Het wordt steeds idioterquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Irakeesje het volgende:
dit al voorbij gekomen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)-dood-filmmaker.html
Cognitieve dissonantie. Wordt steeds moeilijker op te heffen vraagt dus om steeds zwaardere middelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat hebben al die moslims ineens? 15 jaar terug werd de profeet vast ook wel eens belachelijk gemaakt. heb ik een memo gemist of wat
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Irakeesje het volgende:
dit al voorbij gekomen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)-dood-filmmaker.html
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed gebaar van de minister.
quote:
quote:De man, Omar Djelli, had vandaag opgeroepen om in de wijk Porte d'Aix te protesteren tegen de Mohammed-cartoons. De autoriteiten hadden geen toestemming gegeven voor de manifestatie.
De ordediensten namen het zekere voor het onzekere en de politie rukte met zestig agenten uit. Een helikopter gaf bijstand. Er waren liefst dertig journalisten ter plaatse.
Woordvoerder
De manifestant sprak de journalisten toe. 'Ik ben dan wel de enige manifestant vandaag, maar ik ben de woordvoerder van een stilzwijgende meerderheid.'
Huh? Goed gebaar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed gebaar van de minister.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij zou het prima vinden als de filmmaker vermoord wordt? Dat meen je toch niet?
Nou ja dan niet, hij heeft toch zoveel op z'n kerfstok.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verwacht je hier serieus antwoord op?
Is altijd zo. Altijd. Bijna alles wordt altijd enorm opgeblazen in de media. Ik zat een keer in China toen op een gegeven moment een familielid vroeg of alles in orde was omdat er ergens in een Chinees dorpje een uitbraak was van een of andere ziekte waaraan 5 mensen waren overleden want dat was hier op het nieuws gekomen. Ik zei "Hoe gaat het met jou dan? Ik hoorde dat er een busongeluk was in Parijs"quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
Apart dat ik in een islamitisch land zit - en toch geen reet merk van een of andere heisa.. Nobody gives a flying fuck.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja dan niet, hij heeft toch zoveel op z'n kerfstok.
Nope, vaak troll ik wel, maar dit meen ik echt, in zijn geval. De Islam beledigen niet, maar wat hij deed wel.quote:
Wat heeft hij geflikt dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, vaak troll ik wel, maar dit meen ik echt, in zijn geval. De Islam beledigen niet, maar wat hij deed wel.
Wat heeft hij dan gedaan waarvoor hij de dood verdient volgens jou?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, vaak troll ik wel, maar dit meen ik echt, in zijn geval. De Islam beledigen niet, maar wat hij deed wel.
- Bekennen dat het puur om provocatie ging.quote:
Zie bovenstaand lijstje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan waarvoor hij de dood verdient volgens jou?
Het is dan ook een dikke anti-semiet. Dat is misschien nog wel het meest frappante. Dat realiseren veel van zijn medestanders ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
- Bekennen dat het puur om provocatie ging.
- De acteurs misleiden en hun leven zo in gevaar brengen.
-Tussen de Islamitische wereld en Israël proberen op te stoken, door te zeggen dat hij Joods was, Joodse financiers voor de film had.
Er is al veel bloed door zijn acties gevloeid, waaronder mensen die er niets mee te maken hebben, en meteen na zo een rel, zegt hij dat er Joodse financiers achter zitten, dus uit op nog meer bloedvloeien, dan hoef je wmb echt niet alleen vervolgd te worden alleen voor oplichting als je het mij vraagt. Laat hem maar lekker zijn eigen leven vrezen, ipv die acteurs en de Joden die mogelijk doelwit zijn door zijn idiote uitspraken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is dan ook een dikke anti-semiet. Dat is misschien nog wel het meest frappante. Dat realiseren veel van zijn medestanders ook helemaal niet.
De doodstraf verdient hij imo niet (voor het bovenstaande). Maar hij dient wel achter tralies te worden gezet voor oplichting/misleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |