abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115128256
Engeland ook op penalty's verloren op het OS toernooi :') Dat land is zo mogelijk nog een grotere faal dan NL.
pi_115128274
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Engeland ook op penalty's verloren op het OS toernooi :') Dat land is zo mogelijk nog een grotere faal dan NL.
Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...
pi_115128285
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...
Had het over de voetbalploeg, niet echt duidelijk ;)
pi_115128302
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Had het over de voetbalploeg, niet echt duidelijk ;)
Oh. :')
pi_115128320
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Oh. :')
Hoe laat gaan we sprinten? :P
pi_115128323
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hoe laat gaan we sprinten? :P
Met King Usain Bolt?
pi_115128331
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met King Usain Bolt?
Ja.
pi_115128335
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja.
Zal eens kijken.

Halve finales vanaf 19.50 uur.
pi_115128338
Commentator NOS vind het nodig "Sensational" en "Super Saturday" te vertalen :')
pi_115128343
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zal eens kijken.

Halve finales vanaf 19.50 uur.
Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dus ;)
pi_115128346
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dus ;)
En om 22:50 de finales *O*
pi_115128351
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dus ;)
Pakjesavond in Amsterdam. 4-1 voor Ajax.
pi_115128389
Hmm, Emirates langer vliegen en duurder maar wel 2x met de 380 800 :P Tempting..
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:28:15 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128423
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm, Emirates langer vliegen en duurder maar wel 2x met de 380 800 :P Tempting..
waar ga je heen?
pi_115128442
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

waar ga je heen?
Weet nog niet zeker. Japan/Tokio is wel erg goed bevallen dus misschien daar heen met kerst en dan skieen. Maar originele plan was om naar de zon te gaan rond kerst. Zal dus wel weer beslist worden door een mooie ticket aanbieding.
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:40:29 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128547
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Weet nog niet zeker. Japan/Tokio is wel erg goed bevallen dus misschien daar heen met kerst en dan skieen. Maar originele plan was om naar de zon te gaan rond kerst. Zal dus wel weer beslist worden door een mooie ticket aanbieding.
Toevallig zat ik ook naar de Emirates website te kijken 2 dagen geleden, ik ga binnenkort weer naar Hong Kong maar het zal wel weer KLM worden, dit ivm met punten/mijlen
pi_115128573
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:40 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toevallig zat ik ook naar de Emirates website te kijken 2 dagen geleden, ik ga binnenkort weer naar Hong Kong maar het zal wel weer KLM worden, dit ivm met punten/mijlen
Je vliegt veel voor je werk?

Bij ons op het werk is iedereen wel heel enthousiast over Emirates. Als ik daar die foto's ook zie van de Economy dan is dat bij veel andere maatschappijen BC :')

Vliegveld Hong Kong schijnt ook wel geniaal te zijn :)
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:49:09 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128639
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je vliegt veel voor je werk?

Bij ons op het werk is iedereen wel heel enthousiast over Emirates. Als ik daar die foto's ook zie van de Economy dan is dat bij veel andere maatschappijen BC :')

Vliegveld Hong Kong schijnt ook wel geniaal te zijn :)
Ja ik vlieg voor mijn werk, maar ik werk voor mezelf dus kan ook zelf kiezen, Emirates ziet er inderdaad goed uit vandaar dat ik ook even keek, maar uiteindelijk blijft vliegen altijd vervelend en met Emirates moet je overstappen, wat ik ook nooit prettig vind.

Hong Kong vliegveld is inderdaad heel goed
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:51:16 #119
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_115128662
Al die fucking klapjosti's in de stad met die nwe ajax shirts gister...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_115128722
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja ik vlieg voor mijn werk, maar ik werk voor mezelf dus kan ook zelf kiezen, Emirates ziet er inderdaad goed uit vandaar dat ik ook even keek, maar uiteindelijk blijft vliegen altijd vervelend en met Emirates moet je overstappen, wat ik ook nooit prettig vind.

Hong Kong vliegveld is inderdaad heel goed
Ja, als prijs niet van belang was zou ik ook voor KLM en directe vlucht kiezen denk ik. Maar het scheelt helaas wel erg veel. Dan zit ik wel iets langer in een minder comfortabel vliegtuig :)
pi_115128731
Zag je net dat stukje over snelwandelen 422?
  zondag 5 augustus 2012 @ 10:02:06 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128792
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja, als prijs niet van belang was zou ik ook voor KLM en directe vlucht kiezen denk ik. Maar het scheelt helaas wel erg veel. Dan zit ik wel iets langer in een minder comfortabel vliegtuig :)
Helaas is prijs wel van belang maar dan in de zin van prijs/kwaliteit, als ik daar gebroken aankom is het ook vervelend werken.
pi_115128829
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Helaas is prijs wel van belang maar dan in de zin van prijs/kwaliteit, als ik daar gebroken aankom is het ook vervelend werken.
Eens, als toerist kan je dat nog voor lief nemen.

Net ff gekeken en KLM is toch nog bijna 300E duurder dan Emirates en bijna het dubbele van wat we vorige keer betaald hebben.
  zondag 5 augustus 2012 @ 10:06:32 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128846
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Eens, als toerist kan je dat nog voor lief nemen.

Net ff gekeken en KLM is toch nog bijna 300E duurder dan Emirates en bijna het dubbele van wat we vorige keer betaald hebben.
dat is wel een enorm verschil met welke maatschappij ging je de vorige keer?
pi_115128894
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel een enorm verschil met welke maatschappij ging je de vorige keer?
Aeroflot :P En dat is beter dan het klinkt, al kies je natuurlijk altijd voor een andere maatschappij als het prijsverschil niet zo groot is.

Vliegveld van Moskou is wel echt :') Nog nooit zulke onbeschofte mensen tegen gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')