abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117130279
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is dan ook een dikke anti-semiet. Dat is misschien nog wel het meest frappante. Dat realiseren veel van zijn medestanders ook helemaal niet.

De doodstraf verdient hij imo niet (voor het bovenstaande). Maar hij dient wel achter tralies te worden gezet voor oplichting/misleiding.
Misschien gaat hij nog wel de bak in, want hij mocht voor vijf jaar niet een computer aanraken, omdat hij veroordeeld is voor fraude.
pi_117130292
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zie bovenstaand lijstje.
Blijkbaar is het een cultureel iets, iemand dood willen vanwege onzinnige redenen. :N

Ik zeg dit niet vaak, maar ik durf mijzelf een beter persoon te noemen dan jou, omdat ik NIEMANDS dood toejuich. Zelfs toen Bin Laden gedood was verbaasde ik me over het feit dat mensen juichen over het feit dat iemand gedood is :N

Je bent een onwaardig persoon Triggershot.
pi_117130343
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Blijkbaar is het een cultureel iets, iemand dood willen vanwege onzinnige redenen. :N

Ik zeg dit niet vaak, maar ik durf mijzelf een beter persoon te noemen dan jou, omdat ik NIEMANDS dood toejuich. Zelfs toen Bin Laden gedood was verbaasde ik me over het feit dat mensen juichen over het feit dat iemand gedood is :N

Dankje. :)
pi_117130349
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef Refragmental het volgende:

[..]

BAM! Het is een cultureel iets.

Zo vermoeiend dit soort mensen.
  zaterdag 22 september 2012 @ 22:03:14 #280
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_117130369
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:55 schreef Triggershot het volgende:

[..]

- Bekennen dat het puur om provocatie ging.
- De acteurs misleiden en hun leven zo in gevaar brengen.
-Tussen de Islamitische wereld en Israël proberen op te stoken, door te zeggen dat hij Joods was, Joodse financiers voor de film had.
Mensen gemanipuleerd in het hebben van een kort lontje.
Mensen gedwongen om een ambassade te bestormen en onschuldige mensen te vermoorden om een belachelijk filmpje.
Mensen vlaggen gegeven om te gaan verbranden.
Mensen molotovcocktails gegeven om gebouwen mee plat te branden.

Echt he! Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Je kunt iemand die zo'n filmpje heeft gemaakt niet verantwoordelijk stellen voor de bezopen daden die daarop volgden.
Het is gewoon buiten proporties.
De enige juiste acties die mensen die zich hierdoor zo zwaar beledigd voelen hadden mogen doen, is naar de rechtbank stappen om een oordeel te vragen aan de gerechtigde instanties, of zelf een belachelijk filmpje te maken.
Deze reacties zijn zwaar overtrokken en hebben niets meer met dat filmpje te maken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_117130373
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een Islamitisch iets denk ik, kenmerkend.
pi_117130387
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is dan ook een dikke anti-semiet. Dat is misschien nog wel het meest frappante. Dat realiseren veel van zijn medestanders ook helemaal niet.

De doodstraf verdient hij imo niet (voor het bovenstaande). Maar hij dient wel achter tralies te worden gezet voor oplichting/misleiding.
Zelfs niet de bak in.
Zo'n mafkees dien je gewoon boven te staan en te negeren.

Helaas kunnen heel veel mensen dit niet en tonen juist aan dat deze idioot wel degelijk gelijk heeft met z'n dom filmpje.
pi_117130400
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef mazaru het volgende:

[..]

Mensen gedwongen om een ambassade te bestormen en onschuldige mensen te vermoorden om een belachelijk filmpje.

Echt he! Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Je kunt iemand die zo'n filmpje heeft gemaakt niet verantwoordelijk stellen voor de bezopen daden die daarop volgden.
De enige juiste acties die mensen die zich hierdoor zo zwaar beledigd voelen hadden mogen doen, is naar de rechtbank stappen om een oordeel te vragen aan de gerechtigde instanties, of zelf een belachelijk filmpje te maken.
Deze reacties zijn zwaar overtrokken en hebben niets meer met dat filmpje te maken.
De reacties dienen ook wel in een bepaalde context te worden bezien. Jij gaat weer even lekker uit van je veilige toetsenbordsituatie.
pi_117130409
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef mazaru het volgende:

[..]

Als je goed gelezen hebt, heb ik het niet over het beledigen van de Islam, ik heb het over onschuldige mensen misbruiken voor zijn iets wat vage doel, zoals de acteurs en zeggen dat de joden er achter zitten.
pi_117130417
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zelfs niet de bak in.

Helaas kunnen heel veel mensen dit niet en tonen juist aan dat deze idioot wel degelijk gelijk heeft met z'n dom filmpje.
Oplichting mag, aldus Refragmental.
pi_117130435
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat zal het anders zijn? Een genetisch iets?
Het verbaast me hoeveel mensen van bepaalde culturen teruggrijpen naar geweld en anderen graag de dood in jagen.
pi_117130438
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een Islamitisch iets denk ik, kenmerkend.
Uiteraard.
pi_117130476
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:03 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Zelfs niet de bak in.

Ik doe niets, jij doet niets, we staan er ook boven en negeren het ook, maar helaas zijn er idioten die dat niet doen, als je er vervolgens ook nog een schepje bovenop doet en vinger wijst naar mensen die er helemaal niets mee te maken hebben, dan zijn je bedoelingen duidelijk.
pi_117130490
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oplichting mag, aldus Refragmental.
Nee hoor.
Geef die vent maar een boete.
Ik heb enkel gesproken over het feit dat deze idioot de bak in moet.
Ik ben zelf tegen vrijheidsberoving voor slachtofferloze delicten.
pi_117130501
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee hoor.

Tis geen wegmisbruikers :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2012 22:07:32 ]
pi_117130507
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat zal het anders zijn? Een genetisch iets?
Het verbaast me hoeveel mensen van bepaalde culturen teruggrijpen naar geweld en anderen graag de dood in jagen.
Ik denk het ook, een genetisch iets.

Het zou ook gewoon iets menselijks kunnen zijn. Ik zeg maar wat. Als ik een ding heb ervaren is het wel het volgende. Het gaat helemaal niet om cultuur, religie of genen. Het gaat om persoonlijke leefsituatie. Denk jij dat een moslim uit de bovenklasse van Pakistan een molotovcocktail naar de Amerikaanse ambassade gaat smijten?

Denk nou eens na man. Je versimpelde visie van cultuur, religie of moslims in het algemeen is om van te huilen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2012 22:07:46 ]
pi_117130525
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik doe niets, jij doet niets, we staan er ook boven en negeren het ook, maar helaas zijn er idioten die dat niet doen, als je er vervolgens ook nog een schepje bovenop doet en vinger wijst naar mensen die er helemaal niets mee te maken hebben, dan zijn je bedoelingen duidelijk.
Jij staat er niet boven. Je wilt deze man dood zien. Heb je net zelf gezegd :D Wat mij betreft geen haar beter dan de laagste personen ter wereld.
pi_117130550
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Jij staat er niet boven. Je wilt deze man dood zien. Heb je net zelf gezegd :D Wat mij betreft geen haar beter dan de laagste personen ter wereld.
Jij wilt iemand die opstookt tussen Israel en de moslimwereld, waar al de nodige spanningen zijn een boete geven, je hebt geen idee wat ik van jou vind in deze. :')
pi_117130561
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:06 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ik heb enkel gesproken over het feit dat deze idioot de bak in moet.
Ik ben zelf tegen vrijheidsberoving voor slachtofferloze delicten.
Iemand die eerder voor fraude is veroordeeld en zich nu nogmaals bedient van oplichting wil jij een boete geven?

Wat genereus.

Slachtofferloze delicten? Que?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2012 22:09:49 ]
pi_117130569
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als je goed gelezen hebt, heb ik het niet over het beledigen van de Islam, ik heb het over onschuldige mensen misbruiken voor zijn iets wat vage doel, zoals de acteurs en zeggen dat de joden er achter zitten.
En dat verdient dan de doodstraf!!!
pi_117130589
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En dat verdient dan de doodstraf!!!
Nee, het verdient een boete. :')
pi_117130599
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jij wilt iemand die opstookt tussen Israel en de moslimwereld, waar al de nodige spanningen zijn een boete geven, je hebt geen idee wat ik van jou vind in deze. :')
Dat intereseert me werkelijk geen flikker wat jij vindt :D
je hebt al aangetoond een intellectueel minderwaardig mens te zijn :D
pi_117130644
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik denk het ook, een genetisch iets.

Het zou ook gewoon iets menselijks kunnen zijn. Ik zeg maar wat. Als ik een ding heb ervaren is het wel het volgende. Het gaat helemaal niet om cultuur, religie of genen. Het gaat om persoonlijke leefsituatie. Denk jij dat een moslim uit de bovenklasse van Pakistan een molotovcocktail naar de Amerikaanse ambassade gaat smijten?

Denk nou eens na man. Je versimpelde visie van cultuur, religie of moslims in het algemeen is om van te huilen.
Het huidige wereldbeeld laat toch duidelijk mijn gelijk zien :)
pi_117130647
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat intereseert me werkelijk geen flikker wat jij vindt :D
je hebt al aangetoond een intellectueel minderwaardig mens te zijn :D
Mijn opvatting heeft niets met intellectualiteit te maken, evenmin jouw opvattingen daarover, het is een kwestie van moraliteit en gevoel voor rechtvaardigheid. Jij Ubermensch. :')
pi_117130678
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Het huidige wereldbeeld laat toch duidelijk mijn gelijk zien :)
Jouw wereldbeeld laat jouw gelijk zien inderdaad. Het feit dat je niet eens inhoudelijk op mijn argument in wil gaan spreekt boekdelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')