Woensel jonguhquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:00 schreef Geo4kant het volgende:
Welk winkelcentrum? Wanneer was er vechten?
Wie? En waarom?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:03 schreef mrstylo het volgende:
Over 2 uur en 57 minuten gaat hij slapen.
J0rdiii. Dan komt telegraaf met Ajax nieuws.quote:
Vriend, 05:00 bij winkelcentrum Woensel West, be there...quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:04 schreef j0rdiiii het volgende:
sorry allemaal was niet zo bedoeld verder......
Televaag?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
j0rdi gaat pas slapen nadat de televaag met non-nieuws komt over Ajax.
Geen nieuws, jij bent een insider jij hoort die dingen te weten man. Welke verdediger komt erbij?quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:05 schreef Smoofie het volgende:
Welk Ajax nieuws jordiii? WELK NIEUWS OMG WELK WELK FAP FAP FAP
Heitingaquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen nieuws, jij bent een insider jij hoort die dingen te weten man. Welke verdediger komt erbij?
quote:
Overigens was ik ook een Bonjasky, Ernesto hoost, Bas rutte en Semmy schilt fanboy. Gokhan saki ook maar de grootste baas is Gegard Mousasiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |