latente nicht, wilde graag in een jurk lopen ....... sssst!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
En wat was de reden dat hij erbij wou?
Eigenrichting is uiteraard afkeurenswaardig, zeker in landen met een sterke rechtstaat. Maar dat blijft vrij incidenteel. Dat geldt niet voor politieke macht. Vandaar dat de PVV dus veel meer (structureel) een bedreiging vormt voor dergelijke vrijheden dan een radicale haatbaard. En tja, ook haatbaarden hebben hier en daar een punt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus als het recht van een persoon geschonden wordt om een filmpje te maken, bijvoorbeeld door hem dood te maken of af te ranselen, dan keur je dat net als ik af? Want dat is natuurlijk niet alleen maar een mening maar de harde praktijk!
Oh, ik heb niet veel met de PVV, hoop ook dat ze het nooit voor het zeggen krijgen, alhoewel ik wel vind dat ze hier en daar een punt hebben.
Weet ik niet, ik heb hem nog niet lang gesproken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
En wat was de reden dat hij erbij wou?
Ik heb de PVV nog niemand zien vermoorden om hun mening of uitspraken, radicale haatbaarden daarentegen ......quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Eigenrichting is uiteraard afkeurenswaardig, zeker in landen met een sterke rechtstaat. Maar dat blijft vrij incidenteel. Dat geldt niet voor politieke macht. Vandaar dat de PVV dus veel meer (structureel) een bedreiging vormt voor dergelijke vrijheden dan een radicale haatbaard.
En hoeveel politieke macht hebben deze radicale haatbaarden hier in Nederland? Precies mijn punt. Hoeveel politieke macht heeft de PVV...quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb de PVV nog niemand zien vermoorden om hun mening of uitspraken, radicale haatbaarden daarentegen ......
Nee, je moet er toch niet aan denken dat deze radicale haatbaarden ook nog eens politieke macht zouden hebben als je ziet wat ze nu al aanrichten zonder die macht .......quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En hoeveel politieke macht hebben deze radicale haatbaarden hier in Nederland? Precies mijn punt. Hoeveel politieke macht heeft de PVV...
Wij gaan er niet uitkomen, zo blijkt maar weer. Slaap lekker. Ik ga naar bed, heb mijn boulevard-sessie gemist.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, je moet er toch niet aan denken dat deze radicale haatbaarden ook nog eens politieke macht zouden hebben als je ziet wat ze nu al aanrichten zonder die macht .......
Geeft niet, welterusten!quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wij gaan er niet uitkomen, zo blijkt maar weer. Slaap lekker. Ik ga naar bed.
Ik vind dat iedereen die niets bijdraagt aan mijn levensgeluk dood mag, wat nu?quote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Robus het volgende:
Mensen die vinden dat de filmmaker dood moet en er zelfs geld voor over hebben
Sick fuck...quote:Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed gebaar van de minister.
Ben je geen sociaal persoon.quote:Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen die niets bijdraagt aan mijn levensgeluk dood mag, wat nu?
Juist zeer; sociaal voor mijn vrienden, die het verdienen.quote:
Ach ja, mutant denkt ook dat bin laden arm wasquote:Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Robus het volgende:
Mensen die vinden dat de filmmaker dood moet en er zelfs geld voor over hebben
Ja man, het gaat jou er alleen om dat het anti islamitisch is!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En met mensen die vinden dat herhaalde oplichters, fraudeurs en ophitsers er met een boete vanaf zouden moeten komen.
Per definitie eenzame kneuzen. Allemaal, stuk voor stuk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn vaak gestudeerde jongens.²
Ik heb het niet over die idiote moslims die rellen, daar heb ik al geen goed woord over en verdienen de ergst mogelijke vergeldingen voor alle schade die ze hebben veroorzaakt en voor de onschuldigen. Dat punt ben ik al gepasseerd.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is het moedwillig aanzetten tot geweld (vreemd dat dit weer van jou komt)
Dat is van een heel ander niveau.
Jullie draaien trouwens een heleboel zaken om.
Wie is hier juist strafbaar? De man die een filmpje maakt (en daarbij zijn acteurs misleidt, wat strafbaar KAN zijn, maar niet met de dood of vrijheidsberoving)? Of de moslims die daarna een pad van vernielingen achterlaten en de acteurs en producer willen vermoorden?
Wie oh wie begaat hier grote strafbare feiten?
http://www.volkskrant.nl/(...)oden-filmmaker.dhtmlquote:Pakistan heeft zich gedistantieerd van de eigen minister die 100.000 dollar beloning heeft geboden voor de dood van de maker van de geruchtmakende anti-islamvideo. ....rest in bron te lezen
Ik heb die hele film niet gezien. En ik rep in geen enkele post over dat anti-islamisme strafbaar zou moeten zijn. Je fantasie slaat weer eens op hol, ironisch voor iemand die andere mensen afrekent op 't feit dat ze in Djins zouden geloven.quote:Op zondag 23 september 2012 02:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja man, het gaat jou er alleen om dat het anti islamitisch is!
Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte van het feit hoe hij aan financiering voor de film is gekomen en op welke wijze hij de acteurs heeft misleid.quote:Op zondag 23 september 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Haha, fraude en oplichting door een film te maken?
Zo jezus val jij nog een partij extra doorde mand zeg! Inquisitie ala allah maar instellen dan?quote:Op zondag 23 september 2012 10:23 schreef Mutant01 het volgende:
Dat neemt niet weg dat ik vind dat anti-islamitische elementen de kanker van onze samenleving vormen. Ze vormen vaak, net als fundamentalisme een bron van haat en intolerantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |