abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115132707
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef Cara het volgende:

[..]

je krijgt 25 euro als t niet zo is niets mis met een beetje druk
Hmm, ik zou graag wat achtergrond informatie van de dame in kwestie hebben. Is het een type Jojoortje of meer Take me out?
pi_115132735
quote:
18s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat nou?
Niks 14.gif
pi_115132793
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Niks [ afbeelding ]
Je kunt eens proberen om 'Hoi Jojoortje' terug te zeggen.
Doet geen pijn hoor.
Noot noot.
pi_115132840
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hmm, ik zou graag wat achtergrond informatie van de dame in kwestie hebben. Is het een type Jojoortje of meer Take me out?
take me out, absoluut. heel erg knap, maar te dom om te poepen heel naïef
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115132862
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef Cara het volgende:

[..]

take me out, absoluut. heel erg knap, maar te dom om te poepen heel naïef
_O- Ik zet een 10tje op ja.
pi_115133055
Wat eten jullie vandaag?
Noot noot.
pi_115133065
BBQ
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133066
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:

[..]

wtf :')

haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter _O-
Die site :')!

pi_115133087
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:42 schreef Cara het volgende:
BBQ
:9

Vergeet de biefstukken niet.
Noot noot.
pi_115133222


_O- _O- _O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133251
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef Cara het volgende:
[ afbeelding ]

_O- _O- _O-
What the fuck.
Noot noot.
pi_115133271
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:47 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

What the fuck.
Plaatje werkt niet bij mij.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133293
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:43 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

:9

Vergeet de biefstukken niet.
uhhuh. speklappen :9
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133300
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:48 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Plaatje werkt niet bij mij.
Ja, moet je even ctrl c/crtl v in het internetbalkje doen.
Noot noot.
  zondag 5 augustus 2012 @ 12:49:22 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_115133311
Varkens lappen :P
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_115133314
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:48 schreef Cara het volgende:

[..]

uhhuh. speklappen :9
Met zelfgemaakte knoflooksaus.
Noot noot.
pi_115133345
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja, moet je even ctrl c/crtl v in het internetbalkje doen.
Bedankt ik zie het nu.

En echt een raar plaatje. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133365
Scene van een slechte pornofilm ofzo.
Noot noot.
pi_115133416
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Met zelfgemaakte knoflooksaus.
no time no time
anders maak jij het even voor me O+
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133429
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:

[..]

no time no time
anders maak jij het even voor me O+
Teveel werk :7
Noot noot.
pi_115133440
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
Scene van een slechte pornofilm ofzo.
ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenleving
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133461
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:

[..]

ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenleving
Jij bent gewoon psycho porno aan het kijken he?
Noot noot.
pi_115133487
Echt, die marathonlopers.

Daar zit ook geen grammetje vet aan he.
Noot noot.
pi_115133503
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:

[..]

ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenleving
Zijn wel amerikanen op dat filmpje :P
pi_115133520
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Jij bent gewoon psycho porno aan het kijken he?
de marathon, maar goed idee.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115133531
quote:
11s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef Jojoortje het volgende:
Echt, die marathonlopers.

Daar zit ook geen grammetje vet aan he.
Kut sport om te bekijken. Gebeurt niets.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133560
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:55 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Kut sport om te bekijken. Gebeurt niets.
Beetje sightseeing Londen. Hoef ik er ook niet naar toe.
Noot noot.
pi_115133610
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Beetje sightseeing Londen. Hoef ik er ook niet naar toe.
Ja oké, dat maakt het wel wat beter. :D
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133681
Ik heb met 1 post een heel topic verpest.
Mooi werk.

Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
Noot noot.
pi_115133696
Godver mn worstenbroodjes vergeten door die gave site.
pi_115133724
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb met 1 post een heel topic verpest.
Mooi werk.

Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
Serieus jij bent echt een baas laatste tijd. _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133918
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:01 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Serieus jij bent echt een baas laatste tijd. _O_
Was ik dat niet altijd dan?
Noot noot.
pi_115133922
quote:
18s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Je kunt eens proberen om 'Hoi Jojoortje' terug te zeggen.
Doet geen pijn hoor.
Hoi Jdfjskshdfkjdsnkjvcxnkjnbcv jkbcxvkjbkdxjn

Bijna, ik probeer het de volgende keer weer
pi_115133940
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoi Jdfjskshdfkjdsnkjvcxnkjnbcv jkbcxvkjbkdxjn

Bijna, ik probeer het de volgende keer weer
Je gaat steeds meer vooruit.
Noot noot.
pi_115133969
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Was ik dat niet altijd dan?
Wel hoor maar dankzij je troll acties, ben gestegen.
Je bent nu op een punt dat jij het mag weten, dat ik jou een baas vindt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115133980
Hoezo is Turkish Airlines al 2 jaar verkozen tot beste??

Wat is deze??
pi_115134015
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Wel hoor maar dankzij je troll acties, ben gestegen.
Je bent nu op een punt dat jij het mag weten, dat ik jou een baas vindt.
Ik voel me gevleid.
Noot noot.
pi_115134061
Eierkoeken :9
pi_115134074
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Eierkoeken :9
GATVERDAMME.
Noot noot.
pi_115134098
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

GATVERDAMME.
Met wat pindakaas er tussen.

Bohhhh
pi_115134107
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met wat pindakaas er tussen.

Bohhhh
Dit lul je.
Noot noot.
pi_115134119
zeg ff dat ik van mn reet af moet
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115134123
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Met wat pindakaas er tussen.

Bohhhh
Whuuuut.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_115134129
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik van mn reet af moet
Blijf toch lekker zitten joh.
Noot noot.
pi_115134133
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik van mn reet af moet
Ga eens schoonmaken of geen ons betere odds voor nee.
  Moderator zondag 5 augustus 2012 @ 13:14:03 #246
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_115134135
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Cara het volgende:
zeg ff dat ik van mn reet af moet
Ga ff van je reet af.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_115134174
quote:
19s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dit lul je.
Dit lul ik niet. 2 eierkoeken op elkaar met wat pindakaas er tussen _O_
pi_115134187
OKEE DAN JEZUS zeik niet zo
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_115134189
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56 Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
pi_115134206
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56 Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
ik las klaargekomen om maher
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')