Woensel jonguhquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:00 schreef Geo4kant het volgende:
Welk winkelcentrum? Wanneer was er vechten?
Wie? En waarom?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
Over 2 uur en 57 minuten gaat hij slapen.
J0rdiii. Dan komt telegraaf met Ajax nieuws.quote:
Vriend, 05:00 bij winkelcentrum Woensel West, be there...quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
sorry allemaal was niet zo bedoeld verder......
Televaag?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
j0rdi gaat pas slapen nadat de televaag met non-nieuws komt over Ajax.
Geen nieuws, jij bent een insider jij hoort die dingen te weten man. Welke verdediger komt erbij?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:05 schreef Smoofie het volgende:
Welk Ajax nieuws jordiii? WELK NIEUWS OMG WELK WELK FAP FAP FAP
Heitingaquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen nieuws, jij bent een insider jij hoort die dingen te weten man. Welke verdediger komt erbij?
quote:
Overigens was ik ook een Bonjasky, Ernesto hoost, Bas rutte en Semmy schilt fanboy. Gokhan saki ook maar de grootste baas is Gegard Mousasiquote:
Dus iedereen behalve Hari?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Overigens was ik ook een Bonjasky, Ernesto hoost, Bas rutte en Semmy schilt fanboy. Gokhan saki ook maar de grootste baas is Gegard Mousasi
Niet iedereen, ik ben voor elke NL uitkomende persoon ofc. Bonjasky vind ik echtquote:
Hier praten we over allesquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:18 schreef Nectar het volgende:
gaat het nou over boksen in een voetbal sc
gekker kan het niet worden
OF WEL?!?!?!?!
Zal straks eens kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:17 schreef Smoofie het volgende:
Hij is MMA"er btw.
Die kyotaro is trouwens na Overeem en Mousasi mijn volgende Idool die nog actief isDie entrance vanaf 2:50, echt mooi man
Mousasi is prob 1 van de beste als niet de beste ter wereld qua techniek, stand up én ground.quote:
Ja en het viel zwaar tegen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:22 schreef AFCNiels het volgende:
Het is gelukkig vroeg afgelopen vanavond, vorige keer scheen de zon al.
Dat afwachtende gevecht is niks, er moet gewoon flink geramd wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja en het viel zwaar tegen.
Nu gewoon goed en best kort.
Jij snapt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat afwachtende gevecht is niks, er moet gewoon flink geramd worden
Je weet dat het al half 4 is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:35 schreef TwenteFC het volgende:
Zo dronken als een uil, en morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer op een voetbalveld staan om 9:00.
Voetbalschoenen kwijt, sokken kwijt, scheenbeschermers kwijt... gaat wat worden .. gvd zeg.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:35 schreef TwenteFC het volgende:
Zo dronken als een uil, en morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer op een voetbalveld staan om 9:00.
Voetbalschoenen kwijt, sokken kwijt, scheenbeschermers kwijt... gaat wat worden .. gvd zeg.
Is gelukkig maar buurtvoetbal voor de kermis, wat er op neer komt dat je nog even een sigaret aansteekt voordat je een bal aanneemtquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Snel je rotzooi bij elkaar zoeken en dan alle wekkers zetten die je in huis hebt!
Zijn er chicksquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is gelukkig maar buurtvoetbal voor de kermis, wat er op neer komt dat je nog even een sigaret aansteekt voordat je een bal aanneemt
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op de kermis zijn overal waar je kijkt breezers .
Nja hier zijn er altijd veel. Hier wonen dan ook 65.000 mensen ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]een dorp met 3000 inwoners ingedeeld in 2 stukken, deze kermis is het kleine deel met max 600 inwoners. Bij volledige opkomst hebben we 6 breezers.
Lijkt mij best warm voor een nickelson jas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:41 schreef Monopoly het volgende:
Breezerhertjes met nickelson jasjes en blackberry's
Dan moet je zorgen dat je zo snel mogelijk uitgeschakeld bent, geen probleem lijkt me. Dan zijn de "winnaars" nog aan het voetballen en sta jij bij de chicksquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Langs de zijlijn ... is voetbal en Volleybal tergelijk. De chicks kijken naar ons natuurlijk.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja hier zijn er altijd veel. Hier wonen dan ook 65.000 mensen ofzo.
Vooral bij botsauto's en karretje wat 100 keer rondjes draait.
Brrr, lijkt mij kutquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Is hier veel gemoedelijker, iedereen kent elkaar. Bij voor en achternaam.
Jouw naam is toch;quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Is hier veel gemoedelijker, iedereen kent elkaar. Bij voor en achternaam.
Niveau is bedroefd, zelfs 2 jaar zonder voetbal ben ik nog 1 v/d betere op het veld, maar we gaan altijd voor de winst. Gaat wel om de eer van onze buurt héquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je zo snel mogelijk uitgeschakeld bent, geen probleem lijkt me. Dan zijn de "winnaars" nog aan het voetballen en sta jij bij de chicks
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jouw naam is toch;
Twente FC ?
Voor achternaam
Het is gewoon kiezen tussen eer of sex dus, dat mag jij verder uitzoeken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niveau is bedroefd, zelfs 2 jaar zonder voetbal ben ik nog 1 v/d betere op het veld, maar we gaan altijd voor de winst. Gaat wel om de eer van onze buurt hé
Eer > Sexquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is gewoon kiezen tussen eer of sex dus, dat mag jij verder uitzoeken.
Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen.quote:
Weet niet hoe het met jou zit maar ik verkies mijn eer altijd boven sex.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen.
Als je met ho's ook sletjes bedoelt zoals ik bedoel, geldt dat ook voor mijquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen.
Had niet over eer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met jou zit maar ik verkies mijn eer altijd boven sex.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je met ho's ook sletjes bedoelt zoals ik bedoel, geldt dat ook voor mij
Ik snap je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd met mijn huidige HIV/aids besmetting.
Het ergste is nog, je loopt HIV op, en dat hoertje wordt nog zwanger ook!quote:
Idee voor MTV programma.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het ergste is nog, je loopt HIV op, en dat hoertje wordt nog zwanger ook!
ZOu je maar overkomen
Spatter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:53 schreef TwenteFC het volgende:
over 4u37min gaat de wekker volgens mijn mobiel dus ik ga maar eens maffen.
Kearls, hennig an!
Niets overtreft dat Teen moms, met die 16-jarige moedertjesquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Idee voor MTV programma.
[..]
Spatter.
Succes straksquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:53 schreef TwenteFC het volgende:
over 4u37min gaat de wekker volgens mijn mobiel dus ik ga maar eens maffen.
Kearls, hennig an!
Nee, maar tegenwoordig wel echt vaak....quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:23 schreef AFCNiels het volgende:
Nu ga ik slapen, tot de Johan Cruijff schaal
Tot dan, trusten.quote:Op zondag 5 augustus 2012 04:23 schreef AFCNiels het volgende:
Nu ga ik slapen, tot de Johan Cruijff schaal
Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Engeland ook op penalty's verloren op het OS toernooiDat land is zo mogelijk nog een grotere faal dan NL.
Had het over de voetbalploeg, niet echt duidelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...
Oh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had het over de voetbalploeg, niet echt duidelijk
Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Halve finales vanaf 19.50 uur.
En om 22:50 de finalesquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dus
Pakjesavond in Amsterdam. 4-1 voor Ajax.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dus
waar ga je heen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm, Emirates langer vliegen en duurder maar wel 2x met de 380 800Tempting..
Weet nog niet zeker. Japan/Tokio is wel erg goed bevallen dus misschien daar heen met kerst en dan skieen. Maar originele plan was om naar de zon te gaan rond kerst. Zal dus wel weer beslist worden door een mooie ticket aanbieding.quote:
Toevallig zat ik ook naar de Emirates website te kijken 2 dagen geleden, ik ga binnenkort weer naar Hong Kong maar het zal wel weer KLM worden, dit ivm met punten/mijlenquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet nog niet zeker. Japan/Tokio is wel erg goed bevallen dus misschien daar heen met kerst en dan skieen. Maar originele plan was om naar de zon te gaan rond kerst. Zal dus wel weer beslist worden door een mooie ticket aanbieding.
Je vliegt veel voor je werk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toevallig zat ik ook naar de Emirates website te kijken 2 dagen geleden, ik ga binnenkort weer naar Hong Kong maar het zal wel weer KLM worden, dit ivm met punten/mijlen
Ja ik vlieg voor mijn werk, maar ik werk voor mezelf dus kan ook zelf kiezen, Emirates ziet er inderdaad goed uit vandaar dat ik ook even keek, maar uiteindelijk blijft vliegen altijd vervelend en met Emirates moet je overstappen, wat ik ook nooit prettig vind.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vliegt veel voor je werk?
Bij ons op het werk is iedereen wel heel enthousiast over Emirates. Als ik daar die foto's ook zie van de Economy dan is dat bij veel andere maatschappijen BC![]()
Vliegveld Hong Kong schijnt ook wel geniaal te zijn
Ja, als prijs niet van belang was zou ik ook voor KLM en directe vlucht kiezen denk ik. Maar het scheelt helaas wel erg veel. Dan zit ik wel iets langer in een minder comfortabel vliegtuigquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik vlieg voor mijn werk, maar ik werk voor mezelf dus kan ook zelf kiezen, Emirates ziet er inderdaad goed uit vandaar dat ik ook even keek, maar uiteindelijk blijft vliegen altijd vervelend en met Emirates moet je overstappen, wat ik ook nooit prettig vind.
Hong Kong vliegveld is inderdaad heel goed
Helaas is prijs wel van belang maar dan in de zin van prijs/kwaliteit, als ik daar gebroken aankom is het ook vervelend werken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, als prijs niet van belang was zou ik ook voor KLM en directe vlucht kiezen denk ik. Maar het scheelt helaas wel erg veel. Dan zit ik wel iets langer in een minder comfortabel vliegtuig
Eens, als toerist kan je dat nog voor lief nemen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas is prijs wel van belang maar dan in de zin van prijs/kwaliteit, als ik daar gebroken aankom is het ook vervelend werken.
dat is wel een enorm verschil met welke maatschappij ging je de vorige keer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens, als toerist kan je dat nog voor lief nemen.
Net ff gekeken en KLM is toch nog bijna 300E duurder dan Emirates en bijna het dubbele van wat we vorige keer betaald hebben.
Aeroflotquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel een enorm verschil met welke maatschappij ging je de vorige keer?
Die jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/os2012/video/402887-os-2012-20-km-snelwandelen.html
...geldquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...
Wut kijk die benen danquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/os2012/video/402887-os-2012-20-km-snelwandelen.html
En die gozer die in de dranghekken vielquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wut kijk die benen dan![]()
Lijkt alsof ze breken
quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En die gozer die in de dranghekken viel
Dat is geen rood waard, gewoon geelquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Ik zie dat ze ook rood geven, die man moest rood krijgen voor een schwalbe
Was het maar waarquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel zo maar in het fietsen heeft het toch ook met opleiding te maken
als ik zie hoe die Britten op de baan bezig zijn kan je niet over geluk spreken, de juiste dokter is helaas een factor die we niet uit kunnen sluitenquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was het maar waarOpleiding van de Rabobank wordt door velen als beste ter wereld gezien en wat heeft het ons gebracht tot dusver
Wiggins heeft zelfs niet eens een wieleropleiding gehad (ja, op de baan..)
Volgens mij is het vooral training, voeding, weten hoe te pieken, geluk en de juiste dokter.
Ik wil ook zo'n buikquote:
Welke sporten zijn op dit moment bezig?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
Baanwielrennenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke sporten zijn op dit moment bezig?
wel triest dat het niveau van NL bij beide wielrendisciplines zo ontzettend laag is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
Vrouwenmarathon is geen fuck aan. En op dit moment is er Baanwielrennen op, is dat niet live?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BaanwielrennenVrouwenmarathon begint ook zo
We hebben ene Willy Kanis voor de keirin en sprintquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:50 schreef Cara het volgende:
[..]
wel triest dat het niveau van NL bij beide wielrendisciplines zo ontzettend laag is.
Oh, ze zijn nu live dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vrouwenmarathon is geen fuck aan. En op dit moment is er Baanwielrennen op, is dat niet live?
wtf. deze wereldquote:
whats next, tampons dragen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Echt hoor. Gaat alleen maar verergeren dat.
Komt je moeder op visite?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Zusje?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Tante?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
Wat ben je toch liefquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
als mn moeder langs komt ruim ik ook alles op, als een baas
ja zoveel komt ze niet langsquote:
Ik ook al tegenwoordig de helft dan doet zij de rest.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
als mn moeder langs komt ruim ik ook alles op, als een baas
die van mij heeft een soort van OCD dat elk niet gevouwen kledingstuk gevouwen moet worden. Ik laat dus nog wel eens wat op de tafel liggenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn moeder gaat echt niet mijn huis opruimen
Helloquote:
Zometeen eerst vissenquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.
Kan niet wachten tot 18:00.
Ik zou het ook nooit vragen zegquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hello
Ook niet als je het lief vraagt?
Dat werkt meestal bij de mijne, althans.. Vroeger mijn kamer
Eindelijk. Het nieuwe seizoen gaat van startquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.
Eindelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.
Ja ik hoef het nu ook niet meer te vragen. Mijn vriendin zou dat als een belediging zien denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou het ook nooit vragen zegIk woon samen he, misschien dat het dan anders is.
De JCS vanavond.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seizoen begint toch pas volgende week?
Ik ben voor sex vanavondquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bookmakers zeggen Ajax maar ik acht PSV toch meer de favoriet
Japanquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter
Johan Cruijff was ook niet zo´n grote voetballerquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Super cup kan je het net zo goed noemen
Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetjequote:
Nee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Johan Cruijff was ook niet zo´n grote voetballer![]()
Het moet gewoon Lorenzo Ebecilio Schaal heten
Heb je ook nog wat side-ods?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje
winst verlies
1.93 5.50
zijn
Verlies Ajax of PSV?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Cara het volgende:
[..]
Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje
winst verlies
1.93 5.50
zijn
je krijgt 25 euro als t niet zo is niets mis met een beetje drukquote:
neequote:
Hmm, ik zou graag wat achtergrond informatie van de dame in kwestie hebben. Is het een type Jojoortje of meer Take me out?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef Cara het volgende:
[..]
je krijgt 25 euro als t niet zo is niets mis met een beetje druk
take me out, absoluut. heel erg knap, maar te dom om te poepen heel naďefquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, ik zou graag wat achtergrond informatie van de dame in kwestie hebben. Is het een type Jojoortje of meer Take me out?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef Cara het volgende:
[..]
take me out, absoluut. heel erg knap, maar te dom om te poepen heel naďef
Die sitequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter
Plaatje werkt niet bij mij.quote:
uhhuh. speklappenquote:
Bedankt ik zie het nu.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, moet je even ctrl c/crtl v in het internetbalkje doen.
no time no timequote:
Teveel werkquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:
[..]
no time no time
anders maak jij het even voor me
ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenlevingquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
Scene van een slechte pornofilm ofzo.
Jij bent gewoon psycho porno aan het kijken he?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:
[..]
ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenleving
Zijn wel amerikanen op dat filmpjequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:
[..]
ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenleving
de marathon, maar goed idee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon psycho porno aan het kijken he?
Kut sport om te bekijken. Gebeurt niets.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef Jojoortje het volgende:
Echt, die marathonlopers.
Daar zit ook geen grammetje vet aan he.
Beetje sightseeing Londen. Hoef ik er ook niet naar toe.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kut sport om te bekijken. Gebeurt niets.
Ja oké, dat maakt het wel wat beter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beetje sightseeing Londen. Hoef ik er ook niet naar toe.
Serieus jij bent echt een baas laatste tijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb met 1 post een heel topic verpest.
Mooi werk.
Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
Was ik dat niet altijd dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus jij bent echt een baas laatste tijd.
Hoi Jdfjskshdfkjdsnkjvcxnkjnbcv jkbcxvkjbkdxjnquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt eens proberen om 'Hoi Jojoortje' terug te zeggen.
Doet geen pijn hoor.
Je gaat steeds meer vooruit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoi Jdfjskshdfkjdsnkjvcxnkjnbcv jkbcxvkjbkdxjn
Bijna, ik probeer het de volgende keer weer
Wel hoor maar dankzij je troll acties, ben gestegen.quote:
Ik voel me gevleid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel hoor maar dankzij je troll acties, ben gestegen.
Je bent nu op een punt dat jij het mag weten, dat ik jou een baas vindt.
Dit lul je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wat pindakaas er tussen.
Bohhhh
Whuuuut.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wat pindakaas er tussen.
Bohhhh
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
ik las klaargekomen om maherquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
WTF.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
Sterktequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef TwenteFC het volgende:
Zo voetbal er ook weer op zitten, 4-0 verloren, 5-1 verloren, 6-0 verloren en 1-0 gewonnen.
Nog niks van gehoordquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toivonen misschien dan toch verkocht?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit lul ik niet. 2 eierkoeken op elkaar met wat pindakaas er tussen
Creditcard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Want hij weet de pinpas van de club te vinden?
Komt nog welquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds snap ik niet dat PSV niet in de verdediging investeert
Ze hebben Zanka toch al?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
dat zeiden ze de afgelopen 2 jaar ookquote:
Eerst even de bankpas van de gemeente eindhoven gevondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben genoeg daar. Eerst moeten mensen weg.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god isquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben Zanka toch al?
Maar idd, lijkt me ook het zorgenkindje...
Wat wil je als je iedere 5 minuten een plaatje van PSV op je twitter zet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god is
Zankbaas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god is
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01@Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
3/4 miljoen? Serieus? Dat zou AZ echt niet doen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01@Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
Zo 'weinig' maar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
Maybe ruilmiddel, Manolev is iig uit selectiequote:Op zondag 5 augustus 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3/4 miljoen? Serieus? Dat zou AZ echt niet doen hoor
Wel een goede prijs.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
Zou Verbeek zitten wachten op Manolev? En Maher zijn contract loopt tot medio 2015quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maybe ruilmiddel, Manolev is iig uit selectie
2015 dus nog 3 jaar.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel contract heeft ie nog dan?
Lijkt mij sterk dat Az op een rechtsback zit te wachten met het vertrek van Klavan en Poulsen of heb ik al anders transfernieuws gemist?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Verbeek zitten wachten op Manolev? En Maher zijn contract loopt tot medio 2015
Hoeveel contract?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel contract heeft ie nog dan?
Ze hebben al Marcellis op rechts.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat Az op een rechtsback zit te wachten met het vertrek van Klavan en Poulsen of heb ik al anders transfernieuws gemist?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoeveel contract?
Paar bladzijdes denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |