Blijkbaar niet. Maar de Moslimgemeenschap is zo ontzettend groot. En zo ook het aantal meningen. Het lijken wel mensen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat zouden je broeders en zusters toch zelf ook kunnen bedenken dat dit niet de manier is om hiermee om te gaan?
Dus het ideaal van de Umma is exit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Maar de Moslimgemeenschap is zo ontzettend groot. En zo ook het aantal meningen. Het lijken wel mensen.²
Sorry man, ik kan niet in oneliners posten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus het ideaal van de Umma is exit?
Kolder. Jij besteed je hele leven aan onzin die de laatste duizend jaar verzonnen is. En dat op een miljoen jaar mensen... Haha imponerend hoor die laatste 1000 jaarquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij vindt geloof/religie een vlek op de "evolutie". Dat mag je vinden, maar je steekt er toch meer tijd in dan de meeste gelovigen. Dat is toch wel grappig en raar tegelijkertijd. Het kan niet anders of je blik is onnozel op dat moment.
Je komt op mij over als de anti-homoïst die stiekem zelf het homoïsme belijdt.²
Nee Gert.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat klopt, het heeft echter wel veel bewerkstelligd. Zonder religie was Europa bijvoorbeeld nooit zo groot geworden.
Ik had het ook over de gemiddelde gelovige. En dan nog, als ik wil geloven, wat is dan jouw probleem?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Kolder. Jij besteed je hele leven aan onzin die de laatste duizend jaar verzonnen is. En dat op een miljoen jaar mensen... Haha imponerend hoor die laatste 1000 jaar
het moslim geloof begint wel een steeds groter probleem te worden, dus ik zou je vraag willen beantwoorden met een ja. kusjequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het ook over de gemiddelde gelovige. En dan nog, als ik wil geloven, wat is dan jouw probleem?
En zou je aub je onnozele blik voor ons willen analyseren. Dank.²
wat hebben al die moslims ineens? 15 jaar terug werd de profeet vast ook wel eens belachelijk gemaakt. heb ik een memo gemist of watquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Irakeesje het volgende:
dit al voorbij gekomen?
http://www.nu.nl/buitenla(...)-dood-filmmaker.html
Het wordt steeds idioterquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Irakeesje het volgende:
dit al voorbij gekomen?
Cognitieve dissonantie. Wordt steeds moeilijker op te heffen vraagt dus om steeds zwaardere middelen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat hebben al die moslims ineens? 15 jaar terug werd de profeet vast ook wel eens belachelijk gemaakt. heb ik een memo gemist of wat
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:44 schreef Irakeesje het volgende:
dit al voorbij gekomen?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed gebaar van de minister.
quote:
quote:De man, Omar Djelli, had vandaag opgeroepen om in de wijk Porte d'Aix te protesteren tegen de Mohammed-cartoons. De autoriteiten hadden geen toestemming gegeven voor de manifestatie.
De ordediensten namen het zekere voor het onzekere en de politie rukte met zestig agenten uit. Een helikopter gaf bijstand. Er waren liefst dertig journalisten ter plaatse.
Woordvoerder
De manifestant sprak de journalisten toe. 'Ik ben dan wel de enige manifestant vandaag, maar ik ben de woordvoerder van een stilzwijgende meerderheid.'
Huh? Goed gebaar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed gebaar van de minister.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij zou het prima vinden als de filmmaker vermoord wordt? Dat meen je toch niet?
Nou ja dan niet, hij heeft toch zoveel op z'n kerfstok.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Verwacht je hier serieus antwoord op?
Is altijd zo. Altijd. Bijna alles wordt altijd enorm opgeblazen in de media. Ik zat een keer in China toen op een gegeven moment een familielid vroeg of alles in orde was omdat er ergens in een Chinees dorpje een uitbraak was van een of andere ziekte waaraan 5 mensen waren overleden want dat was hier op het nieuws gekomen. Ik zei "Hoe gaat het met jou dan? Ik hoorde dat er een busongeluk was in Parijs"quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
Apart dat ik in een islamitisch land zit - en toch geen reet merk van een of andere heisa.. Nobody gives a flying fuck.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja dan niet, hij heeft toch zoveel op z'n kerfstok.
Nope, vaak troll ik wel, maar dit meen ik echt, in zijn geval. De Islam beledigen niet, maar wat hij deed wel.quote:
Wat heeft hij geflikt dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, vaak troll ik wel, maar dit meen ik echt, in zijn geval. De Islam beledigen niet, maar wat hij deed wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |