abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115129275
quote:
9s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...
...geld
pi_115129297
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

...geld
van het doorgeefluikje
pi_115129299
quote:
Wut kijk die benen dan :')

Lijkt alsof ze breken _O-
pi_115129325
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wut kijk die benen dan :')

Lijkt alsof ze breken _O-
En die gozer die in de dranghekken viel _O_
pi_115129348
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

En die gozer die in de dranghekken viel _O_
_O-

Ik zie dat ze ook rood geven, die man moest rood krijgen voor een schwalbe
pi_115129387
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:39 schreef Doublepain het volgende:

[..]

_O-

Ik zie dat ze ook rood geven, die man moest rood krijgen voor een schwalbe
Dat is geen rood waard, gewoon geel :{w
  zondag 5 augustus 2012 @ 10:43:29 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115129426
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

...geld
dat is wel zo maar in het fietsen heeft het toch ook met opleiding te maken
pi_115129708
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel zo maar in het fietsen heeft het toch ook met opleiding te maken
Was het maar waar :'( Opleiding van de Rabobank wordt door velen als beste ter wereld gezien en wat heeft het ons gebracht tot dusver :') Wiggins heeft zelfs niet eens een wieleropleiding gehad (ja, op de baan..)

Volgens mij is het vooral training, voeding, weten hoe te pieken, geluk en de juiste dokter.
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:04:58 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115129945
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Was het maar waar :'( Opleiding van de Rabobank wordt door velen als beste ter wereld gezien en wat heeft het ons gebracht tot dusver :') Wiggins heeft zelfs niet eens een wieleropleiding gehad (ja, op de baan..)

Volgens mij is het vooral training, voeding, weten hoe te pieken, geluk en de juiste dokter.
als ik zie hoe die Britten op de baan bezig zijn kan je niet over geluk spreken, de juiste dokter is helaas een factor die we niet uit kunnen sluiten
pi_115130298
quote:
Ik wil ook zo'n buik :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115130831
hoi
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115130893
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:38 schreef Cara het volgende:
hoi
Hoi
pi_115130957
NOS :')
pi_115131000
wat voor faal is er nu weer?
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131080
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:45 schreef Cara het volgende:
wat voor faal is er nu weer?
Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
:')
pi_115131103
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
:')
Welke sporten zijn op dit moment bezig? :)
★★★
pi_115131123
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Welke sporten zijn op dit moment bezig? :)
Baanwielrennen _O_ Vrouwenmarathon begint ook zo
  zondag 5 augustus 2012 @ 11:50:50 #146
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115131145
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115131151
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
:')
wel triest dat het niveau van NL bij beide wielrendisciplines zo ontzettend laag is.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115131165
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Baanwielrennen _O_ Vrouwenmarathon begint ook zo
Vrouwenmarathon is geen fuck aan. En op dit moment is er Baanwielrennen op, is dat niet live? :)
★★★
pi_115131170
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:50 schreef Cara het volgende:

[..]

wel triest dat het niveau van NL bij beide wielrendisciplines zo ontzettend laag is.
We hebben ene Willy Kanis voor de keirin en sprint
pi_115131182
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:51 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vrouwenmarathon is geen fuck aan. En op dit moment is er Baanwielrennen op, is dat niet live? :)
Oh, ze zijn nu live dus :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')