Hmm, ik zou graag wat achtergrond informatie van de dame in kwestie hebben. Is het een type Jojoortje of meer Take me out?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:33 schreef Cara het volgende:
[..]
je krijgt 25 euro als t niet zo is niets mis met een beetje druk
take me out, absoluut. heel erg knap, maar te dom om te poepen heel naïefquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, ik zou graag wat achtergrond informatie van de dame in kwestie hebben. Is het een type Jojoortje of meer Take me out?
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:37 schreef Cara het volgende:
[..]
take me out, absoluut. heel erg knap, maar te dom om te poepen heel naïef
Die sitequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wtf![]()
haal /src/1332235315120.swf weg en druk op enter
Plaatje werkt niet bij mij.quote:
uhhuh. speklappenquote:
Bedankt ik zie het nu.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, moet je even ctrl c/crtl v in het internetbalkje doen.
no time no timequote:
Teveel werkquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:
[..]
no time no time
anders maak jij het even voor me
ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenlevingquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:50 schreef Jojoortje het volgende:
Scene van een slechte pornofilm ofzo.
Jij bent gewoon psycho porno aan het kijken he?quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:
[..]
ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenleving
Zijn wel amerikanen op dat filmpjequote:Op zondag 5 augustus 2012 12:52 schreef Cara het volgende:
[..]
ik kwam het tegen op die bizarre japan link hierboven, die gasten zijn echt de psycho's van de samenleving
de marathon, maar goed idee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon psycho porno aan het kijken he?
Kut sport om te bekijken. Gebeurt niets.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:53 schreef Jojoortje het volgende:
Echt, die marathonlopers.
Daar zit ook geen grammetje vet aan he.
Beetje sightseeing Londen. Hoef ik er ook niet naar toe.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kut sport om te bekijken. Gebeurt niets.
Ja oké, dat maakt het wel wat beter.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beetje sightseeing Londen. Hoef ik er ook niet naar toe.
Serieus jij bent echt een baas laatste tijd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb met 1 post een heel topic verpest.
Mooi werk.
Lekkerste konten topic (deel 6) Het is zomer.
Was ik dat niet altijd dan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus jij bent echt een baas laatste tijd.
Hoi Jdfjskshdfkjdsnkjvcxnkjnbcv jkbcxvkjbkdxjnquote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je kunt eens proberen om 'Hoi Jojoortje' terug te zeggen.
Doet geen pijn hoor.
Je gaat steeds meer vooruit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoi Jdfjskshdfkjdsnkjvcxnkjnbcv jkbcxvkjbkdxjn
Bijna, ik probeer het de volgende keer weer
Wel hoor maar dankzij je troll acties, ben gestegen.quote:
Ik voel me gevleid.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel hoor maar dankzij je troll acties, ben gestegen.
Je bent nu op een punt dat jij het mag weten, dat ik jou een baas vindt.
Dit lul je.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wat pindakaas er tussen.
Bohhhh
Whuuuut.quote:Op zondag 5 augustus 2012 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met wat pindakaas er tussen.
Bohhhh
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
ik las klaargekomen om maherquote:Op zondag 5 augustus 2012 13:15 schreef Doublepain het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-08-2012 om 12:53:56Terwijl Advocaat zich focust op #Ajax is Brands al in Alkmaar aangekomen om Maher. Zometeen meer op VI.nl reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |