abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:39:36 #101
241662 Jian
Well, well, well
pi_117134103
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

En wat was de reden dat hij erbij wou?
latente nicht, wilde graag in een jurk lopen ....... sssst!
pi_117134149
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:31 schreef Jian het volgende:

[..]

Dus als het recht van een persoon geschonden wordt om een filmpje te maken, bijvoorbeeld door hem dood te maken of af te ranselen, dan keur je dat net als ik af? Want dat is natuurlijk niet alleen maar een mening maar de harde praktijk!
Oh, ik heb niet veel met de PVV, hoop ook dat ze het nooit voor het zeggen krijgen, alhoewel ik wel vind dat ze hier en daar een punt hebben.
Eigenrichting is uiteraard afkeurenswaardig, zeker in landen met een sterke rechtstaat. Maar dat blijft vrij incidenteel. Dat geldt niet voor politieke macht. Vandaar dat de PVV dus veel meer (structureel) een bedreiging vormt voor dergelijke vrijheden dan een radicale haatbaard. En tja, ook haatbaarden hebben hier en daar een punt.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:42:04 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_117134204
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

En wat was de reden dat hij erbij wou?
Weet ik niet, ik heb hem nog niet lang gesproken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:42:39 #104
241662 Jian
Well, well, well
pi_117134230
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:40 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Eigenrichting is uiteraard afkeurenswaardig, zeker in landen met een sterke rechtstaat. Maar dat blijft vrij incidenteel. Dat geldt niet voor politieke macht. Vandaar dat de PVV dus veel meer (structureel) een bedreiging vormt voor dergelijke vrijheden dan een radicale haatbaard.
Ik heb de PVV nog niemand zien vermoorden om hun mening of uitspraken, radicale haatbaarden daarentegen ......
pi_117134288
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik heb de PVV nog niemand zien vermoorden om hun mening of uitspraken, radicale haatbaarden daarentegen ......
En hoeveel politieke macht hebben deze radicale haatbaarden hier in Nederland? Precies mijn punt. Hoeveel politieke macht heeft de PVV...
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:46:55 #106
241662 Jian
Well, well, well
pi_117134430
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:43 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En hoeveel politieke macht hebben deze radicale haatbaarden hier in Nederland? Precies mijn punt. Hoeveel politieke macht heeft de PVV...
Nee, je moet er toch niet aan denken dat deze radicale haatbaarden ook nog eens politieke macht zouden hebben als je ziet wat ze nu al aanrichten zonder die macht .......
pi_117134480
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, je moet er toch niet aan denken dat deze radicale haatbaarden ook nog eens politieke macht zouden hebben als je ziet wat ze nu al aanrichten zonder die macht .......
Wij gaan er niet uitkomen, zo blijkt maar weer. Slaap lekker. Ik ga naar bed, heb mijn boulevard-sessie gemist.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 22 september 2012 @ 23:48:37 #108
241662 Jian
Well, well, well
pi_117134511
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wij gaan er niet uitkomen, zo blijkt maar weer. Slaap lekker. Ik ga naar bed.
Geeft niet, welterusten!
pi_117136428
Mensen die vinden dat de filmmaker dood moet en er zelfs geld voor over hebben ;(
pi_117136623
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Robus het volgende:
Mensen die vinden dat de filmmaker dood moet en er zelfs geld voor over hebben ;(
Ik vind dat iedereen die niets bijdraagt aan mijn levensgeluk dood mag, wat nu? :7
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  † In Memoriam † zondag 23 september 2012 @ 00:47:14 #111
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_117136646
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goed gebaar van de minister.
Sick fuck...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_117136656
quote:
12s.gif Op zondag 23 september 2012 00:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen die niets bijdraagt aan mijn levensgeluk dood mag, wat nu? :7
Ben je geen sociaal persoon.
pi_117137076
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef Robus het volgende:

[..]

Ben je geen sociaal persoon.
Juist zeer; sociaal voor mijn vrienden, die het verdienen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_117138587
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:38 schreef Robus het volgende:
Ach ja, mutant denkt ook dat bin laden arm was :')
Oh en dat er djinns bestaan
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117138621
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 00:47 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sick fuck...
je stamboom.
pi_117138622
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En met mensen die vinden dat herhaalde oplichters, fraudeurs en ophitsers er met een boete vanaf zouden moeten komen.
Ja man, het gaat jou er alleen om dat het anti islamitisch is!
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117138668
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 september 2012 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zijn vaak gestudeerde jongens. :{

:{²
Per definitie eenzame kneuzen. Allemaal, stuk voor stuk.
pi_117138899
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 22:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat is het moedwillig aanzetten tot geweld (vreemd dat dit weer van jou komt :'))
Dat is van een heel ander niveau.

Jullie draaien trouwens een heleboel zaken om.
Wie is hier juist strafbaar? De man die een filmpje maakt (en daarbij zijn acteurs misleidt, wat strafbaar KAN zijn, maar niet met de dood of vrijheidsberoving)? Of de moslims die daarna een pad van vernielingen achterlaten en de acteurs en producer willen vermoorden?

Wie oh wie begaat hier grote strafbare feiten?
Ik heb het niet over die idiote moslims die rellen, daar heb ik al geen goed woord over en verdienen de ergst mogelijke vergeldingen voor alle schade die ze hebben veroorzaakt en voor de onschuldigen. Dat punt ben ik al gepasseerd.

Ik heb het over een filmmaker die na de moord op de ambassadeur extra olie op het vuur gooit door te zeggen dat er Joden achter de film zitten, hebben gefinancierd en hijzelf Israëlisch is, dus ook nog eens Joden en Israël doelwit te maken van de idiote rellende moslims, dit terwijl hij daar totaal geen profijt of legitimering voor zijn 'film' mee krijgt.

En ja, ik heb er totaal geen problemen mee om gewelddadig te reageren op iemand die mijn vrienden, familie en naasten onterecht doelwit maakt van een bloeddorstige mob, sterker nog, als dit jou overkomt en een naaste van jou lijdt er onder, maak je mij echt niet wijs dat hij er met een 'boete' van af mag komen, maar ja, nogmaals, ver van mijn bed show he?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 02:48:28 ]
pi_117140958
quote:
Pakistan heeft zich gedistantieerd van de eigen minister die 100.000 dollar beloning heeft geboden voor de dood van de maker van de geruchtmakende anti-islamvideo. ....rest in bron te lezen
http://www.volkskrant.nl/(...)oden-filmmaker.dhtml

Er zouden voorlopig nog geen acties tegen de minister ondernomen worden, maar dit werd niet uitgesloten.

Mja, oproepen mensen te vermoorden omdat ze Jezus of Mohammed beledigen...Ik zie regelmatig staan "jezus te paard!!" de poster daarvan zou in Pakistan zijn leven niet meer zeker zijn wanneer hij zou posten Mohammed te paard!! en dan wel in dezelfde context he :')

Ik zie trouwens ook veel regeringen afstand doen van het gepeupel wat überhaupt niets liever doet dan rellen wanneer ze het woordje Westen horen.

Ik vraag me af of ze wel doorgeseind hebben gekregen dat het maar een enkeling is, en geen Israël, en geen Amerika. Zover hebben ze vast niet doorgelezen. De rellers hebben ook vast niet gelezen dat de acteurs belazerd zijn?

M.a.w Ze zitten zooo gruwelijk overdreven dramaqueen te spelen en eigenlijk geven ze de hater(s) (die de teksten van de acteurs hebben veranderd) precies wat ze willen laten zien tegenover de wereld. Zo dom om daar weer in te trappen.

Trots op de meeste moslims in Nederland die zich daar niet toe laten verleiden tot die rellers.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_117140986
Och, in dit topic zijn de moslims op fok anders ook aardig door de mand gevallen.
pi_117141084
quote:
10s.gif Op zondag 23 september 2012 02:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja man, het gaat jou er alleen om dat het anti islamitisch is!
Ik heb die hele film niet gezien. En ik rep in geen enkele post over dat anti-islamisme strafbaar zou moeten zijn. Je fantasie slaat weer eens op hol, ironisch voor iemand die andere mensen afrekent op 't feit dat ze in Djins zouden geloven.

Dat neemt niet weg dat ik vind dat anti-islamitische elementen de kanker van onze samenleving vormen. Ze vormen vaak, net als fundamentalisme een bron van haat en intolerantie.

Deze man dient gestraft te worden voor de strafbare zaken, lijkt mij logisch. Fraude en oplichting is strafbaar. Hoe graag jij dat ook anders ziet of hoe graag jij ook een uitzondering wil maken voor je held.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141205
Haha, fraude en oplichting door een film te maken?
pi_117141235
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Haha, fraude en oplichting door een film te maken?
Volgens mij ben jij niet helemaal op de hoogte van het feit hoe hij aan financiering voor de film is gekomen en op welke wijze hij de acteurs heeft misleid.

Maar ondertussen wel haantje de voorste zijn om een karikatuur te schetsen van andere fokkers.
Allah Al Watan Al Malik
pi_117141257
Mogguh.
pi_117141261
quote:
0s.gif Op zondag 23 september 2012 10:23 schreef Mutant01 het volgende:

Dat neemt niet weg dat ik vind dat anti-islamitische elementen de kanker van onze samenleving vormen. Ze vormen vaak, net als fundamentalisme een bron van haat en intolerantie.
Zo jezus val jij nog een partij extra doorde mand zeg! Inquisitie ala allah maar instellen dan?
Nee, jullie belachelijke, nergens op gebaseerde onzin'geloof' is de kanker van de maatschappij, zelfs van de hele wereld, gezien de staat van die maatschappijen en de pure achterlijkheid en haat die daaruit voorkomt. Ieder weldenkend mens is anti islam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')