Dus iedereen behalve Hari?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Overigens was ik ook een Bonjasky, Ernesto hoost, Bas rutte en Semmy schilt fanboy. Gokhan saki ook maar de grootste baas is Gegard Mousasi
Niet iedereen, ik ben voor elke NL uitkomende persoon ofc. Bonjasky vind ik echtquote:
Hier praten we over allesquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:18 schreef Nectar het volgende:
gaat het nou over boksen in een voetbal sc
gekker kan het niet worden
OF WEL?!?!?!?!
Zal straks eens kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:17 schreef Smoofie het volgende:
Hij is MMA"er btw.
Die kyotaro is trouwens na Overeem en Mousasi mijn volgende Idool die nog actief isDie entrance vanaf 2:50, echt mooi man
Mousasi is prob 1 van de beste als niet de beste ter wereld qua techniek, stand up én ground.quote:
Ja en het viel zwaar tegen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:22 schreef AFCNiels het volgende:
Het is gelukkig vroeg afgelopen vanavond, vorige keer scheen de zon al.
Dat afwachtende gevecht is niks, er moet gewoon flink geramd wordenquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja en het viel zwaar tegen.
Nu gewoon goed en best kort.
Jij snapt.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat afwachtende gevecht is niks, er moet gewoon flink geramd worden
Je weet dat het al half 4 is?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:35 schreef TwenteFC het volgende:
Zo dronken als een uil, en morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer op een voetbalveld staan om 9:00.
Voetbalschoenen kwijt, sokken kwijt, scheenbeschermers kwijt... gaat wat worden .. gvd zeg.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:35 schreef TwenteFC het volgende:
Zo dronken als een uil, en morgen voor het eerst sinds 2 jaar weer op een voetbalveld staan om 9:00.
Voetbalschoenen kwijt, sokken kwijt, scheenbeschermers kwijt... gaat wat worden .. gvd zeg.
Is gelukkig maar buurtvoetbal voor de kermis, wat er op neer komt dat je nog even een sigaret aansteekt voordat je een bal aanneemtquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
![]()
Snel je rotzooi bij elkaar zoeken en dan alle wekkers zetten die je in huis hebt!
Zijn er chicksquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:38 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is gelukkig maar buurtvoetbal voor de kermis, wat er op neer komt dat je nog even een sigaret aansteekt voordat je een bal aanneemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |