abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115126078



Welkom in de VBL SC!

De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you! ) dit is een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!

Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?



captainmad.JPGlogo_ajax.gifavasmall.jpgpolo.jpgbmi1.gifren.gifjate.pngREvO0.jpgLogo.png1axis.jpgFey.jpgdutch_fc_twentes.png
1280765882-950.png1g.jpgjohan4.gifDize.gifGab.gifDerksen.jpg54.jpgphpuwEvN4AM.jpg72bmep.gifPirelliklein.jpgo6jro.gifduikeend2.jpg
m1gy6dpwdufj_s.jpgbaaas.jpgTK.pngdemeerlogoklein.jpgde_kromme.JPGg8ic9.gif7ycjI.pngsyd66.JPGiofe4i.gifja.jpgmaradona_cigar.jpg1_111211302413Q.jpg
FeyGeit.gifDrow_portrait.pngBmi%20Jup.png2zswb2u.gifhamtaro2.gif



gffffff.jpgimages3.JPGnoiconn.png



Madame_Paon
Paul





http://www.thuisserver.ne(...)ielen&sub_forum=115& Zelf even de datums invoeren voor welke periode je wilt.

Als het je even te veel wordt, klik hier

De OP vind je hier
pi_115126084
Davy. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126088
Welk winkelcentrum? Wanneer was er vechten?
pi_115126096
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:00 schreef Geo4kant het volgende:
Welk winkelcentrum? Wanneer was er vechten?
Woensel jonguh
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:01:29 #5
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126101
Amsterdam-noord.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:02:01 #6
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126110
NRD35, jwz bradda
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126120
j0rdiiiiiii nu kei bang geworden. Snap ik wel :)
pi_115126143
Over 2 uur en 57 minuten gaat hij slapen. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:03:37 #9
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126149
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
Over 2 uur en 57 minuten gaat hij slapen. :P
Wie? En waarom?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126163
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wie? En waarom?
J0rdiii. Dan komt telegraaf met Ajax nieuws. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126167
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wie? En waarom?
j0rdi gaat pas slapen nadat de televaag met non-nieuws komt over Ajax.
pi_115126168
sorry allemaal was niet zo bedoeld verder......
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:05:01 #13
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126178
Welk Ajax nieuws jordiii? WELK NIEUWS OMG WELK WELK FAP FAP FAP
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126179
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
sorry allemaal was niet zo bedoeld verder......
Vriend, 05:00 bij winkelcentrum Woensel West, be there...
pi_115126181
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

j0rdi gaat pas slapen nadat de televaag met non-nieuws komt over Ajax.
Televaag? :D
J0rdiii nieuwe sig. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126194
Rechter is een baas. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:06:08 #17
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126201
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
Rechter is een baas. :D
[ afbeelding ]
JDS :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126202
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
Linker is een baas. :D
[ afbeelding ]
pi_115126214
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:05 schreef Smoofie het volgende:
Welk Ajax nieuws jordiii? WELK NIEUWS OMG WELK WELK FAP FAP FAP
Geen nieuws, jij bent een insider jij hoort die dingen te weten man. Welke verdediger komt erbij?
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:06:50 #20
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126220
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:06 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Geen nieuws, jij bent een insider jij hoort die dingen te weten man. Welke verdediger komt erbij?
Heitinga
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126229
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

JDS :')
Waarom? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:07:24 #22
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126234
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Waarom? :o
Ik ben Overeem Fanboy.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:07:34 #23
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126244
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Heitinga
:N
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115126248
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik ben Overeem Fanboy.
Dat viel me niet op. :') :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:08:38 #25
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126267
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat viel me niet op. :') :D
Overigens was ik ook een Bonjasky, Ernesto hoost, Bas rutte en Semmy schilt fanboy. Gokhan saki ook maar de grootste baas is Gegard Mousasi
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126285
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:08 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Overigens was ik ook een Bonjasky, Ernesto hoost, Bas rutte en Semmy schilt fanboy. Gokhan saki ook maar de grootste baas is Gegard Mousasi
Dus iedereen behalve Hari?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126306
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Heitinga
Te duur.
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:11:19 #28
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126325
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:09 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dus iedereen behalve Hari?
Niet iedereen, ik ben voor elke NL uitkomende persoon ofc. Bonjasky vind ik echt _O_. Hoost , Aerts en Rutte waren _O_ in hun glory time, die ik niet echt heb meegemaakt. Saki vecht echt super mooi, prachtig. Maar OVereem en Mousasi zijn echt mn idooltjes :@.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:13:35 #29
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126366
Bonjasky helaas gestopt.
Overeem komt wel gewoon over als een rustige en toffe gozer, als je ziet hoe hij al die japanners te woord staat en ze alles laat doen( zoals aan zijn armen hangen :D ). Ook toen hij bij gamekings binnenkwam enz, welke pro doet dat nou :D.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:14:00 #30
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126375
Als ik homo was had ik een overeem poster boven mijn bed :Y.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:14:31 #31
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126389
En mousasi vind ik _O_ omdat hij veel op me lijkt qua personaliteit :Y en gewoon super goede techniek heeft.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126427
Overeem vind ik ook een baas.
Mousasi ken ik niet. :@
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126456
Stylo hou eens op met die naakte chick de heletijd te DMen :N
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:17:32 #34
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126458

_O_ Hij is MMA"er btw.

Die kyotaro is trouwens na Overeem en Mousasi mijn volgende Idool die nog actief is :@ Die entrance vanaf 2:50, echt mooi man _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:18:57 #35
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_115126485
gaat het nou over boksen in een voetbal sc

gekker kan het niet worden

OF WEL?!?!?!?!
pi_115126506
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:18 schreef Nectar het volgende:
gaat het nou over boksen in een voetbal sc

gekker kan het niet worden

OF WEL?!?!?!?!
Hier praten we over alles _O_

Behalve geile wijven posten, daar houden de meeste hier niet van.
pi_115126510
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:17 schreef Smoofie het volgende:

_O_ Hij is MMA"er btw.

Die kyotaro is trouwens na Overeem en Mousasi mijn volgende Idool die nog actief is :@ Die entrance vanaf 2:50, echt mooi man _O_
Zal straks eens kijken. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126533
Geo is Mousasi goed?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:22:47 #39
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126550
Het is gelukkig vroeg afgelopen vanavond, vorige keer scheen de zon al.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:23:23 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126560
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
Geo is Mousasi goed?
Mousasi is prob 1 van de beste als niet de beste ter wereld qua techniek, stand up én ground.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126565
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:22 schreef AFCNiels het volgende:
Het is gelukkig vroeg afgelopen vanavond, vorige keer scheen de zon al.
Ja en het viel zwaar tegen.
Nu gewoon goed en best kort. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:25:17 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126585

_O_

De rust die hij uitstraalt, heerlijk.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:26:07 #43
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126597
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:23 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja en het viel zwaar tegen.
Nu gewoon goed en best kort. _O_
Dat afwachtende gevecht is niks, er moet gewoon flink geramd worden })
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115126655
Lekker liedje.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:26 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Dat afwachtende gevecht is niks, er moet gewoon flink geramd worden })
Jij snapt. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126708
:') Zo dronken als een uil, en morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer op een voetbalveld staan om 9:00.
Voetbalschoenen kwijt, sokken kwijt, scheenbeschermers kwijt... gaat wat worden .. gvd zeg.
pi_115126724
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:35 schreef TwenteFC het volgende:
:') Zo dronken als een uil, en morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer op een voetbalveld staan om 9:00.
Voetbalschoenen kwijt, sokken kwijt, scheenbeschermers kwijt... gaat wat worden .. gvd zeg.
Je weet dat het al half 4 is?
pi_115126726
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je weet dat het al half 4 is?
Ben er net weer
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:37:13 #48
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126736
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:35 schreef TwenteFC het volgende:
:') Zo dronken als een uil, en morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer op een voetbalveld staan om 9:00.
Voetbalschoenen kwijt, sokken kwijt, scheenbeschermers kwijt... gaat wat worden .. gvd zeg.
:D :D :D Snel je rotzooi bij elkaar zoeken en dan alle wekkers zetten die je in huis hebt!
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115126756
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:37 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

:D :D :D Snel je rotzooi bij elkaar zoeken en dan alle wekkers zetten die je in huis hebt!
Is gelukkig maar buurtvoetbal voor de kermis, wat er op neer komt dat je nog even een sigaret aansteekt voordat je een bal aanneemt :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:38:52 #50
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126762
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:38 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Is gelukkig maar buurtvoetbal voor de kermis, wat er op neer komt dat je nog even een sigaret aansteekt voordat je een bal aanneemt :')
Zijn er chicks
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126773
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:38 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zijn er chicks
:7 Langs de zijlijn ... is voetbal en Volleybal tergelijk. De chicks kijken naar ons natuurlijk.
pi_115126777
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:38 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zijn er chicks
Op de kermis zijn overal waar je kijkt breezers .
pi_115126797
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Op de kermis zijn overal waar je kijkt breezers .
:D een dorp met 3000 inwoners ingedeeld in 2 stukken, deze kermis is het kleine deel met max 600 inwoners. Bij volledige opkomst hebben we 6 breezers.
pi_115126800
Breezerhertjes met nickelson jasjes en blackberry's
pi_115126816
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:41 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:D een dorp met 3000 inwoners ingedeeld in 2 stukken, deze kermis is het kleine deel met max 600 inwoners. Bij volledige opkomst hebben we 6 breezers.
Nja hier zijn er altijd veel. Hier wonen dan ook 65.000 mensen ofzo.
Vooral bij botsauto's en karretje wat 100 keer rondjes draait.
pi_115126819
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:41 schreef Monopoly het volgende:
Breezerhertjes met nickelson jasjes en blackberry's
Lijkt mij best warm voor een nickelson jas.
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:43:06 #57
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126821
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:39 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:7 Langs de zijlijn ... is voetbal en Volleybal tergelijk. De chicks kijken naar ons natuurlijk.
Dan moet je zorgen dat je zo snel mogelijk uitgeschakeld bent, geen probleem lijkt me. Dan zijn de "winnaars" nog aan het voetballen en sta jij bij de chicks :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115126827
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nja hier zijn er altijd veel. Hier wonen dan ook 65.000 mensen ofzo.
Vooral bij botsauto's en karretje wat 100 keer rondjes draait.
:P Is hier veel gemoedelijker, iedereen kent elkaar. Bij voor en achternaam.
pi_115126838
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Is hier veel gemoedelijker, iedereen kent elkaar. Bij voor en achternaam.
Brrr, lijkt mij kut :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:44:25 #60
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126839
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Is hier veel gemoedelijker, iedereen kent elkaar. Bij voor en achternaam.
Jouw naam is toch;
Twente FC ?
Voor achternaam
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126840
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Dan moet je zorgen dat je zo snel mogelijk uitgeschakeld bent, geen probleem lijkt me. Dan zijn de "winnaars" nog aan het voetballen en sta jij bij de chicks :)
Niveau is bedroefd, zelfs 2 jaar zonder voetbal ben ik nog 1 v/d betere op het veld, maar we gaan altijd voor de winst. Gaat wel om de eer van onze buurt hé
pi_115126853
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jouw naam is toch;
Twente FC ?
Voor achternaam
:D Mijn tatoeages op mijn kuit verraden wel dat mijn naam TwenteFC is.
pi_115126861

Jon 'Bones' Jones. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:46:28 #64
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126874
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:44 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Niveau is bedroefd, zelfs 2 jaar zonder voetbal ben ik nog 1 v/d betere op het veld, maar we gaan altijd voor de winst. Gaat wel om de eer van onze buurt hé
Het is gewoon kiezen tussen eer of sex dus, dat mag jij verder uitzoeken.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:47:05 #65
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126882
Bro's before ho's
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126885
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:46 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Het is gewoon kiezen tussen eer of sex dus, dat mag jij verder uitzoeken.
Eer > Sex
pi_115126894
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:47 schreef Smoofie het volgende:
Bro's before ho's
Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126900
Het brandalarm van het PEC stadion werkt ook nog. De "ultra's" vonden het wel een goed idee om met een teringzooi fakkels en rookpotten sfeer te maken.

Alle bierluiken automatisch dicht, ik werd bloedlink :r



Was verder wel baas.
pi_115126902
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:47 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen. :')
Weet niet hoe het met jou zit maar ik verkies mijn eer altijd boven sex. :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:48:18 #70
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126906
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:47 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen. :')
Als je met ho's ook sletjes bedoelt zoals ik bedoel, geldt dat ook voor mij :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126921
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:48 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Weet niet hoe het met jou zit maar ik verkies mijn eer altijd boven sex. :D
Had niet over eer. :P
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Als je met ho's ook sletjes bedoelt zoals ik bedoel, geldt dat ook voor mij :')
:D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126924
Gamen even. gr gr
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:49:58 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126926
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Had niet over eer. :P

[..]

:D
Ik heb wel geleerd met mijn huidige HIV/aids besmetting.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126946
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik heb wel geleerd met mijn huidige HIV/aids besmetting.
Ik snap je. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:52:14 #75
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126963
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:51 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik snap je. :P
Het ergste is nog, je loopt HIV op, en dat hoertje wordt nog zwanger ook! :D

ZOu je maar overkomen _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126985
:') over 4u37min gaat de wekker volgens mijn mobiel dus ik ga maar eens maffen.

Kearls, hennig an!
pi_115126993
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:52 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het ergste is nog, je loopt HIV op, en dat hoertje wordt nog zwanger ook! :D

ZOu je maar overkomen _O-
Idee voor MTV programma. :')
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:53 schreef TwenteFC het volgende:
:') over 4u37min gaat de wekker volgens mijn mobiel dus ik ga maar eens maffen.

Kearls, hennig an!
Spatter.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:56:55 #78
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115127022
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:54 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Idee voor MTV programma. :')

[..]

Spatter.
Niets overtreft dat Teen moms, met die 16-jarige moedertjes _O- . Wat is dat erg zeg :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:58:20 #79
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115127048
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:53 schreef TwenteFC het volgende:
:') over 4u37min gaat de wekker volgens mijn mobiel dus ik ga maar eens maffen.

Kearls, hennig an!
Succes straks ^O^ ^O^
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115127207
Wat is UFC toch master vandaag. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115127226
Is er elke dag UFC ofzo :?
pi_115127260
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er elke dag UFC ofzo :?
Nee, maar tegenwoordig wel echt vaak....
Bijna elk weekend onderhand.. Laatste keer was toevallig een midweekse, komt niet vaak voor.
  zondag 5 augustus 2012 @ 04:14:34 #83
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115127263
Dit waren tenminste mooie gevechten, vorige keer was het echt waardeloos.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115127290
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er elke dag UFC ofzo :?
Niks mis mee.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115127316
Kapsalonnetje scoren :W
pi_115127340
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:19 schreef Monopoly het volgende:
Kapsalonnetje scoren :W
Smakelijk kerel!
  zondag 5 augustus 2012 @ 04:23:59 #87
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115127360
Nu ga ik slapen, tot de Johan Cruijff schaal :W
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115127383
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:23 schreef AFCNiels het volgende:
Nu ga ik slapen, tot de Johan Cruijff schaal :W
pi_115127384
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:23 schreef AFCNiels het volgende:
Nu ga ik slapen, tot de Johan Cruijff schaal :W
Tot dan, trusten.

Ik ga maar ook.
Later. :W
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115127386
Later!
  Forum Admin zondag 5 augustus 2012 @ 04:27:18 #91
35723 crew  GGMM
pi_115127390
Blijf ik helemaal alleen achter.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_115127428
Ik ben er nog
  Forum Admin zondag 5 augustus 2012 @ 04:35:07 #93
35723 crew  GGMM
pi_115127432
Oh gelukkig! *O*
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin zondag 5 augustus 2012 @ 04:35:14 #94
35723 crew  GGMM
pi_115127433
Ik ga slapen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_115127436
:D

Eikel.
pi_115127445
Ik had al een vreemd voorgevoel en besloot niet te reageren. Gelukkig maar. :{
pi_115128172
Mogguh
  zondag 5 augustus 2012 @ 08:53:22 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128176
goeiemorgen
pi_115128208
Goedemorgen.
pi_115128256
Engeland ook op penalty's verloren op het OS toernooi :') Dat land is zo mogelijk nog een grotere faal dan NL.
pi_115128274
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Engeland ook op penalty's verloren op het OS toernooi :') Dat land is zo mogelijk nog een grotere faal dan NL.
Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...
pi_115128285
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...
Had het over de voetbalploeg, niet echt duidelijk ;)
pi_115128302
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Had het over de voetbalploeg, niet echt duidelijk ;)
Oh. :')
pi_115128320
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Oh. :')
Hoe laat gaan we sprinten? :P
pi_115128323
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hoe laat gaan we sprinten? :P
Met King Usain Bolt?
pi_115128331
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met King Usain Bolt?
Ja.
pi_115128335
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja.
Zal eens kijken.

Halve finales vanaf 19.50 uur.
pi_115128338
Commentator NOS vind het nodig "Sensational" en "Super Saturday" te vertalen :')
pi_115128343
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zal eens kijken.

Halve finales vanaf 19.50 uur.
Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dus ;)
pi_115128346
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dus ;)
En om 22:50 de finales *O*
pi_115128351
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dus ;)
Pakjesavond in Amsterdam. 4-1 voor Ajax.
pi_115128389
Hmm, Emirates langer vliegen en duurder maar wel 2x met de 380 800 :P Tempting..
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:28:15 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128423
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm, Emirates langer vliegen en duurder maar wel 2x met de 380 800 :P Tempting..
waar ga je heen?
pi_115128442
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

waar ga je heen?
Weet nog niet zeker. Japan/Tokio is wel erg goed bevallen dus misschien daar heen met kerst en dan skieen. Maar originele plan was om naar de zon te gaan rond kerst. Zal dus wel weer beslist worden door een mooie ticket aanbieding.
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:40:29 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128547
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Weet nog niet zeker. Japan/Tokio is wel erg goed bevallen dus misschien daar heen met kerst en dan skieen. Maar originele plan was om naar de zon te gaan rond kerst. Zal dus wel weer beslist worden door een mooie ticket aanbieding.
Toevallig zat ik ook naar de Emirates website te kijken 2 dagen geleden, ik ga binnenkort weer naar Hong Kong maar het zal wel weer KLM worden, dit ivm met punten/mijlen
pi_115128573
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toevallig zat ik ook naar de Emirates website te kijken 2 dagen geleden, ik ga binnenkort weer naar Hong Kong maar het zal wel weer KLM worden, dit ivm met punten/mijlen
Je vliegt veel voor je werk?

Bij ons op het werk is iedereen wel heel enthousiast over Emirates. Als ik daar die foto's ook zie van de Economy dan is dat bij veel andere maatschappijen BC :')

Vliegveld Hong Kong schijnt ook wel geniaal te zijn :)
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:49:09 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128639
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je vliegt veel voor je werk?

Bij ons op het werk is iedereen wel heel enthousiast over Emirates. Als ik daar die foto's ook zie van de Economy dan is dat bij veel andere maatschappijen BC :')

Vliegveld Hong Kong schijnt ook wel geniaal te zijn :)
Ja ik vlieg voor mijn werk, maar ik werk voor mezelf dus kan ook zelf kiezen, Emirates ziet er inderdaad goed uit vandaar dat ik ook even keek, maar uiteindelijk blijft vliegen altijd vervelend en met Emirates moet je overstappen, wat ik ook nooit prettig vind.

Hong Kong vliegveld is inderdaad heel goed
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:51:16 #119
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_115128662
Al die fucking klapjosti's in de stad met die nwe ajax shirts gister...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_115128722
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja ik vlieg voor mijn werk, maar ik werk voor mezelf dus kan ook zelf kiezen, Emirates ziet er inderdaad goed uit vandaar dat ik ook even keek, maar uiteindelijk blijft vliegen altijd vervelend en met Emirates moet je overstappen, wat ik ook nooit prettig vind.

Hong Kong vliegveld is inderdaad heel goed
Ja, als prijs niet van belang was zou ik ook voor KLM en directe vlucht kiezen denk ik. Maar het scheelt helaas wel erg veel. Dan zit ik wel iets langer in een minder comfortabel vliegtuig :)
pi_115128731
Zag je net dat stukje over snelwandelen 422?
  zondag 5 augustus 2012 @ 10:02:06 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128792
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja, als prijs niet van belang was zou ik ook voor KLM en directe vlucht kiezen denk ik. Maar het scheelt helaas wel erg veel. Dan zit ik wel iets langer in een minder comfortabel vliegtuig :)
Helaas is prijs wel van belang maar dan in de zin van prijs/kwaliteit, als ik daar gebroken aankom is het ook vervelend werken.
pi_115128829
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Helaas is prijs wel van belang maar dan in de zin van prijs/kwaliteit, als ik daar gebroken aankom is het ook vervelend werken.
Eens, als toerist kan je dat nog voor lief nemen.

Net ff gekeken en KLM is toch nog bijna 300E duurder dan Emirates en bijna het dubbele van wat we vorige keer betaald hebben.
  zondag 5 augustus 2012 @ 10:06:32 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128846
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Eens, als toerist kan je dat nog voor lief nemen.

Net ff gekeken en KLM is toch nog bijna 300E duurder dan Emirates en bijna het dubbele van wat we vorige keer betaald hebben.
dat is wel een enorm verschil met welke maatschappij ging je de vorige keer?
pi_115128894
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel een enorm verschil met welke maatschappij ging je de vorige keer?
Aeroflot :P En dat is beter dan het klinkt, al kies je natuurlijk altijd voor een andere maatschappij als het prijsverschil niet zo groot is.

Vliegveld van Moskou is wel echt :') Nog nooit zulke onbeschofte mensen tegen gekomen.
pi_115129275
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...
...geld
pi_115129297
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

...geld
van het doorgeefluikje
pi_115129299
quote:
Wut kijk die benen dan :')

Lijkt alsof ze breken _O-
pi_115129325
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wut kijk die benen dan :')

Lijkt alsof ze breken _O-
En die gozer die in de dranghekken viel _O_
pi_115129348
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En die gozer die in de dranghekken viel _O_
_O-

Ik zie dat ze ook rood geven, die man moest rood krijgen voor een schwalbe
pi_115129387
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:39 schreef Doublepain het volgende:

[..]

_O-

Ik zie dat ze ook rood geven, die man moest rood krijgen voor een schwalbe
Dat is geen rood waard, gewoon geel :{w
  zondag 5 augustus 2012 @ 10:43:29 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115129426
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

...geld
dat is wel zo maar in het fietsen heeft het toch ook met opleiding te maken
pi_115129708
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel zo maar in het fietsen heeft het toch ook met opleiding te maken
Was het maar waar :'( Opleiding van de Rabobank wordt door velen als beste ter wereld gezien en wat heeft het ons gebracht tot dusver :') Wiggins heeft zelfs niet eens een wieleropleiding gehad (ja, op de baan..)

Volgens mij is het vooral training, voeding, weten hoe te pieken, geluk en de juiste dokter.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:04:58 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115129945
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Was het maar waar :'( Opleiding van de Rabobank wordt door velen als beste ter wereld gezien en wat heeft het ons gebracht tot dusver :') Wiggins heeft zelfs niet eens een wieleropleiding gehad (ja, op de baan..)

Volgens mij is het vooral training, voeding, weten hoe te pieken, geluk en de juiste dokter.
als ik zie hoe die Britten op de baan bezig zijn kan je niet over geluk spreken, de juiste dokter is helaas een factor die we niet uit kunnen sluiten
pi_115130298
quote:
Ik wil ook zo'n buik :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115130831
hoi
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115130893
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:38 schreef Cara het volgende:
hoi
Hoi
pi_115130957
NOS :')
pi_115131000
wat voor faal is er nu weer?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131080
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:45 schreef Cara het volgende:
wat voor faal is er nu weer?
Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
:')
pi_115131103
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
:')
Welke sporten zijn op dit moment bezig? :)
★★★
pi_115131123
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Welke sporten zijn op dit moment bezig? :)
Baanwielrennen _O_ Vrouwenmarathon begint ook zo
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:50:50 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115131145
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115131151
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
:')
wel triest dat het niveau van NL bij beide wielrendisciplines zo ontzettend laag is.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131165
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Baanwielrennen _O_ Vrouwenmarathon begint ook zo
Vrouwenmarathon is geen fuck aan. En op dit moment is er Baanwielrennen op, is dat niet live? :)
★★★
pi_115131170
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:50 schreef Cara het volgende:

[..]

wel triest dat het niveau van NL bij beide wielrendisciplines zo ontzettend laag is.
We hebben ene Willy Kanis voor de keirin en sprint
pi_115131182
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:51 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vrouwenmarathon is geen fuck aan. En op dit moment is er Baanwielrennen op, is dat niet live? :)
Oh, ze zijn nu live dus :')
pi_115131209
quote:
wtf. deze wereld
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:55:19 #152
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115131284
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:52 schreef Cara het volgende:

[..]

wtf. deze wereld
Echt hoor. Gaat alleen maar verergeren dat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115131475
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:55 schreef Happel het volgende:

[..]

Echt hoor. Gaat alleen maar verergeren dat.
whats next, tampons dragen?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131566
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131580
:W
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:04:36 #156
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115131589
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Komt je moeder op visite?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115131592
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Zusje?
Noot noot.
pi_115131615
potentieel :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131620
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:03 schreef Cara het volgende:
ugh nou ik moet mn hele huis gaan opruimen want er komt zo een hele mooie dame langs.
Tante?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115131638
als mn moeder langs komt ruim ik ook alles op, als een baas
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131700
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
als mn moeder langs komt ruim ik ook alles op, als een baas
Wat ben je toch lief :)
Noot noot.
pi_115131721
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat ben je toch lief :)
ja zoveel komt ze niet langs
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131744
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:08 schreef Cara het volgende:

[..]

ja zoveel komt ze niet langs
Toen ik nog op kamers woonde liet ik het altijd staan en dan ging m'n moeder het opruimen :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:08:49 #164
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115131762
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:06 schreef Cara het volgende:
als mn moeder langs komt ruim ik ook alles op, als een baas
Ik ook al tegenwoordig de helft dan doet zij de rest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:09:21 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115131788
Mogguh :O
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115131798
Mijn moeder gaat echt niet mijn huis opruimen :')
Noot noot.
pi_115131806
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef onlogisch het volgende:
Mogguh :O
:W
Noot noot.
pi_115131830
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn moeder gaat echt niet mijn huis opruimen :')
die van mij heeft een soort van OCD dat elk niet gevouwen kledingstuk gevouwen moet worden. Ik laat dus nog wel eens wat op de tafel liggen
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:10:29 #169
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115131833
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:09 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

:W
Hello :W

Ook niet als je het lief vraagt? :')

Dat werkt meestal bij de mijne, althans.. Vroeger mijn kamer :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115132034
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:17:28 #171
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115132119
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
Zometeen eerst vissen 8-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115132136
Mogguh binnenvallers
pi_115132138
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:10 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Hello :W

Ook niet als je het lief vraagt? :')

Dat werkt meestal bij de mijne, althans.. Vroeger mijn kamer :D
Ik zou het ook nooit vragen zeg :D Ik woon samen he, misschien dat het dan anders is.
Noot noot.
pi_115132151
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
Eindelijk. Het nieuwe seizoen gaat van start O+ _O_
pi_115132152
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:15 schreef mrstylo het volgende:
Goedemorgen.

Kan niet wachten tot 18:00. :D
Eindelijk
Noot noot.
pi_115132173
wie is de favoriet voor vanavond?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132181
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:18 schreef Cara het volgende:
wie is de favoriet voor vanavond?
Bookmakers zeggen Ajax maar ik acht PSV toch meer de favoriet ;)
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:19:30 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115132193
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:17 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ik zou het ook nooit vragen zeg :D Ik woon samen he, misschien dat het dan anders is.
Ja ik hoef het nu ook niet meer te vragen. Mijn vriendin zou dat als een belediging zien denk ik :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:20:38 #179
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115132229
Seizoen begint toch pas volgende week?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115132262
Slomo bij tafeltennis _O_
pi_115132265
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Seizoen begint toch pas volgende week?
De JCS vanavond. c_/

Vrijdag begint de Eredivisie. Kutaffiche met Willem II - NAC. :{
pi_115132326
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Slomo bij tafeltennis _O_
Die zijn zo vet. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115132354
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bookmakers zeggen Ajax maar ik acht PSV toch meer de favoriet ;)
Ik ben voor sex vanavond
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132387
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:23 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik ben voor sex vanavond
Waar kan ik inzetten?
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 12:24:53 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115132390
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Slomo bij tafeltennis _O_
Tof idd
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:26:09 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115132427
JCS is echt een onzin prijs.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115132460
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Tof idd
wtf :')

haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter _O-
pi_115132494
Hoi Doublepain.
Noot noot.
pi_115132520
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
JCS is echt een onzin prijs.
Super cup kan je het net zo goed noemen
pi_115132559
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

wtf :')

haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter _O-
Japan _O_
pi_115132561
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Super cup kan je het net zo goed noemen
Johan Cruijff was ook niet zo´n grote voetballer :')

Het moet gewoon Lorenzo Ebecilio Schaal heten _O_
pi_115132589
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waar kan ik inzetten?
Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje

winst verlies
1.93 5.50

zijn
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132597
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:28 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi Doublepain.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:52 schreef Cara het volgende:

[..]

wtf. deze wereld
pi_115132613
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Johan Cruijff was ook niet zo´n grote voetballer :')

Het moet gewoon Lorenzo Ebecilio Schaal heten _O_
Nee.

De Winston Bogarde Schaal
pi_115132614
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Cara het volgende:

[..]

Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje

winst verlies
1.93 5.50

zijn
Heb je ook nog wat side-ods?
pi_115132636
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:30 schreef Cara het volgende:

[..]

Bij mij wel. Ik denk dat de odds een beetje

winst verlies
1.93 5.50

zijn
Verlies Ajax of PSV?
pi_115132667
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Heb je ook nog wat side-ods?
je krijgt 25 euro als t niet zo is niets mis met een beetje druk
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132676
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Verlies Ajax of PSV?
nee
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132698
3.00 voor PSV _O_
pi_115132706
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:31 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[..]

Wat nou?
Noot noot.
pi_115132707
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef Cara het volgende:

[..]

je krijgt 25 euro als t niet zo is niets mis met een beetje druk
Hmm, ik zou graag wat achtergrond informatie van de dame in kwestie hebben. Is het een type Jojoortje of meer Take me out?
pi_115132735
quote:
18s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat nou?
Niks 14.gif
pi_115132793
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Niks [ afbeelding ]
Je kunt eens proberen om 'Hoi Jojoortje' terug te zeggen.
Doet geen pijn hoor.
Noot noot.
pi_115132840
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hmm, ik zou graag wat achtergrond informatie van de dame in kwestie hebben. Is het een type Jojoortje of meer Take me out?
take me out, absoluut. heel erg knap, maar te dom om te poepen heel naďef
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132862
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef Cara het volgende:

[..]

take me out, absoluut. heel erg knap, maar te dom om te poepen heel naďef
_O- Ik zet een 10tje op ja.
pi_115133055
Wat eten jullie vandaag?
Noot noot.
pi_115133065
BBQ
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133066
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

wtf :')

haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter _O-
Die site :')!

pi_115133087
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:42 schreef Cara het volgende:
BBQ
:9

Vergeet de biefstukken niet.
Noot noot.
pi_115133222


_O- _O- _O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133251
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O-
What the fuck.
Noot noot.
pi_115133271
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

What the fuck.
Plaatje werkt niet bij mij.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133293
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

:9

Vergeet de biefstukken niet.
uhhuh. speklappen :9
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133300
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Plaatje werkt niet bij mij.
Ja, moet je even ctrl c/crtl v in het internetbalkje doen.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:49:22 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115133311
Varkens lappen :P
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115133314
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:48 schreef Cara het volgende:

[..]

uhhuh. speklappen :9
Met zelfgemaakte knoflooksaus.
Noot noot.
pi_115133345
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja, moet je even ctrl c/crtl v in het internetbalkje doen.
Bedankt ik zie het nu.

En echt een raar plaatje. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133365
Scene van een slechte pornofilm ofzo.
Noot noot.
pi_115133416
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Met zelfgemaakte knoflooksaus.
no time no time
anders maak jij het even voor me O+
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133429
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:

[..]

no time no time
anders maak jij het even voor me O+
Teveel werk :7
Noot noot.
pi_115133440
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
Scene van een slechte pornofilm ofzo.
ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenleving
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133461
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:

[..]

ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenleving
Jij bent gewoon psycho porno aan het kijken he?
Noot noot.
pi_115133487
Echt, die marathonlopers.

Daar zit ook geen grammetje vet aan he.
Noot noot.
pi_115133503
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:

[..]

ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenleving
Zijn wel amerikanen op dat filmpje :P
pi_115133520
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Jij bent gewoon psycho porno aan het kijken he?
de marathon, maar goed idee.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133531
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef Jojoortje het volgende:
Echt, die marathonlopers.

Daar zit ook geen grammetje vet aan he.
Kut sport om te bekijken. Gebeurt niets.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133560
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:55 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Kut sport om te bekijken. Gebeurt niets.
Beetje sightseeing Londen. Hoef ik er ook niet naar toe.
Noot noot.
pi_115133610
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Beetje sightseeing Londen. Hoef ik er ook niet naar toe.
Ja oké, dat maakt het wel wat beter. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133681
Ik heb met 1 post een heel topic verpest.
Mooi werk.

Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
Noot noot.
pi_115133696
Godver mn worstenbroodjes vergeten door die gave site.
pi_115133724
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb met 1 post een heel topic verpest.
Mooi werk.

Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
Serieus jij bent echt een baas laatste tijd. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133918
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:01 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Serieus jij bent echt een baas laatste tijd. _O_
Was ik dat niet altijd dan?
Noot noot.
pi_115133922
quote:
18s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je kunt eens proberen om 'Hoi Jojoortje' terug te zeggen.
Doet geen pijn hoor.
Hoi Jdfjskshdfkjdsnkjvcxnkjnbcv jkbcxvkjbkdxjn

Bijna, ik probeer het de volgende keer weer
pi_115133940
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoi Jdfjskshdfkjdsnkjvcxnkjnbcv jkbcxvkjbkdxjn

Bijna, ik probeer het de volgende keer weer
Je gaat steeds meer vooruit.
Noot noot.
pi_115133969
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Was ik dat niet altijd dan?
Wel hoor maar dankzij je troll acties, ben gestegen.
Je bent nu op een punt dat jij het mag weten, dat ik jou een baas vindt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133980
Hoezo is Turkish Airlines al 2 jaar verkozen tot beste??

Wat is deze??
pi_115134015
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wel hoor maar dankzij je troll acties, ben gestegen.
Je bent nu op een punt dat jij het mag weten, dat ik jou een baas vindt.
Ik voel me gevleid.
Noot noot.
pi_115134061
Eierkoeken :9
pi_115134074
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Eierkoeken :9
GATVERDAMME.
Noot noot.
pi_115134098
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

GATVERDAMME.
Met wat pindakaas er tussen.

Bohhhh
pi_115134107
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met wat pindakaas er tussen.

Bohhhh
Dit lul je.
Noot noot.
pi_115134119
zeg ff dat ik van mn reet af moet
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115134123
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met wat pindakaas er tussen.

Bohhhh
Whuuuut.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134129
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik van mn reet af moet
Blijf toch lekker zitten joh.
Noot noot.
pi_115134133
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik van mn reet af moet
Ga eens schoonmaken of geen ons betere odds voor nee.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 13:14:03 #246
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115134135
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik van mn reet af moet
Ga ff van je reet af.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115134174
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dit lul je.
Dit lul ik niet. 2 eierkoeken op elkaar met wat pindakaas er tussen _O_
pi_115134187
OKEE DAN JEZUS zeik niet zo
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115134189
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56 Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
pi_115134206
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56 Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
ik las klaargekomen om maher
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115134210
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56 Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
WTF.
Waarom?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134211
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56 Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
:') :')
pi_115134220
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef mrstylo het volgende:

[..]

WTF.
Waarom?
Toivonen misschien dan toch verkocht?
pi_115134222
:P Zo voetbal er ook weer op zitten, 4-0 verloren, 5-1 verloren, 6-0 verloren en 1-0 gewonnen.
;(
pi_115134225
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef TwenteFC het volgende:
:P Zo voetbal er ook weer op zitten, 4-0 verloren, 5-1 verloren, 6-0 verloren en 1-0 gewonnen.
;(
Sterkte ;(
pi_115134236
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Toivonen misschien dan toch verkocht?
Nog niks van gehoord
pi_115134244
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Sterkte ;(
7 tegen 7 en wij hadden 6 aanvallende middenvelders :')
pi_115134261
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:') :')
U angry? })
pi_115134263
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nog niks van gehoord
Lijkt me niet dat ze zomaar voor Maher gaan aankloppen in Alkmaar.
pi_115134271
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit lul ik niet. 2 eierkoeken op elkaar met wat pindakaas er tussen _O_
:N :r
Noot noot.
pi_115134274
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

U angry? })
Ik vind het zielig voor AZ ;(
pi_115134293
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik vind het zielig voor AZ ;(
Ajax had voor Maher moeten toen het nog kan, zelfde als Narsingh
pi_115134294
PSV maakt zichzelf compleet belachelijk
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115134295
Brands is wel een baas als Maher komt. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134310
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:17 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

:N :r
Wat wil je dan? :{w
pi_115134321
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef mrstylo het volgende:
Brands is wel een baas als Maher komt. _O_
Want hij weet de pinpas van de club te vinden? :')
pi_115134338
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat wil je dan? :{w
Gevulde koeken of stroopwafels.
Noot noot.
pi_115134344
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Want hij weet de pinpas van de club te vinden? :')
Creditcard. :7
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134348
Nog steeds snap ik niet dat PSV niet in de verdediging investeert
pi_115134357
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Gevulde koeken of stroopwafels.
Dat gaat gelijk op je heupen zitten.
pi_115134358
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds snap ik niet dat PSV niet in de verdediging investeert
Komt nog wel
pi_115134360
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Gevulde koeken of stroopwafels.
Stroopwafels, Suikerwafels of Roze koeken.. deal
pi_115134362
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Creditcard. :7
Genoeg geld _O_
pi_115134377
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Genoeg geld _O_
Maar 7 procent rente. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134380
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds snap ik niet dat PSV niet in de verdediging investeert
Ze hebben Zanka toch al? :')

Maar idd, lijkt me ook het zorgenkindje...
pi_115134381
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Komt nog wel
dat zeiden ze de afgelopen 2 jaar ook
je had gvd de hele reserve chelsea verdediging kunnen halen van al dat uitgegeven geld
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115134384
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Genoeg geld _O_
Eerst even de bankpas van de gemeente eindhoven gevonden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115134393
quote:
13s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds snap ik niet dat PSV niet in de verdediging investeert
We hebben genoeg daar. Eerst moeten mensen weg.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134407
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ze hebben Zanka toch al? :')

Maar idd, lijkt me ook het zorgenkindje...
Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god is
pi_115134425
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god is
Wat wil je als je iedere 5 minuten een plaatje van PSV op je twitter zet.
pi_115134427
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Over Zanka vellen ze te snel een oordeel vind ik. Ze doen alsof hij een god is
Zankbaas. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134439
Maar nu ff serieus:
Wie heeft gezegd dat Zanka redder is?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134443
Maher _O_
pi_115134462
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:22 schreef Doublepain het volgende:
Maher _O_
Best een goede voetballer. Maar zou het jammer vinden als hij naar PSV gaat ;(
pi_115134465


_O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134495
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01 @Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
pi_115134515
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01 @Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
3/4 miljoen? Serieus? Dat zou AZ echt niet doen hoor
pi_115134525
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01 @Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
Zo 'weinig' maar.
pi_115134548
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

3/4 miljoen? Serieus? Dat zou AZ echt niet doen hoor
Maybe ruilmiddel, Manolev is iig uit selectie
pi_115134558
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 15:23:01 @Jelovic Bedrag is rond de 3/4 miljoen reageer retweet
Wel een goede prijs.

Brands. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:25:37 #291
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115134563
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:22 schreef Doublepain het volgende:
Maher _O_
Dat is toch wel een speler die bij PSV ontbreekt maar 3-4 miljoen vind ik wel heel weinig
pi_115134572
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maybe ruilmiddel, Manolev is iig uit selectie
Zou Verbeek zitten wachten op Manolev? En Maher zijn contract loopt tot medio 2015
pi_115134574
Hoeveel contract heeft ie nog dan?
pi_115134582
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel contract heeft ie nog dan?
2015 dus nog 3 jaar.
pi_115134612
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zou Verbeek zitten wachten op Manolev? En Maher zijn contract loopt tot medio 2015
Lijkt mij sterk dat Az op een rechtsback zit te wachten met het vertrek van Klavan en Poulsen of heb ik al anders transfernieuws gemist?
pi_115134619
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hoeveel contract heeft ie nog dan?
Hoeveel contract?
Paar bladzijdes denk ik.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134620
:7
pi_115134630
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk dat Az op een rechtsback zit te wachten met het vertrek van Klavan en Poulsen of heb ik al anders transfernieuws gemist?
Ze hebben al Marcellis op rechts.
pi_115134633
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hoeveel contract?
Paar bladzijdes denk ik.
:')
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:27:37 #300
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115134634
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

2015 dus nog 3 jaar.
Het zou kunnen dat het een "Labyad" contract is dan is hij wel te halen voor een klein bedrag
pi_115134635
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

2015 dus nog 3 jaar.
Dan geloof ik er niks van eerlijk gezegd :P Of misschien gelimiteerde transfersom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')