Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Engeland ook op penalty's verloren op het OS toernooiDat land is zo mogelijk nog een grotere faal dan NL.
Had het over de voetbalploeg, niet echt duidelijkquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...
Oh.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had het over de voetbalploeg, niet echt duidelijk
Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zal eens kijken.
Halve finales vanaf 19.50 uur.
En om 22:50 de finalesquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dus
Pakjesavond in Amsterdam. 4-1 voor Ajax.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ooh.. Eerst nog ff de JC schaal dus
waar ga je heen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hmm, Emirates langer vliegen en duurder maar wel 2x met de 380 800Tempting..
Weet nog niet zeker. Japan/Tokio is wel erg goed bevallen dus misschien daar heen met kerst en dan skieen. Maar originele plan was om naar de zon te gaan rond kerst. Zal dus wel weer beslist worden door een mooie ticket aanbieding.quote:
Toevallig zat ik ook naar de Emirates website te kijken 2 dagen geleden, ik ga binnenkort weer naar Hong Kong maar het zal wel weer KLM worden, dit ivm met punten/mijlenquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet nog niet zeker. Japan/Tokio is wel erg goed bevallen dus misschien daar heen met kerst en dan skieen. Maar originele plan was om naar de zon te gaan rond kerst. Zal dus wel weer beslist worden door een mooie ticket aanbieding.
Je vliegt veel voor je werk?quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toevallig zat ik ook naar de Emirates website te kijken 2 dagen geleden, ik ga binnenkort weer naar Hong Kong maar het zal wel weer KLM worden, dit ivm met punten/mijlen
Ja ik vlieg voor mijn werk, maar ik werk voor mezelf dus kan ook zelf kiezen, Emirates ziet er inderdaad goed uit vandaar dat ik ook even keek, maar uiteindelijk blijft vliegen altijd vervelend en met Emirates moet je overstappen, wat ik ook nooit prettig vind.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je vliegt veel voor je werk?
Bij ons op het werk is iedereen wel heel enthousiast over Emirates. Als ik daar die foto's ook zie van de Economy dan is dat bij veel andere maatschappijen BC![]()
Vliegveld Hong Kong schijnt ook wel geniaal te zijn
Ja, als prijs niet van belang was zou ik ook voor KLM en directe vlucht kiezen denk ik. Maar het scheelt helaas wel erg veel. Dan zit ik wel iets langer in een minder comfortabel vliegtuigquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja ik vlieg voor mijn werk, maar ik werk voor mezelf dus kan ook zelf kiezen, Emirates ziet er inderdaad goed uit vandaar dat ik ook even keek, maar uiteindelijk blijft vliegen altijd vervelend en met Emirates moet je overstappen, wat ik ook nooit prettig vind.
Hong Kong vliegveld is inderdaad heel goed
Helaas is prijs wel van belang maar dan in de zin van prijs/kwaliteit, als ik daar gebroken aankom is het ook vervelend werken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 09:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, als prijs niet van belang was zou ik ook voor KLM en directe vlucht kiezen denk ik. Maar het scheelt helaas wel erg veel. Dan zit ik wel iets langer in een minder comfortabel vliegtuig
Eens, als toerist kan je dat nog voor lief nemen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas is prijs wel van belang maar dan in de zin van prijs/kwaliteit, als ik daar gebroken aankom is het ook vervelend werken.
dat is wel een enorm verschil met welke maatschappij ging je de vorige keer?quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens, als toerist kan je dat nog voor lief nemen.
Net ff gekeken en KLM is toch nog bijna 300E duurder dan Emirates en bijna het dubbele van wat we vorige keer betaald hebben.
Aeroflotquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel een enorm verschil met welke maatschappij ging je de vorige keer?
Die jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/os2012/video/402887-os-2012-20-km-snelwandelen.html
...geldquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...
Wut kijk die benen danquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/os2012/video/402887-os-2012-20-km-snelwandelen.html
En die gozer die in de dranghekken vielquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wut kijk die benen dan![]()
Lijkt alsof ze breken
quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En die gozer die in de dranghekken viel
Dat is geen rood waard, gewoon geelquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Ik zie dat ze ook rood geven, die man moest rood krijgen voor een schwalbe
Was het maar waarquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel zo maar in het fietsen heeft het toch ook met opleiding te maken
als ik zie hoe die Britten op de baan bezig zijn kan je niet over geluk spreken, de juiste dokter is helaas een factor die we niet uit kunnen sluitenquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was het maar waarOpleiding van de Rabobank wordt door velen als beste ter wereld gezien en wat heeft het ons gebracht tot dusver
Wiggins heeft zelfs niet eens een wieleropleiding gehad (ja, op de baan..)
Volgens mij is het vooral training, voeding, weten hoe te pieken, geluk en de juiste dokter.
Ik wil ook zo'n buikquote:
Welke sporten zijn op dit moment bezig?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
Baanwielrennenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke sporten zijn op dit moment bezig?
wel triest dat het niveau van NL bij beide wielrendisciplines zo ontzettend laag is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
Vrouwenmarathon is geen fuck aan. En op dit moment is er Baanwielrennen op, is dat niet live?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BaanwielrennenVrouwenmarathon begint ook zo
We hebben ene Willy Kanis voor de keirin en sprintquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:50 schreef Cara het volgende:
[..]
wel triest dat het niveau van NL bij beide wielrendisciplines zo ontzettend laag is.
Oh, ze zijn nu live dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vrouwenmarathon is geen fuck aan. En op dit moment is er Baanwielrennen op, is dat niet live?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |