abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115126078



Welkom in de VBL SC!

De VBL SC is opgericht op donderdag 19 januari 2012 @ 01:03:51 door Stokstaart (we miss you! ) dit is een van de beste en gezelligste SC's van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, een voor allen, allen voor een!

Had ik al gezegd dat het hier kankergezellig is?



captainmad.JPGlogo_ajax.gifavasmall.jpgpolo.jpgbmi1.gifren.gifjate.pngREvO0.jpgLogo.png1axis.jpgFey.jpgdutch_fc_twentes.png
1280765882-950.png1g.jpgjohan4.gifDize.gifGab.gifDerksen.jpg54.jpgphpuwEvN4AM.jpg72bmep.gifPirelliklein.jpgo6jro.gifduikeend2.jpg
m1gy6dpwdufj_s.jpgbaaas.jpgTK.pngdemeerlogoklein.jpgde_kromme.JPGg8ic9.gif7ycjI.pngsyd66.JPGiofe4i.gifja.jpgmaradona_cigar.jpg1_111211302413Q.jpg
FeyGeit.gifDrow_portrait.pngBmi%20Jup.png2zswb2u.gifhamtaro2.gif



gffffff.jpgimages3.JPGnoiconn.png



Madame_Paon
Paul





http://www.thuisserver.ne(...)ielen&sub_forum=115& Zelf even de datums invoeren voor welke periode je wilt.

Als het je even te veel wordt, klik hier

De OP vind je hier
pi_115126084
Davy. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126088
Welk winkelcentrum? Wanneer was er vechten?
pi_115126096
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:00 schreef Geo4kant het volgende:
Welk winkelcentrum? Wanneer was er vechten?
Woensel jonguh
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:01:29 #5
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126101
Amsterdam-noord.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:02:01 #6
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126110
NRD35, jwz bradda
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126120
j0rdiiiiiii nu kei bang geworden. Snap ik wel :)
pi_115126143
Over 2 uur en 57 minuten gaat hij slapen. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:03:37 #9
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126149
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
Over 2 uur en 57 minuten gaat hij slapen. :P
Wie? En waarom?
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126163
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wie? En waarom?
J0rdiii. Dan komt telegraaf met Ajax nieuws. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126167
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:03 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Wie? En waarom?
j0rdi gaat pas slapen nadat de televaag met non-nieuws komt over Ajax.
pi_115126168
sorry allemaal was niet zo bedoeld verder......
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:05:01 #13
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126178
Welk Ajax nieuws jordiii? WELK NIEUWS OMG WELK WELK FAP FAP FAP
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126179
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
sorry allemaal was niet zo bedoeld verder......
Vriend, 05:00 bij winkelcentrum Woensel West, be there...
pi_115126181
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

j0rdi gaat pas slapen nadat de televaag met non-nieuws komt over Ajax.
Televaag? :D
J0rdiii nieuwe sig. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126194
Rechter is een baas. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:06:08 #17
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126201
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
Rechter is een baas. :D
[ afbeelding ]
JDS :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126202
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:05 schreef mrstylo het volgende:
Linker is een baas. :D
[ afbeelding ]
pi_115126214
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:05 schreef Smoofie het volgende:
Welk Ajax nieuws jordiii? WELK NIEUWS OMG WELK WELK FAP FAP FAP
Geen nieuws, jij bent een insider jij hoort die dingen te weten man. Welke verdediger komt erbij?
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:06:50 #20
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126220
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:06 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Geen nieuws, jij bent een insider jij hoort die dingen te weten man. Welke verdediger komt erbij?
Heitinga
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126229
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

JDS :')
Waarom? :o
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:07:24 #22
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126234
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Waarom? :o
Ik ben Overeem Fanboy.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:07:34 #23
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126244
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Heitinga
:N
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115126248
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:07 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik ben Overeem Fanboy.
Dat viel me niet op. :') :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:08:38 #25
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126267
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:07 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat viel me niet op. :') :D
Overigens was ik ook een Bonjasky, Ernesto hoost, Bas rutte en Semmy schilt fanboy. Gokhan saki ook maar de grootste baas is Gegard Mousasi
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126285
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:08 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Overigens was ik ook een Bonjasky, Ernesto hoost, Bas rutte en Semmy schilt fanboy. Gokhan saki ook maar de grootste baas is Gegard Mousasi
Dus iedereen behalve Hari?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126306
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:06 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Heitinga
Te duur.
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:11:19 #28
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126325
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:09 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dus iedereen behalve Hari?
Niet iedereen, ik ben voor elke NL uitkomende persoon ofc. Bonjasky vind ik echt _O_. Hoost , Aerts en Rutte waren _O_ in hun glory time, die ik niet echt heb meegemaakt. Saki vecht echt super mooi, prachtig. Maar OVereem en Mousasi zijn echt mn idooltjes :@.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:13:35 #29
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126366
Bonjasky helaas gestopt.
Overeem komt wel gewoon over als een rustige en toffe gozer, als je ziet hoe hij al die japanners te woord staat en ze alles laat doen( zoals aan zijn armen hangen :D ). Ook toen hij bij gamekings binnenkwam enz, welke pro doet dat nou :D.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:14:00 #30
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126375
Als ik homo was had ik een overeem poster boven mijn bed :Y.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:14:31 #31
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126389
En mousasi vind ik _O_ omdat hij veel op me lijkt qua personaliteit :Y en gewoon super goede techniek heeft.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126427
Overeem vind ik ook een baas.
Mousasi ken ik niet. :@
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126456
Stylo hou eens op met die naakte chick de heletijd te DMen :N
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:17:32 #34
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126458

_O_ Hij is MMA"er btw.

Die kyotaro is trouwens na Overeem en Mousasi mijn volgende Idool die nog actief is :@ Die entrance vanaf 2:50, echt mooi man _O_
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:18:57 #35
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_115126485
gaat het nou over boksen in een voetbal sc

gekker kan het niet worden

OF WEL?!?!?!?!
pi_115126506
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:18 schreef Nectar het volgende:
gaat het nou over boksen in een voetbal sc

gekker kan het niet worden

OF WEL?!?!?!?!
Hier praten we over alles _O_

Behalve geile wijven posten, daar houden de meeste hier niet van.
pi_115126510
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:17 schreef Smoofie het volgende:

_O_ Hij is MMA"er btw.

Die kyotaro is trouwens na Overeem en Mousasi mijn volgende Idool die nog actief is :@ Die entrance vanaf 2:50, echt mooi man _O_
Zal straks eens kijken. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126533
Geo is Mousasi goed?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:22:47 #39
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126550
Het is gelukkig vroeg afgelopen vanavond, vorige keer scheen de zon al.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:23:23 #40
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126560
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:21 schreef mrstylo het volgende:
Geo is Mousasi goed?
Mousasi is prob 1 van de beste als niet de beste ter wereld qua techniek, stand up én ground.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126565
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:22 schreef AFCNiels het volgende:
Het is gelukkig vroeg afgelopen vanavond, vorige keer scheen de zon al.
Ja en het viel zwaar tegen.
Nu gewoon goed en best kort. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:25:17 #42
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126585

_O_

De rust die hij uitstraalt, heerlijk.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:26:07 #43
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126597
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:23 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ja en het viel zwaar tegen.
Nu gewoon goed en best kort. _O_
Dat afwachtende gevecht is niks, er moet gewoon flink geramd worden })
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115126655
Lekker liedje.
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:26 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Dat afwachtende gevecht is niks, er moet gewoon flink geramd worden })
Jij snapt. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126708
:') Zo dronken als een uil, en morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer op een voetbalveld staan om 9:00.
Voetbalschoenen kwijt, sokken kwijt, scheenbeschermers kwijt... gaat wat worden .. gvd zeg.
pi_115126724
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:35 schreef TwenteFC het volgende:
:') Zo dronken als een uil, en morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer op een voetbalveld staan om 9:00.
Voetbalschoenen kwijt, sokken kwijt, scheenbeschermers kwijt... gaat wat worden .. gvd zeg.
Je weet dat het al half 4 is?
pi_115126726
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:36 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je weet dat het al half 4 is?
Ben er net weer
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:37:13 #48
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126736
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:35 schreef TwenteFC het volgende:
:') Zo dronken als een uil, en morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer op een voetbalveld staan om 9:00.
Voetbalschoenen kwijt, sokken kwijt, scheenbeschermers kwijt... gaat wat worden .. gvd zeg.
:D :D :D Snel je rotzooi bij elkaar zoeken en dan alle wekkers zetten die je in huis hebt!
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115126756
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:37 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

:D :D :D Snel je rotzooi bij elkaar zoeken en dan alle wekkers zetten die je in huis hebt!
Is gelukkig maar buurtvoetbal voor de kermis, wat er op neer komt dat je nog even een sigaret aansteekt voordat je een bal aanneemt :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:38:52 #50
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126762
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:38 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Is gelukkig maar buurtvoetbal voor de kermis, wat er op neer komt dat je nog even een sigaret aansteekt voordat je een bal aanneemt :')
Zijn er chicks
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')