quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op de kermis zijn overal waar je kijkt breezers .
Nja hier zijn er altijd veel. Hier wonen dan ook 65.000 mensen ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]een dorp met 3000 inwoners ingedeeld in 2 stukken, deze kermis is het kleine deel met max 600 inwoners. Bij volledige opkomst hebben we 6 breezers.
Lijkt mij best warm voor een nickelson jas.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:41 schreef Monopoly het volgende:
Breezerhertjes met nickelson jasjes en blackberry's
Dan moet je zorgen dat je zo snel mogelijk uitgeschakeld bent, geen probleem lijkt me. Dan zijn de "winnaars" nog aan het voetballen en sta jij bij de chicksquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:39 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Langs de zijlijn ... is voetbal en Volleybal tergelijk. De chicks kijken naar ons natuurlijk.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja hier zijn er altijd veel. Hier wonen dan ook 65.000 mensen ofzo.
Vooral bij botsauto's en karretje wat 100 keer rondjes draait.
Brrr, lijkt mij kutquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Is hier veel gemoedelijker, iedereen kent elkaar. Bij voor en achternaam.
Jouw naam is toch;quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Is hier veel gemoedelijker, iedereen kent elkaar. Bij voor en achternaam.
Niveau is bedroefd, zelfs 2 jaar zonder voetbal ben ik nog 1 v/d betere op het veld, maar we gaan altijd voor de winst. Gaat wel om de eer van onze buurt héquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat je zo snel mogelijk uitgeschakeld bent, geen probleem lijkt me. Dan zijn de "winnaars" nog aan het voetballen en sta jij bij de chicks
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jouw naam is toch;
Twente FC ?
Voor achternaam
Het is gewoon kiezen tussen eer of sex dus, dat mag jij verder uitzoeken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:44 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niveau is bedroefd, zelfs 2 jaar zonder voetbal ben ik nog 1 v/d betere op het veld, maar we gaan altijd voor de winst. Gaat wel om de eer van onze buurt hé
Eer > Sexquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is gewoon kiezen tussen eer of sex dus, dat mag jij verder uitzoeken.
Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen.quote:
Weet niet hoe het met jou zit maar ik verkies mijn eer altijd boven sex.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen.
Als je met ho's ook sletjes bedoelt zoals ik bedoel, geldt dat ook voor mijquote:Op zondag 5 augustus 2012 03:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen.
Had niet over eer.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met jou zit maar ik verkies mijn eer altijd boven sex.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je met ho's ook sletjes bedoelt zoals ik bedoel, geldt dat ook voor mij
Ik snap je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 03:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd met mijn huidige HIV/aids besmetting.
Het ergste is nog, je loopt HIV op, en dat hoertje wordt nog zwanger ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |