abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115126773
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:38 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zijn er chicks
:7 Langs de zijlijn ... is voetbal en Volleybal tergelijk. De chicks kijken naar ons natuurlijk.
pi_115126777
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:38 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zijn er chicks
Op de kermis zijn overal waar je kijkt breezers .
pi_115126797
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:39 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Op de kermis zijn overal waar je kijkt breezers .
:D een dorp met 3000 inwoners ingedeeld in 2 stukken, deze kermis is het kleine deel met max 600 inwoners. Bij volledige opkomst hebben we 6 breezers.
pi_115126800
Breezerhertjes met nickelson jasjes en blackberry's
pi_115126816
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:41 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:D een dorp met 3000 inwoners ingedeeld in 2 stukken, deze kermis is het kleine deel met max 600 inwoners. Bij volledige opkomst hebben we 6 breezers.
Nja hier zijn er altijd veel. Hier wonen dan ook 65.000 mensen ofzo.
Vooral bij botsauto's en karretje wat 100 keer rondjes draait.
pi_115126819
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:41 schreef Monopoly het volgende:
Breezerhertjes met nickelson jasjes en blackberry's
Lijkt mij best warm voor een nickelson jas.
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:43:06 #57
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126821
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:39 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:7 Langs de zijlijn ... is voetbal en Volleybal tergelijk. De chicks kijken naar ons natuurlijk.
Dan moet je zorgen dat je zo snel mogelijk uitgeschakeld bent, geen probleem lijkt me. Dan zijn de "winnaars" nog aan het voetballen en sta jij bij de chicks :)
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115126827
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nja hier zijn er altijd veel. Hier wonen dan ook 65.000 mensen ofzo.
Vooral bij botsauto's en karretje wat 100 keer rondjes draait.
:P Is hier veel gemoedelijker, iedereen kent elkaar. Bij voor en achternaam.
pi_115126838
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Is hier veel gemoedelijker, iedereen kent elkaar. Bij voor en achternaam.
Brrr, lijkt mij kut :')
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:44:25 #60
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126839
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Is hier veel gemoedelijker, iedereen kent elkaar. Bij voor en achternaam.
Jouw naam is toch;
Twente FC ?
Voor achternaam
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126840
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:43 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Dan moet je zorgen dat je zo snel mogelijk uitgeschakeld bent, geen probleem lijkt me. Dan zijn de "winnaars" nog aan het voetballen en sta jij bij de chicks :)
Niveau is bedroefd, zelfs 2 jaar zonder voetbal ben ik nog 1 v/d betere op het veld, maar we gaan altijd voor de winst. Gaat wel om de eer van onze buurt hé
pi_115126853
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:44 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Jouw naam is toch;
Twente FC ?
Voor achternaam
:D Mijn tatoeages op mijn kuit verraden wel dat mijn naam TwenteFC is.
pi_115126861

Jon 'Bones' Jones. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:46:28 #64
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115126874
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:44 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Niveau is bedroefd, zelfs 2 jaar zonder voetbal ben ik nog 1 v/d betere op het veld, maar we gaan altijd voor de winst. Gaat wel om de eer van onze buurt hé
Het is gewoon kiezen tussen eer of sex dus, dat mag jij verder uitzoeken.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:47:05 #65
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126882
Bro's before ho's
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126885
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:46 schreef AFCNiels het volgende:

[..]

Het is gewoon kiezen tussen eer of sex dus, dat mag jij verder uitzoeken.
Eer > Sex
pi_115126894
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:47 schreef Smoofie het volgende:
Bro's before ho's
Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126900
Het brandalarm van het PEC stadion werkt ook nog. De "ultra's" vonden het wel een goed idee om met een teringzooi fakkels en rookpotten sfeer te maken.

Alle bierluiken automatisch dicht, ik werd bloedlink :r



Was verder wel baas.
pi_115126902
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:47 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen. :')
Weet niet hoe het met jou zit maar ik verkies mijn eer altijd boven sex. :D
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:48:18 #70
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126906
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:47 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dat zeggen alleen de gasten die niet de ho's krijgen. :')
Als je met ho's ook sletjes bedoelt zoals ik bedoel, geldt dat ook voor mij :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126921
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:48 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Weet niet hoe het met jou zit maar ik verkies mijn eer altijd boven sex. :D
Had niet over eer. :P
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:48 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Als je met ho's ook sletjes bedoelt zoals ik bedoel, geldt dat ook voor mij :')
:D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115126924
Gamen even. gr gr
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:49:58 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126926
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Had niet over eer. :P

[..]

:D
Ik heb wel geleerd met mijn huidige HIV/aids besmetting.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126946
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:49 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ik heb wel geleerd met mijn huidige HIV/aids besmetting.
Ik snap je. :P
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:52:14 #75
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115126963
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:51 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik snap je. :P
Het ergste is nog, je loopt HIV op, en dat hoertje wordt nog zwanger ook! :D

ZOu je maar overkomen _O-
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_115126985
:') over 4u37min gaat de wekker volgens mijn mobiel dus ik ga maar eens maffen.

Kearls, hennig an!
pi_115126993
quote:
7s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:52 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het ergste is nog, je loopt HIV op, en dat hoertje wordt nog zwanger ook! :D

ZOu je maar overkomen _O-
Idee voor MTV programma. :')
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:53 schreef TwenteFC het volgende:
:') over 4u37min gaat de wekker volgens mijn mobiel dus ik ga maar eens maffen.

Kearls, hennig an!
Spatter.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:56:55 #78
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_115127022
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:54 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Idee voor MTV programma. :')

[..]

Spatter.
Niets overtreft dat Teen moms, met die 16-jarige moedertjes _O- . Wat is dat erg zeg :')
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 augustus 2012 @ 03:58:20 #79
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115127048
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 03:53 schreef TwenteFC het volgende:
:') over 4u37min gaat de wekker volgens mijn mobiel dus ik ga maar eens maffen.

Kearls, hennig an!
Succes straks ^O^ ^O^
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115127207
Wat is UFC toch master vandaag. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115127226
Is er elke dag UFC ofzo :?
pi_115127260
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er elke dag UFC ofzo :?
Nee, maar tegenwoordig wel echt vaak....
Bijna elk weekend onderhand.. Laatste keer was toevallig een midweekse, komt niet vaak voor.
  zondag 5 augustus 2012 @ 04:14:34 #83
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115127263
Dit waren tenminste mooie gevechten, vorige keer was het echt waardeloos.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115127290
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is er elke dag UFC ofzo :?
Niks mis mee.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115127316
Kapsalonnetje scoren :W
pi_115127340
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:19 schreef Monopoly het volgende:
Kapsalonnetje scoren :W
Smakelijk kerel!
  zondag 5 augustus 2012 @ 04:23:59 #87
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_115127360
Nu ga ik slapen, tot de Johan Cruijff schaal :W
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_115127383
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:23 schreef AFCNiels het volgende:
Nu ga ik slapen, tot de Johan Cruijff schaal :W
pi_115127384
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 04:23 schreef AFCNiels het volgende:
Nu ga ik slapen, tot de Johan Cruijff schaal :W
Tot dan, trusten.

Ik ga maar ook.
Later. :W
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115127386
Later!
  Forum Admin zondag 5 augustus 2012 @ 04:27:18 #91
35723 crew  GGMM
pi_115127390
Blijf ik helemaal alleen achter.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_115127428
Ik ben er nog
  Forum Admin zondag 5 augustus 2012 @ 04:35:07 #93
35723 crew  GGMM
pi_115127432
Oh gelukkig! *O*
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Forum Admin zondag 5 augustus 2012 @ 04:35:14 #94
35723 crew  GGMM
pi_115127433
Ik ga slapen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_115127436
:D

Eikel.
pi_115127445
Ik had al een vreemd voorgevoel en besloot niet te reageren. Gelukkig maar. :{
pi_115128172
Mogguh
  zondag 5 augustus 2012 @ 08:53:22 #99
131800 Tarado
capô de fusca
pi_115128176
goeiemorgen
pi_115128208
Goedemorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')