abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117145469
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zijn voorraadje stinkbommen?
Die heeft ze niet nodig, dat moge duidelijk zijn. :{w
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_117145540
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je kunt daarvoor beter bij je landgenoten aankloppen.
Dan mag generaliseren wel hè?
Heerlijke topicreeks waar na de fokmoslims ook links door de mand valt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117145601
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is er wat gebeurt inderdaad.
pi_117145658
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat is er wat gebeurt inderdaad.
Zekers. Iemand Triggershot nog gezien? Of is hij geband vanwege zijn moordoproep? Moet je de Aivd niet bellen of zo? :')
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117145698
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zekers. Iemand Triggershot nog gezien? Of is hij geband vanwege zijn moordoproep? Moet je de Aivd niet bellen of zo? :')
Jij hebt toch altijd een bijzondere manier van interpreteren van dingen. Nu heb ik geen idee war je het over hebt, maar ik denk dat er weer niks van klopt.
pi_117145725
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat. Ga jij nog moskeeën afbranden vandaag? Tis zondag namelijk.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_117145841
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hé kijk ik heb vriendjes van jou gevonden.

pi_117145933
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Hé kijk ik heb vriendjes van jou gevonden.

[ afbeelding ]
Ik ga niet naar pauperfeestjes :N

Trouwens 'kill fock die kankerdorp' klinkt echt als mijn vrienden ja :')

Afin, hier trouwens: Wereldwijde rellen & protesten om filmpje, nu met 53 doden #13
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 13:20:17 #209
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_117146000
quote:

[..]

Mooi toch?
Veel mensen die dit lezen en niet reageren. Maar wel langzaam doorkrijgen hoe de vork in de steel zit.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_117146022
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik ga niet naar pauperfeestjes :N

Trouwens 'kill fock die kankerdorp' klinkt echt als mijn vrienden ja :')

Afin, hier trouwens: Wereldwijde rellen & protesten om filmpje, nu met 53 doden #13
Ik ben het eens met Mutant niet met Triggershot.

Hij slaat door in deze. Maar het gaat niet om de islamkritiek maar om de provocatie en misleiding.

Goed, jij vindt weer dat mensen die een aanslag plegen op een moskee helden zijn , dus jij bent wel eens door de mand gevallen.
pi_117146053
quote:

[..]

Ik beklim zelden de berg van morele superioriteit dus aan mij is deze boodschap niet besteed. Ik weet dat ik een klootzak ben.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_117146097
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Mooi toch?
Veel mensen die dit lezen en niet reageren. Maar wel langzaam doorkrijgen hoe de vork in de steel zit.
Uiteraard.
Die zullen allemaal op de PVV stemmen en een abonnement op de Telegraaf nemen en dan komt alles goed.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 13:23:37 #213
341203 3-voud
pi_117146136
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Uiteraard.
Die zullen allemaal op de PVV stemmen en een abonnement op de Telegraaf nemen en dan komt alles goed.
Je voelt de bui al hangen he, zuurtje?
pi_117146157
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:23 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je voelt de bui al hangen he, zuurtje?
Klopt, net als bij de vorige verkiezingen. Wat een bui was dat.
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 13:24:48 #215
341203 3-voud
pi_117146198
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Klopt, net als bij de vorige verkiezingen. Wat een bui was dat.
Je mag proberen gevat te doen. Ik weet wel beter.
pi_117146433
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Uiteraard.
De PVV gaat die demonstrerende Egyptenaren en Libanezen dan een lesje leren!
pi_117150355
quote:

[..]

Doe maar. _O-
pi_117150427
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik ben het eens met Mutant niet met Triggershot.

Hij slaat door in deze. Maar het gaat niet om de islamkritiek maar om de provocatie en misleiding.

Hoezo sla ik door?
pi_117150459
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Doe maar. _O-
Vind je nog steeds dat deze minister goed bezig is? Of slik je die woorden in?
pi_117150495
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vind je nog steeds dat deze minister goed bezig is? Of slik je die woorden in?
Ik vind het absoluut zeer terecht dat hij nu - ook - mag vrezen voor zijn leven.
pi_117150663
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik vind het absoluut zeer terecht dat hij nu - ook - mag vrezen voor zijn leven.
Nee, dat bedoel ik niet, en dat weet je ook wel. Je vond dat hij goed bezig was met het uitloven van een beloning voor degene(n) die de filmmaker zouden doden. Vind je dat nu nog steeds?
pi_117150697
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 12:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo, weer bijgelezen uit verveling na een zakelijke plicht om de kachel brandend te houden.

[..]

Dat wat ik onderstreepte viel mij nogal op. Als rellende en terroriserende kutmarokkanen een kankergezwel van de samenleving worden genoemd wordt dat meteen verwijderd afgezien van de niet mis te verstane titels die men naar de hoofd geslingerd krijgt maar nu noem jij degenen die niets van jouw sprookjes moeten hebben anti islamitische elementen de kanker van onze samenleving oftewel een kankergewel. En een kankergezwel dient met wortel en tak weggesneden te worden of niet?
Het moge duidelijk zijn dat jij niets maar dan ook niets hebt met vrije meningsuiting of vrijheid van religie.
Vrijheid van religie houdt ook in dat mensen tegen een religie mogen zijn. Te moeilijk voor je?

Nou vraag ik mij af wat lieden zoals jij te zoeken hebben in de westerse samenleving wat volgens jou een kankergezwel is.
Ik raad je aan om naar een ander Hongaarse oogarts te gaan. Deze lijkt niet de juiste sterkte bij jouw te hebben opgemeten. Volgens mij zeg ik nergens dat mensen niet anti-islamitisch mogen zijn. Ik zeg wel dat deze mensen vaak helemaal niets met tolerantie en vrijheid te maken hebben en derhalve in mijn ogen de kanker van de samenleving vormen.

Daar maak jij vervolgens van dat ik zou hebben gezegd dat deze elementen weggesneden moeten worden. Nog een alinea later claim je dat ik zou hebben gezegd dat ik de Westerse samenleving een kankergezwel vind. Hilarisch en om te huilen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117150784
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet, en dat weet je ook wel. Je vond dat hij goed bezig was met het uitloven van een beloning voor degene(n) die de filmmaker zouden doden. Vind je dat nu nog steeds?
Als je je eens volgens jou inhoudelijk uitlegt waarom iemand daar op terug zou moeten komen, en ik je punt zie wil ik het best inslikken, terug op komen.
pi_117150813
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hm dus ik mag bij deze geld op jouw hoofd zetten?
pi_117150848
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Jij hebt toch altijd een bijzondere manier van interpreteren van dingen. Nu heb ik geen idee war je het over hebt, maar ik denk dat er weer niks van klopt.
Ik heb hem er meermaals op gewezen. Geeft niet, gun hem zijn fantasie. Anders kan hij niet meer claimen dat moslims en links door de mand zijn gevallen.

Dat zou ik ergens wel zielig vinden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117150849
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hm dus ik mag bij deze geld op jouw hoofd zetten?
Dat mag jij altijd liefje. O+
pi_117150902
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb hem er meermaals op gewezen. Geeft niet, gun hem zijn fantasie. Anders kan hij niet meer claimen dat moslims en links door de mand zijn gevallen.

Dat zou ik ergens wel zielig vinden.
Ha, triggershot ontkent het zelf niet eens man.
  zondag 23 september 2012 @ 15:14:22 #228
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_117150908
Dit is geen discussie meer. Een discussie kan namelijk zonder die persoonlijke aanvallen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_117150982
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 15:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als je je eens volgens jou inhoudelijk uitlegt waarom iemand daar op terug zou moeten komen, en ik je punt zie wil ik het best inslikken, terug op komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 15:15:54 ]
pi_117151003
Buiten dat, het is gewoon te absurd voor woorden. Een fucking filmpje waarom een vieze massamoordende pedofiel in de zeik wordt genomen is voor duizenden debielen aanleiding om te gaan rellen en moorden. Hoe fucking triest is dat? En het dan nog beamen ook :')
pi_117151010
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waarom zou hij zijn eigen mening ontkennen. Ik heb het over jouw verhaaltjes niet over de verhaaltjes van Triggershot.

* BUH MOSLIMS ZIJN DOOR DE MAND GEVALLEN, ZIE DIT TOPIC*

Dat verhaaltje. Niemand weet namelijk waar jij het over hebt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151063
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 15:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Buiten dat, het is gewoon te absurd voor woorden. Een fucking filmpje waarom een vieze massamoordende pedofiel in de zeik wordt genomen is voor duizenden debielen aanleiding om te gaan rellen en moorden. Hoe fucking triest is dat? En het dan nog beamen ook :')
Daarom misschien?
pi_117151108
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee Poekie. O+
Dat Wilders moet vrezen voor zijn leven, Salman Rushdie, Hirsi Ali, wat Theo Van Gogh is overkomen vind ik allemaal niet terecht, zij zijn tenminste allemaal eerlijk en duidelijk waar zij voor staan, ze lanceren niet iets en proberen vervolgens twee groepen tegenover elkaar op te stoken.
pi_117151166
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[..]

Daarom misschien?
Is het voor jou ZO moeilijk te begrijpen dat het Triggershot helemaal niet om de inhoud van het filmpje gaat?
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151178
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

[..]

Daarom misschien?
Onzin, D-H en zijn consorten wens ik de dood niet toe, zeker niet omdat hij Mohammed een pedofiel of idioot of massaverkrachter en de Koran dit en dat vindt, niet hij, maar de rellende moslim idioten moeten daarvoor moeten.

Mijn bezwaren gaan om heel wat andere dingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 15:20:52 ]
pi_117151227
pi_117151273
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Is het voor jou ZO moeilijk te begrijpen dat het Triggershot helemaal niet om de inhoud van het filmpje gaat?
Dan nog, maakt geen moer uit (hoe ongeloofwaardig dat ook is).
pi_117151275
quote:
Wat zou jij ermee willen doen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151390
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het maakt wel een moer uit, omdat de tegengeworpen argumenten niet kloppen. Als hij zegt dat een ander dood moet, niet vanwege de inhoud, maar vanwege de wijze waarop de inhoud is gecreëerd (door een ander in gevaar te brengen), dan is dat wezenlijk wat anders dan dat iemand dood moet vanwege de inhoud, wat jij hier aan de lopende band loopt te verkondigen. Voor mij hoeft het beiden niet, zoals ik als eerder kenbaar heb gemaakt.

Je moet wat meer nadenken en wat minder uit je nek kletsen. Dat helpt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151391
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee, een ver van mijn bed show maakt jou zeker geen moer uit, tot jij als onschuldige doelwit bent van die moslims omdat die heldhaftige producer jou er even heeft bij betrokken, je naasten moeten onderduiken of hen iets overkomt.
pi_117151447
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee Poekie. O+
Dat Wilders moet vrezen voor zijn leven, Salman Rushdie, Hirsi Ali, wat Theo Van Gogh is overkomen vind ik allemaal niet terecht, zij zijn tenminste allemaal eerlijk en duidelijk waar zij voor staan, ze lanceren niet iets en proberen vervolgens twee groepen tegenover elkaar op te stoken.
Heel internet staat vol met filmpjes die iedere religie afzeiken. Het enige wat deze gast heeft gedaan is laten zien dat hij gelijk heeft wat betreft zijn kritiek op de islam en zijn volgers: het zijn idioten.
pi_117151567
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het maakt wel een moer uit, omdat de tegengeworpen argumenten niet kloppen. Als hij zegt dat een ander dood moet, niet vanwege de inhoud, maar vanwege de wijze waarop de inhoud is gecreëerd (door een ander in gevaar te brengen), dan is dat wezenlijk wat anders dan dat iemand dood moet vanwege de inhoud, wat jij hier aan de lopende band loopt te verkondigen. Voor mij hoeft het beiden niet, zoals ik als eerder kenbaar heb gemaakt.

Je moet wat meer nadenken en wat minder uit je nek kletsen. Dat helpt.
Ben je nou echt zo gek dat je niet in kan zien dat het totale waanzin is dat zo'n filmpje maken überhaupt als 'mensen in gevaar brengen' kan worden gezien? Dat kan alleen maar als je stelt dat moslims agressieve haatdragende moordenaars zijn.
pi_117151610
quote:
14s.gif Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, een ver van mijn bed show maakt jou zeker geen moer uit, tot jij als onschuldige doelwit bent van die moslims omdat die heldhaftige producer jou er even heeft bij betrokken, je naasten moeten onderduiken of hen iets overkomt.
Dat is volledig, voor 100 procent, op het conto van die moslims te schrijven. En niemand anders.
pi_117151612
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Heel internet staat vol met filmpjes die iedere religie afzeiken. Het enige wat deze gast heeft gedaan is laten zien dat hij gelijk heeft wat betreft zijn kritiek op de islam en zijn volgers: het zijn idioten.
Hou toch op, hij heeft met zijn uitspraken rechtstreeks Israel en Joodse mensen rechtstreeks doelwit gemaakt door te zeggen dat hij zelf Israelisch is en 100+ Joodse donors heeft, waarom zou je dat in godsnaam doen als geen van beiden klopt, waarom laat je Joodse instanties gedwongen er toe bewegen uit vrees voor represailles dat ze niets met de film of met hem te maken hebben, waarom breng je de levens van de acteurs in gevaar en zeg je gewoon niet waarover het gaat. Nogmaals het gaat niet om de film, diegene die er van geniet kijkt er maar, diegene die zich er aan stoort negeert het maar, het gaat hier niet om die C-range movie, het gaat hier om dubieus en doelbewust opstoken.
pi_117151614
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het was helemaal geen islamkritische film. Als je dat dacht. Het was een politieke propagandafilm, zoals de maker zelf ook heeft gezegd. Je zou het in die zin (niet huilen over een Godwin) bijna kunnen vergelijken met die Ewige Jude.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151676
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is volledig, voor 100 procent, op het conto van die moslims te schrijven. En niemand anders.
Dus als een niet-moslim rivaal van jou, moslims opzet jou koud te maken vanwege jouw opmerkingen over de islam, maar zijn doel iets anders is, mogen zij opgepakt worden, maar die rivaal van jou mag vrijuit?
pi_117151681
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo gek dat je niet in kan zien dat het totale waanzin is dat zo'n filmpje maken überhaupt als 'mensen in gevaar brengen' kan worden gezien? Dat kan alleen maar als je stelt dat moslims agressieve haatdragende moordenaars zijn.
Nee, dat is geen totale waanzin, dat is de realiteit. Deze maker heeft derhalve bewust andere mensen in gevaar gebracht, door hen voor te liegen, zijn sponsors voor te liegen en anderen bepaalde woorden in de mond te leggen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151849
quote:
5s.gif Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hou toch op, hij heeft met zijn uitspraken rechtstreeks Israel en Joodse mensen rechtstreeks doelwit gemaakt door te zeggen dat hij zelf Israelisch is en 100+ Joodse donors heeft, waarom zou je dat in godsnaam doen als geen van beiden klopt, waarom laat je Joodse instanties gedwongen er toe bewegen uit vrees voor represailles dat ze niets met de film of met hem te maken hebben, waarom breng je de levens van de acteurs in gevaar en zeg je gewoon niet waarover het gaat. Nogmaals het gaat niet om de film, diegene die er van geniet kijkt er maar, diegene die zich er aan stoort negeert het maar, het gaat hier niet om die C-range movie, het gaat hier om dubieus en doelbewust opstoken.
Ja en normaal gesproken zijn ze in de islamitische landen zo positief over israël. Dit kan alleen als stoken worden gezien als moslims een hekel aan joden hebben.
pi_117151914
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het was helemaal geen islamkritische film. Als je dat dacht. Het was een politieke propagandafilm, zoals de maker zelf ook heeft gezegd. Je zou het in die zin (niet huilen over een Godwin) bijna kunnen vergelijken met die Ewige Jude.
Die film vertelt een verhaal over hoe vies en slecht joden zijn, dat is niet te vergelijken met de draak ergens mee steken.
pi_117151968
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dus als een niet-moslim rivaal van jou, moslims opzet jou koud te maken vanwege jouw opmerkingen over de islam, maar zijn doel iets anders is, mogen zij opgepakt worden, maar die rivaal van jou mag vrijuit?
Uiteraard. Zij zijn degene die mij koud maken om wat uitspraken.
pi_117151990
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja en normaal gesproken zijn ze in de islamitische landen zo positief over israël. Dit kan alleen als stoken worden gezien als moslims een hekel aan joden hebben.
Dat is juist het punt, de moslimwereld en Israel hebben al de nodige spanningen, waarom zou je daar nog extra olie op het vuur bij willen gooien en nog meer aanwakkeren tenzij je zelf geen anti-semiet bent - die filmproducer - heb je daar wel eens over nagedacht? Als je een film maakt, sta er gewoon als een man achter zoals Theo Van Gogh, of een Hirsi Ali, waarom betrek je er al kwetsbare minderheden mee wereldwijd?
pi_117151993
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Die film vertelt een verhaal over hoe vies en slecht joden zijn, dat is niet te vergelijken met de draak ergens mee steken.
Ik kan wel gaan herhalen, maar deze film was niet bedoeld als Islamkritiek of satire.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117151996
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat is dit voor rare beredenering? Je kunt de boel niet opstoken als er geen wantrouwen/haat is? :')
pi_117152061
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik kan wel gaan herhalen, maar deze film was niet bedoeld als Islamkritiek of satire.
Dus? Feit blijft dat moslims moorden en rellen om een fucking filmpje.
pi_117152067
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Uiteraard. Zij zijn degene die mij koud maken om wat uitspraken.
Oke, wat dan als een moslim, een niet-moslim huurmoordenaar inhuurt om jou koud te maken, gaat er uberhaupt iemand vrijuit?
pi_117152115
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat is dit voor rare beredenering? Je kunt de boel niet opstoken als er geen wantrouwen/haat is? :')
Er is heel, heel weinig voor nodig om moslims op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.
pi_117152147
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oke, wat dan als een moslim, een niet-moslim huurmoordenaar inhuurt om jou koud te maken, gaat er uberhaupt iemand vrijuit?
Dat is een huurmoord, dan is er een opdracht.
pi_117152193
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat is een huurmoord, dan is er een opdracht.
Mutant kan jou daar als jurist meer over vertellen denk ik, maar in beide gevallen gaat het om een minimale juridische vervolging van ' aanzetten tot...'
pi_117152207
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dus? Feit blijft dat moslims moorden en rellen om een fucking filmpje.
Zucht.. dus dat maakt het een politieke propaganda film waarbij mensen zijn misleid bij het creëren ervan. Zou jij het waarderen als ineens een dikke nazi jouw posts zodanig verdraaid en aan de wereld kenbaar maakt, zodat het lijkt alsof het jouw woorden zijn?
Allah Al Watan Al Malik
pi_117152223
quote:
3s.gif Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mutant kan jou daar als jurist
:D
pi_117152238
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Er is heel, heel weinig voor nodig om moslims op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.
Ja, echt allemaal potentiële rellers, moordenaars en terroristen. :')
  zondag 23 september 2012 @ 15:40:53 #262
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_117152248
quote:

[..]

Er is heel, heel weinig voor nodig om autochtone jongeren op te stoken. En dat laat alleen maar zien hoe haatdragend en simpel ze zijn.
pi_117152251
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zucht.. dus dat maakt het een politieke propaganda film waarbij mensen zijn misleid bij het creëren ervan. Zou jij het waarderen als ineens een dikke nazi jouw posts zodanig verdraaid en aan de wereld kenbaar maakt, zodat het lijkt alsof het jouw woorden zijn?
Nee das niet leuk. Maar nog steeds geen rellen en moorden waard.
pi_117152270
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Ja hoop doden gevallen ja.
pi_117152288
quote:
Ik weet dat als straatjesmaker geconfronteerd worden met een opgeleid niet-Westers Nederlander een pijnlijk confrontatie kan zijn, maar gelukkig ga je er desondanks wel inhoudelijk op de punten in.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 15:42:16 ]
pi_117152311
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee das niet leuk. Maar nog steeds geen rellen en moorden waard.
Nee, klopt. Dat zeggen mensen zoals jij en ik, wonende in een vinexwijk, met een baan, een stabiel inkomen, een sterke rechtsstaat en geen zorgen.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 23 september 2012 @ 15:42:41 #267
382130 gnaeus
Risu inepto res ineptior nulla
pi_117152325
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je stelt de criteria ook steeds maar bij als je het uitkomt niet ?
pi_117152465
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef gnaeus het volgende:

[..]

Je stelt de criteria ook steeds maar bij als je het uitkomt niet ?
Het ging idd al heel wat posts over doden ja, maar lezen is je sterkste kant niet hè?

Maar ik begrijp dat dat gerel in Haren volgens jou gelijk staat aan moorden en zo?
pi_117152479
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:41 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je zat vorige week nog te zaniken over dat handjevol baarden dat zat te protesteren op de Dam. Fuck, je wilde zelfs met wat vrienden die kant op gaan.

En nu zijn dodelijke slachtoffers plots een criterium.
pi_117152484
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, klopt. Dat zeggen mensen zoals jij en ik, wonende in een vinexwijk, met een baan, een stabiel inkomen, een sterke rechtsstaat en geen zorgen.
Hoe goed ben jij met Windows movie maker? Even samen een filmpje over de wandaden van de Nederlandse Neo-Nazis maken, goed beledigen en vervolgens zeggen dat Hofstad en zijn familie achter de film zitten, kijken of de makers vrijuit mogen - sowieso niet want moslims enzo :') - en hoelang het hem geen 'moer' uitmaakt. :')
pi_117152503
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Arme Pakistaanse minister.... Arme Bin Laden...
pi_117152602
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Arme Pakistaanse minister.... Arme Bin Laden...
Bin Laden was stinkend rijk. Hoe leefde hij?

Hij werd een sociale outcast, waarom?

Het gaat echt niet alleen om rijkdom, als je dat denkt. Armoede is wel een versnellende factor als het gaat om radicalisering. Waarom moet alles toch zo zwart-wit bij jou?
Allah Al Watan Al Malik
pi_117152618
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar is bij de posts van D_H toch niet zo veel verdraaiing voor nodig? B-)
pi_117152731
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het ging idd al heel wat posts over doden ja, maar lezen is je sterkste kant niet hè?

Maar ik begrijp dat dat gerel in Haren volgens jou gelijk staat aan moorden en zo?
Laten we wel wezen, als het Marokkanen waren in Haren, dan had jij hier zitten schreeuwen dat het aan de Islamitische/c.q. Marokkaanse cultuur lag. Doden of geen doden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117152753
Weten we wel zeker dat de relschoppers in Haren geen moslims waren dan?
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_117152775
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bin Laden was stinkend rijk. Hoe leefde hij?

Hij werd een sociale outcast, waarom?

Het gaat echt niet alleen om rijkdom, als je dat denkt. Armoede is wel een versnellende factor als het gaat om radicalisering. Waarom moet alles toch zo zwart-wit bij jou?
Het punt is dat het niet alleen losers en nitwits zijn die daarvoor kiezen, zoals jij beweerde.
pi_117152800
quote:
4s.gif Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef waht het volgende:
Ik denk dat Die Hofstadtgruppe en Nikita moslims zijn. Zij kunnen niet aantonen dat zij dat niet zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117152830
quote:
De twitterspraak van DG was anders niet echt in zijn voordeel.
pi_117152872
quote:
1s.gif Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het punt is dat het niet alleen losers en nitwits zijn die daarvoor kiezen, zoals jij beweerde.
Bin Laden was wel degelijk een loser. De sociale en maatschappelijke situatie van de Pakistaanse minister ken ik niet. Je wordt niet zomaar een radicaal of een terrorist. Jij lijkt te suggereren dat de Islam je wel even terrorist maakt. Dat is natuurlijk onzin.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117152875
quote:
Volgens mij waren het joden. Haren zag, met de nadruk op 'zag', er namelijk uit als een chique stadje. Typisch zo'n plaats waar joden massaal heentrekken.
pi_117153043
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bin Laden was wel degelijk een loser. De sociale en maatschappelijke situatie van de Pakistaanse minister ken ik niet. Je wordt niet zomaar een radicaal of een terrorist. Jij lijkt te suggereren dat de Islam je wel even terrorist maakt. Dat is natuurlijk onzin.
Niet even, maar het helpt heel erg!
pi_117153052
quote:
6s.gif Op zondag 23 september 2012 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij waren het joden. Haren zag, met de nadruk op 'zag', er namelijk uit als een chique stadje. Typisch zo'n plaats waar joden massaal heentrekken.
Mocht de lokale glaszetter joods zijn is dat niet eens heel raar.
pi_117153224
quote:
15s.gif Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef waht het volgende:

[..]

Mocht de lokale glaszetter joods zijn is dat niet eens heel raar.
Zou er een diepere complot zijn en de hooligans en vandalen gesponsord worden door joodse aannemers?
pi_117153366
quote:
5s.gif Op zondag 23 september 2012 15:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou er een diepere complot zijn en de hooligans en vandalen gesponsord worden door joodse aannemers?
De eerste steen werd geworpen door een ingehuurde hangjongere.
pi_117153371
Linkse en moslimhumor. Snik.
pi_117153506
quote:
9s.gif Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Linkse en moslimhumor. Snik.
Nee, jij hebt gewoon geen humor en ontbeert het vermogen tot zelfspot- en reflectie. Je lijkt wel een moslim. :')
pi_117153508
Klopt. Bierblikjes naar mensen gooien is veel leuker.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117153528
Het is zionistenhumor mijnerzijds.
pi_117153585
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef waht het volgende:

[..]

De eerste steen werd geworpen door een ingehuurde hangjongere.
Wellicht, wellicht, maar bij een polonaise draait het altijd om de 2e man he, niet vergeten.
pi_117153672
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef waht het volgende:
Het is zionistenhumor mijnerzijds.
U liegt. Vuige linkse!
pi_117153700
D_H, is het niet godse irritant om chronisch opgefokt, boos, bang en gefrustreerd te zijn?
pi_117153729
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wellicht, wellicht, maar bij een polonaise draait het altijd om de 2e man he, niet vergeten.
Ik vertrouw op de benevelde kudde.
pi_117153786
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 16:07 schreef waht het volgende:

[..]

Ik vertrouw op de benevelde kudde.
Maar de HEERE Jezus is alleen voor den verloren schaep van Israel gestuurd, heb jij niks mee te maken.
pi_117153836
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 16:06 schreef KoosVogels het volgende:
D_H, is het niet godse irritant om chronisch opgefokt, boos, bang en gefrustreerd te zijn?
Ik zou eens graag zijn omgang met een moslim in real life willen aanschouwen.
pi_117153905
quote:
Scherp, D_H lijkt er weinig van wakker te liggen dat Joodse burgers doelwit zijn gemaakt door radicalen, als je daar vanuit gaat moet je haast wel stellen dat alleen zijn omgeving hem beinvloed, dus dat hij of heel vaak is gepest door moslim etters of hij een toyboy is van de neo-nazi's, voor het genot.
pi_117153919
quote:
Geen idee, vertel het me eens.
pi_117153961
quote:
3s.gif Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Maar de HEERE Jezus is alleen voor den verloren schaep van Israel gestuurd, heb jij niks mee te maken.
Of misschien toch wel.
pi_117153987
quote:
15s.gif Op zondag 23 september 2012 16:10 schreef waht het volgende:

[..]

Of misschien toch wel.
Ben jij Joods?
pi_117154005
quote:
7s.gif Op zondag 23 september 2012 16:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Scherp, D_H lijkt er weinig van wakker te liggen dat Joodse burgers doelwit zijn gemaakt door radicalen, als je daar vanuit gaat moet je haast wel stellen dat alleen zijn omgeving hem beinvloed, dus dat hij of heel vaak is gepest door moslim etters of hij een toyboy is van de neo-nazi's, voor het genot.
Hofstad woont in een Vinex-wijk. Het is ergens dus wel logisch dat hij opgefokt en gefrustreerd is.
pi_117154014
quote:
15s.gif Op zondag 23 september 2012 16:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ben jij Joods?
Waar denk jij dat zijn Israël-adoratie vandaan komt.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')