Dat mag jij altijd liefje.quote:Op zondag 23 september 2012 15:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hm dus ik mag bij deze geld op jouw hoofd zetten?
Ha, triggershot ontkent het zelf niet eens man.quote:Op zondag 23 september 2012 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb hem er meermaals op gewezen. Geeft niet, gun hem zijn fantasie. Anders kan hij niet meer claimen dat moslims en links door de mand zijn gevallen.
Dat zou ik ergens wel zielig vinden.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha, triggershot ontkent het zelf niet eens man.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je je eens volgens jou inhoudelijk uitlegt waarom iemand daar op terug zou moeten komen, en ik je punt zie wil ik het best inslikken, terug op komen.
Waarom zou hij zijn eigen mening ontkennen. Ik heb het over jouw verhaaltjes niet over de verhaaltjes van Triggershot.quote:Op zondag 23 september 2012 15:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ha, triggershot ontkent het zelf niet eens man.
quote:Op zondag 23 september 2012 15:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je je eens volgens jou inhoudelijk uitlegt waarom iemand daar op terug zou moeten komen, en ik je punt zie wil ik het best inslikken, terug op komen.
Daarom misschien?quote:Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Buiten dat, het is gewoon te absurd voor woorden. Een fucking filmpje waarom een vieze massamoordende pedofiel in de zeik wordt genomen is voor duizenden debielen aanleiding om te gaan rellen en moorden. Hoe fucking triest is dat? En het dan nog beamen ook
Nee Poekie.quote:Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Buiten dat, het is gewoon te absurd voor woorden. Een fucking filmpje waarom een vieze massamoordende pedofiel in de zeik wordt genomen is voor duizenden debielen aanleiding om te gaan rellen en moorden. Hoe fucking triest is dat? En het dan nog beamen ook
Is het voor jou ZO moeilijk te begrijpen dat het Triggershot helemaal niet om de inhoud van het filmpje gaat?quote:
Onzin, D-H en zijn consorten wens ik de dood niet toe, zeker niet omdat hij Mohammed een pedofiel of idioot of massaverkrachter en de Koran dit en dat vindt, niet hij, maar de rellende moslim idioten moeten daarvoor moeten.quote:
Dan nog, maakt geen moer uit (hoe ongeloofwaardig dat ook is).quote:Op zondag 23 september 2012 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is het voor jou ZO moeilijk te begrijpen dat het Triggershot helemaal niet om de inhoud van het filmpje gaat?
Wat zou jij ermee willen doen?quote:Op zondag 23 september 2012 15:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wat doen we hiermee eigenlijk?
Het maakt wel een moer uit, omdat de tegengeworpen argumenten niet kloppen. Als hij zegt dat een ander dood moet, niet vanwege de inhoud, maar vanwege de wijze waarop de inhoud is gecreëerd (door een ander in gevaar te brengen), dan is dat wezenlijk wat anders dan dat iemand dood moet vanwege de inhoud, wat jij hier aan de lopende band loopt te verkondigen. Voor mij hoeft het beiden niet, zoals ik als eerder kenbaar heb gemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan nog, maakt geen moer uit (hoe ongeloofwaardig dat ook is).
Nee, een ver van mijn bed show maakt jou zeker geen moer uit, tot jij als onschuldige doelwit bent van die moslims omdat die heldhaftige producer jou er even heeft bij betrokken, je naasten moeten onderduiken of hen iets overkomt.quote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan nog, maakt geen moer uit (hoe ongeloofwaardig dat ook is).
Heel internet staat vol met filmpjes die iedere religie afzeiken. Het enige wat deze gast heeft gedaan is laten zien dat hij gelijk heeft wat betreft zijn kritiek op de islam en zijn volgers: het zijn idioten.quote:Op zondag 23 september 2012 15:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee Poekie.
Dat Wilders moet vrezen voor zijn leven, Salman Rushdie, Hirsi Ali, wat Theo Van Gogh is overkomen vind ik allemaal niet terecht, zij zijn tenminste allemaal eerlijk en duidelijk waar zij voor staan, ze lanceren niet iets en proberen vervolgens twee groepen tegenover elkaar op te stoken.
Ben je nou echt zo gek dat je niet in kan zien dat het totale waanzin is dat zo'n filmpje maken überhaupt als 'mensen in gevaar brengen' kan worden gezien? Dat kan alleen maar als je stelt dat moslims agressieve haatdragende moordenaars zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het maakt wel een moer uit, omdat de tegengeworpen argumenten niet kloppen. Als hij zegt dat een ander dood moet, niet vanwege de inhoud, maar vanwege de wijze waarop de inhoud is gecreëerd (door een ander in gevaar te brengen), dan is dat wezenlijk wat anders dan dat iemand dood moet vanwege de inhoud, wat jij hier aan de lopende band loopt te verkondigen. Voor mij hoeft het beiden niet, zoals ik als eerder kenbaar heb gemaakt.
Je moet wat meer nadenken en wat minder uit je nek kletsen. Dat helpt.
Dat is volledig, voor 100 procent, op het conto van die moslims te schrijven. En niemand anders.quote:Op zondag 23 september 2012 15:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, een ver van mijn bed show maakt jou zeker geen moer uit, tot jij als onschuldige doelwit bent van die moslims omdat die heldhaftige producer jou er even heeft bij betrokken, je naasten moeten onderduiken of hen iets overkomt.
Hou toch op, hij heeft met zijn uitspraken rechtstreeks Israel en Joodse mensen rechtstreeks doelwit gemaakt door te zeggen dat hij zelf Israelisch is en 100+ Joodse donors heeft, waarom zou je dat in godsnaam doen als geen van beiden klopt, waarom laat je Joodse instanties gedwongen er toe bewegen uit vrees voor represailles dat ze niets met de film of met hem te maken hebben, waarom breng je de levens van de acteurs in gevaar en zeg je gewoon niet waarover het gaat. Nogmaals het gaat niet om de film, diegene die er van geniet kijkt er maar, diegene die zich er aan stoort negeert het maar, het gaat hier niet om die C-range movie, het gaat hier om dubieus en doelbewust opstoken.quote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heel internet staat vol met filmpjes die iedere religie afzeiken. Het enige wat deze gast heeft gedaan is laten zien dat hij gelijk heeft wat betreft zijn kritiek op de islam en zijn volgers: het zijn idioten.
Het was helemaal geen islamkritische film. Als je dat dacht. Het was een politieke propagandafilm, zoals de maker zelf ook heeft gezegd. Je zou het in die zin (niet huilen over een Godwin) bijna kunnen vergelijken met die Ewige Jude.quote:Op zondag 23 september 2012 15:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Heel internet staat vol met filmpjes die iedere religie afzeiken. Het enige wat deze gast heeft gedaan is laten zien dat hij gelijk heeft wat betreft zijn kritiek op de islam en zijn volgers: het zijn idioten.
Dus als een niet-moslim rivaal van jou, moslims opzet jou koud te maken vanwege jouw opmerkingen over de islam, maar zijn doel iets anders is, mogen zij opgepakt worden, maar die rivaal van jou mag vrijuit?quote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is volledig, voor 100 procent, op het conto van die moslims te schrijven. En niemand anders.
Nee, dat is geen totale waanzin, dat is de realiteit. Deze maker heeft derhalve bewust andere mensen in gevaar gebracht, door hen voor te liegen, zijn sponsors voor te liegen en anderen bepaalde woorden in de mond te leggen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo gek dat je niet in kan zien dat het totale waanzin is dat zo'n filmpje maken überhaupt als 'mensen in gevaar brengen' kan worden gezien? Dat kan alleen maar als je stelt dat moslims agressieve haatdragende moordenaars zijn.
Ja en normaal gesproken zijn ze in de islamitische landen zo positief over israël. Dit kan alleen als stoken worden gezien als moslims een hekel aan joden hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou toch op, hij heeft met zijn uitspraken rechtstreeks Israel en Joodse mensen rechtstreeks doelwit gemaakt door te zeggen dat hij zelf Israelisch is en 100+ Joodse donors heeft, waarom zou je dat in godsnaam doen als geen van beiden klopt, waarom laat je Joodse instanties gedwongen er toe bewegen uit vrees voor represailles dat ze niets met de film of met hem te maken hebben, waarom breng je de levens van de acteurs in gevaar en zeg je gewoon niet waarover het gaat. Nogmaals het gaat niet om de film, diegene die er van geniet kijkt er maar, diegene die zich er aan stoort negeert het maar, het gaat hier niet om die C-range movie, het gaat hier om dubieus en doelbewust opstoken.
Die film vertelt een verhaal over hoe vies en slecht joden zijn, dat is niet te vergelijken met de draak ergens mee steken.quote:Op zondag 23 september 2012 15:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het was helemaal geen islamkritische film. Als je dat dacht. Het was een politieke propagandafilm, zoals de maker zelf ook heeft gezegd. Je zou het in die zin (niet huilen over een Godwin) bijna kunnen vergelijken met die Ewige Jude.
Uiteraard. Zij zijn degene die mij koud maken om wat uitspraken.quote:Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus als een niet-moslim rivaal van jou, moslims opzet jou koud te maken vanwege jouw opmerkingen over de islam, maar zijn doel iets anders is, mogen zij opgepakt worden, maar die rivaal van jou mag vrijuit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |