Thanx , ik ga het morgen ff doorlezenquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.koranonline.nl(...)t_from=&ucat=2&go=NL
15.000 manquote:Op vrijdag 21 september 2012 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
Ach in Nederland rellen we door een debiele film en Facebook in een Gronings dorp.
wat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:05 schreef Vasilevski het volgende:
In Haren worden de nagels aan de doodskist van het kapitaal geslagen. In Engeland waren vorig jaar die rellen, en toen werd het achteraf ook allemaal goedgepraat, want die jongeren hadden natuurlijk moeite met hun biculturele identiteit en met overheidsbezuinigingen en zo. Want iedereen heeft gvd gewoon recht op nieuwe Nikes, een plasma-tv, en die kk fascistische politie moet gewoon even stilstaan terwijl ze in elkaar gebeukt worden.
Toch is dat exact wat je doet:quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:20 schreef moussie het volgende:
[..]
Ga toch fietsen met je insinuaties, en je belachelijke pogingen mij daarmee de mond te snoeren. Ik maak iemand erop attent dat dat selectieve gequote nergens op slaat.
De bekende context truuk.quote:Op vrijdag 21 september 2012 21:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bijbelfundamentalisten de Koran laten interpreteren, right.
Spreek je na letterlijk die gast nou, boy oh boy, wel fijn dat je een eigen gevormd mening hebt iig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:36 schreef fp7igx het volgende:
[..]
De bekende context truuk.,de koran is een grote drama man wordt wakker waarom denk je dat er zoveel geweld is in moslim landen. Dat filmpje is geniaal de islam is een geloof van haat.
Deze is ook geniaal gaat over de jihad.
Ik heb zeker een eigen mening hoor over de islam.. wat een grap. en vooral een geloof van vrede.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Spreek je na letterlijk die gast nou, boy oh boy, wel fijn dat je een eigen gevormd mening hebt iig.
Gelukkig kan je wel begrijpend lezen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:49 schreef fp7igx het volgende:
[..]
Ik heb zeker een eigen mening hoor over de islam.. wat een grap. en vooral een geloof van vrede.![]()
Zo krankzinnig is het inderdaad.quote:
Ik quote ook een stukje bijbel zonder context, ja .. om te laten zien dat het weinig zegt zonder die context.quote:Op vrijdag 21 september 2012 22:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch is dat exact wat je doet:
Wat heeft dat filmpje met selectief quoten te maken? En wat heeft het afkeuren van extremisten te maken met het generaliseren van alle moslims? Natuurlijk moet je je afzetten tegen dat soort mafketels met hun dogmatische denkbeelden, no matter uit welke ideologie die voortkomt.quote:
Inderdaad, gewoon plagiaat dus. Mo kon zelf niks bedenken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 20:57 schreef moussie het volgende:
[..]
Zo ongeveer hetzelfde als Jezus zei dus
Lukas 19:27. Doch deze mijn vijanden, die niet hebben gewild, dat ik over hen koning zoude zijn, brengt ze hier, en slaat ze hier voor mij dood.
Je beseft dat het christendom net zo goed leentjebuur heeft gespeeld bij oudere (heidense) religies?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon plagiaat dus. Mo kon zelf niks bedenken.
Oh je snapt het echt niet? Of schaam je je na het zien van dat filmpje dat jij het type bent waar ze over klaagt? Dat mensen zoals jij het toestaan dat die gasten daar Hitler-style toespraken doen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef moussie het volgende:
[..]
Ik quote ook een stukje bijbel zonder context, ja .. om te laten zien dat het weinig zegt zonder die context.
[..]
Wat heeft dat filmpje met selectief quoten te maken? En wat heeft het afkeuren van extremisten te maken met het generaliseren van alle moslims? Natuurlijk moet je je afzetten tegen dat soort mafketels met hun dogmatische denkbeelden, no matter uit welke ideologie die voortkomt.
Mohamed vrede zij met hem was alleen de Arabische taal machtig. En zelfs die kon hij niet lezen. De eerste Arabische bijbel was pas een paar honderd jaar later beschikbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon plagiaat dus. Mo kon zelf niks bedenken.
Nee. Het NT is niet gejat. Het OT is het boek van de joden. Niks heidens aan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je beseft dat het christendom net zo goed leentjebuur heeft gespeeld bij oudere (heidense) religies?
Natuurlijk. Vooral blijven volhouden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mohamed vrede zij met hem was alleen de Arabische taal machtig. En zelfs die kon hij niet lezen. De eerste Arabische bijbel was pas een paar honderd jaar later beschikbaar.
Dus nee. De bron daarentegen is wel hetzelfde: God/Allah²
ga je geschiedenis eens ophalen , dan kom je tot andere conclusiesquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Natuurlijk. Vooral blijven volhouden.
Wie zegt dat er in die tijd nog geen vertalingen waren van de bijbel en thora?
Of iemand die wel vreemde talen kon lezen heeft het hem ingefluisterd.
Och, zolang ze alleen maar hun eigen land vernielen.....prima.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Dance99Vv het volgende:
En we gaan vandaag gewoon verder, Nigeria
uit de telegraaf
Groot moslimprotest in Nigeria
Tienduizenden moslims zijn zaterdag de straat opgegaan in Kano, de tweede stad van Nigeria. De kilometerslange mensenmassa protesteert tegen het geruchtmakende anti-islamitische filmpje uit de Verenigde Staten. De betogers riepen leuzen tegen Amerika, Israël en „de vijanden van de islam”.
En dit stukje uit het artikel geeft aan dat er waarschijnlijk nog wel wat christenen vermoord gaan worden:
Kano ligt in het noorden van Nigeria. De meeste inwoners van dat gebied zijn moslims. In de streek is de extremistische beweging Boko Haram actief
http://www.telegraaf.nl/b(...)st_in_Nigeria__.html
ach wat kortzichtig (voor hun is de hele wereld "hun eigen land" dat allah toebehoortquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Och, zolang ze alleen maar hun eigen land vernielen.....prima.
Ach ja, god sprak ook alleen maar arabisch en vind je alleen leuk als je een arabische naam hebtquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mohamed vrede zij met hem was alleen de Arabische taal machtig. En zelfs die kon hij niet lezen. De eerste Arabische bijbel was pas een paar honderd jaar later beschikbaar.
inderdaad best wel apart ja, maar eigenlijk komt het erop neer dat god/allah helemaal niet zo content met de mens en zijn gedachtengoed isquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach ja, god sprak ook alleen maar arabisch en vind je alleen leuk als je een arabische naam hebttoch apart voor de kreator der realiteit!
Kan hem geeneens ongelijk geven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:17 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
inderdaad best wel apart ja, maar eigenlijk komt het erop neer dat god/allah helemaal niet zo content met de mens en zijn gedachtengoed is
Oh, er komen deze week nog meer protesten hoor:quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Dance99Vv het volgende:
En we gaan vandaag gewoon verder, Nigeria
uit de telegraaf
Groot moslimprotest in Nigeria
Tienduizenden moslims zijn zaterdag de straat opgegaan in Kano, de tweede stad van Nigeria. De kilometerslange mensenmassa protesteert tegen het geruchtmakende anti-islamitische filmpje uit de Verenigde Staten. De betogers riepen leuzen tegen Amerika, Israël en „de vijanden van de islam”.
En dit stukje uit het artikel geeft aan dat er waarschijnlijk nog wel wat christenen vermoord gaan worden:
Kano ligt in het noorden van Nigeria. De meeste inwoners van dat gebied zijn moslims. In de streek is de extremistische beweging Boko Haram actief
http://www.telegraaf.nl/b(...)st_in_Nigeria__.html
Het NT vertoont, net als het OT, overeenkomsten met oudere religies.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee. Het NT is niet gejat. Het OT is het boek van de joden. Niks heidens aan.
Is het nou zo veel moeite voor desbetreffende god even een seintje te geven ? 'Hoi, ben er nog!' is genoeg...quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo een foutje? Daarmee doe je dat wat je evolutie noemt tekort. Naast ellende heeft het ook veel goede dingen bewerkstelligd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:45 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Is het nou zo veel moeite voor desbetreffende god even een seintje te geven ? 'Hoi, ben er nog!' is genoeg...
50.000 geleden begonnen de mensen met sprookjes verzinnen omdat ze sommige dingen niet begrepen, cool, niets mis mee. Maar het is nu wel goed geweest. We weten nu meer. Hansje en Grietje zijn niet meer nodig. Als mensheid kunnen we dit achter ons laten als een foutje in onze evolutie.
Welnee man. 2 miljoen jaar menselijke evolutie. Religie is niets meer als een kleine vlek erop.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoezo een foutje? Daarmee doe je dat wat je evolutie noemt tekort. Naast ellende heeft het ook veel goede dingen bewerkstelligd.
Toch steek jij er als atheïst meer tijd in dan de gemiddelde gelovige. Serieus, kijk je er ook onnozel bij?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welnee man. 2 miljoen jaar menselijke evolutie. Religie is niets meer als een kleine vlek erop.
Kansloos antwoord. Je kan niet anders natuurlijk omdat inhoudelijk erop in gaan je geloof in de prullebak gooit, maar dat maakt het nog niet minder triest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch steek jij er als atheïst meer tijd in dan de gemiddelde gelovige. Serieus, kijk je er ook onnozel bij?²
Jij vindt geloof/religie een vlek op de "evolutie". Dat mag je vinden, maar je steekt er toch meer tijd in dan de meeste gelovigen. Dat is toch wel grappig en raar tegelijkertijd. Het kan niet anders of je blik is onnozel op dat moment.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kansloos antwoord. Je kan niet anders natuurlijk omdat inhoudelijk erop in gaan je geloof in de prullebak gooit, maar dat maakt het nog niet minder triest.
Noodgedwongen omdat gelovigen ongelovigen terroriseren met hun bizarre voorkeuren en eisen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vindt geloof/religie een vlek op de "evolutie". Dat mag je vinden, maar je steekt er toch meer tijd in dan de meeste gelovigen.
Ok, laat ik je for the sake of the argument gelijk geven en met je mee gaan. Maar waarom dan die onnozele blik?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Noodgedwongen omdat gelovigen ongelovigen terroriseren met hun bizarre voorkeuren en eisen.
Zeg nu eens gewoon zonder omwegen wat jij van deze situatie vindt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ok, laat ik je for the sake of the argument gelijk geven en met je mee gaan. Maar waarom dan die onnozele blik?![]()
Dat kan ik geen vereiste zijn.²
Dat klopt, het heeft echter wel veel bewerkstelligd. Zonder religie was Europa bijvoorbeeld nooit zo groot geworden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Welnee man. 2 miljoen jaar menselijke evolutie. Religie is niets meer als een kleine vlek erop.
Ik vind dat de makers van deze film to justice gebracht moeten worden. Ik ben er van overtuigd dat de makers van deze akelige Windows moviemaker filmpje de Moslims willen kwetsen. En dat is ze gelukt. En als je er rationeel naar kijkt kun je niet anders dan concluderen dat de demonstraties van mijn broeders en zusters juist averechts werken, dus spelen ze de anti-Islammovement in de kaart. Helaas.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg nu eens gewoon zonder omwegen wat jij van deze situatie vindt.
Ik las dat je de situatie in Haren onwerkelijk vond,voel je hetzelfde over deze rellen en demonstraties?
Maar dat zouden je broeders en zusters toch zelf ook kunnen bedenken dat dit niet de manier is om hiermee om te gaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat de makers van deze film to justice gebracht moeten worden. Ik ben er van overtuigd dat de makers van deze akelige Windows moviemaker filmpje de Moslims willen kwetsen. En dat is ze gelukt. En als je er rationeel naar kijkt kun je niet anders dan concluderen dat de demonstraties van mijn broeders en zusters juist averechts werken, dus spelen ze de anti-Islammovement in de kaart. Helaas.²
Blijkbaar niet. Maar de Moslimgemeenschap is zo ontzettend groot. En zo ook het aantal meningen. Het lijken wel mensen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat zouden je broeders en zusters toch zelf ook kunnen bedenken dat dit niet de manier is om hiermee om te gaan?
Dus het ideaal van de Umma is exit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Maar de Moslimgemeenschap is zo ontzettend groot. En zo ook het aantal meningen. Het lijken wel mensen.²
Sorry man, ik kan niet in oneliners posten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus het ideaal van de Umma is exit?
Kolder. Jij besteed je hele leven aan onzin die de laatste duizend jaar verzonnen is. En dat op een miljoen jaar mensen... Haha imponerend hoor die laatste 1000 jaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vindt geloof/religie een vlek op de "evolutie". Dat mag je vinden, maar je steekt er toch meer tijd in dan de meeste gelovigen. Dat is toch wel grappig en raar tegelijkertijd. Het kan niet anders of je blik is onnozel op dat moment.
Je komt op mij over als de anti-homoïst die stiekem zelf het homoïsme belijdt.²
Nee Gert.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat klopt, het heeft echter wel veel bewerkstelligd. Zonder religie was Europa bijvoorbeeld nooit zo groot geworden.
Ik had het ook over de gemiddelde gelovige. En dan nog, als ik wil geloven, wat is dan jouw probleem?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kolder. Jij besteed je hele leven aan onzin die de laatste duizend jaar verzonnen is. En dat op een miljoen jaar mensen... Haha imponerend hoor die laatste 1000 jaar
het moslim geloof begint wel een steeds groter probleem te worden, dus ik zou je vraag willen beantwoorden met een ja. kusjequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het ook over de gemiddelde gelovige. En dan nog, als ik wil geloven, wat is dan jouw probleem?
En zou je aub je onnozele blik voor ons willen analyseren. Dank.²
wat hebben al die moslims ineens? 15 jaar terug werd de profeet vast ook wel eens belachelijk gemaakt. heb ik een memo gemist of watquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Irakeesje het volgende:
dit al voorbij gekomen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)-dood-filmmaker.html
Het wordt steeds idioterquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Irakeesje het volgende:
dit al voorbij gekomen?
Cognitieve dissonantie. Wordt steeds moeilijker op te heffen vraagt dus om steeds zwaardere middelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat hebben al die moslims ineens? 15 jaar terug werd de profeet vast ook wel eens belachelijk gemaakt. heb ik een memo gemist of wat
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Irakeesje het volgende:
dit al voorbij gekomen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed gebaar van de minister.
quote:
quote:De man, Omar Djelli, had vandaag opgeroepen om in de wijk Porte d'Aix te protesteren tegen de Mohammed-cartoons. De autoriteiten hadden geen toestemming gegeven voor de manifestatie.
De ordediensten namen het zekere voor het onzekere en de politie rukte met zestig agenten uit. Een helikopter gaf bijstand. Er waren liefst dertig journalisten ter plaatse.
Woordvoerder
De manifestant sprak de journalisten toe. 'Ik ben dan wel de enige manifestant vandaag, maar ik ben de woordvoerder van een stilzwijgende meerderheid.'
Huh? Goed gebaar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed gebaar van de minister.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij zou het prima vinden als de filmmaker vermoord wordt? Dat meen je toch niet?
Nou ja dan niet, hij heeft toch zoveel op z'n kerfstok.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verwacht je hier serieus antwoord op?
Is altijd zo. Altijd. Bijna alles wordt altijd enorm opgeblazen in de media. Ik zat een keer in China toen op een gegeven moment een familielid vroeg of alles in orde was omdat er ergens in een Chinees dorpje een uitbraak was van een of andere ziekte waaraan 5 mensen waren overleden want dat was hier op het nieuws gekomen. Ik zei "Hoe gaat het met jou dan? Ik hoorde dat er een busongeluk was in Parijs"quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
Apart dat ik in een islamitisch land zit - en toch geen reet merk van een of andere heisa.. Nobody gives a flying fuck.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja dan niet, hij heeft toch zoveel op z'n kerfstok.
Nope, vaak troll ik wel, maar dit meen ik echt, in zijn geval. De Islam beledigen niet, maar wat hij deed wel.quote:
Wat heeft hij geflikt dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, vaak troll ik wel, maar dit meen ik echt, in zijn geval. De Islam beledigen niet, maar wat hij deed wel.
Wat heeft hij dan gedaan waarvoor hij de dood verdient volgens jou?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, vaak troll ik wel, maar dit meen ik echt, in zijn geval. De Islam beledigen niet, maar wat hij deed wel.
- Bekennen dat het puur om provocatie ging.quote:
Zie bovenstaand lijstje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan waarvoor hij de dood verdient volgens jou?
Het is dan ook een dikke anti-semiet. Dat is misschien nog wel het meest frappante. Dat realiseren veel van zijn medestanders ook helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
- Bekennen dat het puur om provocatie ging.
- De acteurs misleiden en hun leven zo in gevaar brengen.
-Tussen de Islamitische wereld en Israël proberen op te stoken, door te zeggen dat hij Joods was, Joodse financiers voor de film had.
Er is al veel bloed door zijn acties gevloeid, waaronder mensen die er niets mee te maken hebben, en meteen na zo een rel, zegt hij dat er Joodse financiers achter zitten, dus uit op nog meer bloedvloeien, dan hoef je wmb echt niet alleen vervolgd te worden alleen voor oplichting als je het mij vraagt. Laat hem maar lekker zijn eigen leven vrezen, ipv die acteurs en de Joden die mogelijk doelwit zijn door zijn idiote uitspraken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is dan ook een dikke anti-semiet. Dat is misschien nog wel het meest frappante. Dat realiseren veel van zijn medestanders ook helemaal niet.
De doodstraf verdient hij imo niet (voor het bovenstaande). Maar hij dient wel achter tralies te worden gezet voor oplichting/misleiding.
Misschien gaat hij nog wel de bak in, want hij mocht voor vijf jaar niet een computer aanraken, omdat hij veroordeeld is voor fraude.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is dan ook een dikke anti-semiet. Dat is misschien nog wel het meest frappante. Dat realiseren veel van zijn medestanders ook helemaal niet.
De doodstraf verdient hij imo niet (voor het bovenstaande). Maar hij dient wel achter tralies te worden gezet voor oplichting/misleiding.
Blijkbaar is het een cultureel iets, iemand dood willen vanwege onzinnige redenen.quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een cultureel iets, iemand dood willen vanwege onzinnige redenen.
Ik zeg dit niet vaak, maar ik durf mijzelf een beter persoon te noemen dan jou, omdat ik NIEMANDS dood toejuich. Zelfs toen Bin Laden gedood was verbaasde ik me over het feit dat mensen juichen over het feit dat iemand gedood is
Je bent een onwaardig persoon Triggershot.
BAM! Het is een cultureel iets.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een cultureel iets, iemand dood willen vanwege onzinnige redenen.
Ik zeg dit niet vaak, maar ik durf mijzelf een beter persoon te noemen dan jou, omdat ik NIEMANDS dood toejuich. Zelfs toen Bin Laden gedood was verbaasde ik me over het feit dat mensen juichen over het feit dat iemand gedood is
Je bent een onwaardig persoon Triggershot.
Mensen gemanipuleerd in het hebben van een kort lontje.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
- Bekennen dat het puur om provocatie ging.
- De acteurs misleiden en hun leven zo in gevaar brengen.
-Tussen de Islamitische wereld en Israël proberen op te stoken, door te zeggen dat hij Joods was, Joodse financiers voor de film had.
Een Islamitisch iets denk ik, kenmerkend.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
BAM! Het is een cultureel iets.
Zo vermoeiend dit soort mensen.
Zelfs niet de bak in.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De reacties dienen ook wel in een bepaalde context te worden bezien. Jij gaat weer even lekker uit van je veilige toetsenbordsituatie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen gemanipuleerd in het hebben van een kort lontje.
Mensen gedwongen om een ambassade te bestormen en onschuldige mensen te vermoorden om een belachelijk filmpje.
Mensen vlaggen gegeven om te gaan verbranden.
Mensen molotovcocktails gegeven om gebouwen mee plat te branden.
Echt he! Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Je kunt iemand die zo'n filmpje heeft gemaakt niet verantwoordelijk stellen voor de bezopen daden die daarop volgden.
Het is gewoon buiten proporties.
De enige juiste acties die mensen die zich hierdoor zo zwaar beledigd voelen hadden mogen doen, is naar de rechtbank stappen om een oordeel te vragen aan de gerechtigde instanties, of zelf een belachelijk filmpje te maken.
Deze reacties zijn zwaar overtrokken en hebben niets meer met dat filmpje te maken.
Als je goed gelezen hebt, heb ik het niet over het beledigen van de Islam, ik heb het over onschuldige mensen misbruiken voor zijn iets wat vage doel, zoals de acteurs en zeggen dat de joden er achter zitten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mensen gemanipuleerd in het hebben van een kort lontje.
Mensen gedwongen om een ambassade te bestormen en onschuldige mensen te vermoorden om een belachelijk filmpje.
Mensen vlaggen gegeven om te gaan verbranden.
Mensen molotovcocktails gegeven om gebouwen mee plat te branden.
Echt he! Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Je kunt iemand die zo'n filmpje heeft gemaakt niet verantwoordelijk stellen voor de bezopen daden die daarop volgden.
Het is gewoon buiten proporties.
De enige juiste acties die mensen die zich hierdoor zo zwaar beledigd voelen hadden mogen doen, is naar de rechtbank stappen om een oordeel te vragen aan de gerechtigde instanties, of zelf een belachelijk filmpje te maken.
Deze reacties zijn zwaar overtrokken en hebben niets meer met dat filmpje te maken.
Oplichting mag, aldus Refragmental.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zelfs niet de bak in.
Zo'n mafkees dien je gewoon boven te staan en te negeren.
Helaas kunnen heel veel mensen dit niet en tonen juist aan dat deze idioot wel degelijk gelijk heeft met z'n dom filmpje.
Wat zal het anders zijn? Een genetisch iets?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
BAM! Het is een cultureel iets.
Zo vermoeiend dit soort mensen.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een Islamitisch iets denk ik, kenmerkend.
Ik doe niets, jij doet niets, we staan er ook boven en negeren het ook, maar helaas zijn er idioten die dat niet doen, als je er vervolgens ook nog een schepje bovenop doet en vinger wijst naar mensen die er helemaal niets mee te maken hebben, dan zijn je bedoelingen duidelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Zelfs niet de bak in.
Zo'n mafkees dien je gewoon boven te staan en te negeren.
Helaas kunnen heel veel mensen dit niet en tonen juist aan dat deze idioot wel degelijk gelijk heeft met z'n dom filmpje.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oplichting mag, aldus Refragmental.
Tis geen wegmisbruikersquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee hoor.
Geef die vent maar een boete.
Ik denk het ook, een genetisch iets.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat zal het anders zijn? Een genetisch iets?
Het verbaast me hoeveel mensen van bepaalde culturen teruggrijpen naar geweld en anderen graag de dood in jagen.
Jij staat er niet boven. Je wilt deze man dood zien. Heb je net zelf gezegdquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik doe niets, jij doet niets, we staan er ook boven en negeren het ook, maar helaas zijn er idioten die dat niet doen, als je er vervolgens ook nog een schepje bovenop doet en vinger wijst naar mensen die er helemaal niets mee te maken hebben, dan zijn je bedoelingen duidelijk.
Jij wilt iemand die opstookt tussen Israel en de moslimwereld, waar al de nodige spanningen zijn een boete geven, je hebt geen idee wat ik van jou vind in deze.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Jij staat er niet boven. Je wilt deze man dood zien. Heb je net zelf gezegdWat mij betreft geen haar beter dan de laagste personen ter wereld.
Iemand die eerder voor fraude is veroordeeld en zich nu nogmaals bedient van oplichting wil jij een boete geven?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:06 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Nee hoor.
Geef die vent maar een boete.
Ik heb enkel gesproken over het feit dat deze idioot de bak in moet.
Ik ben zelf tegen vrijheidsberoving voor slachtofferloze delicten.
En dat verdient dan de doodstraf!!!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je goed gelezen hebt, heb ik het niet over het beledigen van de Islam, ik heb het over onschuldige mensen misbruiken voor zijn iets wat vage doel, zoals de acteurs en zeggen dat de joden er achter zitten.
Nee, het verdient een boete.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En dat verdient dan de doodstraf!!!
Dat intereseert me werkelijk geen flikker wat jij vindtquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij wilt iemand die opstookt tussen Israel en de moslimwereld, waar al de nodige spanningen zijn een boete geven, je hebt geen idee wat ik van jou vind in deze.
Het huidige wereldbeeld laat toch duidelijk mijn gelijk zienquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik denk het ook, een genetisch iets.
Het zou ook gewoon iets menselijks kunnen zijn. Ik zeg maar wat. Als ik een ding heb ervaren is het wel het volgende. Het gaat helemaal niet om cultuur, religie of genen. Het gaat om persoonlijke leefsituatie. Denk jij dat een moslim uit de bovenklasse van Pakistan een molotovcocktail naar de Amerikaanse ambassade gaat smijten?
Denk nou eens na man. Je versimpelde visie van cultuur, religie of moslims in het algemeen is om van te huilen.
Mijn opvatting heeft niets met intellectualiteit te maken, evenmin jouw opvattingen daarover, het is een kwestie van moraliteit en gevoel voor rechtvaardigheid. Jij Ubermensch.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat intereseert me werkelijk geen flikker wat jij vindt
je hebt al aangetoond een intellectueel minderwaardig mens te zijn
Jouw wereldbeeld laat jouw gelijk zien inderdaad. Het feit dat je niet eens inhoudelijk op mijn argument in wil gaan spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Het huidige wereldbeeld laat toch duidelijk mijn gelijk zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |