet bellen of zo? :')
pi_117145698
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zekers. Iemand Triggershot nog gezien? Of is hij geband vanwege zijn moordoproep? Moet je de Aivd niet bellen of zo? :')
Jij hebt toch altijd een bijzondere manier van interpreteren van dingen. Nu heb ik geen idee war je het over hebt, maar ik denk dat er weer niks van klopt.
pi_117145725
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat. Ga jij nog moskeeën afbranden vandaag? Tis zondag namelijk.
pi_117145841
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hé kijk ik heb vriendjes van jou gevonden.

pi_117145933
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Hé kijk ik heb vriendjes van jou gevonden.

[ afbeelding ]
Ik ga niet naar pauperfeestjes :N

Trouwens 'kill fock die kankerdorp' klinkt echt als mijn vrienden ja :')

Afin, hier trouwens: Wereldwijde rellen & protesten om filmpje, nu met 53 doden #13
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 13:20:17 #209
341203 3-voud
pi_117146000
quote:

[..]

Mooi toch?
Veel mensen die dit lezen en niet reageren. Maar wel langzaam doorkrijgen hoe de vork in de steel zit.
pi_117146022
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik ga niet naar pauperfeestjes :N

Trouwens 'kill fock die kankerdorp' klinkt echt als mijn vrienden ja :')

Afin, hier trouwens: Wereldwijde rellen & protesten om filmpje, nu met 53 doden #13
Ik ben het eens met Mutant niet met Triggershot.

Hij slaat door in deze. Maar het gaat niet om de islamkritiek maar om de provocatie en misleiding.

Goed, jij vindt weer dat mensen die een aanslag plegen op een moskee helden zijn , dus jij bent wel eens door de mand gevallen.
pi_117146053
quote:

[..]

Ik beklim zelden de berg van morele superioriteit dus aan mij is deze boodschap niet besteed. Ik weet dat ik een klootzak ben.
pi_117146097
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Mooi toch?
Veel mensen die dit lezen en niet reageren. Maar wel langzaam doorkrijgen hoe de vork in de steel zit.
Uiteraard.
Die zullen allemaal op de PVV stemmen en een abonnement op de Telegraaf nemen en dan komt alles goed.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 13:23:37 #213
341203 3-voud
pi_117146136
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Uiteraard.
Die zullen allemaal op de PVV stemmen en een abonnement op de Telegraaf nemen en dan komt alles goed.
Je voelt de bui al hangen he, zuurtje?
pi_117146157
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je voelt de bui al hangen he, zuurtje?
Klopt, net als bij de vorige verkiezingen. Wat een bui was dat.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 13:24:48 #215
341203 3-voud
pi_117146198
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Klopt, net als bij de vorige verkiezingen. Wat een bui was dat.
Je mag proberen gevat te doen. Ik weet wel beter.
pi_117146433
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Uiteraard.
De PVV gaat die demonstrerende Egyptenaren en Libanezen dan een lesje leren!
pi_117150355
quote:

[..]

Doe maar. _O-
pi_117150427
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik ben het eens met Mutant niet met Triggershot.

Hij slaat door in deze. Maar het gaat niet om de islamkritiek maar om de provocatie en misleiding.

Hoezo sla ik door?
pi_117150459
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Doe maar. _O-
Vind je nog steeds dat deze minister goed bezig is? Of slik je die woorden in?
pi_117150495
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind je nog steeds dat deze minister goed bezig is? Of slik je die woorden in?
Ik vind het absoluut zeer terecht dat hij nu - ook - mag vrezen voor zijn leven.
pi_117150663
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik vind het absoluut zeer terecht dat hij nu - ook - mag vrezen voor zijn leven.
Nee, dat bedoel ik niet, en dat weet je ook wel. Je vond dat hij goed bezig was met het uitloven van een beloning voor degene(n) die de filmmaker zouden doden. Vind je dat nu nog steeds?
pi_117150697
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo, weer bijgelezen uit verveling na een zakelijke plicht om de kachel brandend te houden.

[..]

Dat wat ik onderstreepte viel mij nogal op. Als rellende en terroriserende kutmarokkanen een kankergezwel van de samenleving worden genoemd wordt dat meteen verwijderd afgezien van de niet mis te verstane titels die men naar de hoofd geslingerd krijgt maar nu noem jij degenen die niets van jouw sprookjes moeten hebben anti islamitische elementen de kanker van onze samenleving oftewel een kankergewel. En een kankergezwel dient met wortel en tak weggesneden te worden of niet?
Het moge duidelijk zijn dat jij niets maar dan ook niets hebt met vrije meningsuiting of vrijheid van religie.
Vrijheid van religie houdt ook in dat mensen tegen een religie mogen zijn. Te moeilijk voor je?

Nou vraag ik mij af wat lieden zoals jij te zoeken hebben in de westerse samenleving wat volgens jou een kankergezwel is.
Ik raad je aan om naar een ander Hongaarse oogarts te gaan. Deze lijkt niet de juiste sterkte bij jouw te hebben opgemeten. Volgens mij zeg ik nergens dat mensen niet anti-islamitisch mogen zijn. Ik zeg wel dat deze mensen vaak helemaal niets met tolerantie en vrijheid te maken hebben en derhalve in mijn ogen de kanker van de samenleving vormen.

Daar maak jij vervolgens van dat ik zou hebben gezegd dat deze elementen weggesneden moeten worden. Nog een alinea later claim je dat ik zou hebben gezegd dat ik de Westerse samenleving een kankergezwel vind. Hilarisch en om te huilen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117150784
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet, en dat weet je ook wel. Je vond dat hij goed bezig was met het uitloven van een beloning voor degene(n) die de filmmaker zouden doden. Vind je dat nu nog steeds?
Als je je eens volgens jou inhoudelijk uitlegt waarom iemand daar op terug zou moeten komen, en ik je punt zie wil ik het best inslikken, terug op komen.
pi_117150813
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hm dus ik mag bij deze geld op jouw hoofd zetten?
pi_117150848
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Jij hebt toch altijd een bijzondere manier van interpreteren van dingen. Nu heb ik geen idee war je het over hebt, maar ik denk dat er weer niks van klopt.
Ik heb hem er meermaals op gewezen. Geeft niet, gun hem zijn fantasie. Anders kan hij niet meer claimen dat moslims en links door de mand zijn gevallen.

Dat zou ik ergens wel zielig vinden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117150849
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hm dus ik mag bij deze geld op jouw hoofd zetten?
Dat mag jij altijd liefje. O+
pi_117150902
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb hem er meermaals op gewezen. Geeft niet, gun hem zijn fantasie. Anders kan hij niet meer claimen dat moslims en links door de mand zijn gevallen.

Dat zou ik ergens wel zielig vinden.
Ha, triggershot ontkent het zelf niet eens man.
  zondag 23 september 2012 @ 15:14:22 #228
38396 mazaru
pi_117150908
Dit is geen discussie meer. Een discussie kan namelijk zonder die persoonlijke aanvallen.
pi_117150982
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 15:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als je je eens volgens jou inhoudelijk uitlegt waarom iemand daar op terug zou moeten komen, en ik je punt zie wil ik het best inslikken, terug op komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 15:15:54 ]
pi_117151003
Buiten dat, het is gewoon te absurd voor woorden. Een fucking filmpje waarom een vieze massamoordende pedofiel in de zeik wordt genomen is voor duizenden debielen aanleiding om te gaan rellen en moorden. Hoe fucking triest is dat? En het dan nog beamen ook :')
pi_117151010
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waarom zou hij zijn eigen mening ontkennen. Ik heb het over jouw verhaaltjes niet over de verhaaltjes van Triggershot.

* BUH MOSLIMS ZIJN DOOR DE MAND GEVALLEN, ZIE DIT TOPIC*

Dat verhaaltje. Niemand weet namelijk waar jij het over hebt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151063
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 15:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Buiten dat, het is gewoon te absurd voor woorden. Een fucking filmpje waarom een vieze massamoordende pedofiel in de zeik wordt genomen is voor duizenden debielen aanleiding om te gaan rellen en moorden. Hoe fucking triest is dat? En het dan nog beamen ook :')
Daarom misschien?
pi_117151108
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee Poekie. O+
Dat Wilders moet vrezen voor zijn leven, Salman Rushdie, Hirsi Ali, wat Theo Van Gogh is overkomen vind ik allemaal niet terecht, zij zijn tenminste allemaal eerlijk en duidelijk waar zij voor staan, ze lanceren niet iets en proberen vervolgens twee groepen tegenover elkaar op te stoken.
pi_117151166
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[..]

Daarom misschien?
Is het voor jou ZO moeilijk te begrijpen dat het Triggershot helemaal niet om de inhoud van het filmpje gaat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151178
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[..]

Daarom misschien?
Onzin, D-H en zijn consorten wens ik de dood niet toe, zeker niet omdat hij Mohammed een pedofiel of idioot of massaverkrachter en de Koran dit en dat vindt, niet hij, maar de rellende moslim idioten moeten daarvoor moeten.

Mijn bezwaren gaan om heel wat andere dingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 15:20:52 ]
pi_117151227
pi_117151273
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is het voor jou ZO moeilijk te begrijpen dat het Triggershot helemaal niet om de inhoud van het filmpje gaat?
Dan nog, maakt geen moer uit (hoe ongeloofwaardig dat ook is).
pi_117151275
quote:
Wat zou jij ermee willen doen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151390
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het maakt wel een moer uit, omdat de tegengeworpen argumenten niet kloppen. Als hij zegt dat een ander dood moet, niet vanwege de inhoud, maar vanwege de wijze waarop de inhoud is gecreëerd (door een ander in gevaar te brengen), dan is dat wezenlijk wat anders dan dat iemand dood moet vanwege de inhoud, wat jij hier aan de lopende band loopt te verkondigen. Voor mij hoeft het beiden niet, zoals ik als eerder kenbaar heb gemaakt.

Je moet wat meer nadenken en wat minder uit je nek kletsen. Dat helpt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151391
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, een ver van mijn bed show maakt jou zeker geen moer uit, tot jij als onschuldige doelwit bent van die moslims omdat die heldhaftige producer jou er even heeft bij betrokken, je naasten moeten onderduiken of hen iets overkomt.
pi_117151447
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee Poekie. O+
Dat Wilders moet vrezen voor zijn leven, Salman Rushdie, Hirsi Ali, wat Theo Van Gogh is overkomen vind ik allemaal niet terecht, zij zijn tenminste allemaal eerlijk en duidelijk waar zij voor staan, ze lanceren niet iets en proberen vervolgens twee groepen tegenover elkaar op te stoken.
Heel internet staat vol met filmpjes die iedere religie afzeiken. Het enige wat deze gast heeft gedaan is laten zien dat hij gelijk heeft wat betreft zijn kritiek op de islam en zijn volgers: het zijn idioten.
pi_117151567
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het maakt wel een moer uit, omdat de tegengeworpen argumenten niet kloppen. Als hij zegt dat een ander dood moet, niet vanwege de inhoud, maar vanwege de wijze waarop de inhoud is gecreëerd (door een ander in gevaar te brengen), dan is dat wezenlijk wat anders dan dat iemand dood moet vanwege de inhoud, wat jij hier aan de lopende band loopt te verkondigen. Voor mij hoeft het beiden niet, zoals ik als eerder kenbaar heb gemaakt.

Je moet wat meer nadenken en wat minder uit je nek kletsen. Dat helpt.
Ben je nou echt zo gek dat je niet in kan zien dat het totale waanzin is dat zo'n filmpje maken überhaupt als 'mensen in gevaar brengen' kan worden gezien? Dat kan alleen maar als je stelt dat moslims agressieve haatdragende moordenaars zijn.
pi_117151610
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, een ver van mijn bed show maakt jou zeker geen moer uit, tot jij als onschuldige doelwit bent van die moslims omdat die heldhaftige producer jou er even heeft bij betrokken, je naasten moeten onderduiken of hen iets overkomt.
Dat is volledig, voor 100 procent, op het conto van die moslims te schrijven. En niemand anders.
pi_117151612
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heel internet staat vol met filmpjes die iedere religie afzeiken. Het enige wat deze gast heeft gedaan is laten zien dat hij gelijk heeft wat betreft zijn kritiek op de islam en zijn volgers: het zijn idioten.
Hou toch op, hij heeft met zijn uitspraken rechtstreeks Israel en Joodse mensen rechtstreeks doelwit gemaakt door te zeggen dat hij zelf Israelisch is en 100+ Joodse donors heeft, waarom zou je dat in godsnaam doen als geen van beiden klopt, waarom laat je Joodse instanties gedwongen er toe bewegen uit vrees voor represailles dat ze niets met de film of met hem te maken hebben, waarom breng je de levens van de acteurs in gevaar en zeg je gewoon niet waarover het gaat. Nogmaals het gaat niet om de film, diegene die er van geniet kijkt er maar, diegene die zich er aan stoort negeert het maar, het gaat hier niet om die C-range movie, het gaat hier om dubieus en doelbewust opstoken.
pi_117151614
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het was helemaal geen islamkritische film. Als je dat dacht. Het was een politieke propagandafilm, zoals de maker zelf ook heeft gezegd. Je zou het in die zin (niet huilen over een Godwin) bijna kunnen vergelijken met die Ewige Jude.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151676
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is volledig, voor 100 procent, op het conto van die moslims te schrijven. En niemand anders.
Dus als een niet-moslim rivaal van jou, moslims opzet jou koud te maken vanwege jouw opmerkingen over de islam, maar zijn doel iets anders is, mogen zij opgepakt worden, maar die rivaal van jou mag vrijuit?
pi_117151681
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo gek dat je niet in kan zien dat het totale waanzin is dat zo'n filmpje maken überhaupt als 'mensen in gevaar brengen' kan worden gezien? Dat kan alleen maar als je stelt dat moslims agressieve haatdragende moordenaars zijn.
Nee, dat is geen totale waanzin, dat is de realiteit. Deze maker heeft derhalve bewust andere mensen in gevaar gebracht, door hen voor te liegen, zijn sponsors voor te liegen en anderen bepaalde woorden in de mond te leggen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151849
quote:
5s.gif Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hou toch op, hij heeft met zijn uitspraken rechtstreeks Israel en Joodse mensen rechtstreeks doelwit gemaakt door te zeggen dat hij zelf Israelisch is en 100+ Joodse donors heeft, waarom zou je dat in godsnaam doen als geen van beiden klopt, waarom laat je Joodse instanties gedwongen er toe bewegen uit vrees voor represailles dat ze niets met de film of met hem te maken hebben, waarom breng je de levens van de acteurs in gevaar en zeg je gewoon niet waarover het gaat. Nogmaals het gaat niet om de film, diegene die er van geniet kijkt er maar, diegene die zich er aan stoort negeert het maar, het gaat hier niet om die C-range movie, het gaat hier om dubieus en doelbewust opstoken.
Ja en normaal gesproken zijn ze in de islamitische landen zo positief over israël. Dit kan alleen als stoken worden gezien als moslims een hekel aan joden hebben.
pi_117151914
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het was helemaal geen islamkritische film. Als je dat dacht. Het was een politieke propagandafilm, zoals de maker zelf ook heeft gezegd. Je zou het in die zin (niet huilen over een Godwin) bijna kunnen vergelijken met die Ewige Jude.
Die film vertelt een verhaal over hoe vies en slecht joden zijn, dat is niet te vergelijken met de draak ergens mee steken.
pi_117151968
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus als een niet-moslim rivaal van jou, moslims opzet jou koud te maken vanwege jouw opmerkingen over de islam, maar zijn doel iets anders is, mogen zij opgepakt worden, maar die rivaal van jou mag vrijuit?
Uiteraard. Zij zijn degene die mij koud maken om wat uitspraken.
pi_117151990
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja en normaal gesproken zijn ze in de islamitische landen zo positief over israël. Dit kan alleen als stoken worden gezien als moslims een hekel aan joden hebben.
Dat is juist het punt, de moslimwereld en Israel hebben al de nodige spanningen, waarom zou je daar nog extra olie op het vuur bij willen gooien en nog meer aanwakkeren tenzij je zelf geen anti-semiet bent - die filmproducer - heb je daar wel eens over nagedacht? Als je een film maakt, sta er gewoon als een man achter zoals Theo Van Gogh, of een Hirsi Ali, waarom betrek je er al kwetsbare minderheden mee wereldwijd?
pi_117151993
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die film vertelt een verhaal over hoe vies en slecht joden zijn, dat is niet te vergelijken met de draak ergens mee steken.
Ik kan wel gaan herhalen, maar deze film was niet bedoeld als Islamkritiek of satire.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151996
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat is dit voor rare beredenering? Je kunt de boel niet opstoken als er geen wantrouwen/haat is? :')
pi_117152061
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan wel gaan herhalen, maar deze film was niet bedoeld als Islamkritiek of satire.
Dus? Feit blijft dat moslims moorden en rellen om een fucking filmpje.
pi_117152067
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Uiteraard. Zij zijn degene die mij koud maken om wat uitspraken.
Oke, wat dan als een moslim, een niet-moslim huurmoordenaar inhuurt om jou koud te maken, gaat er uberhaupt iemand vrijuit?
pi_117152115
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat is dit voor rare beredenering? Je kunt de boel niet opstoken als er geen wantrouwen/haat is? :')
Er is heel, heel weinig voor nodig om moslims op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.
pi_117152147
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oke, wat dan als een moslim, een niet-moslim huurmoordenaar inhuurt om jou koud te maken, gaat er uberhaupt iemand vrijuit?
Dat is een huurmoord, dan is er een opdracht.
pi_117152193
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is een huurmoord, dan is er een opdracht.
Mutant kan jou daar als jurist meer over vertellen denk ik, maar in beide gevallen gaat het om een minimale juridische vervolging van ' aanzetten tot...'
pi_117152207
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dus? Feit blijft dat moslims moorden en rellen om een fucking filmpje.
Zucht.. dus dat maakt het een politieke propaganda film waarbij mensen zijn misleid bij het creëren ervan. Zou jij het waarderen als ineens een dikke nazi jouw posts zodanig verdraaid en aan de wereld kenbaar maakt, zodat het lijkt alsof het jouw woorden zijn?
Allah Al Watan Al Malik
pi_117152223
quote:
3s.gif Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mutant kan jou daar als jurist
:D
pi_117152238
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Er is heel, heel weinig voor nodig om moslims op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.
Ja, echt allemaal potentiële rellers, moordenaars en terroristen. :')
  zondag 23 september 2012 @ 15:40:53 #262
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_117152248
quote:

[..]

Er is heel, heel weinig voor nodig om autochtone jongeren op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.
pi_117152251
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zucht.. dus dat maakt het een politieke propaganda film waarbij mensen zijn misleid bij het creëren ervan. Zou jij het waarderen als ineens een dikke nazi jouw posts zodanig verdraaid en aan de wereld kenbaar maakt, zodat het lijkt alsof het jouw woorden zijn?
Nee das niet leuk. Maar nog steeds geen rellen en moorden waard.
pi_117152270
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ja hoop doden gevallen ja.
pi_117152288
quote:
Ik weet dat als straatjesmaker geconfronteerd worden met een opgeleid niet-Westers Nederlander een pijnlijk confrontatie kan zijn, maar gelukkig ga je er desondanks wel inhoudelijk op de punten in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 15:42:16 ]
pi_117152311
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee das niet leuk. Maar nog steeds geen rellen en moorden waard.
Nee, klopt. Dat zeggen mensen zoals jij en ik, wonende in een vinexwijk, met een baan, een stabiel inkomen, een sterke rechtsstaat en geen zorgen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 23 september 2012 @ 15:42:41 #267
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_117152325
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je stelt de criteria ook steeds maar bij als je het uitkomt niet ?
pi_117152465
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Je stelt de criteria ook steeds maar bij als je het uitkomt niet ?
Het ging idd al heel wat posts over doden ja, maar lezen is je sterkste kant niet hè?

Maar ik begrijp dat dat gerel in Haren volgens jou gelijk staat aan moorden en zo?
pi_117152479
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je zat vorige week nog te zaniken over dat handjevol baarden dat zat te protesteren op de Dam. Fuck, je wilde zelfs met wat vrienden die kant op gaan.

En nu zijn dodelijke slachtoffers plots een criterium.
pi_117152484
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, klopt. Dat zeggen mensen zoals jij en ik, wonende in een vinexwijk, met een baan, een stabiel inkomen, een sterke rechtsstaat en geen zorgen.
Hoe goed ben jij met Windows movie maker? Even samen een filmpje over de wandaden van de Nederlandse Neo-Nazis maken, goed beledigen en vervolgens zeggen dat Hofstad en zijn familie achter de film zitten, kijken of de makers vrijuit mogen - sowieso niet want moslims enzo :') - en hoelang het hem geen 'moer' uitmaakt. :')
pi_117152503
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Arme Pakistaanse minister.... Arme Bin Laden...
pi_117152602
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Arme Pakistaanse minister.... Arme Bin Laden...
Bin Laden was stinkend rijk. Hoe leefde hij?

Hij werd een sociale outcast, waarom?

Het gaat echt niet alleen om rijkdom, als je dat denkt. Armoede is wel een versnellende factor als het gaat om radicalisering. Waarom moet alles toch zo zwart-wit bij jou?
Allah Al Watan Al Malik
pi_117152618
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar is bij de posts van D_H toch niet zo veel verdraaiing voor nodig? B-)
pi_117152731
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het ging idd al heel wat posts over doden ja, maar lezen is je sterkste kant niet hè?

Maar ik begrijp dat dat gerel in Haren volgens jou gelijk staat aan moorden en zo?
Laten we wel wezen, als het Marokkanen waren in Haren, dan had jij hier zitten schreeuwen dat het aan de Islamitische/c.q. Marokkaanse cultuur lag. Doden of geen doden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117152753
Weten we wel zeker dat de relschoppers in Haren geen moslims waren dan?
pi_117152775
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bin Laden was stinkend rijk. Hoe leefde hij?

Hij werd een sociale outcast, waarom?

Het gaat echt niet alleen om rijkdom, als je dat denkt. Armoede is wel een versnellende factor als het gaat om radicalisering. Waarom moet alles toch zo zwart-wit bij jou?
Het punt is dat het niet alleen losers en nitwits zijn die daarvoor kiezen, zoals jij beweerde.
pi_117152800
quote:
4s.gif Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef waht het volgende:
Ik denk dat Die Hofstadtgruppe en Nikita moslims zijn. Zij kunnen niet aantonen dat zij dat niet zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117152830
quote:
De twitterspraak van DG was anders niet echt in zijn voordeel.
pi_117152872
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het punt is dat het niet alleen losers en nitwits zijn die daarvoor kiezen, zoals jij beweerde.
Bin Laden was wel degelijk een loser. De sociale en maatschappelijke situatie van de Pakistaanse minister ken ik niet. Je wordt niet zomaar een radicaal of een terrorist. Jij lijkt te suggereren dat de Islam je wel even terrorist maakt. Dat is natuurlijk onzin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117152875
quote:
Volgens mij waren het joden. Haren zag, met de nadruk op 'zag', er namelijk uit als een chique stadje. Typisch zo'n plaats waar joden massaal heentrekken.
pi_117153043
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bin Laden was wel degelijk een loser. De sociale en maatschappelijke situatie van de Pakistaanse minister ken ik niet. Je wordt niet zomaar een radicaal of een terrorist. Jij lijkt te suggereren dat de Islam je wel even terrorist maakt. Dat is natuurlijk onzin.
Niet even, maar het helpt heel erg!
pi_117153052
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij waren het joden. Haren zag, met de nadruk op 'zag', er namelijk uit als een chique stadje. Typisch zo'n plaats waar joden massaal heentrekken.
Mocht de lokale glaszetter joods zijn is dat niet eens heel raar.
pi_117153224
quote:
15s.gif Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef waht het volgende:

[..]

Mocht de lokale glaszetter joods zijn is dat niet eens heel raar.
Zou er een diepere complot zijn en de hooligans en vandalen gesponsord worden door joodse aannemers?
pi_117153366
quote:
5s.gif Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou er een diepere complot zijn en de hooligans en vandalen gesponsord worden door joodse aannemers?
De eerste steen werd geworpen door een ingehuurde hangjongere.
pi_117153371
Linkse en moslimhumor. Snik.
pi_117153506
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Linkse en moslimhumor. Snik.
Nee, jij hebt gewoon geen humor en ontbeert het vermogen tot zelfspot- en reflectie. Je lijkt wel een moslim. :')
pi_117153508
Klopt. Bierblikjes naar mensen gooien is veel leuker.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117153528
Het is zionistenhumor mijnerzijds.
pi_117153585
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef waht het volgende:

[..]

De eerste steen werd geworpen door een ingehuurde hangjongere.
Wellicht, wellicht, maar bij een polonaise draait het altijd om de 2e man he, niet vergeten.
pi_117153672
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef waht het volgende:
Het is zionistenhumor mijnerzijds.
U liegt. Vuige linkse!
pi_117153700
D_H, is het niet godse irritant om chronisch opgefokt, boos, bang en gefrustreerd te zijn?
pi_117153729
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wellicht, wellicht, maar bij een polonaise draait het altijd om de 2e man he, niet vergeten.
Ik vertrouw op de benevelde kudde.
pi_117153786
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:07 schreef waht het volgende:

[..]

Ik vertrouw op de benevelde kudde.
Maar de HEERE Jezus is alleen voor den verloren schaep van Israel gestuurd, heb jij niks mee te maken.
pi_117153836
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
D_H, is het niet godse irritant om chronisch opgefokt, boos, bang en gefrustreerd te zijn?
Ik zou eens graag zijn omgang met een moslim in real life willen aanschouwen.
pi_117153905
quote:
Scherp, D_H lijkt er weinig van wakker te liggen dat Joodse burgers doelwit zijn gemaakt door radicalen, als je daar vanuit gaat moet je haast wel stellen dat alleen zijn omgeving hem beinvloed, dus dat hij of heel vaak is gepest door moslim etters of hij een toyboy is van de neo-nazi's, voor het genot.
pi_117153919
quote:
Geen idee, vertel het me eens.
pi_117153961
quote:
3s.gif Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar de HEERE Jezus is alleen voor den verloren schaep van Israel gestuurd, heb jij niks mee te maken.
Of misschien toch wel.
pi_117153987
quote:
15s.gif Op zondag 23 september 2012 16:10 schreef waht het volgende:

[..]

Of misschien toch wel.
Ben jij Joods?
pi_117154005
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Scherp, D_H lijkt er weinig van wakker te liggen dat Joodse burgers doelwit zijn gemaakt door radicalen, als je daar vanuit gaat moet je haast wel stellen dat alleen zijn omgeving hem beinvloed, dus dat hij of heel vaak is gepest door moslim etters of hij een toyboy is van de neo-nazi's, voor het genot.
Hofstad woont in een Vinex-wijk. Het is ergens dus wel logisch dat hij opgefokt en gefrustreerd is.
pi_117154014
quote:
15s.gif Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ben jij Joods?
Waar denk jij dat zijn Israël-adoratie vandaan komt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117154066
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waar denk jij dat zijn Israël-adoratie vandaan komt.
Waht, kssst!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')