abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117141273
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte van het feit hoe hij aan financiering voor de film is gekomen en op welke wijze hij de acteurs heeft misleid.

Maar ondertussen wel haantje de voorste zijn om een karikatuur te schetsen van andere fokkers.
Ik wens je veel succes dat iets strafrechtelijks in te vinden. En dat gaat het jou ook niet om.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117141290
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 10:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zo jezus val jij nog een partij extra doorde mand zeg! Inquisitie ala allah maar instellen dan?
Ik zal mijzelf nogmaals herhalen en het er maar op houden dat je gewoonweg niet wakker bent (of te dom bent om te poepen, dat sluit ik ook niet uit).

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:23 schreef Mutant01 het volgende:

En ik rep in geen enkele post over dat anti-islamisme strafbaar zou moeten zijn. Je fantasie slaat weer eens op hol, ironisch voor iemand die andere mensen afrekent op 't feit dat ze in Djins zouden geloven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141341
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes dat iets strafrechtelijks in te vinden. En dat gaat het jou ook niet om.
Zoveel succes heb ik daar niet voor nodig hoor. Deze meneer wordt al aangeklaagd door de acteurs.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141357
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zoveel succes heb ik daar niet voor nodig hoor. Deze meneer wordt al aangeklaagd door de acteurs.
Aanklagen kan iedereen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117141412
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Och, in dit topic zijn de moslims op fok anders ook aardig door de mand gevallen.
Ik snap dat niet. Wanneer iemand zegt; alle christenen moeten verwijderd worden uit de samenleving? Of het kanaal in? Dan denk je zo over de helft van mijn familie en ja dan zou ik ook niet treuren om de dood van dat soort oproepers. Net als ik niet zal treuren om de dood van de mensen die oproepen elke niet-gelovige van de aardbodem te willen vegen. De niet-gelovige minder rechten wil geven. En ja, ik geef dus ook de users gelijk dat ze geen traan zullen laten om deze extremistische man (die de film dus eigenlijk afgemaakt heeft)

Ik snap alleen het goedpraten niet wanneer het gaat om oproepen tot doden. Het is een film en de reden was dat Mohammed niet afgebeeld mocht worden. Wanneer dit het geval is, laat je toch Allah zelf uitmaken wat kan en wat niet kan? Ik denk echt niet dat de Allah zit te wachten op wantrouwen naar hem als Allah toe. want dit laat mij namelijk deze hele rellen zien. Geen paarlen voor de .... is ook in de Koran van toepassing.

Wanneer er opgeroepen gaat worden alle moslims te doden kan ik mij een dergelijke tegenoproep wel weer voorstellen tegenover de roeper die roept alle moslims te doden, maar dan alleen tegen de oproeper. Is hier niet het geval toch? Nu weet ik niet of dit in de film gedaan werd.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_117141447
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Haha, fraude en oplichting door een film te maken?
quote:

[..]

Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte van het feit hoe hij aan financiering voor de film is gekomen en op welke wijze hij de acteurs heeft misleid.

Wanneer ik een van die acteurs was, had ik ook een aanklacht ingediend. Ik zou nl uit mijzelf nooit aan een dergelijke film mee willen werken. Ik heb een gezin.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_117141456
Je zou bijna denken dat de mens intolerant is.
  zondag 23 september 2012 @ 10:46:52 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_117141458
quote:

[..]

.
Ach, dat was bij Galigula ook het geval, maar dat leverde iig een betere film op
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_117141464
Wat een revolutionaire mening, Paddy!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_117141488
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ow, iets gemist blijkbaar. Hier kan ik dan weer wel begrip voor opbrengen.

Het is zoiets als maagd je met kleren aan laten fotograferen en je vervolgens naakt in de playboy zien staan.
pi_117141521
Wat is precies de misleiding? Die acteurs weten toch prima welke rol ze spelen of zijn ze compleet achterlijk?
pi_117141528
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:46 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Wanneer ik een van die acteurs was, had ik ook een aanklacht ingediend. Ik zou nl uit mijzelf nooit aan een dergelijke film mee willen werken. Ik heb een gezin.
Tja, maar als een moslim dat zegt, dan val je voor de Hofstadgruppe 'door de mand' en ben je meteen iemand die kennelijk 'de gewelddadigheden goedpraat'.

Verder lees ik dat jij zelf niet op de hoogte bent van de redenering van Triggershot. Hoewel ik het ook met die redenering niet eens ben, schets jij in bovenstaande post een volledig ander beeld van wat er in het vorige deel van de reeks is gezegd. Ik hou het er maar op dat je even mee bent gegaan in de waan van Hofstadgruppe.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141535
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:46 schreef paddy het volgende:

[..]

[..]

Apart dat ze dat pas doen maanden nadat de film al op youtube stond.

Lijkt meer op een poging hun straatje schoon te vegen wegens de reacties van de moslims.
pi_117141549
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Wat een revolutionaire mening, Paddy!
:?
pi_117141568
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Tem het volgende:
Wat is precies de misleiding? Die acteurs weten toch prima welke rol ze spelen of zijn ze compleet achterlijk?
Nee, de film zou niet over Mohammed gaan
pi_117141583
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:51 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, de film zou niet over Mohammed gaan
Ze staan daar met een opgeplakte baard en een jurk en hebben geen flauw vermoeden waar het heen gaat? :?
pi_117141592
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Tem het volgende:
Nee en nee. Ze wisten welke rol ze speelden ja. Niet dat hun teksten nadien opnieuw door een ander ingesproken zouden worden, dat de film überhaupt over religie ging en dat het script geen reet te maken had met het eindproduct.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141604
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 10:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Ze staan daar met een opgeplakte baard en een jurk en hebben geen flauw vermoeden waar het heen gaat? :?
Nee, raar he. Hoeveel Hollywood films bevatten mensen met opgeplakte baarden en jurken en gaan niet over Mohammed?
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141606
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tja, maar als een moslim dat zegt, dan val je voor de Hofstadgruppe 'door de mand' en ben je meteen iemand die kennelijk 'de gewelddadigheden goedpraat'.

Verder lees ik dat jij zelf niet op de hoogte bent van de redenering van Triggershot. Hoewel ik het ook met die redenering niet eens ben, schets jij in bovenstaande post een volledig ander beeld van wat er in het vorige deel van de reeks is gezegd. Ik hou het er maar op dat je even mee bent gegaan in de waan van Hofstadgruppe.
Onzin, hij ziet de maker graag dood, simpel zat. Niet vreemd ook voor iemand die jaren de fundi uithing hier en nu opeens zogenaamd geen moslim meer is :')
pi_117141611
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 10:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Apart dat ze dat pas doen maanden nadat de film al op youtube stond.

Lijkt meer op een poging hun straatje schoon te vegen wegens de reacties van de moslims.
Ik weet niet hoelang die aanklachten er al liggen. Hebben de acteurs de film gezien voor hij uitkwam? Is niet de gewoonte toch?
pi_117141618
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee en nee. Ze wisten welke rol ze speelden ja. Niet dat hun teksten nadien opnieuw door een ander ingesproken zouden worden, dat de film überhaupt over religie ging en dat het script geen reet te maken had met het eindproduct.
Ok bedankt dat wist ik niet. Ik heb een paar minuten gekeken maar vond het bar slecht. Dan hebben ze wel een punt inderdaad.
pi_117141643
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 10:53 schreef Tem het volgende:

[..]

Volgens mij lopen de mannen tegenwoordig ook niet meer met pruiken rond en de vrouwen met enorme hoepels. En toch zijn daar films over gemaakt.

Film over vroeger hoeft niet perse film over Mohammed te zijn dus
pi_117141654
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 10:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, raar he. Hoeveel Hollywood films bevatten mensen met opgeplakte baarden en jurken en gaan niet over Mohammed?
Niet zo naïef, ze hadden wel degelijk een vermoeden kunnen hebben gezien de setting van de film. Maar nogmaals, dat nasynchroniseren is wel een flinke misleiding inderdaad.
pi_117141655
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:51 schreef paddy het volgende:

[..]

:?
Ik was sarcastisch omdat het een dertien in een dozijn-verhaal is. Je trapt nogal wat open deuren in.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_117141668
9.gif
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')