Die jaquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/os2012/video/402887-os-2012-20-km-snelwandelen.html
...geldquote:Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neehoor. Wij zijn in meerdere dingen slecht. Zij hebben de Tourwinnaar, CL-Winnaar...
Wut kijk die benen danquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:26 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/os2012/video/402887-os-2012-20-km-snelwandelen.html
En die gozer die in de dranghekken vielquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wut kijk die benen dan![]()
Lijkt alsof ze breken
quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En die gozer die in de dranghekken viel
Dat is geen rood waard, gewoon geelquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]![]()
Ik zie dat ze ook rood geven, die man moest rood krijgen voor een schwalbe
Was het maar waarquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel zo maar in het fietsen heeft het toch ook met opleiding te maken
als ik zie hoe die Britten op de baan bezig zijn kan je niet over geluk spreken, de juiste dokter is helaas een factor die we niet uit kunnen sluitenquote:Op zondag 5 augustus 2012 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Was het maar waarOpleiding van de Rabobank wordt door velen als beste ter wereld gezien en wat heeft het ons gebracht tot dusver
Wiggins heeft zelfs niet eens een wieleropleiding gehad (ja, op de baan..)
Volgens mij is het vooral training, voeding, weten hoe te pieken, geluk en de juiste dokter.
Ik wil ook zo'n buikquote:
Welke sporten zijn op dit moment bezig?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
Baanwielrennenquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Welke sporten zijn op dit moment bezig?
wel triest dat het niveau van NL bij beide wielrendisciplines zo ontzettend laag is.quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal dingen te herhalen van gisteren terwijl er al sport bezig is.
Vrouwenmarathon is geen fuck aan. En op dit moment is er Baanwielrennen op, is dat niet live?quote:Op zondag 5 augustus 2012 11:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BaanwielrennenVrouwenmarathon begint ook zo
We hebben ene Willy Kanis voor de keirin en sprintquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:50 schreef Cara het volgende:
[..]
wel triest dat het niveau van NL bij beide wielrendisciplines zo ontzettend laag is.
Oh, ze zijn nu live dusquote:Op zondag 5 augustus 2012 11:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vrouwenmarathon is geen fuck aan. En op dit moment is er Baanwielrennen op, is dat niet live?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |