Nou misschien heb ik nog wel een random vraag: 'Op welke steen ben jij vroeger gevallen?'quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben graag duidelijk. Je hebt nu geen random vragen meer hieromtrent mag ik aannemen.²
Is nee het antwoord, of hoe moet ik je post lezen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:48 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee, dat is iets anders dan dat homoseksuele mogen trouwen.
Van mij ook niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, die is er namelijk ook niet. Je bent scherp vandaag.
Nee dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is nee het antwoord, of hoe moet ik je post lezen?
Ik weet niet of je die soort kent, maar op de Willy Vander-steen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nou misschien heb ik nog wel een random vraag: 'Op welke steen ben jij vroeger gevallen?'
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of je die soort kent, maar op de Willy Vander-steen.²
Dank je, eigenlijk ben ik altijd scherp en ik denk ook niet echt dat je een kloon van BsB bent, maar ik vind BullshitBoy zo toepasselijk dat ik het gewoon een keer wilde gebruiken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, die is er namelijk ook niet. Je bent scherp vandaag.
Van mij hoeft zo'n ideologie geen voet aan de grond in Nederland te hebben, doe dat maar in het Midden-oosten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ah oke, even om te bezien of ik je serieus moet nemen.
Dat zal allemaal best. Alleen ben je geen anus beter dan een of andere haatbaard die niet wil dat homo's kunnen trouwen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Van mij hoeft zo'n ideologie geen voet in Nederland te hebben, doe dat maar in het Midden-oosten.
Noem jij BsB nu een haatbaard? die is morbide tegen namelijk!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best. Alleen ben je geen anus beter dan een of andere haatbaard die niet wil dat homo's kunnen trouwen.
Simple as that.
Nee, ook niet-haatbaarden kunnen tegen het homohuwelijk zijn namelijk. Dat neemt niet weg dat ik het niet eens ben met dat standpunt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Noem jij BsB nu een haatbaard? die is morbide tegen namelijk!
Vind je? Bij mij staat vrijheid centraal. In Nederland staat vrijheid centraal.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best. Alleen ben je geen anus beter dan een of andere haatbaard die niet wil dat homo's kunnen trouwen.
Simple as that.
Ik ben niet tegen, vrijheid blijheid, maar ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel een onzinnige bedoening vindquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, ook niet-haatbaarden kunnen tegen het homohuwelijk zijn namelijk. Dat neemt niet weg dat ik het niet eens ben met dat standpunt.
vrijheid? in nederland? EU? heb je shultz niet gezien (ook een filmpje)quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Vind je? Bij mij staat vrijheid centraal. In Nederland staat vrijheid centraal.
Bij de islam niet.
Vandaar de PVV. Die heeft vrijheid hoog in het vaandel staan.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:58 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Vind je? Bij mij staat vrijheid centraal. In Nederland staat vrijheid centraal.
Bij de islam niet.
Ik evenzeer, maar ik vind het een inferieur onderwerp (persoonlijk). Het is alleen wel grappig om te zien dat de sonnyspek zogenaamd BSB te kak wilde zetten, maar uiteindelijk in zijn eigen stront beland als het gaat om het gunnen van vrijheden aan bepaalde minderheden in de maatschappij. Vandaar mijn vraag aan hem, aangezien ik van tevoren kon ruiken dat hij hem negatief zou beantwoorden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen, vrijheid blijheid, maar ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel een onzinnige bedoening vind
Ah, zij steken de moskeeën in brand?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vandaar de PVV. Die heeft vrijheid hoog in het vaandel staan.
Vind jij van niet?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vandaar de PVV. Die heeft vrijheid hoog in het vaandel staan.
Daarom moeten we ook snel van die vent af.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:00 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
vrijheid? in nederland? EU? heb je shultz niet gezien (ook een filmpje)
Wat is dit voor een rare vraag?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah, zij steken de moskeeën in brand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |