Dat is juist het punt, de moslimwereld en Israel hebben al de nodige spanningen, waarom zou je daar nog extra olie op het vuur bij willen gooien en nog meer aanwakkeren tenzij je zelf geen anti-semiet bent - die filmproducer - heb je daar wel eens over nagedacht? Als je een film maakt, sta er gewoon als een man achter zoals Theo Van Gogh, of een Hirsi Ali, waarom betrek je er al kwetsbare minderheden mee wereldwijd?quote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en normaal gesproken zijn ze in de islamitische landen zo positief over israël. Dit kan alleen als stoken worden gezien als moslims een hekel aan joden hebben.
Ik kan wel gaan herhalen, maar deze film was niet bedoeld als Islamkritiek of satire.quote:Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Die film vertelt een verhaal over hoe vies en slecht joden zijn, dat is niet te vergelijken met de draak ergens mee steken.
Wat is dit voor rare beredenering? Je kunt de boel niet opstoken als er geen wantrouwen/haat is?quote:Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en normaal gesproken zijn ze in de islamitische landen zo positief over israël. Dit kan alleen als stoken worden gezien als moslims een hekel aan joden hebben.
Dus? Feit blijft dat moslims moorden en rellen om een fucking filmpje.quote:Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan wel gaan herhalen, maar deze film was niet bedoeld als Islamkritiek of satire.
Oke, wat dan als een moslim, een niet-moslim huurmoordenaar inhuurt om jou koud te maken, gaat er uberhaupt iemand vrijuit?quote:Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard. Zij zijn degene die mij koud maken om wat uitspraken.
Er is heel, heel weinig voor nodig om moslims op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare beredenering? Je kunt de boel niet opstoken als er geen wantrouwen/haat is?
Dat is een huurmoord, dan is er een opdracht.quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke, wat dan als een moslim, een niet-moslim huurmoordenaar inhuurt om jou koud te maken, gaat er uberhaupt iemand vrijuit?
Mutant kan jou daar als jurist meer over vertellen denk ik, maar in beide gevallen gaat het om een minimale juridische vervolging van ' aanzetten tot...'quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is een huurmoord, dan is er een opdracht.
Zucht.. dus dat maakt het een politieke propaganda film waarbij mensen zijn misleid bij het creëren ervan. Zou jij het waarderen als ineens een dikke nazi jouw posts zodanig verdraaid en aan de wereld kenbaar maakt, zodat het lijkt alsof het jouw woorden zijn?quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Feit blijft dat moslims moorden en rellen om een fucking filmpje.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mutant kan jou daar als jurist
Ja, echt allemaal potentiële rellers, moordenaars en terroristen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er is heel, heel weinig voor nodig om moslims op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er is heel, heel weinig voor nodig om autochtone jongeren op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.
Nee das niet leuk. Maar nog steeds geen rellen en moorden waard.quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zucht.. dus dat maakt het een politieke propaganda film waarbij mensen zijn misleid bij het creëren ervan. Zou jij het waarderen als ineens een dikke nazi jouw posts zodanig verdraaid en aan de wereld kenbaar maakt, zodat het lijkt alsof het jouw woorden zijn?
Ja hoop doden gevallen ja.quote:
Ik weet dat als straatjesmaker geconfronteerd worden met een opgeleid niet-Westers Nederlander een pijnlijk confrontatie kan zijn, maar gelukkig ga je er desondanks wel inhoudelijk op de punten in.quote:
Nee, klopt. Dat zeggen mensen zoals jij en ik, wonende in een vinexwijk, met een baan, een stabiel inkomen, een sterke rechtsstaat en geen zorgen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee das niet leuk. Maar nog steeds geen rellen en moorden waard.
Je stelt de criteria ook steeds maar bij als je het uitkomt niet ?quote:Op zondag 23 september 2012 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoop doden gevallen ja.
Het ging idd al heel wat posts over doden ja, maar lezen is je sterkste kant niet hè?quote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef gnaeus het volgende:
[..]
Je stelt de criteria ook steeds maar bij als je het uitkomt niet ?
Je zat vorige week nog te zaniken over dat handjevol baarden dat zat te protesteren op de Dam. Fuck, je wilde zelfs met wat vrienden die kant op gaan.quote:Op zondag 23 september 2012 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja hoop doden gevallen ja.
Hoe goed ben jij met Windows movie maker? Even samen een filmpje over de wandaden van de Nederlandse Neo-Nazis maken, goed beledigen en vervolgens zeggen dat Hofstad en zijn familie achter de film zitten, kijken of de makers vrijuit mogen - sowieso niet want moslims enzoquote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat zeggen mensen zoals jij en ik, wonende in een vinexwijk, met een baan, een stabiel inkomen, een sterke rechtsstaat en geen zorgen.
Arme Pakistaanse minister.... Arme Bin Laden...quote:Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, klopt. Dat zeggen mensen zoals jij en ik, wonende in een vinexwijk, met een baan, een stabiel inkomen, een sterke rechtsstaat en geen zorgen.
Bin Laden was stinkend rijk. Hoe leefde hij?quote:Op zondag 23 september 2012 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Arme Pakistaanse minister.... Arme Bin Laden...
Daar is bij de posts van D_H toch niet zo veel verdraaiing voor nodig?quote:Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zucht.. dus dat maakt het een politieke propaganda film waarbij mensen zijn misleid bij het creëren ervan. Zou jij het waarderen als ineens een dikke nazi jouw posts zodanig verdraaid en aan de wereld kenbaar maakt, zodat het lijkt alsof het jouw woorden zijn?
Laten we wel wezen, als het Marokkanen waren in Haren, dan had jij hier zitten schreeuwen dat het aan de Islamitische/c.q. Marokkaanse cultuur lag. Doden of geen doden.quote:Op zondag 23 september 2012 15:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het ging idd al heel wat posts over doden ja, maar lezen is je sterkste kant niet hè?
Maar ik begrijp dat dat gerel in Haren volgens jou gelijk staat aan moorden en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |