Die heeft ze niet nodig, dat moge duidelijk zijn.quote:
Dan mag generaliseren wel hè?quote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kunt daarvoor beter bij je landgenoten aankloppen.
Dat is er wat gebeurt inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dan mag generaliseren wel hè?
Heerlijke topicreeks waar na de fokmoslims ook links door de mand valt.
Zekers. Iemand Triggershot nog gezien? Of is hij geband vanwege zijn moordoproep? Moet je de Aivd niet bellen of zo?quote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is er wat gebeurt inderdaad.
Jij hebt toch altijd een bijzondere manier van interpreteren van dingen. Nu heb ik geen idee war je het over hebt, maar ik denk dat er weer niks van klopt.quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zekers. Iemand Triggershot nog gezien? Of is hij geband vanwege zijn moordoproep? Moet je de Aivd niet bellen of zo?
Tuurlijk mag dat. Ga jij nog moskeeën afbranden vandaag? Tis zondag namelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hé kijk ik heb vriendjes van jou gevonden.quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zekers. Iemand Triggershot nog gezien? Of is hij geband vanwege zijn moordoproep? Moet je de Aivd niet bellen of zo?
Ik ga niet naar pauperfeestjesquote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hé kijk ik heb vriendjes van jou gevonden.
[ afbeelding ]
Mooi toch?quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Mutant niet met Triggershot.quote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik ga niet naar pauperfeestjes
Trouwens 'kill fock die kankerdorp' klinkt echt als mijn vrienden ja
Afin, hier trouwens: Wereldwijde rellen & protesten om filmpje, nu met 53 doden #13
Ik beklim zelden de berg van morele superioriteit dus aan mij is deze boodschap niet besteed. Ik weet dat ik een klootzak ben.quote:Op zondag 23 september 2012 13:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi toch?
Veel mensen die dit lezen en niet reageren. Maar wel langzaam doorkrijgen hoe de vork in de steel zit.
Je voelt de bui al hangen he, zuurtje?quote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard.
Die zullen allemaal op de PVV stemmen en een abonnement op de Telegraaf nemen en dan komt alles goed.
Klopt, net als bij de vorige verkiezingen. Wat een bui was dat.quote:Op zondag 23 september 2012 13:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je voelt de bui al hangen he, zuurtje?
Je mag proberen gevat te doen. Ik weet wel beter.quote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, net als bij de vorige verkiezingen. Wat een bui was dat.
De PVV gaat die demonstrerende Egyptenaren en Libanezen dan een lesje leren!quote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Uiteraard.
Die zullen allemaal op de PVV stemmen en een abonnement op de Telegraaf nemen en dan komt alles goed.
Doe maar.quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hoezo sla ik door?quote:Op zondag 23 september 2012 13:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ben het eens met Mutant niet met Triggershot.
Hij slaat door in deze. Maar het gaat niet om de islamkritiek maar om de provocatie en misleiding.
Ik vind het absoluut zeer terecht dat hij nu - ook - mag vrezen voor zijn leven.quote:Op zondag 23 september 2012 15:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je nog steeds dat deze minister goed bezig is? Of slik je die woorden in?
Nee, dat bedoel ik niet, en dat weet je ook wel. Je vond dat hij goed bezig was met het uitloven van een beloning voor degene(n) die de filmmaker zouden doden. Vind je dat nu nog steeds?quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut zeer terecht dat hij nu - ook - mag vrezen voor zijn leven.
Ik raad je aan om naar een ander Hongaarse oogarts te gaan. Deze lijkt niet de juiste sterkte bij jouw te hebben opgemeten. Volgens mij zeg ik nergens dat mensen niet anti-islamitisch mogen zijn. Ik zeg wel dat deze mensen vaak helemaal niets met tolerantie en vrijheid te maken hebben en derhalve in mijn ogen de kanker van de samenleving vormen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:26 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zo, weer bijgelezen uit verveling na een zakelijke plicht om de kachel brandend te houden.
[..]
Dat wat ik onderstreepte viel mij nogal op. Als rellende en terroriserende kutmarokkanen een kankergezwel van de samenleving worden genoemd wordt dat meteen verwijderd afgezien van de niet mis te verstane titels die men naar de hoofd geslingerd krijgt maar nu noem jij degenen die niets van jouw sprookjes moeten hebben anti islamitische elementen de kanker van onze samenleving oftewel een kankergewel. En een kankergezwel dient met wortel en tak weggesneden te worden of niet?
Het moge duidelijk zijn dat jij niets maar dan ook niets hebt met vrije meningsuiting of vrijheid van religie.
Vrijheid van religie houdt ook in dat mensen tegen een religie mogen zijn. Te moeilijk voor je?
Nou vraag ik mij af wat lieden zoals jij te zoeken hebben in de westerse samenleving wat volgens jou een kankergezwel is.
Als je je eens volgens jou inhoudelijk uitlegt waarom iemand daar op terug zou moeten komen, en ik je punt zie wil ik het best inslikken, terug op komen.quote:Op zondag 23 september 2012 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, en dat weet je ook wel. Je vond dat hij goed bezig was met het uitloven van een beloning voor degene(n) die de filmmaker zouden doden. Vind je dat nu nog steeds?
Hm dus ik mag bij deze geld op jouw hoofd zetten?quote:Op zondag 23 september 2012 15:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het absoluut zeer terecht dat hij nu - ook - mag vrezen voor zijn leven.
Ik heb hem er meermaals op gewezen. Geeft niet, gun hem zijn fantasie. Anders kan hij niet meer claimen dat moslims en links door de mand zijn gevallen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij hebt toch altijd een bijzondere manier van interpreteren van dingen. Nu heb ik geen idee war je het over hebt, maar ik denk dat er weer niks van klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |